Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары:
|
3.3.1.1 таңырқау,
қызығушылық, жабырқау, жиіркену, ашулану, сезімдері мен
эмоциональді жай-күйді ажырату және олардың сыртқы белгілері туралы
түсініктерінің болуы
|
Сабақтың
басы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу,
балаларды түгендеу.
Психологиялық
дайындық.
Оқушыларға
мотивация беру.
Көңіл күйлеріңіз
қалай?
Керемет!
(Қолдарын көтереді)
Сабаққа
дайындықтарыңыз қалай?
Тамаша! (Шапалақ
соғады)
Ендеше
сабағымызды бастаймыз!
О-о-о (Бас бармақтарын
көрсетеді
|
Сабаққа таза, кең сынып
және интербелсенді тақта
қажет.
|
Сабақтың
ортасы:
|
Жаңа тақырыппен
таныстыру:
(Оқушыларға
интербелсенді тақтада әр түрлі эмоциялардың суреттері
көрсетіледі)
Оқушыларға сұрақ:
Балалар тақтадағы суреттерден не
байқадыңыздар?
(Оқушылардың
жауабы)
Балалар, бүгін өте қызықты тақырыпты өтетін
боламыз. Біз осы сабағымызда әртүрлі эмоциялар жайлы айтатын
боламыз . Осы сабағымызды қызықты етіп, уақытымызды тиімді
пайдалана отырып, атсалыса, бар білімімізді салып
өткізейік. Бізде
бүгін таңырқау, қызығушылық,
жабырқау, жиіркену, ашулану, сезімдері мен эмоциональді жай-күйді
ажырату және олардың сыртқы белгілері туралы
түсініктері-. Яғни сөздерді талдап,
түсініп мимика және жест арқылы кішкене көрініс арқылы өзіміз
көрсетеміз.
Қайран қалу,
таңғалу - күтпеген сәтте аяқ астынан
қысқа ғана секудттық уақыт алатын құбылыс. Бір болып жатқан
жағдайға тамсана, қызыға немесе сенбестей сезіммен
қарау.
Қызығушылық - бір нәрсе туралы
жағдайға қарай білуге құмарлық, дүниедегі заттар мен құбылыстарды
танып-білуге бағытталған адамның жеке ерекшеліктерінің бір
көрінісі.
Жабырқау
– бір нәрсеге уайымдау немесе
көп ойлану, мұңаю,күнедлікті белсенді
болмау.
Жиіркену
- тікелей қатынаста болған
объекттердің (заттар, адамдар, құбылыстар, оқиғалар т.б.) жеке
адам идеологиясына, адамгершілік не эстетикалық талғамына ымырасыз
қарама-қарсылықты болуынан туындайтын ұнамсыз эмоция
түрі.
Ашулану -
ашу – ыза, кейіс,
реніш, араздық түрінде көрініс беретін адам мінезі мен
көңіл-күйінің жағдайы. Өзіне әсер еткен қолайсыз нәрселерге жауап
ретінде ашулы, ызалы, кекті, қаһарлы түрде
көрінеді.
Суретке қарап көргенімізді
талдап отырайық.
Оқушылар мимика арқылы жасап
көрсетеді
|
Слайд, суреттер,
видеоролик.
|
Топпен
жұмыс:
Сергіту
сәті:
Ойын
|
Эмоцияны
тап ойынын ойнайтын
боламыз!
Ойынның
мақсаты: эмоцияларды тануға, оларды
көрсетуге тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: оқушылар бір-бірлеп шығып ,
үстелден әртүрлі эмоциялар жазылған карточкаларды қарамай
таңдайды.
Оқушы алған
эмоциясын басқа оқушыларға сомдап көрсетеді, бірақ атауын атамайды.
Қалған оқушылар интонациясына, бет-жүзінің кқрінісіне қарап табу
тиіс.
Бойымызды жазып ,
кең тыныстап алайық!
Орнымыздан
тұрайық.
Қане қанат
жазайық,
Қарлығашқа ұқсайық.
Ұшып-ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
«Айна»
жаттығуы
Ойынның
мақсаты: шапшаңдыққа үйрету, бет және
дене бұлшық еттерін дамыту.
Ойынның
шарты: Екі оқушы бірігіп
орындайды.Серіктесінің бірі қандайда бір
Тапсырманы-орындайды
(түйме тігеді, торт
пісіреді), ал екінші оның қимылын қайталап, айна рөлін ойнайды.
Мұғалім оқушыларды қалай өнер көрсеткенін
бағалайды
|
Парта, көз байлайтын
орамал.
|
Көз
жаттығулары:
|
Көзбен сол жаққа, төменге,
кеңсірікке, оң жаққа, төменге, мұрынның ұшына айналып байсалды
қимылдау. Көзбен айналуды секундына 2-3 рет айналу желісімен
максималды үзілісте (шығуда) жүзеге
асыру.\
|
|
Сабақты
қорытындылау:
Рефлекция
|
-Біз не білдік
?
-Не үйрендік
?
-Сабақ қалай өтті
?
Сабақты қорытындылай келе
балаларды қамқорлық жасап жүруге, мейірімді болуға
шақырамын.
Балалар сабақ ұнаса, түсінікті
болса алдымыздағы жасыл карточканы көтереміз,сабақ қызықсыз болса
қызыл карточканы көтереміз!
|