Материалдар / 3 сыныпта инклюзия бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

3 сыныпта инклюзия бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып инклюзия бағыты бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары қабылдау деңгейлері үрдіс барысында әлі де дамудағы оқушыларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
2682
26 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар қаласы « №11 жалпы орта білім беру мектебі»МКМ



























«Оқыту қазақ тілінде емес

3-сыныпта оқитын мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған

жиынтық бағалау тапсырмалары» әдістемелік құралы









Құрастырған: қазақ тілі пәнініңктеулі

мұғалімі Б.С.Ажикенова.







ПRectangle 2 авлодар 2021

Түсінік хат


Ұсынылып отырған әдістемелік құрал орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында 3-сыныпқа (оқыту қазақ тілінде емес) арналған қазақ тілі оқу бағдарламасына сәйкес құрастырылды. Бастауыш мектептегі «Қазақ тілі» пәні бойынша ЕББ оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар «Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзіреті» (CEFR) деңгейлерін (А1 деңгей ілгерілеген) негізге алып айқындалған және әр деңгейдің соңында күтілетін нәтижелер берілген.

«Қазақ тілі» пәнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мәнін түсінетін және тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру, оқушыларды қазақша еркін сөйлету.

Сондықтан мұғалім өз тәжірибелесімен алмасу мақсатында оқулықта қамтылған барлық бөлімдер бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастырған. Оқытудың қазіргі заманауи технологиялары мен 4 әрекет түрлері бойынша жасалынған жиынтық бағалау тапсырмалары ЕББ оқушыларға тоғыз-он жастағы балалардың мүмкіндіктеріне сай жасалынды.

Ұсынылып отырған әдістемелік құрал оқушылардың пән бойынша білімдерін жинақтап, функционалды сауаттылығын көрсетулеріне көмектеседі.












































«Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты мен міндеті – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты жазуға үйрету.

Тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым әрекеттері арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастырып, оқушылардың «Қазақ тілі» пәні бойынша алған білім, біліктіліктерінің нәтижесін анықтау.

Өзектілігі

Бұл әдістемелік құрал МШБ оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру барысында әдістемелік тұрғыдан туындайтын қиындықтарды болдырмау мақсатында құрастырылды.

Құрал заман талабына сай, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, сынып оқушыларының деңгейіне қолайлы.

Жаңалығы

  • аталған жұмыстың жаңа нұсқада берілуі;

  • әдеби жанр (әңгіме,тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) түрлерінің қамтылуы;

Мазмұнның ғылымилылығы

Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті білім беру стандарты мен оқу бағдарламасы, 2018-2019 оқу жылына арналған әдістемелік-нұсқау хатты басшылыққа ала отырып, білім алушылардың жасерекшелігінің ескерілуі, мазмұны жағынан 3-сынып материалдарымен түрлендірілуі. Уақыт талаптарына сай тілдік нормалардың берілу әдістемесінің жүйелі түрде ұсынылуы.

Материалдарды іріктеу және құрастырудың негізгі қағидалары

- оқу құжаттарының ескерілуі;

- мақсатқа қарай бағытталуы;

- оқушылардың жасерекшелігінің ескерілуі;

- оңайдан қиынға қарай тапсырмалардың іріктелуі;

- уақыттың берілуі;

- бағалау өлшемінің анықталуы.

Пән саласының мазмұнына қойылатын талаптарға сәйкестігі

Төрт әрекетке (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым), тақырыптық бөлім мазмұнына сай сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану, тірек сөздер негізінде сөйлеу, жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну, өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құру.

Жұмысты жүргізуге көзделген сынып:

3-сынып (оқыту қазақ тілінде емес)

Тәжірибелік маңыздылығы

3-сыныптарда (оқыту қазақ тілінде емес) жұмыс істейтін қазақ тілі мұғалімдеріне таптырмас әдістемелік көмекші құрал. Ол ұстаздардың уақытының үнемдеп, МШО жаңа нұсқада берілуі нақты білім көрсеткішін алуына жағдай жасайды.




МАЗМҰНЫ


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5


«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 5


«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау 8


2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 13


«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 13


«Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау 16


3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 20


«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 20


«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау.....................................25


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 28


"Су - тіршілік көзі" ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 28


«Демалыс мәдениеті.Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау.............35


Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................................................................40













































1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


Сөйлеу әрекетінің түрлері


Тыңдалым

Айтылым

Оқу мақсаты

3.1.3.1* Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин)

мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және

сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар

орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

3.2.1.1 Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және

сөйлеу барысында қолдану

3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сурет салып,суреттеу (бір -екі сөйлем)


Бағалау критерийі


Білім алушы

Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және

қолданады

Тірек сөздерге сүйеніп суреттейді

Ойлау дағдыларының деңгейі


Қолдану

Орындау уақыты

20 минут


1-тапсырма

Мәтінді тыңда. Тапсырманы орында.





Қазақ халқы жылқыны құрметтеген. Жылқы туралы аңыз-әңгімелер, шығармалар, өлең-жырлар, ертегілер өте көп. Жылқы әдемі жануар, суыққа шыдайды. Жылқының төлін «құлын» деп атайды. Жылқының қымызы адам денсаулығына өте пайдалы.


  • Қазақ халқында қай жануарды құрметтеген?

А) жылқы

В) түйені

С) сиырды

D) қой



  • Кестедегі сұрақтарға жауап бер. Кестеге тірек сөздерді жаз.

Ж ылқы қандай жануар?

Жылқы неге төзімді?

Жылқының баласын қалай атайды?

Қай жануардың қымызы пайдалы?








2-тапсырма

Жылқының суретін сал. Суретке ат қой. Кестедегі сөздерге қара.


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтін мазмұны

бойынша сұрақтарға жауап береді. Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және қолданады.



1

берілген сұрақтың жауабын анықтайды;

1

мәтіннен сұраққа сәйкес тірек сөздерді

анықтайды: 1-сұраққа

2-сұраққа

3-сұраққа

4-сұраққа


1

1

1

1

Тірек сөздерге

сүйеніп әңгімелейді


2

тақырыпқа сәйкес сурет салады;

1

тірек сөздерді орынды қолданады;

1

суреттеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

1

Барлығы

8


«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың

нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _____________________________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен