Материалдар / 472 бұйрықпен жазылған 9-сыныпқа арналған көркем еңбек пәні бойынша 4 тоқсанға арналған сабақ жоспарлары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

472 бұйрықпен жазылған 9-сыныпқа арналған көркем еңбек пәні бойынша 4 тоқсанға арналған сабақ жоспарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
472 бұйрықпен жазылған 9-сыныпқа арналған көркем еңбек пәні бойынша 4 тоқсанға арналған сабақ жоспарлары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2024
39
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Құрметті әріптес!

    Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік  айыппұл салынады.

«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі

 

472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте

Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған.  «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.

https://ust.kz/qmg



































Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Интерьер /экстерьер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.5.1 -Күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау. 

9.1.3.1-Шығармашылық идеяларды (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды) дамыту мен іске асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін толыққанды және нәтижелі қолдану

Сабақ мақсаттары

Бейне материалдар мен фотосуреттерді көріңіз, өз жұмысында табиғатпен құрылған пішіндерді қолдану;
• Граттаж техникасында ғарыштық пейзажын орындау.

Жетістік критерийлері

Оқушы:

Идеяны дамытуға арналған видео фрагментті және фотосуреттерді қарайды;

Граттаж техникасында шығармашылық жұмыстарды орындайды.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминдер

телескоп Хаббл, ғарыш, Бүкіл әлем, Күн, граттаж

Неліктен екенін айта аласыз ба?

Ғарыш кеңістігіндегі қандай обьектілерді таңдайсыз?

Сіздің елестетуіңізде олар қалай көрініс тапқан?

Құндылықтарды дарыту

Азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар

Астрономия

АКТ қолдану дағдылары

Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

Бастапқы білім


Табиғат әлемімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді.


Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Пеадгог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


2. №1 тапсырма Оқу әдістемесі визуалды, жұмыс түрі жеке болып табылады. (1 слайд)

Бейнематериалды тамашалап, сөйлемді жалғастырыңыз:

Сабағымыздың тақырыбы…

Ғарыш - бұл…

Ғарышта бар…

Күн жүйесі – бұл…

Жұлдыз - бұл…

Күн жүйесінің ғаламшарлары …

1. Сабақтың түрі - дағдыларды қалыптастыру.

Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.

(2 слайд)

Хаббл телескопы арқылы жасалған фотографияларды қарастырыңыз. Ғарыштық пейзаждардың түстік гаммасына назар салыңыз.

Сұрақтарға жауап беріңіздер:

Ғарыш әлемінің денелері неге ұқсатуға болады? (фейрверкке, тұнық теңізге, бағалы тастар сияқты жалт-жұлт етеді және т.б)

Ғарыш әлемінің фотосуреттеріндегі бейнелерді қайда қолдануға болады?(интерьерді әсемдеуге, ыдыс, киімдерді әсемдеуге, сәулет өнерінде және т.б.)

Граттаж техникасының орындалы кезеңдері туралы бейнесюжет немесе фотосуреттерді тамашалаңыздар.

Кері байланыс: оқушылар ұсынылған жұмыстарға байланысты сұрақ қоя алады.

Қалыптастырушы бағалау: Толық қызықты жауаптар үшін оқушыларды мақтау.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті құралдар

Сабақтың ортасы

30 минут


3. Тапсырма №1

Тәжірибелік жұмыс (3,4,5 слайд)

Бүгін сіздер «граттаж» тәсілін қолданып жұмыс жасайсыздар. Граттаж (франц. Grattage, gratter - қыру, тырнау), тушьпен жабылған қатты қағазды өткір құрал арқылы суретті орындау әдісі.

- Бұл тәсіл графикаға жатады.

Бұл жұмысқа назар аударыңыздар. Бұл суретте не көрсетілген?

- Ғарыш, дұрыс. Менің ойымша, бұл әдіс кеңістіктің сұлулығын жақсы жеткізе алады. Балалар, сіздердін қара парақтарыңыз түнгі аспанға ұқсайды, жаңа техниканы пайдаланып, қиялыңызды қосып, ғажайып ғарыштық иллюзияны жасайсыздар.


- Сіздің алдарыңызда дайын парақтар жатыр, оларды қалайша реңкке келтіретінін айтайын:

Алдымен парақты акварель бояумен жабыңыздар, бояу кепсін, содан кейін қағазға балауыз жағыңыздар.

Қара гуашь бояуына немесе тушьқа сәл сұйық сабын немесе шампунь қосыңыз, жақсылап араластырыңыз және дайындалған парақты осы қоспамен жабыңыздар. Бояуды жақсылап кептіріңіздер.

 Енді, ен қызықтысы! Кез келген өткір затпен тырнап сурет саламыз. Қара фонда түсті соққылардың суреті пайда болады.

Ғарыш тақырыбы әрқашан ерекше, қиялданындар. Сіздерге планеталар бейнелеуге, өзіңіздің зымырандарыңызды, жарқын жұлдыздарды, кометаларді және тағы басқаларды бейнелей аласыздар.

