Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Павлодар қаласы « №11 жалпы орта білім беру мектебі»МКМ



























    «Оқыту қазақ тілінде емес

    3-сыныпта оқитын мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған

    жиынтық бағалау тапсырмалары» әдістемелік құралы









    Құрастырған: қазақ тілі пәнініңктеулі

    мұғалімі Б.С.Ажикенова.







    ПRectangle 2 авлодар 2021

    Түсінік хат


    Ұсынылып отырған әдістемелік құрал орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында 3-сыныпқа (оқыту қазақ тілінде емес) арналған қазақ тілі оқу бағдарламасына сәйкес құрастырылды. Бастауыш мектептегі «Қазақ тілі» пәні бойынша ЕББ оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар «Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзіреті» (CEFR) деңгейлерін (А1 деңгей ілгерілеген) негізге алып айқындалған және әр деңгейдің соңында күтілетін нәтижелер берілген.

    «Қазақ тілі» пәнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мәнін түсінетін және тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру, оқушыларды қазақша еркін сөйлету.

    Сондықтан мұғалім өз тәжірибелесімен алмасу мақсатында оқулықта қамтылған барлық бөлімдер бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастырған. Оқытудың қазіргі заманауи технологиялары мен 4 әрекет түрлері бойынша жасалынған жиынтық бағалау тапсырмалары ЕББ оқушыларға тоғыз-он жастағы балалардың мүмкіндіктеріне сай жасалынды.

    Ұсынылып отырған әдістемелік құрал оқушылардың пән бойынша білімдерін жинақтап, функционалды сауаттылығын көрсетулеріне көмектеседі.












































    «Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты мен міндеті – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты жазуға үйрету.

    Тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым әрекеттері арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастырып, оқушылардың «Қазақ тілі» пәні бойынша алған білім, біліктіліктерінің нәтижесін анықтау.

    Өзектілігі

    Бұл әдістемелік құрал МШБ оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру барысында әдістемелік тұрғыдан туындайтын қиындықтарды болдырмау мақсатында құрастырылды.

    Құрал заман талабына сай, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, сынып оқушыларының деңгейіне қолайлы.

    Жаңалығы

    • аталған жұмыстың жаңа нұсқада берілуі;

    • әдеби жанр (әңгіме,тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) түрлерінің қамтылуы;

    Мазмұнның ғылымилылығы

    Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті білім беру стандарты мен оқу бағдарламасы, 2018-2019 оқу жылына арналған әдістемелік-нұсқау хатты басшылыққа ала отырып, білім алушылардың жасерекшелігінің ескерілуі, мазмұны жағынан 3-сынып материалдарымен түрлендірілуі. Уақыт талаптарына сай тілдік нормалардың берілу әдістемесінің жүйелі түрде ұсынылуы.

    Материалдарды іріктеу және құрастырудың негізгі қағидалары

    - оқу құжаттарының ескерілуі;

    - мақсатқа қарай бағытталуы;

    - оқушылардың жасерекшелігінің ескерілуі;

    - оңайдан қиынға қарай тапсырмалардың іріктелуі;

    - уақыттың берілуі;

    - бағалау өлшемінің анықталуы.

    Пән саласының мазмұнына қойылатын талаптарға сәйкестігі

    Төрт әрекетке (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым), тақырыптық бөлім мазмұнына сай сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану, тірек сөздер негізінде сөйлеу, жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну, өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құру.

    Жұмысты жүргізуге көзделген сынып:

    3-сынып (оқыту қазақ тілінде емес)

    Тәжірибелік маңыздылығы

    3-сыныптарда (оқыту қазақ тілінде емес) жұмыс істейтін қазақ тілі мұғалімдеріне таптырмас әдістемелік көмекші құрал. Ол ұстаздардың уақытының үнемдеп, МШО жаңа нұсқада берілуі нақты білім көрсеткішін алуына жағдай жасайды.




    МАЗМҰНЫ


    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5


    «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 5


    «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау 8


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 13


    «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 13


    «Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау 16


    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 20


    «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 20


    «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау.....................................25


    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 28


    "Су - тіршілік көзі" ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 28


    «Демалыс мәдениеті.Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау.............35


    Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................................................................40













































    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


    Сөйлеу әрекетінің түрлері


    Тыңдалым

    Айтылым

    Оқу мақсаты

    3.1.3.1* Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин)

    мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және

    сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар

    орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

    3.2.1.1 Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және

    сөйлеу барысында қолдану

    3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сурет салып,суреттеу (бір -екі сөйлем)


    Бағалау критерийі


    Білім алушы

    • Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

    • Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және

    қолданады

    • Тірек сөздерге сүйеніп суреттейді

    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут


    1-тапсырма

    Мәтінді тыңда. Тапсырманы орында.





