Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
№ | Сабақ уақыты | ДС | СС | СР | БС | ЖМ |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 |
№ | Сабақ уақыты | ДС | СС | СР | БС | ЖМ |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 |
ІХ | Х | ХІ | ХІІ | І | ІІ | ІІІ | IV | V | Жыл бойы |
25 | 24 | 23 | 23 | 19 | 24 | 17 | 24 | 19 | 198 |
Пәні Сынып | Қазақ тілі | Әдебиеттік оқу | Математика | Жаратылыс тану | Дүниетану | Өзін-өзі тану | Музыка | Көркем еңбек | Сыныптағы сағат саны |
3 «А» | 4 | 3 | 5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 15 |
Жалпы сағат саны | 136 | 102 | 170 | 68 | 34 | 34 | 34 | 34 | 612 |
Жазба жұмыстарының түрлері | 2-сынып | 3-сынып |
Сөздік диктант | 5-7 сөз | 9-12 сөз |
Диктант | 25-30 сөз | 35-50 сөз |
Мазмұндама | 40-60 сөз | 60-80 сөз |
Шығарма | 25-35 сөз | 35-55 сөз |
№ | Жұмыс түрлері | Критерийлер/дескрипторлар |
Диктант (грамматикалық тапсырмаларымен) | - мәтінді бұрмалаусыз жазады: әріптерді қосу және ауыстыру, тастап кету;- әріптер мен дыбыстар арақатынасын белгілей білу;- грамматикалық тапсырмаларды орындау;- оқылған материал бойынша тыныс белгілерін қою;- жазу кезінде сөздерді дұрыс жазу; - сөздерді жазу барысында орфографиялық нормаларды сақтай білу | |
Мазмұндама | - мазмұндау кезінде ойды өзгертпей сақтай білу;- орфогрфикалық нормаларды сақтай білу. | |
Шығарма | ||
Көру диктантыБұл диктант түрі білім алушылардың көру, есту, есте сақтау, затты тану сияқты қабілеттерін дамыту мақсатында жүргізіледі. Көру диктанты үшін әріп, буын, жеке сөздер, сондай-ақ жазылуы қиын сөздер мен сөз тіркестері және шағын мәтіндер, жұмбақтар, мақалдар, жаттауға берілгсн өлеңдерді алуға болады. | - есте сақтау арқылы мәтін жаза білу;- емлені жазу кезінде ережелерді қолдана білу; - оқылған материал бойынша тыныс белгілерін қою;- жазылған мәтін үлгісі бойынша тексеру. | |
Шығармашылық диктант — үйрету диктанттарының ішінде мазмұн, құрылым, әдіс-тәсіл жағынан ең күрделісі, оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын, білім деңгейі мен өздігінен жұмыс істеудегі шеберліктерін арттыру көрсеткіші. Бұл диктанттың көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қою, сөздерді дұрыс орналастыру арқылы сөйлем құрау, басы жазылған мәтінді аяқтау сияқты басқа диктанттарға ұқсамайтын өзгешеліктері болады. | - белгілі бір сөзді немесе грамматикалық нысанды таңдай біледі;- сөздерді жазу кезінде орфографиялық ережені қолдана алады. | |
Графикалық (сызба) диктантты сөйлемдегі сөздердің байланысын сызба арқылы көрсету, керісінше, берілген сызба бойынша сөйлем құрау сияқты түрлі нұсқада жүргізуге болады | - емлені жазу кезінде ережелерді қолдана білу; | |
Суретті диктант (дыбыссыз диктант) – мұғалімі үнсіз пәндік суретті көрсетеді, білім алшылар заттың атауын жазады. | - суретте бейнесін сөздермен сәйкестендіре білу;- бейнеленген суретті сөздермен жаза білу;- емлені жазу барысында ережелерді қолдана білу | |
Еркін диктант мәтінді жазу барысында білім алушылар жекелеген сөздерді ауыстыра алады, сөйлемнің құрылымын өзгерте алады. Мәтін әуелі тұтас оқылады, сонан соң бөліктері бойынша (3-4 сөйлем); әрбір бөлігі қайталап оқығаннан кейін жазылады. Білім алушылар мәтіннің әр бөлігін есте сақтау арқылы жазады. Бұл жұмыс түрі білім алушыларды мазмұндама жазу дағдыландырады. | - сөздерді мағынасы жағынан таңдай біледі/алмастыра алады;- мәтіннің бөлігі бойынша есте сақтай отырып, жаза біледі;- сөздерді жазу кезінде орфографиялық ережелерді қолданады; - оқылған материал бойынша тыныс белгілерін қоя біледі. | |
Өздік диктант Білім алушылар өтілген материалдарға байланысты әріптер мен буындарды, сөз бен сөз тіркестерін және жекелеген сөйлемдер мен жаттап алған өлең, жұмбақ, жаңылтпаш, мақал-мәтелдерді естеріне түсіріп, ойлана отырып өз бетінше жазады.Диктанттың бұл түрінің өткенді қайталап, тіл ұстартуда маңызы зор. Мұғалім өздік диктантты қай күні болатынын, нені қайталап келу керектігін білім алушыларға алдын ала ескертіп қояды. | - емлені жазу кезінде ережелерді қолдана біледі | |
Іріктеу диктанты – есту немесе көру диктантының түрі. Бүкіл мәтінді жазу емес, тек қана оқылған ережелер орфограммасы бар сөздерді, сөз тіркестерін, сөйлемдерді жазғызу. Қосымша тапсырма қоса жүруі мүмкін. | - оқылған орфограммалары бар сөздерді таңдай біледі;- сөзді жазу кезінде орфографиялық ережені қолдана біледі. |
Сыныптар | Бөлімдер/ортақ тақырыптар бойыншажиынтық бағалау рәсімдерінің саны | |||
1 тоқсан | 2 тоқсан | 3 тоқсан | 4 тоқсан | |
3-сынып | 2* | 2* | 2* | 2* |
Реттік № | № | Сабақ тақырыбы | Оқыту мақсаттары | Беттері | С/с | Мерзімі | Ескерту | |
О | Ж | |||||||
1 - Бөлім: «Жанды табиғат» I – тоқсан | ||||||||
1 | 1 | 1 – сабақ. Тіл және сөйлеу.1-5 жаттығу. | 3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру;3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап беру;3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық жəне стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. | 5 | 7 | 1 | ||
2 | 2 | 2- сабақ. Тіл және сөйлеу.6-10 жаттығу. | 3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;3.3.3.1 оқыған, тыңдаған жəне аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып, мазмұндама жазу;3.2.3.1 мəтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру. | 8 | 9 | 1 | ||
Жанды табиғат туралы не білетінімді еске түсіремін | ||||||||
3 | 3 | 3-сабақ. Мәтін.11-14 жаттығу. | 3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап беру;3.2.1.1 тірек сөздер/көмекші сөздер арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу, сипаттау, пайымдау) жəне оның құрылымдық бөліктерін анықтау;3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау;3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету. | 10 | 11 | 1 | ||
4 | 4 | 4-сабақ. Мәтін.15-18 жаттығу. | 3.1.2.1 мəтіннің тақырыбы мен берілген суреттер/ фото/диаграмма бойынша мəтіннің мазмұнын болжау;3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету;3.2.1.1 тірек сөзде
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |