Материалдар / 3-сыныпқы арналған күнтізбелік жоспар 2017-2018 оқу жылы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3-сыныпқы арналған күнтізбелік жоспар 2017-2018 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
Пəндер бойынша күнтізбелік жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2205
18 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қаралды ________________ Келісемін _____________________ Бекітемін __________

Бастауыш кластар әдістемелік Директордың бастауыш кластар ісі № 51 гимназияның директоры

бірлестігінің отырысында жөніндегі орынбасары Г.Ж.Дарибаева

1 хаттамасы Ф.Қ.Нұрмағамбетова

Г. Құлмуратова __________








Ақтөбе қаласындағы

51 гимназияның бастауыш класс мұғалімі

Бисенғалиева Ақтоты Шүренқызының

тақырыптық – күнтізбе жоспары

3 «Б» класы






2017 – 2018 оқу жылы


Пән аты: Қазақ тілі

Оқулық авторлары: Г.И.Уайсова, Ә.Е.Жұмабаева

Оқулықтың шыққан жылы: 2014 жыл

Баспасы: Атамұра

Негізі - Қазақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген.

Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген.

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2013 жылғы оқу бағдарламасы

Жылдық сағат саны: 136 сағат

Апталық сағат саны: 4 сағат

Қазақ тілі пәні- бастауыш сынып оқушыларын алғашқы тілдік білім негіздерімен қаруландыратын, тіл арқылы қарым-қатынас жасау қызметінің барлық дағдысын (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) меңгертетін және олардың ақыл-ойын дамытатын пән.

3,4-сыныптарда «Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты – алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгерту, сауатты жазу, оқу дағдыларын жетілдіру, ақыл-ойы мен шығармашылық қабілеттерін, ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау.

Оқу бағдарламасындағы материалдар жүйелi-шоғырланған ұстанымға негiзделiп, кешендi сипатта берілген. Пән мазмұны «Тіл және сөйлеу», «Дыбыс және әріп», «Мәтін», «Сөйлем», «Күрделі сөздер», «Сөз және оның мағынасы», «Сөз құрамы», «Сөз таптары», «Сөйлеу мәдениеті» бөлімдерінен тұрады.

«Қазақ тілі» пәні 3, 4-сыныптарда аптасына 4 сағаттан оқытылып, жылдық жүктемесі 136 сағатты құрайды.

«Қазақ тілі» пәні бойынша оқушылардың жетістік деңгейін бағалау жазбаша жұмыс түрлері арқылы жүргізіледі:

диктант;

грамматикалық тапсырмалар;

бақылау ретіндегі көшіру;

бақылау мазмұндамасы;

бақылау шығармасы;

тест тапсырмалары.












Жазба жұмыстарының оқу тоқсандары бойынша бөлінуі


Жазба жұмыстар

түрлері

Оқу тоқсандары

Барлығы

І

ІІ

ІІІ

ІҮ

Тақырыптық диктант

2

2

2

2

8

Бақылау диктанты(грамматикалық тапсырмалары бар диктанттар)

2

1

1

1

5

Мәтінді бақылау ретінде көшіру

1


1

1

3

Бақылау шығармасы

-

-

-

-

-

Бақылау мазмұндамасы

-

-


-

-

Бақылау сөздік диктанты

1

1

1

1

4

Барлығы:

6

4

5

5

20








Диктант мәтінінің көлемі

I

II

III

IV


32-35 сөз


35-40 сөз


40-55 сөз


55-60 сөз






Мәтінді көшірудің көлемі

Сынып

тар

Тоқсандар

I

II

III

IV

3-сынып

40-45

45-50

50-55

55-60

Сөздік диктантқа берілетін сөздер саны:3-сыныпта – 8-10 сөз;

Тест тапсырмаларын бағалау нормасы

Базалық деңгей

0 - 60%

60 - 77%

77 - 90%

90 - 100%

бағасы «2»

бағасы «3»

бағасы «4»

бағасы «5»



.

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Уақыты

Беті


Ескерту

Жылдық сағат - 136 сағат

І тоқсан 32 сағат

Тіл және сөйлеу (2 сағат)

1

Тіл және сөйлеу.

1


4-5


2

Тіл және сөйлеу

1


6-7



Дыбыс және әріп (16 сағат)

3

Дыбыс және әріп

1


12-13


4

Дыбыс және әріп

1


14-15


5

Тақырытық диктант «Күз»





6

Қатемен жұмыс. Э дыбысы

1


16-17


7

Э дыбысы.

1


18-19


8

В дыбысы

1


20-21


9

В дыбысы Сөздік диктант

1


22-23


10

Ф дыбысы

1


24-25


11

Ф дыбысы.

1


26-27


12

Бақылау диктанты «Аңқау күшік»





13

Қатемен жұмыс Ч, щ дыбысы.

1


28-29


14

Ч, щ дыбысы

1


30-31


15

Ц дыбысы

1


32-33


16

Ц дыбысы

1


34-35


17

Мазмұндама жазып үйренейік «Жалқау мысық

1




18

Қатемен жұмыс. Х, һ дыбысы.

1


36-37


19

Тақырытық диктант ««Фермада»

1


38-39


20

Қатемен жұмыс. Өткенді қайталау

1


40-41


21

Өзіңді-өзің тексер. Тест

1


42-43




Мәтін (7 сағат)


22

Мәтін туралы берілген ұғымды кеңейту. Мәтінді көшіру

1


44-45


23

Қатемен жұмыс. Мәтіндегі негізгі ой

1


46-47


24

Мәтін бөліктері

1


48-49


25

Шығарма жазып үйренейік «Жазғы демалыста»

1




26

Қатемен жұмыс .Мәтін түрлері.

1


50-51


27

Жоспар бойынша мәтін құрастыру

1


52-53


28

Бақылау диктанты«Бозторғай »

1




29

Қатемен жұмыс.Мәтінге жоспар құру.

1


54-55


30

Мәтіндегі сөйлемдер байланысы.

1


56-57



Сөйлем (22 сағат)

31

Сөйлем және оның түрлері

1


58-59


32

Сөйлем және оның түрлері

1


60-61


ІІ тоқсан 32 сағат

33

Сөйлем мүшелері

1


62-63


34

Бастауыш

1


64-65


35

Қатемен жұмыс. Бастауыш

1


66-67


36

Баяндауыш

1


68-69


37

Баяндауыш.

1


70-71


38

Тақырыптық диктант «Жұмсақ төсек»

1




39

Қатемен жұмыс. Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

1


72-73


40

Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша

1


74-75


41

Тұрлаулы мүшелер

1


76-77


42

Тұрлаусыз мүшелер

1


78-79


43

Тұрлаусыз мүшелер

1


80-81


44

Шығарма жазып үйренейік «Туған жер»

1




45

Қатемен жұмыс.Сөйлем мүшелерінің байланысы

1


82-83


46

Сөйлем мүшелерінің байланысы

1


84-85


47

Сөйлем мүшелерінің байланысы

1


86-87


48

Жалаң және жайылма сөйлем. Сөздік диктант

1


88-89


49

Жалаң және жайылма сөйлем

1


90-91


50

Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырату

1


92-93


51

Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырату

1


94-95


52

Тақырыптық диктант «Домбыра»

1




53

Қатемен жұмыс Қаратпа сөз.

1


96-97


54

Мазмұндама жазып үйренейік «Алғашқы қар»

1




55

Қатемен жұмыс Қаратпа сөз.

1


98-99


56

Өзіңді-өзің тексер. Тест

1


100-101


Сөз және оның мағынасы (6 сағат)

57

. Сөз және оның мағынасы.

1


102-103


58

Сөз және оның мағынасы

1


104-105


59

Мағынасы жуық сөздер

1


106-107


60

Мағынасы қарама-қарсы сөздер.

1


108-109


61

Бақылау диктанты «Балық аулаған балалар»

1




62

Қатемен жұмыс. Тұрақты сөз тіркестері

1


110-111


63

Айтылуы бірдей, мағынасы басқа сөздер.

1


112-113


Сөз құрамы (14 сағат)

64

Сөз құрамы туралы берілген білімді еске түсіру

1


114-115


ІІІ тоқсан 40 сағат

65

Сөз құрамы туралы берілген білімді еске түсіру

1


116-117


66

Сөз құрамы туралы берілген білімді еске түсіру

1


118-119


67

Түбір сөз және туынды сөз Сөздік диктант

1


120-121


68

Түбір сөз және туынды сөз

1


122-123


69

Түбір мен қосымшаның жазылуы.

1


124-125


70

Түбірлес сөздер

1


126-127


71

Тақырыптық диктант «Құс салу »

1




72

Қатемен жұмыс.Түбірлес сөздер

1


128-129


73

Түбірлес сөздерді пысықтау

1


130-131


74

Түбір мен қосымшаның жазылуы

1


132-133


75

Түбір мен қосымшаның жазылуы

1


134-135


76

Мазмұндама жазып үйренейік «Көкек айы»

1




77

Қатемен жұмыс. Қосымша жалғанғанда түбір сөздің жазылуының өзгеруі

1


136-137


78

Қосымша жалғанғанда түбір сөздің жазылуының өзгеруі

1


138-139


79

Өзіңді-өзің тексер. Тест.

1


140-141


Сөз таптары (34 сағат)

80

Сөз таптары

1


142-143


81

Зат есім Мәтінді көшіру

1


144-145


82

Қатемен жұмыс.Жалқы есім және жалпы есім.

1


146-147


83

Жалқы есім және жалпы есім

1


148-149


84

Негізгі және туынды зат есім

1


150-151


85

Туынды зат есімнің жасалу жолдары

1


152-153


86

Туынды зат есімнің жасалу жолдары

1


154-155


87

Тақырыптық диктант «Күй»

1




88

Қатемен жұмыс.Зат есімнің тәуелденуі

1


156-157


89

Тәуелдік жалғаулары

1


158-159


90

Тәуелдік жалғаулары

1


160-161


91

Етістік.

1


162-163


92

Етістік

1


164-165


93

Шығарма жазып үйренейік «Анашым-ақылшым»

1




94

Қатемен жұмыс .Дара және күрделі етістіктер

1


166-167


95

Негізгі және туынды етістік

1


168-169


96

Негізгі және туынды етістік

1


170-171


97

Болымды және болымсыз етістіктер

1


172-173


98

Болымды және болымсыз етістіктер

1


174-175


99

Бақылау диктанты «Қарлығаш»

1




100

Қатемен жұмыс Болымсыз етістіктің жасалу жолдары

1


176-177


101

Болымсыз етістіктің жасалу жолдары

1


178-179


102

Білімді тиянақтау

1


180-181


103

Сын есім

1


182-183


104

Сын есім

1


184-185


ІV тоқсан 32 сағат

105

Қарсы мағыналы сын есімдер.

1


186-187


106

Негізгі және туынды сын есім Мәтінді көшіру

1


188-189


107

Қатемен жұмыс. Негізгі және туынды сын есім

1


190-191


108

Туынды сын есімнің жасалу жолдары

1


192-193


109

Тақырыптық диктант «Ақбөкен»

1




110

Қатемен жұмыс.Сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағымен іс-жүзілік тұрғыда таныстыру

1


194-195


111

Сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағымен іс-жүзілік тұрғыда таныстыру

1


196-197


112

Сын есімді пысықтау

1


198-199


113

Шығарма жазып үйренейік «Егемен елдің ұланымыз»

1




114

Қатемен жұмыс.Сан есім

1


200-201


115

Сан есім

1


202-203


116

Есептік және реттік сан есім.

1


204-205


117

Есептік және реттік сан есім

1


206-207


118

Өзіңді өзің тексер. Тест.

1


208-209


119

Тақырыптық диктант «Орман қабаттары»

1





Сөйлеу мәдениеті (2 сағат)

120

Қатемен жұмыс. Сөйлеу мәдениеті

1


8-9


121

Сөйлеу мәдениеті

1


10-11


Жыл бойы өткенді қайталау (13 сағат)

122

Мәтін. Сөйлем

1


210-211


123

Мәтін түрлері

1


212-213


124

Сөйлем түрлері

1


214-215


125

Мазмұндама жазып үйренейік «Бұлақ басындағы оқиға »

1




126

Қатемен жұмыс.Сөз

1


216-217


127

Сөз құрамы

1


218-219


128

Сөз таптары.Зат есім

1


220-221


129

Етістік Сөздік диктант

1


222-223


130

Сын есімнің жасалуы

1


224-225


131

Сын есімнің түрлері

1


226-227


132

Бақылау диктанты «Шие неге қызыл?»

1




133

Қатемен жұмыс.Сан есім

1


228-229


134

Сан есімнің түрлері

1


230-231


135

Дыбыс және әріп.

1


232-233


136

Тіл және сөйлеу

1


234-235



Ескерту: Биылғы әдістемелік нұсқау хатта кестеде мазмұндама мен шығарма көрсетілмеген,бірақ үйрету сипатындағы шығармашылық жұмысты жүргізудің кезеңділігі – шамамен 15 күнде бір рет.

Мазмұндама тақырыптарының көлемі диктант мәтіндерінің көлеміне қарағанда шамамен 15-20 сөзге артық болуы тиіс,-деген талапқа сәйкес әр тоқсанда 1шығарма,1мазмұндама өзгеріссіз қалдырылды.Сөздік диктанттар ағымдағы тексеру жұмысы және бақылау (тоқсанына 1 рет) ретінде өткізіледі. Сөздік диктантардың мазмұны жазылуы ережемен реттелмейтін сөздерден құралады Мәтінді көшіріп жазу(оқулықтан, тақтадан және т.б.) тұратын оқушылардың жазбаша ағымдық және қорытынды тексеру жұмыстары тоқсанына1 рет өткізіледі.

Мұғалім шеберлігіне қарай тест түрлерін ,көру, шығармашылық, есту, терме диктант түрлерін сабақ барысында қолдана алады.





Пән аты: Әдебиеттік оқу

Оқулық авторлары: Т.Әбдікәрім., С.Рахметова., Б.Қабатай

Оқулықтың шыққан жылы: 2014 жыл

Баспасы: Атамұра

Негізі - Қазақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген.

Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген.

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2013 жылғы оқу бағдарламасы

Жылдық сағат саны: 136 сағат

Апталық сағат саны: 4 сағат

Әдебиеттік оқу пәні бастауыш сынып оқушыларының ауызша және жазбаша тілін дамытуды, яғни сөздік қорын байытуды, байланыстыра және грамматикалық тұрғыдан жүйелі сөйлеуге үйретуді, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруды көздейді. Ұлттық тәрбие, рухани-мәдени құндылықтар, ана тілі және қазақ халқының салт-дәстүрі негізінде сусындаған жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді. Адамның ішкі рухани жан дүниесі байлығын ашуға, адамгершілікке тәрбиелеуге, тілі мен қиялын дамытуға мүмкіндік беред

Пәннің мақсаты – дұрыс, мәнерлеп және шапшаң оқуды меңгерту, оқушыны шығарма авторының көзқарасын түсінуге жетелеу және мәтінді қабылдаушы оқырман ретінде тәрбиелеу, көркем-шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамыту, сөз өнеріне деген қызығушылығы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің барлық түрін (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) жетілдіру, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылық пен рухани-адамгершілік тәрбие беру.

Пәннің міндеттері:

    • оқу сапасын (дұрыс, түсініп, шапшаң, мәнерлеп) жетілдіру;

    • ауыз әдебиетінің жанрларымен, отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру;

    • ақын-жазушылардың балаларға арналған шығармаларының басты тақырыбын, басты кейіпкерлерін және негізгі мазмұнын айқындауға үйрету;

    • талданып отырған мәтіннің жанрлық сипатын анықтауға машықтандыру;

    • әдеби-теориялық білім негіздерін қалыптастыру;

    • адамгершілік және эстетикалық құндылықтар жүйесі негіздерін қалыптастыру;

    • оқылған шығарма сюжеті желісімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі әдеби шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, әңгіме құрастыру, мәтінді сахналау, мәтін бойынша сурет салу, мақала жазу, шағын үзіндіге сценарий жазу, т.б.) орындауға машықтандыру;

    • әдеби функционалдық сауаттылыққа баулу және әдеби тілде еркін сөйлеуді меңгерту;

    • тұлғалық оқырмандық мәдениетін қалыптастыруда ана тілінде ауызша және жазбаша дұрыс сөйлеу, өз ойын анық (тіл байлығын арттыра отырып), нақты баяндау білігі мен дағдысын қалыптастыру;

    • кітап және анықтамалықтармен, библиографиялық әдебиеттер және сөздіктермен жұмыс істей білуге дағдыландыру.

Қорытынды жұмыстар саны Оқу жылдамдығының нормасы

Тоқсан

3- сынып




Тексеру

Бақылау




І

4

1


Тоқсан

Сөз саны

ІІ

1

І

50-54

ІІІ

1

ІІ

55-60

ІҮ

1

ІІІ

61-69

жыл

4

4

ІҮ

70-75



Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Айы, күні

Оқулық беті

Ескерту

Жылдық сағат 136

1 тоқсан 32сағат

Талаптан да, білім мен өнер үйрен (16сағ)

1

А.Байтұрсынов. Әліппенің атасы. Оқуға шақыру.

1


4-7


2

С.Мәуленов. Дала жұлдызы.