    Қазақ халқы жылқыны құрметтеген. Жылқы туралы аңыз-әңгімелер, шығармалар, өлең-жырлар, ертегілер өте көп. Жылқы әдемі жануар, суыққа шыдайды. Жылқының төлін «құлын» деп атайды. Жылқының қымызы адам денсаулығына өте пайдалы.


    • Қазақ халқында қай жануарды құрметтеген?

    А) жылқы

    В) түйені

    С) сиырды

    D) қой



    • Кестедегі сұрақтарға жауап бер. Кестеге тірек сөздерді жаз.

    Ж ылқы қандай жануар?

    Жылқы неге төзімді?

    Жылқының баласын қалай атайды?

    Қай жануардың қымызы пайдалы?








    2-тапсырма

    Жылқының суретін сал. Суретке ат қой. Кестедегі сөздерге қара.


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мәтін мазмұны

    бойынша сұрақтарға жауап береді. Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және қолданады.



    1

    берілген сұрақтың жауабын анықтайды;

    1

    мәтіннен сұраққа сәйкес тірек сөздерді

    анықтайды: 1-сұраққа

    2-сұраққа

    3-сұраққа

    4-сұраққа


    1

    1

    1

    1

    Тірек сөздерге

    сүйеніп әңгімелейді


    2

    тақырыпқа сәйкес сурет салады;

    1

    тірек сөздерді орынды қолданады;

    1

    суреттеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

    1

    Барлығы

    8


    «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың

    нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

    ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні _____________________________

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ажикенова Ботагоз Секербаевна
    13 Қазан 2021
    3517
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    3 сыныпта инклюзия бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    3 сыныпта инклюзия бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3 сынып инклюзия бағыты бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары қабылдау деңгейлері үрдіс барысында әлі де дамудағы оқушыларға арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Павлодар қаласы « №11 жалпы орта білім беру мектебі»МКМ



























    «Оқыту қазақ тілінде емес

    3-сыныпта оқитын мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған

    жиынтық бағалау тапсырмалары» әдістемелік құралы









    Құрастырған: қазақ тілі пәнініңктеулі

    мұғалімі Б.С.Ажикенова.







    ПRectangle 2 авлодар 2021

    Түсінік хат


    Ұсынылып отырған әдістемелік құрал орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында 3-сыныпқа (оқыту қазақ тілінде емес) арналған қазақ тілі оқу бағдарламасына сәйкес құрастырылды. Бастауыш мектептегі «Қазақ тілі» пәні бойынша ЕББ оқушылардың білім, білік дағдыларына қойылатын талаптар «Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзіреті» (CEFR) деңгейлерін (А1 деңгей ілгерілеген) негізге алып айқындалған және әр деңгейдің соңында күтілетін нәтижелер берілген.

    «Қазақ тілі» пәнін оқытудың түпкі мақсаты – мемлекеттік тілді қадірлейтін, оның қоғамдық мәнін түсінетін және тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білетін жеке тұлға қалыптастыру, оқушыларды қазақша еркін сөйлету.

    Сондықтан мұғалім өз тәжірибелесімен алмасу мақсатында оқулықта қамтылған барлық бөлімдер бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастырған. Оқытудың қазіргі заманауи технологиялары мен 4 әрекет түрлері бойынша жасалынған жиынтық бағалау тапсырмалары ЕББ оқушыларға тоғыз-он жастағы балалардың мүмкіндіктеріне сай жасалынды.

    Ұсынылып отырған әдістемелік құрал оқушылардың пән бойынша білімдерін жинақтап, функционалды сауаттылығын көрсетулеріне көмектеседі.












































    «Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты мен міндеті – қоғамдық ортада қазақ тілінде қарым-қатынас жасау мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылардың негізін қалыптастыру және тілдік нормаларды қолдануға, сауатты жазуға үйрету.

    Тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым әрекеттері арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын қалыптастырып, оқушылардың «Қазақ тілі» пәні бойынша алған білім, біліктіліктерінің нәтижесін анықтау.

    Өзектілігі

    Бұл әдістемелік құрал МШБ оқушылардың меңгерген білімдерін тексеру барысында әдістемелік тұрғыдан туындайтын қиындықтарды болдырмау мақсатында құрастырылды.

    Құрал заман талабына сай, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, сынып оқушыларының деңгейіне қолайлы.