Жұмысқа кіріспес бұрын, асықпаңыздар, ойланыңыздар қандай сурет саласыздар, өйткені қайтадан өшіре алмайсыздар.

Жұпта, топта композицияларыңызда планетаның қандай обьектілері болатындығын талқылаңыздар. Мысалы, планеталар, кометалар, алыстағы жұлдыздар және т.б.

А3 форматындағы қағазда жұпта және кішігірім топта граттаж техникасында космостық пейзаж жасаңыздар. Таңдалған обьектінің бейнесін көріңіздер.

Жұмыстарыңызға атау қойып, сыныптастарыңызға шығармашылық жұмыстарыңыздың идеясы жайында әңгімелеңіздер.

4. Кері байланыс:

Сіз қандай қиындықтармен кездестініз?

Қалай ойлайсыз бұл сіздің қолыныздан келеме?

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті құралдар

Сабақтың соңы

3 минут

5. Бағалау

- кеңістіктің эскизін орындайды;

- кеңістікті береді;

- жұмыс ұқыпты.

6. Рефлексия:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

нені білдім, нені үйрендім?

нені толық түсінбедім?

немен жұмысты жалғастыру қажет?


7. Үй жұмысы: келесі сабаққа қажетті түрлі көркемдік және қолда бар материалдарды алып келіңіздер.

8. Жұмыс орның жинау.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті құралдар




Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ландшафт элементтері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.5.1-Ландшафты дизайнның элементтерін, заманауи бағыттары мен стильдерін анықтау және сипаттау

Сабақ мақсаттары

Аса күрделі əдістер мен тəсілдерді пайдаланып, материалдарды жəне құралдарды қолдану, эксперимент жүргізеді.

Жетістік критерийлері

Оқушы:

Пластинография техникасын қолданып, шығармашылық жұмыстарды орындайды.

Қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, материалдар мен құралдарды пайдаланады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминдер

Мақта дискілері, пластик бөтелкелерінің қақпақтары, жүн жіптері, фольга, плёнка

Меркурий, Венера, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Нептун

Неліктен екенін айта аласыз ба?

Ғарыш кеңістігіндегі қандай обьектілерді таңдайсыз?

Сіздің елестетуіңізде олар қалай көрініс тапқан?

Құндылықтарды дарыту

Азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар

Астрономия

АКТ қолдану дағдылары

Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

Бастапқы білім


Табиғат әлемімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

Пеадгог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Сабақтың басы: Сәлеметсіздер ме!
1. Сабақтың түрі - дағдыларды қалыптастыру.

Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен және сабақ мақсаттарымен таныстыру. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.

(1 слайд)

Мен сізбен кездескеніме өте қуаныштымын және сіздерге жақсы көңіл-күй бар деп үміттенемін. Бір-бірімізге күлімсірейік. Бүгін біз пластилинография техникасымен танысуды жалғастырамыз, «Айналамыздағы ғарыш» тақырыбында композиция құрастырамыз.

2. Тапсырма №1. Оқу әдістемесі - визуалды, жұмыс түрі - фронталды, әдіс - жаңа ақпаратты игеру.
«Пластилинография» дегеніміз не?
- Балалар, сіздер білесіздер суретті қарындаштарпен бояулармен ғана емес, ермексазбенде салуға болады. Пластинография – дәстүрлі емес техникаға жатады, көлденен бетте бейнеленген көлемді сурет (барельеф) ермексаз қолданып, «суретте» бейнелерді көп немесе аз дөңеспен арқылы көрсетіледі. Бүгін біз ғарышқа қызықты, танымды саяхат жасаймыз, бірақ алдымен жұмбақтарды шешу керек:

Етегім толы сөк,

Ерте тұрсам жоқ. Жауап: Жұлдыз


Көлде жүрген ақ үйрек,

Түнде бар да, күндіз жоқ. Жауап: Ай

Сұрақтарға жауап беріңіздер:

Ғарыш туралы қандай әңгіме, мультфильм білесіздер?

Олар не жайында? Мультфильмде ғарыштың қандай элементтері бейнеленген? (2слайд)

«Мен ғарыштамын» атты тақырыбына ермексаздан рельефті аппликацияны А4 форматында орындау.

Рельефті ермексазды аппликацияның орындау кезеңдерін қарастыр.

Сұрақтарға жауап бер:

Бұл техниканың қандай ерекшеліктері бар?

Жауап: жұмсақ материал, қолға жағымды.

Практикалық жұмысқа қандай материалдар қажет?

Жауап: Қатты қағаз, ермексаз, стектар.

3.Кері байланыс: оқушылар ұсынылған жұмыстарға байланысты сұрақ қойу.

4.Қалыптастырушы бағалау: Толық қызықты жауаптар үшін оқушыларды мақтау.

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай қалыптастырушы бағалау бойынша бағаланады

Тапсырма орындауға қажетті құралдар

Сабақтың ортасы

30 минут


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!