Материалдар / 472 бұйрықпен жазылған 7-сыныпқа арналған көркем еңбек пәні бойынша 4 тоқсан ұлдарға арналған сабақ жоспарлары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

472 бұйрықпен жазылған 7-сыныпқа арналған көркем еңбек пәні бойынша 4 тоқсан ұлдарға арналған сабақ жоспарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
472 бұйрықпен жазылған 7-сыныпқа арналған көркем еңбек пәні бойынша 4 тоқсан ұлдарға арналған сабақ жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
68
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек 6

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Үй мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Ауыл шаруашылық өндірістегі заманауи техникалар мен жабдықтар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары



7.2.5.1-Ауыл шаруашылығындағы жабдықтарды және заманауи техникаларды сипаттау, жіктеу және бағалау

7.1.3.1 – шығармашылық жұмыста идеяларын іске 7.2.5.1-Ауыл шаруашылығындағы жабдықтарды және заманауи техникаларды сипаттау, жіктеу және бағалау

7.1.3.1 – шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолдану арқылы)асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолдану арқылы)

Сабақтың мақсаты:

Ауыл шаруашылығындағы жабдықтарды және заманауи техникаларды сипаттау, жіктеу және бағалау


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал

Мен мықтымын себебі ....

Мен білімдімін себебі ....

Мен алғырмын себебі.....


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




психологиялық ахуал арқылы оқушылар назары сабаққа ауады

.Көңіл күйлері көтеріледі.



















Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

Мен қосымша тапсырмалар















Ортасы





Оқулықпен жұмыс:

Сүреттерде қандай ауыл шаруашылығытехникасы бейнеленген?

Сендерге олардың қалай жұмыс істейтінін бақылау сәті түсті ме? Көргендеріңді сыныпдастарыңмен бөлісіңдер

Shape2

Егін жинайтын мәшинелер жұмыста сенімді, жоғары өндірімді болуы тиіс, өнімді зақымдамауы, шығындары барынша аз, әртүрлі жағдайда жұмыс істей алуы қажет. Астық жинайтын комбайн-әмбебап мәшине.
ол әртүрлі бидай, қарабидай, сұлы, жүгері, нүнбағыс және т.б. сияқты дәнді және майлы дақылдарды жинай алады. Астық жинайтын комбайн жүмысының схемасы:

Астық бункері;

Сабансілікқі;

Сабан шығаратын құрылғы:

Тазалау механизмі;

Бастыру ұүрылғысы;

Орақ

Shape3



. Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады

Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.









Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б табиғи сәндік бұйымдар









Аяқталуы











Кері байланыс

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:

Дәптердің бетіне сызба сызып оны екі бөлікке бөледі.Сабақ бойынша жақсы жақтарымен әлсіз жақтарын жазып ұстазымен бөліседі.




Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін дәптерге толтырған сызбаларына байланысты білемін



Оқушылардың жасаған жұмыстарына пікір қалдыру.



Қағазға салынған қызыл, сары және жасыл алма суреттері






Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек 6

Мектеп:

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Үй мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

Ауыл шаруашылық өндірістегі заманауи техникалар мен жабдықтар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары



7.2.5.1-Ауыл шаруашылығындағы жабдықтарды және заманауи техникаларды сипаттау, жіктеу және бағалау

7.1.3.1 – шығармашылық жұмыста идеяларын іске 7.2.5.1-Ауыл шаруашылығындағы жабдықтарды және заманауи техникаларды сипаттау, жіктеу және бағалау

7.1.3.1 – шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолдану арқылы)асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолдану арқылы)

Сабақтың мақсаты:

Ауыл шаруашылығындағы жабдықтарды және заманауи техникаларды сипаттау, жіктеу және бағалау


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал

Мен мықтымын себебі ....

Мен білімдімін себебі ....

Мен алғырмын себебі.....


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




психологиялық ахуал арқылы оқушылар назары сабаққа ауады

.Көңіл күйлері көтеріледі.



















Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер

Мен қосымша тапсырмалар















Ортасы





Оқулықпен жұмыс:

Сүреттерде қандай ауыл шаруашылығытехникасы бейнеленген?

Сендерге олардың қалай жұмыс істейтінін бақылау сәті түсті ме? Көргендеріңді сыныпдастарыңмен бөлісіңдер

Егін жинайтын мәшинелер жұмыста сенімді, жоғары өндірімді болуы тиіс, өнімді зақымдамауы, шығындары барынша аз, әртүрлі жағдайда жұмыс істей алуы қажет. Астық жинайтын комбайн-әмбебап мәшине.
ол әртүрлі бидай, қарабидай, сұлы, жүгері, нүнбағыс және т.б. сияқты дәнді және майлы дақылдарды жинай алады. Астық жинайтын комбайн жүмысының схемасы:

Астық бункері;

Сабансілікқі;

Сабан шығаратын құрылғы:

Тазалау механизмі;

Бастыру ұүрылғысы;

Орақ



. Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады

Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді.

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!