Материалдар / 3D – редакторы. 3D -редактор құралдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3D – редакторы. 3D -редактор құралдары

Материал туралы қысқаша түсінік
3D – редакторы. 3D -редактор құралдары оқушылар танысады. Практикалық жұмыстар жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2020
9031
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлауы


Сабақтың тақырыбы: 3D – редакторы. 3D -редактор құралдары


Мектеп: «№23 ЖОББМ»КММ

Күні:30.10

Мұғалімнің аты жөні: Жакипова Д.С.

Сынып: 6 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)

SketchUp бағдарламасындағы құралдарынымен танысу, қолдана алу.

Оқыту мақсаттары

Барлық оқушылар:

SketchUp бағдарламасындағы құралдарды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі

SketchUp бағдарламасындағы құралдардарды кейбіреуін қолдана алады.

Кейбір оқушылар

SketchUp бағдарламасындағы құралдардарды толығымен қолдана алады.

Тілдік мақсат

Тік төртбұрыш, сызық, шеңбер сызу құралдарымен жұмыс істей алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Орын ауыстыру(переместить), сығу, созу (вдавить/вытянуть), айналдыру (вращение), басқару (ведение), бұру (повернуть)

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Көмек көрсету түрлерін талқылау.

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Редакторлаудың басқа құралдарын дұрыс қолдана білу

Алдыңғы оқу

Модельдер жасау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс –әрекеті

Басталуы

5 минут















3 мин

«zoom» бағдарламасын алдын ала қосып балаларды жинақтау




Критерийлер

Үй тапсырмасын сұрау

Мәтінмен жұмыс

SketchUp программалау бағдарламасымен жұмыс

Қорытынды

Жетті





Талпынды





Google форма арқылы үш өлшемді графика туралы қысқаша сұрақ жауап.


SketchUp, Prisma3D бағдарламаларын компьютерлерінде орнатқанын тексеру

«zoom» бағдарламасына қосылу







Табыс критерий арқылы оқушылар өздерін бағалайды.





Google форманы ашып сұраққа жауап беру


.

Барлық оқушылар бағдарламаны орнату

«zoom» бағдарламасы







Саусақ арқылы бағалау


Ортасы


2 мин




5 минут






15 минут




SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы құралдармен (сызу, модификациялау, редакторлаудың басқа құралдары) таныстыру


SketchUp, Prisma3D бағдарламаларында үйдің моделін құрып көрсету




Есік, терезелерді жылжу (Сдвиг) кординатаның бас нүктелерінен бірдей қашықтықта өзгертіп, салдыру және бояу

Бағдарламамен жұмыс






Оқушылар үйдің моделін бағдарламада жасау




Айналдыру (Вращение), Масштаб, жылжу (Сдвиг), бұру (повернуть) құралдарымен жұмыс істеу



Паскаль программалау тілінде орындау



Демонстрация тақтасы





компьютер






Бағдаршам


Аяқталуы


5 минут

Бағдарламаның нәтижесін демонстрация терезесі арқылы бір-бірінікін көру

Оқушылар қолын көтеріп дейін, кейін сұрақтарына жауап береді




Демонстрация терезесі

5 минут

Рефлексия

web.whatsapp.com арқылы өз ойларын жазып, жұмыстарын талқылау.

Үй тапсырмасы:

51-58 бет. Үйдің мұржасын аяқтау

web.whatsapp.com арқылы өз ойларын жазып, жұмыстарын талқылайды.

«zoom» бағдарламасы арқылы өз ойларын айтады


web.whatsapp.com

zoom

Қосымша ақпарат

Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушыларадың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Формативті бағалау:

Суммативті бағалау:


Пән аралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.

АКТ мен байланыс

Құндылықтармен байланыс.

Программа құру Практикалық жұмыс

Критерий арқылы бағалау, бағдаршам, саусақпен бағалау


Ағылшын тілі, бейнелеу, орыс тілі, еңбек

АКТ мен байланысы практикалық жұмыс жасау


Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен.


SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы құралдарды қолдана білді. Zoom бағдарламасында отырған балалар белсенді болды. Уақыт толығымен пайдалана алдым. SketchUp, Prisma3D бағдарламаларында балалар толықтай жұмыс істей алды. Бірақ демонстрация экрананы кейбір балалар қолдана алмады. Болашақта балалар Zoom бағдарламасымен толықтай жұмыс істей алады деген ойдамын.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

SketchUp, Prisma3D бағдарламаларындағы құрылғылармен оқушылар толық жұмыс істей алды

Кейбір балалар өзінің жұмыстарын толықтай көрсетін қорғап шыға алды.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!