1


8-10


3

Ы.Алтынсарин.Өнер-білім бар жұрттар.

1


11-12


4

М.Әуезов. Әке арманы.

1


12-16


5

Абай. Адам болам десеңіз.

1


16-18


6

М.Дулатов. Қырдан келген жас қазақ.

1


19-20


7

М.Жұмабаев. Ауылға келген мұғалім.

1


21-23


8

М.Гумеров. Күмән.

1


23-26


9

Қ.Мырза Әли. Мұғалима.

1


26-27


10

Н.Ғабдуллин. Дос сөзі. Оқу жылдамдығын тексеру

1


27-30


11

Б.Ысқақов. Кім жүйрік?

1


30-31


12

Т.Молдағалиев. Мамандық таңдау.

1


32


13

Мазмұндама «Қу ешкі» (тексеру)

1




14

Қатемен жұмыс. Қ.Аманжолов. Ұшқыш болғым келеді.

1


33


15

Р.Босилек. Жақсылардың жақсысы.

1


34-35


16

Ш.Құдайбердіұлы.Адамдық – борышың Өз біліміңді тексер.

1


36-37


Маужырап барқыт қоңыр күз.(10сағ)

17

Қатемен жұмыс.Т.Жароков. Ауыл күзі.

1


38-39


18

И.Бази. Жеміс бағында.

1


39-41


19

Ә.Табылдиев. Күздің кереметі.

1


41-44


20

Е.Салықов. Күзгі орманның көріністері.

1


45-47


21

Абай. Шегіртке мен құмырсқа.

1


48-49


22

Егінші мен қасқыр. (Литва ертегісі.)

1


49-51


23

Ғ.Қайырбеков. Комбайншы.

1


51-52


24

В.Сухомлинский. Қатқан нан.

1


52


25

І.Жансүгіров. Малта.

1


53-55


26

Өз біліміңді тексер. Тест (бақылау)

1




Туған елім, туған жерім.(15сағ)

27

Қатемен жұмыс. Н.Айтов. Астана – бас қала.

1


56-59


28

Еліміздің мемлекеттік рәміздері. Ту. Елтаңба.

1


59-62


29

Гимн.

1


63-64


30

Ш.Құдайбердіұлы. Бостандық таңы атты.

1


64- 65


31

М.Мақатаев. Үш бақытым.

Д.Әбілев. Туған тілім.

1


65-67


32

С.Сейфуллин. Туған ел.

1


67-68



ІІ тоқсан 32 сағат

33

Б.Соқпақбаев. Сен ұйықтап жатқанда.

1


69-70


34

С.Мәуленов. Мен елімді сүйемін.

1


71- 72


35

М.Сарсеке.Рәсім

1


73-74


36

М.Сарсеке.Рәсім

1


74-75


37

М.Шаханов.Достық өлкесінің заңы

1


76-77


38

Құстар айтысы(үнді ертегісі)

1


77-79


39

М.Шаханов Төрт ана

1


79-80


40

Өз біліміңді тексер.

1


80


41

Тіл дамыту





Ата-бабам тарихы – менің тарихым.(15сағ)

42

Халық қорғаны. (Ел аузынан.) Алмас қылышты ардагер. (Ел аузынан.)

1


81-83


43

М.Әбсемет. Ақжолтай Ағыбай батыр.

1


84-86


44

Қ.Жұмалиев. Махамбет пен Жақия.

1


86-88


45

Н.Байғанин. Амангелді батырым.

1


88-89


46

З.Шашкин. Азаттық жолында.

1


89-92


47

Б.Майлин. Күлпаш.

1


93-95


48

С.Торайғыров. Кедей.

1


96-97


49

Шығарма «Ел қорғаған батырлар» (тексеру)

1




50

Қатемен жұмыс. Ш.Мұртаза. Интернат қоймасы.

1


97-99


51

Т.Кәкішев. Мәңгі жасар өмір.

1


99-101


52

Н.Айтов. Нұркен. М.Ғабдуллин. Батыр Бауыржан.

1


101-104


53

Н.Ғабдуллин. Комбаттың әңгімесі.

1


104-107


54

М.Тәнекеев. Қажымұқан.

1


107-109


55

К.Қазыбаев. Ту тіккен Рақымжан. К.Тәбей. Ол ақын болар ма еді?...

1


109-113


56

Өз біліміңді тексер. Тест (бақылау)

1


114


Туған жерге қыс келді (10сағ)

57

Қатемен жұмыс.Абай. Қыс.

1


115-116


58

М.Әуезов. Боран.

1


116-118


59

С.Сейфуллин. Қызыл шұнақ.

1


118-119


60

С.Шаймерденов. Қар.

1


119-120


61

З.Шүкіров. Арпалыс.

1


120-122


62

Қар астындағы ұялар. (Аңшы әңгімесі

1


122-124


63

А.Пушкин. Қысқы кеш Оқу жылдамдығын тексеру

1


124


64

.М.Иманжанов. Қысқы кеш.

1


125-126


ІІІ тоқсан 40сағат

65

М.Жұмабаев. Аққала

1


127-128


66

М.Дулатов. Қоян.Өз біліміңді тексер..

1


128-130


Жақсыдан үйрен.(15сағ)

67

Ы.Алтынсарин. Баланың айласы.

1


131-134


68

Ы.Алтынсарин. Таза бұлақ.

1


134-135


69

Шәкәрім. Бір кесе меруерт.

1


136-137


70

В.Сухомлинский. Нағыз адам.

1


137-138


71

Абай мен Әбіш. (Ел аузынан.)

1


138-140


72

С.Бегалин. Мейірім.

1


140-144


73

В.Сухомлинский. Ақ шаш. Ғ.Орманов. Ана.

1


144-145


74

Б.Соқпақбаев. Шал мен бала.

1


145-148


75

М.Сейфуллин. Сәкен аға.

1


148-150


76

Ә.Сәрсенбаев. Халыққа жеткіз күйімді.

1


150-152


77

М.Әлімбаев. Әнші Әміре.

1


153-154


78

Әбілхан Қастеев.

1


154-155


79

О.Бодықов. Аққұс туралы аңыз.

1


155-157


80

Ж.Кәрменов. Әке тәлімі Өз біліміңді тексер.

1


157-159


81

Мазмұндама «Наурыз көже» (тексеру)

1




Масатыдай құлпырар жердің жүзі.(10сағ)

82

Қатемен жұмыс . Абай. Жазғытұры.

1


161


83

І.Жансүгіров. Жазғытұрым.

1


162


84

Көктем сәні. (Ертегі.). .)

1


162-163


85

Қ.Аманжолов. Көктем.

Қ.Мұқышев. Көктем

1


164-165


86

М.Дулатов. Қош келдің, Наурыз!

1


165-167


87

Ж.Жұмаханов. Ер еңбекте сыналады.

1


167-169


88

Еңбекпен тапқан тиын. (Грузин ертегісі.)

1


169-170


89

Абай шаңырағы К.Оразалин

1


170-172


90

О.Сүлейменов. Тұңғыш ғарышкер.

1


173-175


91

Өз біліміңді тексер. Тест (бақылау)

1




Табиғат – менің өз үйім(15сағ)

92

Қатемен жұмыс. Ы.Алтынсарин. Өзен.

1


176-177


93

Ж.Аймауытов. Торғай.

1


177-179


94

М.Сүндетов. Қайырымдылық.

1


179-181


95

Ә.Қоңыратбаев. Киіктің айласы.

1


181-183


96

С.Мұқанов. Көкшенің көрінісі.

1


183-184


97

С.Сейфуллин. Ақсақ киік.

1


185-186


98

Б.Емельянов. Бүркіт.

1


186-189


99

И.Байзақов. Алтай аясында.

1


190-191


100

Көжек. (Ертегі.)

1


191-192


101

Б.Соқпақбаев. Қамқорлық.

1


192-194


102

К.Сегізбай. Арқарға үлкен мүйіз неге керек?

1


194-196


103

К.Сегізбай. Арқарға үлкен мүйіз неге керек?

1


196-198


104

А.Сейдімбек. Бетпақдала.

1


198-202



ІҮ тоқсан 32 сағат

105

Өз біліміңді тексер.

1




106

Тіл дамыту

1





Жаздыгүн шілде болғанда.(12сағ)

107

Абай. Жаз.

1


203


108

М.Дулатов. Шілде.

1


203-204


109

С.Мұқанов. Шыбынсыз жаз.

1


204-205


110

М.Иманжанов. Таңның атуы.

1


205-206


111

С.Сейфуллин. Дала.

1


206-207


112

Ғ.Мүсірепов. Көлде.

1


207-208


113

. Ө.Тұрманжанов. Малсақ бала.

1


209-210


114

М.Әуезов. Кешкі дөң басында.

1


210-211


115

Ә.Нұрпейісов. Кеш.

1


211-212


116

Б.Майлин. Жаңбыр.

1


212-213


117

Қ.Ыдырысов Жаңбыр

1


213-215


118

М.Төрежанов Бұлбұлдың әні Өз біліміңді тексер.

1


214-215


Сарқылмас қазына.(18сағ)

119

Бесік жыры

1


216-218


120

Төрт түлік туралы жырлар.

1


218-221


121

Ертегілер. Ажалдан құтқарған асыл сөз.

1


221-223


122

Алтын балта.

1


224-225


123

Құмырсқаның қанағаты.

1


225-226


124

Қарлығаштың құйрығы неге айыр?

1


227-230


125

Қарлығаш пен шөже торғай. (Мысал.)

1


230-231


126

Шығарма «Қазыналы ел»(тексеру)

1




127

Қатемен жұмыс. Аңыздар. Тамақтың иісі мен ақшаның сылдыры.

1


232-234


128

Алдардың айласы.

1


234-235


129

Жиреншенің баласы.

1


235-236


130

Әке мен бала Оқу жылдамдығын тексеру

1


236-237


131

Шешендік сөздер. Абылай хан.

1


237-239


132

Төле бидің төрелігі

1


239-240


133

Қазыбек бидің толғауы.

1


241-242


134

Бала Әйтекенің билігі.

Әнет баба әңгімелері.

1


242-243

243-244


135

Өз біліміңді тексер Тест (бақылау)

1




136

Мақал-мәтел жаттап, жұмбақ шешейік.

1


245-249



Ескерту:әдебиеттік оқу пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспар оқулық пен оқу бағдарламасына сәйкес жасалынды.

Тексеру мақсатында – әр тоқсан сайын мазмұндама мен шығарма кезектестіріліп берілсе;

бақылау мақсатында – әр тоқсан сайын 4 қорытынды тест, яғни І және ІІ жартыжылдықтың соңында қорытынды бақылау жұмысы және 2 қорытынды тест жоспарланды

Оқушының қорытынды оқу дағдысын тексеру жылына үш рет жүргізіледі;



Пән аты: Математика

Авторлары:Т.Қ Оспанов, Ш.Х.Құрманалина, Б.М.Қосанов, Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ә.Ерешева, М.В.Маркина

Оқулықтың шыққан жылы: 2014 жыл

Баспасы: Атамұра

Негізі - Қазақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрінің 2014 жылғы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген.

Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген.

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2013 жылғы оқу бағдарламасы

Жылдық сағат саны: 170 сағат, Апталық сағат саны: 5 сағат

Пәнді оқыту мақсаты –ұлттық жəнежалпыазаматтық құндылықтар негізінде тұлғаның интеллектуалды дамуының қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған математиканың базистік негізін сапалы игеруді қамтамасыз ету; көрнекі-бейнелі, логикалық жəне абстрактты ойлауды қалыптастыру, негізгі орта білім деңгейінде алгебра мен геометрияны игеруге практикалық негіз жасау.

Оқытудың міндеттеріне:

- тұлғаның зейін, қабылдау, есте сақтау, ойлау, ауызша жəне жазбаша, сонымен қатар математика тілінде сөйлеу, психомоторикатəрізді функциональдық қасиеттерін дамыту; көрнекі-бейнеліжəне логикалық ойлауын дамыту;

- бастауыш сынып оқушыларының оқу-танымдық қызметін (жоспарлау, жоспар бойынша əртүрлііс-əрекеттер жасау, оның ішінде ойлау қызметін (талдау, зерттеу, жалпылау, модельдеу жəне т.б.), өзін-өзі бақылау жəне өзін-өзі бағалауды жүргізу біліктігін қалыптастыру;

- оқытуды білімнің келесі деңгейлерінде жалғастыру үшін оқушыға қажетті математикалық білім мен білікті, есептеу, өлшеу жəне графиктік дағдыны қалыптастыру; алгебра мен геометрияны игеруге алдын-ала мақсатты дайындықты жүргізу;

- оқуға деген ынтасын, математикаға деген оң көзқарасы мен қызығушылығын, танымдық қызығушылығын, өздігінен жұмыс атқару дағдысын қалыптастыру;

- стандартты емес жəне қызықтылық сипаттағы тапсырмалар негізінде жобалау қызметі жəне өмірлік жағдайлардағы (құзыреттілік) мəселелерді шешу арқылы математикалық жəне шығармашылық қабілеттерін ашу жəне дамыту;

- баланың тұлғалық қасиеттерін, яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық, жауапкершілік тəрізді қасиеттерін тəрбиелеу;

- қарым-қатынас мəдениетін, үлкендерге құрмет көрсету мен кішілерге қамқор болуды, қоршаған ортаны қорғауда өзін белсенділігін көрсетуді, патриоттық сезімді тəрбиелеу, қазақ халқы мен елімізде өмір сүріп жатқан

- этностардың тарихына, мəдениетіне, əдет-ғұрпынажəне басқа байлықтарына құрмет көрсетуді, математика ғылымының дамуы барысында жинақталған құндылықтарға қатыстыру кіреді.


Жұмыс түрі

3- сынып

І жартыжылдық

ІІ жартыжылдық

Ауызша есеп

2

2

Математикалық диктант

2

2

Жазба бақылау жұмыстарының саны (құрастырылған бақылау жұмысы) Ауызша есеп және математикалық диктанттардың саны

Тоқсан

3-сынып

Тақырып

Бақылау

І

8

2

ІІ

1

ІІІ

1

ІҮ

1

жыл

8

5










Р/с

Тақырыбы

Сағат

саны

Уақыты

Оқулықтың беттері

Ескерту

I тоқсан 40 сағат. Қайталау( 14 сағат)

1.

Кестелік қосу және азайту

1


4-5 бет


2.

Кестелік қосу және азайтуды пысықтау

1


6-7 бет


3.

Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу мен азайту тәсілдері

1


8-9 бет


4.

Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу және азайту тәсілдерін пысықтау

1


10-11 бет


5.

Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері

1


11- 13 бет


6.

Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдерін пысықтау Ауызша есептеу

1



13-15 бет


7.

Шамалар (ұзындық, масса, уақыт) және өлшем бірліктері

1


15-17 бет


8.

Сандық теңдіктер және теңсіздіктер. Сандарды және шамаларды салыстыру

1



17-19 бет


9.

Өрнектер және теңдеулер. Өрнектердегі амалдардың орындалу реті

1



19-20 бет


10.

Тақырыптық бақылау жұмысы №1

1




11.

Қатемен жұмыс.Санды 2 – ге көбейту және бөлу

1


21- 22 бет


12.

Санды 3 – ке көбейту және бөлу

1


22- 24 бет


13.

Санды 4 ке көбейту және бөлу

1


24-25 бет


14.

Қайталау Математикалық диктант

1


26-27 бет


Бір таңбалы сандарды көбейту мен бөлудің сәйкес жағдайлары. Геометриялық фигураның ауданы. Әріпті өрнек. Теңдеу.

(46 сағат)

15

Бір мен нөл сандарына байланысты көбейту және бөлу

1


27- 29 бет


16

Жүздіктерді, ондықтарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу

1



29-30 бет


17

Екі жиынтық заттарының сандарын салыстыру

1


31- 32 бет


18

Санды бірнеше есе арттыруға және кемітуге берілген есептер

1



33-34 бет


19

Бірнеше есе артық және кем санды табуға берілген есептерді салыстыру

1



35-36 бет


20

Еселік салыстыруға берілген есеп

1


37-38 бет


21

Кері есептер.

