Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
7.4.1.2 тірі ағзалар тіршілік
әрекеті үшін микро-және макроэлементтердің ролін
сипаттау;
§16.Микро және
макроэлементтердің
организмдер
тіршілігіндегі
рөлі.
«Бұрынғы атаулар»
әдісі.
Макроэлементтер,
микроэлементтер.
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология. Жалпы білім беретін
мектептің 7-сыныбына арналған оқулық/ Очкур.Е.А,
Құрманғалиева.Ж.Ж-Алматы,Мектеп,
2017ж
59-бет.
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Ситуациялық сұрақ» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
- Көмірсулар мен майлардың
рөлі қандай? --- Өсімдік ұлпаларындағы крахмалды немесе майды қалай
анықтауға болады?
- Олар өсімдіктің қандай
мүшесінде кездеседі?
|
Ситуациялық
сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді- 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
8.4.1.2 - көмірсулар
мен липидтің құрылымы мен биологиялық қызметтерін
сипаттау;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
17-бет.
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша топқа
біріктіріледі.
Моносахаридтер,глюкоза,
дисахаридтер,
сахароза,
лактоза,
полисахаридтер,
крахмал,
целлюлоза,
гликоген,
хитин,
майқышқылы,
глицерин.
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады,
топқа бірігіп отырады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
20-бет.
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://www.youtube.com/watch?v=8y3vf9DIn8o
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Топтық
жұмыс.
«Айырмашылығы неде?»
әдісі
Тақтаға түйінді 9-10 тірек
сөздер жазылады.
Әр топ берілген тірек
сөздердің айырмашылығын
сипаттайды.
1-ші тапсырма – (моносахарид,
дисахарид, полисахарид), 2-ші топ – (глюкоза,
сахароза,лактоза),
3-ші тапсырма –
(крахмал,целлюлоза,
гликоген),
4-ші тапсырма –
(хитин,
майқышқылы,
глицерин).
|
Тақтада берілген
түйінді тірек сөздердің айырмашылықтарын сипаттайды, бір-бірімен
пікір алмасады, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Дескриптор:
- моносахарид,
дисахарид, полисахарид құрылымы мен биологиялық қызметтерін
сипаттайды
- 3
балл;
-
глюкоза,
сахароза,лактоза құрылымы мен биологиялық
қызметтерін сипаттайды - 3
балл;
-
крахмал, целлюлоза,
гликоген құрылымы мен биологиялық
қызметтерін сипаттайды - 3
балл;
-
хитин,
майқышқылы,
глицерин құрылымы мен биологиялық
қызметтерін сипаттайды - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
керекті құрал-жабдықтар:
А3 формат қағаз,
маркер.
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
18-бет.
|
Бағалау
|
Білім алушыларға
арналған
Жеке тапсырма: «Сәйкестігін
тап!»
|
Оқушылар берілген
тапсырманы орындайды. Көмірсулар мен липидтің құрылымы мен қызметін
сипаттайды.
|
Дескриптор:
- көмірсулар мен
липидтің құрылымы мен биологиялық қызметтерін сипаттайды - 5
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Биологиялық кері байланыс»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Презентация
Бүгінгі тақырып бойынша
түсінгенім......................
Бүгінгі тақырып бойынша маған
ең қиын болған
тұсы..............
Бүгінгі биология сабағы мен
үшін.......................болды.
Келесі биология
сабағында мен ............................ болып
келемін.
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба
«Нәруыздар»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
21-бет.
|