Материалдар / №4 практикалық жұмыс”Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

№4 практикалық жұмыс”Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау.

Материал туралы қысқаша түсінік
химия пәнінің мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар төртінші практикалық жұмыс. әдіс тәсілдер қолдану үшін, және керегіне жаратындар үшін керек деп ойлаймын. Тағам құрамындағы қоректік заттарды практикалық жұмыс арқылы анықтайды. Тамақ құрамындағы қоректік заттарды жіктей алады. Қоректік заттар туралы қортынды жасай алады Білім алушылардың тілдік дағдыларын, ойлау әрекеттерін жақсарту мақсатында пәнге қатысты лексика мен терминология ұсынылады. Тағам өнімдері, қоректік заттар, химиялық қосылыстар. Диалогқа /жазылымға қажетті тіркестер Тағам құрамындағы қоректік заттарға мыналар жатады.......... Көмірсулар, бұл ......... Ақуыз, бұл....... Дәрумендер, бұл......... Майлар,бұл..........
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2018
12677
28 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: 38 Сұлутөр орта 7.4A Адам ағзасындағы химиялық элементтер мектебіКүні: Мұғалімнің аты – жөні: Ыдырыс А.Н. Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыТағам құрамындағы қоректік заттар№4 практикалық жұмыс”Тағам құрамындағы қоректік заттарды анықтау.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.5.1.1 -тағам өнімдерін химиялық заттардың жиынтығы деп түсіну;7.5.1.2 -тағамдық өнімдердің бір қатарын: көмірсулар (крахмал), нәруыз, майларды білу және анықтай алу
Сабақтың мақсаты

Барлық білім алушыларТағам құрамындағы қоректік заттарды зерттейді, түсіндіре алады
Бағалау критерийіТағам құрамындағы қоректік заттарды практикалық жұмыс арқылы анықтайды.Тамақ құрамындағы қоректік заттарды жіктей алады.Қоректік заттар туралы қортынды жасай алады
Тілдік мақсаттарБілім алушылардың тілдік дағдыларын, ойлау әрекеттерін жақсарту мақсатында пәнге қатысты лексика мен терминология ұсынылады.Тағам өнімдері, қоректік заттар, химиялық қосылыстар.Диалогқа /жазылымға қажетті тіркестерТағам құрамындағы қоректік заттарға мыналар жатады..........Көмірсулар, бұл .........Ақуыз, бұл.......Дәрумендер, бұл.........Майлар,бұл..........
Құндылықтарға баулуӨмір бақи білім алу, бірлескен жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, белсенді болу, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.

Пәнаралық байланысБиология,жаратылыстану
Алдыңғы білім6.4.2.8. Ағзалардың бөліп шығару өнімдерін сипаттау.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

Сабақтың басыСәлемдесу, білім алушылардың сабаққа қатысуын тексеру, білім алушылардың сабаққа дайындығына назар аудару, оларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Шаттық шеңберін жасай отырып, білім алушылар 2 топқа бөлініп отырады. Әр топтан топ басшы сайланып, бағалау парақтары таратылады.
  • Көмірсулар тобы
  • Ақуыздар тобы
  • Ширату жаттығуларын пысықтау үшін өткен тақырып бойынша білім алушылардан«Ой қозғау» әдісімен химиялық диктант аламын. (жеке жұмыс – Ж): (Бұл жерде білім алушылардың жазылым,оқылым, есте сақтау дағдылары дамиды.)

  • Валенттілік – химиялық элемент атомының басқа химиялық элемент атомдарының белгілі бір .....................................қабілетін көрсетеді.
  • Заттардың құрамын ...... арқылы өрнектеп, оның ....................... жазуға болады
  • Заттың .............. арқылы оның ...........табылады
  • Егер заттың формуласының алдына сан қойылса ол ................ деп аталады.
  • Индекс элемент таңбасының ...........көрсетіледі.
  • Дескриптор:-жасырылған сөздерді мәтіннен қателеспей тауып жазады;-химиялық форумулаларды түсіндіре алады.(ҚБ) Тапсырма жеке оқушыларға беріліп, өзара парақ немесе дәптер алмасу арқылы дұрысталады. Дұрыс жауап интербелсенді тақтада көрсетіледі. Дұрыс орындаған білім алушыларға "жұлдызша" беріледі.



















































    Сабақтың ортасыБілу және түсіну деңгейіМұғалімнің түсіндірмелі жұмысы Өткен сабақты пысықтап болған соң, «Джиксо» әдісі бойынша оқушыларға тағамның құрамындағы қоректік заттар туралы әңгіме қозғап біртіндеп жаңа тақырыпқа көшемін.