    Жаңалығы

    • аталған жұмыстың жаңа нұсқада берілуі;

    • әдеби жанр (әңгіме,тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) түрлерінің қамтылуы;

    Мазмұнның ғылымилылығы

    Қазақстан Республикасының жалпыға міндетті білім беру стандарты мен оқу бағдарламасы, 2018-2019 оқу жылына арналған әдістемелік-нұсқау хатты басшылыққа ала отырып, білім алушылардың жасерекшелігінің ескерілуі, мазмұны жағынан 3-сынып материалдарымен түрлендірілуі. Уақыт талаптарына сай тілдік нормалардың берілу әдістемесінің жүйелі түрде ұсынылуы.

    Материалдарды іріктеу және құрастырудың негізгі қағидалары

    - оқу құжаттарының ескерілуі;

    - мақсатқа қарай бағытталуы;

    - оқушылардың жасерекшелігінің ескерілуі;

    - оңайдан қиынға қарай тапсырмалардың іріктелуі;

    - уақыттың берілуі;

    - бағалау өлшемінің анықталуы.

    Пән саласының мазмұнына қойылатын талаптарға сәйкестігі

    Төрт әрекетке (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым), тақырыптық бөлім мазмұнына сай сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану, тірек сөздер негізінде сөйлеу, жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну, өз бетінше шағын мәтіннен көптік/ тәуелдік/ септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құру.

    Жұмысты жүргізуге көзделген сынып:

    3-сынып (оқыту қазақ тілінде емес)

    Тәжірибелік маңыздылығы

    3-сыныптарда (оқыту қазақ тілінде емес) жұмыс істейтін қазақ тілі мұғалімдеріне таптырмас әдістемелік көмекші құрал. Ол ұстаздардың уақытының үнемдеп, МШО жаңа нұсқада берілуі нақты білім көрсеткішін алуына жағдай жасайды.




    МАЗМҰНЫ


    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5


    «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 5


    «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау 8


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 13


    «Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 13


    «Сәулет өнері» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау 16


    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 20


    «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 20


    «Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау.....................................25


    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 28


    "Су - тіршілік көзі" ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 28


    «Демалыс мәдениеті.Мерекелер» ортақ тақырыбы бойынша тоқсандық жиынтық бағалау.............35


    Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................................................................40













































    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

    «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


    Сөйлеу әрекетінің түрлері


    Тыңдалым

    Айтылым

    Оқу мақсаты

    3.1.3.1* Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин)

    мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және

    сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар

    орналастыру/кесте толтыру/ мазмұндау

    3.2.1.1 Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және

    сөйлеу барысында қолдану

    3.2.2.1 Берілген тірек сөздер негізінде сурет салып,суреттеу (бір -екі сөйлем)


    Бағалау критерийі


    Білім алушы

    • Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

    • Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және

    қолданады

    • Тірек сөздерге сүйеніп суреттейді

    Ойлау дағдыларының деңгейі


    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут


    1-тапсырма

    Мәтінді тыңда. Тапсырманы орында.





    Қазақ халқы жылқыны құрметтеген. Жылқы туралы аңыз-әңгімелер, шығармалар, өлең-жырлар, ертегілер өте көп. Жылқы әдемі жануар, суыққа шыдайды. Жылқының төлін «құлын» деп атайды. Жылқының қымызы адам денсаулығына өте пайдалы.


    • Қазақ халқында қай жануарды құрметтеген?

    А) жылқы

    В) түйені

    С) сиырды

    D) қой



    • Кестедегі сұрақтарға жауап бер. Кестеге тірек сөздерді жаз.

    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Ж ылқы қандай жануар?

    Жылқы неге төзімді?

    Жылқының баласын қалай атайды?

    Қай жануардың қымызы пайдалы?








    2-тапсырма

    Жылқының суретін сал. Суретке ат қой. Кестедегі сөздерге қара.


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мәтін мазмұны

    бойынша сұрақтарға жауап береді. Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды және қолданады.



    1

    берілген сұрақтың жауабын анықтайды;

    1

    мәтіннен сұраққа сәйкес тірек сөздерді

    анықтайды: 1-сұраққа

    2-сұраққа

    3-сұраққа

    4-сұраққа


    1

    1

    1

    1

    Тірек сөздерге

    сүйеніп әңгімелейді


    2

    тақырыпқа сәйкес сурет салады;

    1

    тірек сөздерді орынды қолданады;

    1

    суреттеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

    1

    Барлығы

    8


    «Жанды табиғат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың

    нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

    ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні _____________________________

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Авторлық бағдарлама 3 сынып
    13.10.2021
    3517
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ажикенова Ботагоз Секербаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен