Сабақта меңгерілетін оқу
мақсаттары
|
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын
дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау;
9.2.5.1 ландшафты дизайнның элементтерін, заманауи бағыттары мен
стильдерін анықтау және
сипаттау;
9.1.3.1 шығармашылық идеяларды (оның ішінде
ақпараттық-коммуникативтік технологияларды) дамыту мен іске асыруда
алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін толыққанды және нәтижелі
қолдану
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа
аудару.
Сән әлемі дегенімізді қалай
түсінесіңдер ?
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне
сәттілік тілейді.
Миға шабуыл әдісі арқылы
оқушылар қайталау сұрақтарына жауап
береді
|
Қалыптастырушы
бағалау: Бірін –бірі
бағалау.
|
Видео сабақ. Қазақтың ұлттық
ою-өрнегі.
Иллюстрациялық материалдар:
ою-өрнектердің орындалу сызбасы, сандық
фотосуреттер
|
Ортасы
|
1 .Жаңа сабақты түсіндіру.
Сабакта видео сабак корсетіледі.Тақырыпты «жигсо» әдісі арқылы
бөліктерге бөліп оқуға тапсырма
береді.
Ландшафт терминін орыс ғалымы Л.С. Берг
енгізген.
Географиялык ландшафтқа тән негізгі көрсеткіштер қатарына
аумақтың біркелкі сипаты, құраушыларының біртекті ұштасуы,
құрылымының кешенді сипаты мен біртұтастығы, тұрақтылығы, зат және
энергия алмасуының біртектестігі
жатады
Өсімдік сән және интерьер
элементі ретінде.
Оқу мақсаты мен жетістік
критерийлерімен таныстыру.
Оқушылар түрлі өсімдіктермен
және өсімдіктерсіз интерьер суреттерін салыстырады, эстетикалық
әсер мен көрген суреттердің түстік үйлесімділігін сипаттап,
бағалайды.
Оқушылармен интерьердегі
өсімдіктің ықпалын талқылау: түрлі өсімдіктердің қасиеттері,
үйлесімді таңдалған бөлме гүлдерінің түрлі стильдердегі интерьер
дизайнын ерекшелендіруі
Жоспарланған интерьерді
безендіру үшін оқушылар өсімдіктерді қолданып сәндік элемент
құрады. Оқушылар топта дизайнер ролінде 2D форматында таңдаған
өсімдіктерден сәнді элемент құра отырып, болжамды интерьер нобайын
орындайды. Ал екінші топ 3D форматында өсімдіктерді қолдана отырып
(икебана, панно, коллаж және т.б.) интерьер декорациясын ойлап
табады.
Топтар өзіндік идеяларын
құруға арналған әдістер мен тәсілдерді сипаттай отырып, жұмыстарын
талқылайды, демонстрациялайды.
|
Оқулық және қосымша ақпараттар
пайдаланып берілген атпсырманы
орындайды.
Жазба жұмыстарын
жүргізеді.
.
.
|
|
Алуан түрлі қағаздар мен
картон қағаз
|
Аяқталуы
|
Кері
байланыс
.
Ресторан
әдісі
*Ресторан тағамының ең тәттісі
(сабақтың сәттілігі)
*Ресторан тағамының ең
ащысы(сабақтың қиындығы)
*Ресторанның мына тағамына
дәмдеуіштер қосамын (сабақтың мына тұсы
түсініксіз)
|
Оқушылар бүгінгі сабақты
қандай деңгейде түсініп,білгендерін
ресторан
|
Оқушылардың таңдаған
тағамдарына пікір қалдыру.
|
Қағазға салынған тәтті
тағамдар
|