    (топтық жұмыс- ТЖ):«Еркін ойлау» әдісіБерілген тапсырма бойынша өз ойларына талдау жасауПрактикалық жұмыс(Бұл тапсырма білім алушылардың оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларының қалыптасуына көмектеседі)Бірінші топқа арналған тапсырма: А.Биурет реакциясы-нәруызды анықтау.Реактивтер мен құрал-жабдықтар:Мыс сульфаты ерітіндісі,натрий гидроксиді,жұмыртқа нәруызы,сынауық,штативЖұмыс барысы:1.Жұмыртқа нәруызын сумен араластырыңдар2.2 мл нәруызды сынауыққа құйыңдар3.Тамшуыр көмегімен 2мл натрий гидроксидін және 5тамшы 1%-дық мыс сульфатын қосыңдарЕкінші топқа арналған тапсырма:Майды анықтау тестісіРеактивтер мен құрал-жабдықтар:Күнбағыс тұқымдары немесе грек жаңғағы,сүлгі немесе ақ қағазЖұмыс барысы:1.Күнбағыс тұқымдарын немесе грек жаңғағын сүзгі қағазға салыңдар2.Қасықпен тұқымды басып,жаншыңдар3.Бақылау жүргізіңдер Дескриптор 1.Заттарды толық дәлелмен анықтайды 2.Заттарды анықтайды 3.Заттарды жартылай анықтайды 4.Қауіпсіздік техникасының ережелерін толық біледі (ҚБ). Сөздік бағалау (ауызша кері байланыс)Мұғалім білім алушыны жаттығуларды жақсы орындағаны үшін мақтайды, осылайша ауызша кері байланыс орнатады. Осыған орай білім алушы берілген материалды немесе мағлұматты сәтті ұққандары жайлы түсінуіне болады. Мұғалім білім алушыға тапсырманы орындағандағы қателерін көрсетеді. Ол оның жұмысына ешқандай белгі қоймайды, бірақ оны бағалайды. Нәтижесінде білім алушылар жетістікке жетулері үшін одан әрі биік нәтижелерге жетуі керек деп ұйғарады.

    «Он сұрақ» әдісіБілім алушыға тапсырма беріледі, сол тапсырманың дұрыс тұжырымын табады.2-тапсырма(жеке жұмыс - Ж):бұл Блум таксономиясының қолдану сатысына жатқызылады. Себебі білім алушылар алған білімдерін одан әрі дамыта түседі, яғни қолданады.( Бұл жерде білім алушылардың жазылым,оқылым, есте сақтау дағдылары дамиды. )Кестемен жұмыс.Адам ағзасына қажет тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығына байланысты жіктеңіз: грек жаңғағы, шемішке майы, сиыр еті, жұмыртқа, картоп, айран, нан, күріш, қияр, апельсин, зәйтүн майы, алма, сары май, печенье.Дескриптор: Білім алушы - адам ағзасына қажет тағамдық өнімдерді химиялық заттардың жиынтығына байланысты жіктейді;- кестеге ақуызды жіктейді; - кестеге көмірсуды жіктейді; - кестеге майды жіктейді; - кестеге дәруменді жіктейді..(ҚБ). «Бірін-бірі бағалау»Білім алушы тапсырма жауабын экранда берілген жауаппен тексереді. Дұрыс жауаптарын белгілегеннен кейін дескрипторлары экранда көрсетіліп, білім алушы өздерінің нені білмейтіні туралы біледі, бірін-бірі бағалайды.Дарынды білім алушыларға тапсырма:Тағамдық заттардың реактивтерге әсері бойынша қорытынды жасаңыз.1.Тағам құрамындағы қоректік заттарға жасалған тәжірибе бойынша байқалған өзгеріс нәтижелеріДескрипторБілім алушы