1


39- 40 бет


22

Көбейту мен бөлуге арналған кері есептер

1


40-42 бет


23

Тақырыптық бақылау жұмысы№2

1




24

Қатемен жұмыс Көбейту мен бөлуге арналған кері есептерді пысықтау

1


42-44 бет


25

Қалдықпен бөлу

1


44-46 бет


26

Қалдықпен бөлуге берілген есептер шығару

1


46-47 бет


27

Қалдықпен бөлуге берілген есептер шығаруды қайталау

1


48-бет


28

Қайталау

1


49-51 бет


29

Бақылау жұмысы

1




30

Қатемен жұмыс.Санды 5 – ке көбейту кестесі

1


51-53 бет


31

Санды 5 – ке көбейту және бөлуді пысықтау

1


53-54 бет


32

Тең бөліктерге бөлу және үлестерді шығарып алу

1


55-56 бет


33

Кері есептер

1


57-58 бет


34

Санды 6 –ға көбейту кестесі

1


59-60 бет


35

Санды 6 – ға көбейту және бөлуді пысықтау

1


60-62 бет


36

Санды 7 –ге көбейту кестесі

1


62-64 бет


37

Санды 7 – ге көбейтуді және бөлуді қайталау

1


64-65 бет


38

Бақылау жұмысы

1




39

Қатемен жұмыс. Санды 6 – ға, 7 – ге көбейту және бөлуге берілген есептер

1


65-67 бет


40

Санды 8–ге көбейту кестесі

1


67-69 бет




ІІ тоқсан 40 сағат


41

Санды 8 – ге көбейту және бөлуді пысықтау

1


69-71 бет


42

Санды 9 – ға көбейту кестесі

1


71-73 бет


43

Санды 9 – ға көбейту және бөлуді пысықтау

1


73-75 бет


44

Санды 8 – ге,9 – ға көбейту және бөлуге берілген есептер

1


75-76 бет


45

Бір таңбалы санға кестелік көбейтуді және бөлуді қайталау

1


76-78 бет


46

Қайталау. Кестелік көбейту мен бөлу. Есеп шарты бойынша теңдеу құру және шешу

1



78-79 бет


47

Қайталау. Кестелік көбейту мен бөлу. Есеп шарты бойынша теңдеу құру және шешу

1



80-81 бет



48

Қайталау. Кестелік көбейту мен бөлу. Есеп шарты бойынша теңдеу құру және шешуге берілген есептер

1


81-83 бет


49

Қайталау. Кестелік көбейту мен бөлу. Есеп шарты бойынша теңдеу құру және шешуге берілген есептерді пысықтау

1


83-85 бет


50

Есептерді салыстыру

1


85-86 бет


51

Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу. Квадрат, сантиметр

1


87-88 бет


52

Ауданды өлшеу. Палетка

1


89-90 бет


53

Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы

1


91-92 бет


54

Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы

1


93- 94 бет


55

Тақырыптық бақылау жұмысы №3

1




56

Қатемен жұмыс.Ауданды өлшеу. Квадрат дециметр және квадрат метр

1



95- 96 бет


57

Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу

1


97- 98 бет


58

Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу

1


99-100 бет


59

Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеуді қайталау Математикалық диктант

1


101-102 бет


60

Өткенді қайталау

1


102-103 бет


1000 көлеміндегі сандарды жазбаша қосу және азайту. Шамалар арасындағы тәуелділік

(21 сағат)

61

Қосу және азайту 243 + 526, 769 – 526 түріндегі есептер

1


104- 106 бет


62

Қосу және азайту 412 + 279, 691 - 279 түріндегі есептер

1


106- 108 бет


63

Қосу және азайту 249 + 376, 625 - 376 түріндегі есептер

1


108-110 бет


64

Қосу және азайту 427 + 283, 710 - 427 түріндегі есептер

1


110-112 бет


65

Қосу және азайту 736 + 264, 1000 - 264 түріндегі есептер

1


112-113 бет


66

Қайталау. Жазбаша қосу және азайту

1


114-115 бет


67

Жазбаша қосу және азайтуды қайталау.

1


116-117 бет


68

Тақырыптық бақылау жұмысы№4

1





69

Қатемен жұмыс. Арифметикалық амалдар

1



117-119 бет


70

Кері есептер. Тік төртбұрыштың ұзындығы, ені және ауданы арасындағы тәуелділік

1


119- 121 бет


71

Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділік Ауызша есептеу

1



121-122 бет


72

Шаршының қабырғасы мен ауданының арасындағы тәуелділік

1


122-123


73

Заттардың бағасы, саны және құны арасындағы тәуелділік

1



123-125 бет


74

Бір заттың массасы, заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік

1


125-126 бет


75

Бір заттың массасы, заттардың саны және жалпы массасы арасындағы тәуелділік

1


125-126 бет


76

Бақылау жұмысы

1




77

Қатемен жұмыс. Бір затқа жұмсалатыны, заттардың саны және барлық жұмсалатыны арасындағы тәуелділік

1



127-128 бет


78

Қарапайым теңдеулерді құру және оларды шешу

1


129- 130 бет


79

Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу

1


131-132 бет


80

Есепті теңдеу құру арқылы шығару.

1


133-134 бет


ІІІ тоқсан 50 сағат

81

Қайталау

1


134-136 бет


Мың көлеміндегі сандарды ауызша көбейту және бөлудің тәсілдері. Шамалардың бірліктері: ұзындық, масса, аудан, көлем (сыйымдылық)

(52 сағат)

82

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті және оны қолдану

1


4-5 бет


83

Көбейтудің терімділік қасиеті және оны қолдану

1


6-7 бет


84

Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті және оны қолдану

1



8-9 бет



85

Амалдар қасиетін қайталау Ауызша есептеу

1


10-11 бет


86

Санның квадраты.

1


11-13 бет


87

Санның кубы

1


11- 13 бет


88

Санның квадраты мен кубын қайталау

1


13-15 бет


89

Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы

1


15-17 бет


90

Массаны өлшеу.

1


17-19 бет


91

Масса бірліктерінің арақатынасы

1


17-19 бет


92

Ауданды өлшеу.

1


19- 21 бет


93

Аудан бірліктерінің арақатынасын пысықтау Математикалық диктант

1


19-21бет


94

Сыйымдылық және көлем.

1


21-22 бет


95

Куб (текше) және оның көлемі

1


23-24 бет


96

Кубтың (текшенің) көлемін өлшеу

1


25-26 бет


97

Кубтың (текшенің) көлемін өлшеуді қайталау

1


27-28 бет


98

Тақырыптық бақылау жұмысы №5

1




99

Қатемен жұмыс.Есептерді әртүрлі тәсілмен шығару

1


29-30 бет


100

Есептерді әртүрлі тәсілмен шығаруға берілген есептерді пысықтау

1


31-32 бет


101

Өткенді қайталау

1


33-34 бет


102

Есептер шығару.Қайталау

1


35-36 бет


103

Қосындыны санға көбейту

1


36-37 бет


104

Қосындыны санға көбейтуге есептер шығару

1


36-37 бет


105

Қосындыны санға көбейтуді қайталау

1


38-40 бет


106

Тиімді тәсілмен шығарылатын есептерді қайталау

1


40-41 бет


107

Әр түрлі есептерді қайталау

1


42-43 бет


108

Қайталау

1


43- 44 бет


109

Қосындыны санға бөлу

1


45-46 бет


110

Қосындыны санға бөлуді қайталау

1


47-48 бет


111

Қосындыны санға көбейтуді қайталау

1


49-50 бет


112

Өткенді қайталау

1


50-51 бет


113

Әр түрлі есептер шығару.

е


52-53 бет


114

Тақырыптық бақылау жұмысы№6

1




115

Қатемен жұмыс.34*2, 68:2 түріндегі көбейту және бөлу

1


54- 55 бет


116

16*5, 80:5 түріндегі көбейту және бөлу

1


56- 57 бет


117

26*3, 78:3 түріндегі көбейту және бөлу

1


57- 59 бет


118

92*4, 368:4 түріндегі көбейту және бөлу

1


59-61 бет


119

32*5, 160:5 түріндегі көбейту және бөлу

1


61-62 бет


120

7:3, 2:3 түріндегі қалдықпен бөлу

1


63-64 бет


121

43:8 түріндегі қалдықпен ауызша бөлу

1


64- 66 бет


122

43:8 түріндегі қалдықпен ауызша бөлу

1


64- 66 бет


123

78:26, 88:44 түріндегі екі таңбалы санға бөлу

1


66 –67 бет


124

Көбейту және бөлуге берілген есептерді қайталау

1


68-69 бет


125

234*2, 468:2 түріндегі көбейту және бөлу

1


70- 71 бет


126

Көбейту және бөлуге берілген есептерді қайталау

1


72-73 бет


127

Бақылау жұмысы





128

Қатемен жұмыс. Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу

1


73-75 бет


129

Қайталау

1


75-76 бет


130

Теңдеуді шешудің әртүрлі тәсілдері

1


77-78 бет



ІҮ тоқсан 40 сағат


131

Теңдеуді шешудің әртүрлі тәсілдері

1


79-80 бет


132

Теңдеуді шешудің әртүрлі тәсілдері

1


81- 82бет


133

Қайталау Ауызша есептеу

1


83-84 бет


1000 – ға дейінгі көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері. Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Есептерді теңдеулердің көмегімен шығару(30 сағат)

134

43*2, 86:2 түріндегі көбейту және бөлу

1


85-86 бет


135

14*7, 98:7 түріндегі көбейту және бөлу

1


87-88 бет


136

Қалдықпен бөлу (76 : 6)

1


89-90 бет


137

Екі таңбалы санға жазбаша көбейту, бөлуді пысықтау





138

134*2, 268:2 түріндегі көбейту және бөлу

1


91-92 бет


139

103*2, 206:2 түріндегі көбейту және бөлу

1


93-94 бет


140

430*2, 860:2 түріндегі көбейту және бөлу

1


95-96 бет


141

326*3, 978:3 түріндегі көбейту және бөлу



97-98 бет


142

Қалдықпен бөлу (247 : 2)

1


98-100 бет


143

104*6, 624:6 түріндегі көбейту және бөлу

1


100-102 бет


144

Тақырыптық бақылау жұмысы №7

1




145

Қатемен жұмыс.242*4, 968:4 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

1



102-103 бет


146

453*2, 906:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

1


104-105 бет


147

Қайталау

1


106-107 бет


148

178*4, 712:4 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

1


108-109 бет


149

185*4, 740:4 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу Математикалық диктант

1


110-111 бет


150

176*4, 704:4 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

1


112-113 бет


151

97*8,776:8 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

1


114-115 бет


152

81*6, 486:6 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

1


116-117 бет


153

Жазбаша көбейту және бөлу





154

Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық

1


118-121 бет


155

Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділік

1


121-123 бет


156

Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген есептер

1



123-124 бет


157

Қайталау. Есепті теңдеу құру арқылы шығару

1


125-127 бет


158

Қайталау. Есепті теңдеу құру арқылы шығаруға берілген есептер

1



127-129 бет


159

Тақырыптық бақылау жұмысы№8

1




160

Қатемен жұмыс.969 : 4 түріндегі қалдықпен бөлу

1


131- 132 бет


161

907 : 2 түріндегі қалдықпен бөлу

1


133-134 бет


162

714 : 4 түріндегі қалдықпен бөлу

1


135-136бет


163

489 : 6 түріндегі қалдықпен бөлу Қайталау

1


139-140 бет

140-142 бет


Жыл бойы өткенді қайталау

164

Сандар мен шамаларды атауды, жазуды және салыстыруды қайталау

1


143-145 бет


165

Кестелік қосу және азайту.Кестелік көбейту және бөлу

1


146 бет


166

.Кестеден тыс қосу мен азайту

1


147 бет


167

Кестеден тыс көбейту мен бөлу

1


148-149 бет


168

Бақылау жұмысы

1




169

Қатемен жұмыс.Есеп шығаруды үйрендік

1


150-151 бет


170

Алгебра мен геометрияның элементтерін үйрендік

1


152-153 бет



Ескерту:Математика тақырыптық күнтізбелік жоспар оқулық пен оқу бағдарламасына сәйкес жасалынды.Жазба бақылау жұмыстарының саны: тақырыптық бақылау 8, қорытынды бағалау ретінде 5 бақылау жұмыстары қамтылды.

Ауызша есеп және математикалық диктанттардың саны: әр жартыжылдыққа 2 жұмыстан, яғни әр тоқсан сайын 1 ауызша есеп, 1 математикалық диктант қойылған.















Пән аты: Дүниетану

Оқулық авторлары: К.Жүнісқызы, Ә.Бірмағамбетов, Н. Жапанбаева.

Оқулықтың шыққан жылы: 2014 жыл

Баспасы: Атамұра

Негізі - Қазақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген.

Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген.

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2013 жылғы оқу бағдарламасы

Жылдық сағат саны: 68сағат

Апталық сағат саны: 2 сағат

Пәнінің мақсаты – қоршаған әлем тұтастығы туралы білім мен адамзаттың табиғатпен қарым-қатынас жүйесі негізінде жалпыадами құндылықтарды қалыптастыру.

Негізгі міндеттері: - туған жерінің табиғатына деген сүйіспеншілігін қалыптастыру;

  • оқушыға қоршаған ортаның әр алуандығын, тұтастығын, құндылығын, ондағы өзінің орнын сезінуге мүмкіндік беру;

  • күнделікті өмірде, зертханалық жұмыстарды орындау мен табиғатқа саяхат кезінде қауіпсіздік ережелерді сақтауға дағдыландыру;

  • «адам – табиғат» жүйесіндегі өзара қарым-қатынас жағдайын ұғындыру;

  • танымдық қызығушылығын, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту;

  • қоршаған ортаны сақтау мен қорғауға тәрбиелеу;

  • картадан өз Отаны мен туған жерінің өзен-көлдерін, тауы мен пайдалы қазбаларды көрсетуге үйрету;

  • тірі және өлі табиғат нысандарын ажырату білігін дамыту;

  • танымдық қызығушылығын қанағаттандыру үшін алған білімдерін қолдана білу, туған жердің табиғи байлықтары, өсімдіктері мен жануарлары туралы қосымша ақпараттар іздестіре білу дағдыларын қалыптастыру;

  • бақылау, өлшеу, салыстыру дағдыларын қалыптастыру, өмірлік тәжірибелерін жетілдіру;

  • адам мен табиғаттағы тіршілік әрекетінің өзара байланысын, қоршаған орта заңдылығын, құбылысын, нысандарын меңгерту және оқушылардың адамның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы түсініктерін кеңейту;

  • жаратылыстану ғылымы пәндерін одан әрі меңгеруге мүмкіндік беретін білім, білік, дағдыларын жетілдіру.







Тексеру және бақылау жұмыстарының саны

Тоқсан

3-сынып

4-сынып

Тексеру

Бақылау

Тексеру

Бақылау

I

1

1

1

1

II

1

1

1

1

III

1

1

1

1

IV

1

1

2

1

Барлығы

4

4

5

4

Тест жұмысын бағалау

Тест қиындығы жағынан орташа деңгейлі тапсырмалардан тұрады. Қатені табу; дұрыс жауапты таңдау; айтылған ойды жалғастыру немесе түзету түріндегі тест тапсырмаларын қолдануға болады.

Тест жұмыстарын орындау үшін оқушыларды алдын ала дайындау қажет. Ол үшін алдыңғы сабақтардың бірінің соңында 10-15 минут уақыт бөлу керек. Тақтада өтілетін тест тапсырмаларына ұқсас 1-2 тапсырманы тақтаға жазып немесе іліп, оны оқушылармен бірге орындау ұсынылады.

Тест тапсырмаларын бағалау

Базалық деңгей

0-60%

60-77%

77-90%

90-100%

Баға «2»

Баға «3»

Баға «4»

Баға «5»












Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Уақыты

Қосымша дидактикалық материалдар немесе қосымша мәлімет,беті


Ескерту

І тоқсан 8 сағат

Адам ағзасы және оны күту. 8 сағат


1

Адам – табиғат перзенті.

1


«Shape1 Табиғат Адам» тірек сызба,плакат 6-7 бет


2

Ағза мүшелері және оның қызметі.

Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі және оның атқаратын қызметі. Кездейсоқ жағдай- ол не? (ӨҚН)

1


«Адамның ішкі мүшелері»плакат

8-10 бет

«Спорт түрлері» плакат 11-14 бет

ӨҚН

3

Қаңқа және бұлшық ет.Сарамандық жұмыс

1


Ұлғайтқыш әйнек,дәрі-дәрмек салынған қорап. 15-17 бет.


4

Жүрек- қан тамырлары.Қанның қызметі.

1


«Жүрек құрылысы» плакат,секундомер 18-24 бет.


5

Өкпе. Тыныс алу гигиенасы.

Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі.

Тамақтану гигиенасы.

1


«Тыныс алу мүшелерінің

құрылысы» 24-27 бет

«Адам ағзасы»плакат. «Дәрумендер»плакат 28-31бет


6

Тест (бақылау)№1

1




7

Жүйке жүйесі. Жүйке жүйесінің гигиенасы.

1


«Жүйке жүйесі»плакат31-37 бет


Табиғат және адам 14 сағат

8

Бақылау әдісі. Тәжірибе жасау. Тұрғын жағдайындағы жарақаттың алдын алу. (ӨҚН)

1


Сызба,»Табиғат» плакат

40-42бет

ӨҚН


ІІ тоқсан 8 сағат


9

Математиканы пайдаланып табиғатты зерделеу. Сарамандық жұмыс

1


Өлшеу аспаптары 43-45 бет


10

Денелер. Заттар.Табиғаттағы құбылыстар.

1


45-48-6ет


11

Ауа және оның қасиеті.

1


Түрлі құралдар 48-50 бет

Плакат,желбағар 51-54бет


12

Жер бетінің ауаны жылытуы. Жел. Желдің маңызы

1


51-53 бет


13

Тест (бақылау)№2

1




14

Табиғаттағы су. Бұлт және тұман.

1


«Табиғаттағы су айналымы»плакат

55-58 бет


15

Жауын-шашын. Суды қорғау

1


58- 62бет


16

Ауа райы.

1


63-64 бет


ІІІ тоқсан 10 сағат


17

Тау жыныстары.Қауіпсіздікті сақтаудың практикалық сабақтары (ӨҚН)

1


Пайдалы қазбалар жинақтамасы

66-70 бет

ӨҚН

18

Пайдалы қазбалардың түрлері .Пайдалы қазбалар және олардың адам өміріндегі маңызы. Сарамандық жұмыс.

1


Тұрмыстық заттар

72-73 бет

73-76 бет


19

Пайдалы қазбаларды өндіру және қорғау.

1




20

Тест(бақылау)№3

1




21

Топырақтың ерекшелігі және оның түрлері

1


Суреттік сызба 77-83бет


Өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігі 12 сағат


22

Өсімдіктердің көптүрлілігі.

1


«Қызыл кітапқа»енген өсімдіктер топтамасы. 86-88 бет


23

Ылғал сүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер.

1


Басылым және экрандық дыбыс құралы 89-90 бет


24

Жылу сүйгіш өсімдіктер. Суыққа төзімді өсімдіктер. Қауіпсіздікті сақтаудың практикалық сабақтары (ӨҚН)

1


91-92 бет




ӨҚН

25

Жарық сүйгіш өсімдіктер. Көлеңкеге төзімді өсімдіктер

1




26

Өсімдіктердің топталып өсуі. Өсімдіктер қанша жыл тіршілік етеді? Өсімдіктер дүниесін қорғау

1


95-98 бет


ІV тоқсан 8 сағат

27

Жануарлардың көп түрлілігі. Жәндіктер.

1


«Қызыл кітапқа»енген өсімдіктер 104-107 бет


28

Балықтар. Қосмекенділер мен жорғалаушылар.

1


107-111 бет

112-113 бет


29

Сүтқоректілер. Сарамандық жұмыс

1




30

Құстар.Оқушылардың көшеде жүру ережелері (ӨҚН)

1


114-115 бет

ӨҚН

31

Жануарлар өмірімен,тіршілік мекенімен танысу.Топсаяхат.

1




32

Тест (бақылау)№4

1


116-117 бет


33

Жануарлардың тіршілік ортасы.Мекен ортасына бейімділігі. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы.

1


118-120 бет


34

Жануарлар дүниесін қорғау..Оқушылардың көшеде жүру ережелері (ӨҚН)Топсаяхат

1


120-123 бет

ӨҚН


Ескерту:. Қорытынды бақылау жұмысы: аралық бақылау – диктант,ауызша сұрақтар,бақылау жұмысы, тәжірибелік жұмыс болып 4 тоқсанға, ал әр тоқсан сайын бақылау есебіне 4 бақылау тесті жоспарланған



Пән аты: Бейнелеу өнері

Оқулық авторлары: Н. А. Раупова, Ә. Т. Төлебиев

Оқулықтың шыққан жылы: 2014 жыл

Баспасы: Атамұра

Негізі - Қазақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген.

Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген.

Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2013 жылғы оқу бағдарламасы

Жылдық сағат саны: 34 сағат

Апталық сағат саны: 1 сағат


Пәннің мақсаттары:

- эстетикалық сезімдерді, бейнелеу өнеріне қызығушылығын тәрбиелеу; өнегелі тәжірибесін байыту, ізгілік пен зұлымдық туралы ойларын дамыту; -адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу;

- қиялын, кез келген іске шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдік қызметте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту;

- халық шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу;

- аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту.

Негізгі міндеттері:

- өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту;

- сурет, кескіндеме, композиция бойыншабейнелеусауатынегіздеріментаныстыру;

жылыжәнесуықтүстерментаныстыружәнеолардыайырабілугеүйрету;

- бейнелеуөнерініңтүрлерімен (графика, кескіндеме, сәндік-қолданбалыөнер, мүсін, дизайн, сәулетөнері) жәнежанрларымен (пейзаж, портрет, натюрморт, анималистикажәнет.б.) таныстыру;

- көркемдікдағдылардымеңгеру (әртүрліматериалдарменжұмысістеужәнеәртүрлібейнелеутехникасынигеру);

- шынайыөмірдекөркеммәдениеттіңкөрінісінбайқайбілуқабілетіндамыту (мұражайлар, сәулет, дизайн, мүсінжәнет.б.);

- балалардасезімдік-эмоциялықбелгілердідамыту: зейін, естесақтау, қиял, елестету;

- оқушылардыңқолдарыныңмоторикасын, иілгіштігін, икемділігінжәнекөзбеншамалаудәлдігінжақсарту.





Р/с

Тақырыбы

Сағат саны

Уақыты

Оқулықтың беттері

Ескерту

Барлығы 34 сағат

I тоқсан 8 сағат

Өнер туындыларын қабылдау 2сағ

1.

Кіріспе. Қазақстанның және әртүрлі елдердің халық шеберлері мен сәндік қолданбалы өнер суретшілерінің туындыларымен танысу

1


3


2.

Графика, кескіндеме, композиция және безендіру бойынша жаттығулар

1


-


Кескіндеме 8 сағат

3

Түсті шеңбер, қарама – қарсылық, реңк, эмоциялық бейнелеу мен бейненің мәнерлілігіндегі ақ және қара бояулардың рөлі, түстің эмоциялық мүмкіндіктері.

1


4-7


4

Түстің көмегімен кейіпкердің мінез құлқын, оның эмоциялық жай- күйін көрсету

1


8-9


5

Түс- кескіндеу тілінің негізі, түстердің ашық және қою реңктері, түспен көлеңке, қоңыр түске түскен ақ дақ, рефлекс

1


10-13


6

Кескіндемедегі табиғат пен адам бейнелері, пастозды кескіндеме, компазициялық орталық , қозғалыс

1


28-35


7

«Дастарқан», «Ақ қайыңдар», «Биші қыз», «Қазақстандағы көрікті жерлер» атты тақырыптарға сурет салу

1


-


8

Кескіндеу материалдары: акварель және гуашь, палитра

1


-



II тоқсан 8 сағат

9

Әртүрлі тақырыптарға композициялар құрастыру (натюрморт, пейзаж, портрет және т.б.)

1


52-60,126-139


10

20 ғасырдың 50-70 жылдарындағы қазақстандық суретші- кескіндемешілердің туындыларымен танысу

1


160-167


Графика 6 сағат

11

Сурет салу материалдары және техникасы

1


-


12

Сызық, штрих, дақ және көркем бейне

1


42-49, 82-84


13

Заттай әлем пішіндерінің алуан түрлілігі және олардың жазықтық пен кеңістікте бейнелеп көрсету

1


-


14

Әртүрлі графикалық материалдармен жұмыс істеу тәсілдері

1


-


15

Суреттегі композицияның эмоциялық дыбысталуындағы ырғақтың рөлі, миниатюра, тақырыптық графика

1


52-54


16

«Көктем мерекесі», «Суретші және цирк», «Теңіз жағалауында», «Сүйікті ертегі» атты тақырыптарға сурет салу

1


-


ІІІ тоқсан 10 сағат

Мүсін 6 сағат

17

Мүсін түрлері, геометриялық денелер, адам мүсінін қарапайым бейнелеу, ермексаз, бедер, плинт

1


70-79


18

Адам мүсінін қарапайым бейнелеу

1


80-81


19

Ұлттық символиканы бейнелеу

1


152-153


20

Жұмыр мүсін (ұсақ пластика)

1




21

«Су асты әлемінің таңғажайыптары» атты тақырыпқа бедерлі композиция жасау

1


-


22

Суретші-мүсіншілер Н.Журавлевтің, Е. Мергеновтың, Х. Наурызбаевтың, М. Әйнековтың, Т. Досмағамбетовтың және т.б. туындыларымен танысу

1


-


Көркемдік құрастыру, дизайн және сәулет өнері (6 сағат)

23

Көркемдік құрастыру

1


86-87


24

Дизайн

1


-


25

Сәулет

1


156-157


26

Қазақстандағы сәулет ескерткіштері

1


158-159


IVтоқсан 8 сағат

27

Дизайн, көркемдік құрастыру және сәулет нысандарының пайдалығы бағыттылығы

1




28


Адамның көңіл- күйін бейнелеу

1




Сәндік-қолданбалы өнер (6сагат)

29

Қазақ халқының қолданбалы өнері, қазақ ұлттық ою-өрнек түрлері

1


146-147


30

Сәндік костюм, киім бөліктері

1


148-151


31

Ою – өрнектердегі Туған табиғат нақыштары

1


146-147


32

Сәндік натюрморт

1


90-103


33

Сәндік пейзаж

1


104-125


34

Композицияларды ертегілік, ғажайып сюжеттер етіп жасау

1


166-167



Ескерту:Бейнелеу өнері пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспар оқулық пен оқу бағдарламасына сәйкес жасалынды. Тақырыптық күнтізбелік жоспар бағдарлама бойынша жасалынып,оқулық беті ретсіз қойылды.

Пән аты: Еңбекке баулу

Оқулық авторлары: Т. Оралбекова, Қ.Г.Мұратқызы.

Оқулықтың шыққан жылы: 2014жыл

Баспасы: Атамұра

Негізі -Қазақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сəуірде №115 бұйрығымен бекітілген.

Қазақстан Республикасының Əділет министрлігінде 2013 жылы 10 сəуірде № 8424 тіркелген. Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2013 жылғы оқу бағдарламасы

4-басылым,өңделген.

Жылдық сағат саны: 68 сағат Апталық сағат саны: 2 сағат

Пәннің мақсаты: бастапқы технологиялық білім, еңбек білігі мен дағдысын, іс-әрекетті жоспарлау және ұйымдастыру тәсілдерін меңгерту; сенсорика, қол саусақтарының кіші моторикасын, кеңістік қиялын, ақпарат түрлерінде бағдарлау қабілеттерін дамыту; қоршаған әлем өзгерісіндегі адам еңбегінің рөлі туралы білімді меңгерту; адам және адам еңбегіне құрметпен қарауға, еңбексүйгіштігін тәрбиелеу.

Пәннің міндеттері:-алғашқы жалпы еңбек және арнайы біліктерін, еңбек және экологиялық мәдени негізін қалыптастыру;

-ақпаратты іздеу, қайта өзгерту, сақтау және қолдану үшін практикалық іс-әрекетте және күнделікті өмірде алған білім мен білігін пайдалану;

-жеке гигиена ережесін сақтау, материалдар және құралдармен қауіпсіздік жұмыс тәсілін қолдану дағдысын дамыту;

-өздігінен қажетті материалдардан түрлі бұйымдар құрастыру;

-оқушылардың шығармашылық қабілетін, көркем сезімін, шығармашылық қиялын, кеңістік ой-өрісін, эстетикалық талғамы мен құрастырушылық қабілеттерін дамыту;

ұжымдық жұмыс істеуді ұйымдастыру


Р/с

Тақырыбы

Сағат

саны

Уақыты

Оқулықтың беттері

Ескерту

І тоқсан 16 сағат.

Техникалық еңбек(34 сағат)

Табиғи материалдармен жұмыс 12сағ


1.

Жұмыс орнын дайындау және еңбек қауіпсіздігін сақтау ережесі

1


4-5 бет


2.

Табиғатты бақыла,үйрен.

1


7-8 бет


3.

Табиғи материалдардан құрастыру.

Тырна мүсінін үлгі бойынша құрастыру.

1


9-10 бет


4.

«Көңілді ханзада»бейнесін жасау.

1


11- бет


5.

Ханшайым бейнесін модельдеу.

1


12-13 бет


6.

Схема бойынша әр түрлі материалдан құрастыру.

1


14-15 бет


7.

Мозаика әлемі тарихынан.





8.

Қарындаш жоңқаларынан жасалған мозайка.

1


16- бет


9.

Дән тұқымынан мозайка құрастыру.

1


17- бет


10.

Қауырсыннан құрастыру.

1


18-20бет


11.

Қайың қабығынан құрастыру.

1


21-бет


12.

Қиял-аппликация.

1


22бет


Қағазбен және қатырма қағазбен жұмыс (12 сағ)

13.

Қағаз қалай жасалады?

1


23-24бет


14.

Сызба-техника тілі.Белгілеу мен өлшеу.

1


24-28бет


15.

Циркульмен жұмыс істеу.

1


29-34 бет


16.

Қағаз кесінділерінен құрамақтар жасау.

1


35-36 бет



II тоқсан 16 сағат

17.

Қағаздан көктікен гүлін жасау.Өздік жұмыс.

1


37-38 бет


18.

Қағаздан қозғалатын бөліктері бар фигуралар құрастыру.

1


39-40бет


19

Фольгамен жұмыс істеу тарихынан.Домалақшалардан пішіндер жасау.

1


40-42 бет


20

Фольгадан құлын пішінін құрастыру.«Барыс»панносын жасау.

1


43-бет.


21


Қатырма қағаздан қобдиша жасау. Би қимылдарын келтіру.

1


45-50бет


22

Жобалық жұмыстар. Қиял әлеміне саяхат.

1


51-61 бет


23

Әуе шары туралы қиялға шому. Практикалық сабақ

1


62-68 бет


24

Ақшақар мен Аяз ата жасау

1


69-73


Тоқыма материалдармен жұмыс (6 сағ)

25

Матамен жұмыс істеу. Матамен жұмыс істеу кезінде қажет құрал-жабдықтар. Қауіпсіздік ережесі.

1


74-75 бет


26

Құрақ құрау.

1


76- бет


27

Ыстық ыдысқа арналған сүлгіше жасау.

1


77-бет


28

Панно жасау (жобалау)

1


78-82бет


29

Құрақ жылан құрастыру.

1


83-84 бет


30

Тамбурлы тігіспен тігу.

1


85-86 бет


Техникалық модельдеу (4 сағ)

31

Самокаттан велосипедке дейінгі мағлұматтар. «Лего» (металл) құрастырғыш бөлшектерінен ойыншықтар құрастыру

1


87-91 бет


32


Ұшу аппараттарын жетілдіру тарихынан. Ұшақтар туралы қысқаша мағлұмат.Ұшақ құрастырып үйренейік.

1


92-98 бет


IIІ тоқсан 20сағат

33

Металл құрастырғыш бөлшектерімен жұмыс.

1


99-бет


34

Бөлшектерді біріктіру тәсілдері. Ұжымдық жұмыс.

1


100-104 бет


Көркем еңбек (32 сағат)

Ұлттық киімдер (5 сағат)

35

Наурыз мерекесі

1


105-бет


36

Қазақ халқының ұлттық киімдері

1


106-108 бет


37

Орыс халқының ұлттық киім үлгілері

1


109- бет


38

Ұйғыр халқының ұлттық киім үлгілері

1


110- бет


39

Үлгі бойынша ұлттық киімді модельдеу

1




Ермексаздан ыдыс жасау (6сағат)

40

Мүсіндеу.(Сомдау,жапсырмалау)

1


111


41

Ыдыс дизайны

1


112-113


42

Ұлттық нақыштағы ыдыс жасау.

1



Оқу бағдарламасында берілген тақырып оқулықта болмауына байланысты мұғалім қосымша материалмен өткізуі қажет.

43

Ермексаздан және қағаздан ыдыс жасау

1


113-бет


44

Ермексаздан құмыра жасау тәсілдері.

1


114-бет


45

Өзіңді тексер.

1


115-бет


Сәндік бұйымдар құрастыру.(4сағат)

46

Ұсақ моншақ бастыру тарихынан.

1


116-117 бет


47

Шеберлерден үйренеміз! Ұсақ моншақтардан гүл құрастыру.

1


118-119 бет


48

Күлте жасаудың реті

1


120-бет


49

Ермексаздан әшекейлер жасау.Шеберлер жасаған заттармен танысу.

1


121-122 бет.


Ұлттық бұйымдар (6сағат)


50

Кілем тоқу тарихынан.

1


123-124 бет


51

Ою-өрнектердің қолдану орны

1


125- бет


52

Оюмен сөмкені әшекейлеу.

1


126-бет


IV тоқсан 16 сағат

53

Ою-өрнектердің шеңбер ішінде орналасуы

1


127-бет


54

Ою-өрнектердің шеңбер ішінде орналасуы

1


128-бет


55

Ою- өрнектердің жасалу жолдары

1


128-129 бет


Тоқыма материалдармен жұмыс түрлері(3сағат)

56

Көркем құрастыру.Үлгі бойынша дорба тігу.

1


130-132 бет


57

Қуыршаққа арналған киімдерді модельдеу

1


133-134 бет


58

Модельдеу.

1


135- бет


Әр түрлі бұйымдармен фигуралар құрастыру (8 сағат)


59

Табиғат таңғажайыптарымен танысу. Табиғат әлемінен заттар әлеміне.

1


137-бет


60

Адам-жасаушы.



138-139 бет


61

Сабаннан көркем бұйымдар құрастыру.

1


140-141 бет


62

Сабаннан панно жасау.

1


142-бет


63

Шиден жасаған бұйымдар.Шиден ыдыс қойғыш тоқу.

1


143-146 бет


64

Кепкен өсімдіктерден гүл шоғын құрастыру.

1


148-149 бет.


65

Сымнан фигуралар құрастыру.Сым туралы мағлұмат.

1


149-151 бет.


66

Биші қыздың бейнесін жасау.

1


152-153 бет


67

Өте қызықты.Интернетке саяхат.

1


154-бет


68

Жас шеберлер.Қорытынды.

1


156-бет


Ескерту:Еңбекке баулу пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспар оқулық пен оқу бағдарламасына сәйкес жасалынды.













































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!