    қантқа реактивтердің әсерін анықтайды; крахмалға реактивтердің әсерін анықтайды; ақуызға реактивтердің әсерін анықтайды; майға реактивтердің әсерін анықтайды.(ҚБ): «Жұлдызша» беру арқылы бағалауҮлгерімі төмен білім алушыларға тапсырмаСуреттегі тағамдық өнімдер және олардың пайдасы туралы әңгіме құрастырыңыз. Дәрумендер Нәруыз Көмірсулар Майлар









    ДескрипторБілім алушы

    суреттерге қарап, тағамдық өнімдер және олардың пайдасы туралы әңгіме құрастырады.

    (ҚБ): «Смайликтер» беру арқылы бағалау

    «Сұраққа жетіп ал»әдісіӨз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Мәтінге, әңгімеге сұрақ қояды, тұжырымдайды. Сыныптастарының жауаптарын ықылас қойып тыңдайды және сұрақтар қояды. 3-тапсырма. (топтық жұмыс- ТЖ):(Бұл тапсырма білім алушылардың өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту)Тағам құрамындағы қоректік заттарға мысал келтіріп, оны өмірмен байланыстырыңыз.Дескриптор: -тағамның құрамындағы қоректік заттарды өмірмен байланыстырып түсіндіре алады;-тағамның құрамындағы қоректік заттарды адам өміріндегі маңызын түсінеді;(ҚБ). «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалауӘрбір оқушыға бағдаршам түстеріне сәйкес карточкалар алдын-ала таратылады. Мұғалім білім алушылардың тапсырманы қалай түсінгеніне байланысты карточкаларды көтеруін сұрайды.
    Химия 7 сыныпОспанова М.Қ
    Сабақтың соңы



























































    Бағалау Үй тапсырмасы
    Білім алушыларға рефлексия «Тазалық» ойыны •Білім алушыларға бір парақ беріледі. Онда мына суреттер салынған:























    - Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)Бұл жүйе арқылы тақырыпты пысықтауға немесе әлі де жетілдіру керектігін білуге болады.

    «Басбармақ» әдісі, өзін-өзі бағлауТағам құрамындағы қоректік заттар. Тқырыптың соңындағы сұрақтарға жауап беру.






















    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? 1.Талаптары әртүрлі оқушыларды топтастыру. Бір-біріне қолдау көрсету, ынтымақтастықта болу үшін топтастырылады. Әр топта бір дарынды оқушының болуы сараланады.2.Дереккөздермен жұмыс. Дереккөздермен жұмыс жасау кезінде мәтінмен жұмыс жасай алмайтын оқушыларға қолдау көрсетіледі,мадақтау айтылады,немесе сұрақ қойылады.3.Тапсырмалар беру. Оқушыларға күрделілігі әртүрлі тапсырмалар беріледі, оны орындау барысын мұғалім қадағалап отырады.4.Қарқын. Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда тапсырманы жылдам орындайды. Осындай оқушыларға алдын-ала дайындалған тапсырмалар беріледі.5.«ҚОРЫТЫНДЫ» барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. 6. «БАҒАЛАУ» оқушылар үнемі бағаланып отырады,оқушылардың қажеттіліктеріне орай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін.



    Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?1.Дұрыс орындаған білім алушыларға ұлдызша" беріледі. 2. Тақырыпты меңгергендігін «Сөздік бағалау» әдісі арқылы бағалаймын.3. «Жұлдызша» беру арқылы бағалау4. «Смайлик» беру арқылы бағалау5. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау1.Техника қауіпсіздік ережесін сақтау ескертіледі.2. Сыныптың таза болуын және жарық болуын қадағалайды.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Жалпы бағалау:1:2:Сабақтың бұданда жақсы өтүіне не оң ықпал етер еді (оқу мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері\қиыншылықтары тұралы нені анықтадым , келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?









































    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!