Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 сабақ. Ашық сабақ Ғарышкер – суретшілер «Ғарышқа саяхат» Композициясын жасаймыз.docx
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: Педагогтің аты-жөні: |
|||||
Бөлім: |
Ғарышқа саяхат |
|||||
Сынып: 4 Күні: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Ғарышкер – суретшілер «Ғарышқа саяхат» Композициясын жасаймыз. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.2 – шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп алу |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңуақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы Ұйымдастыру, бағалау әдісімен таныстыру 5 минут 1 кезең 5 минут |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу. Психологиялық ахуал орнату. Сәлемдесу «Жұлдыздар шеруі» арқылы топқа бөліну Топ ережесін айту,басшыларын ортаға шақырып, өзін-өзі бағалауға стикерлер ұсынамын. Топқа бөлу. жапырақ таңдау арқылы топқа бөлемін. Сыныптағы бала санына орай жапырақ таратылады, жапырақтың сырт бетінде топ атауы жазылады. Түскен топ бойынша орындарына отырады. Бағалау әдісін және жетістік критерийін түсіндіру.
«Жеті қарақшы», «темірқазық», «жұлдыз» деп аталған үш топ ортасына ағаш бұтақтары салынған плакат қойылады. Ағаштағы бұтақшаларды оқушылар әрқайсысы жеке бұтақтан иеленіп, есімдерін жазып қояды.
Бағалаудағы ерекшелік – жапырақтар топ ортасына толық жауап санына негізделіп қойылады, бірақ оқушы критерийді ескере отырып және өз нәтижесін өзі көре отырып, өзін өзі бағалау жүйесін іске асырады. Сабақ үш кезеңнен тұрады. 1 кезең «мыңнан жүйрік» (өткен тапсырманы қайталау) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіреді.
Оқушылардың жауаптары тыңдалады. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар шеңбер болып тұрып гүлді ұсынып бір-біріне жақсы қасиеттерін айтады. Жұлдызшаның артына ғаламшардың аттары жазылады сол бойынша топқа бөлінеді
Әр топ берілген сұраққа жауап береді
Сұрақтарға жылдам жауап береді. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау |
Психологиялық ахуал Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары Бейнебаян Оқулық |
||
Сабақтың ортасы Жаңа тақырыпты түсіндіру 5 минут Бейнебаян 3 минут 2 кезең 10 минут 3 кезең 5 минут |
Ой қозғау Бейнебаян көрсетіледі. Бейнеролик көру Көріп болған соң төмендегі сұрақтарға жауап аламын — Ғарышқа ұшқан алғашқы ғарышкер кім? -Тұңғыш қазақ ғарышкерін ата. — Қазақ ғарышкерлерінен тағы кімді білесің? — Ғарыш кеңістігінде қандай ғаламшарлар бар? Адамның алғаш рет ғарышқа ұшқан кезеңінен бері 60 жылдан астам уақыт өтті. Адамдар ғарышты игеруді жалғастырып келеді. Жазушылар өзге ғаламшарлықтар туралы қиял – ғажайып оқиғаларды жазса,ғалымдар жаңа ғарыш жобаларын ойлап табады. Ал суретшілер ғарышқа арналған суреттер салады. Ғарышкерлердің ішінде де суретшілер бар. Ғарышға алғаш ғарышкер А. Леонов болды. Ғарыш көрінісінің әдемілігіне тамсанған ол қолына еріксіз қылқалам алған. Ғарышкер- ұшқыш В. Жәнібеков, американдық астронавт Алан Бин ғарыштың суретін салумен айналысқан Ғарыш композициясын жасау үшін композицияны теңестіріп үйрену керек.Салған суретіңдегі заттар тепе- тең орналаспады делік, суретіңді жыртуға немесе өшіруге асықпа. Керісінше суретіңді басқа заттармен толықтырып, тепе –теңдікті түзетуге болады. Граттаж – Бояу жағылған қағазға өткір құралмен тырнау арқылы сурет салу әдісі ( жасалу ретін түсіндіремін) Сергіту сәті Сәлем, Сәлем. 1 –тапсырма (топтық) Композицияны теңестір (әр топқа бір суреттен беріледі) Екі оқушы шығып қорғайды 2- тапсырма «Ғарышқа саяхат» тақырыбында граттаж тәсілімен композиция жасайық (Жұптық жұмыс) -Үшкір затпен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесін қайталау
— Граттаж жасалу әдісін көрсету
Өздік жұмысты тапсырманы орындау барысында жеке-дара көмек көрсетіп, кеңес беремін Оқушылар жұмыстарын сипаттап береді.
Сабақты «Дұрыс,Бұрыс» әдісімен қорытындылаймын. «Жер» тобына -Астраном аспан денелерін зерттейді - Жетіқарақшы, Арыстан,Темірқазық бұлар ғаламшарлар -Зымыранды ұшкыш басқарады — Алғашқы ғарышкер Ю.А .Гагарин -Айшық, жұлдыз – өсімдік тектес өрнектер — Граттаж – тырнау арқылы сурет салу — Ғарышта адам салмағын жоғалтпайды «Шолпан» тобына -Байқоңыр – ғарыш айлағы — Ғарыш әлемінде 6 ғаламшарлар бар -Аспан жұлдыздар картасын алғаш жасаған А.Дюрер - Скафандр ғарышкердің арнайы киімі — Алғашқы қазақ ғарышкері А.Айымбетов — Ғарыш тақырыбына сурет салған ғарышкер- суретшілер: В.Жәнібеков, А.Бин, А.Леонов. — Ғарыш әлеміне ғарышкер ұшақпен жетеді. Дескрипторы: Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды. аспан денелері, аспан денелерінің картасы, күн бейнелі және космогониялық өрнектер туралы біледі. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Оқушылар көзін жұмып айтады. Күн, Ай, жұлдыз ғаламшардың модельдерін қағазға оралғанын ашып көреді. 4 оқушы шығып, зымыранды құрап,онда жазылған сөзді,тобына барып,қайталатып айтқызады. Ас-тро-но-мия сөзін буынға бөлгізіп, қайталатады. Оқушылар жауабы; Аспан әлемін астрономия ғылымы зерттейді. -ИӘ . Бейнежазба тамашалайды Оқушылар оқиды. Кітаппен жұмыс Аспан денелері; Күн, жұлдыз, Ай, ғаламшарлар. Осының бәрі ғарышты құрайды. Ай мен Жұлдыз түнде жарқырап көрініп тұрады. Аспан әлемін астрономия ғылымы зерттейді Оқушыларды сергітіп,әр ғаламшарды атағанда дене қозғалыстарын жасайды. Дәптермен жұмыс Тақтамен жұмыс. Әр топтан оқушы шығады. Ғаламшар, жұлдыз 1. Жердің Күн жүйесіндегі нешінші ғаламшар екенін айтады. 2. Күн мен Жердің ұқсастығын жазады. 3. Күн мен Жердің айырмашылығын жазады 4. Күн мен Жердің бір-бірімен байланысын жазады. Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың сандық ретін жазу. 1. берілген сұрақты зерттейді 2.тәжірибе жасайды 2.сұраққа жауап береді 3.қорытынды жас Дискриптор: Ғарыш туралы мәлімет алады Ғарышкер – суретшілер жайлы біледі Музыка арқылы сергіту сәтін жасайды Дискриптор: Композицияны теңестіре алады, Композицияны граттаж тәсілімен орындайды Топ бойынша өз жұмыстарын қорғайды Әр оқушыға қолдың макеті беріледі Жауап дұрыс болса жасыл қолды, бұрыс болса көк қолды көтереді Өздеріне ұнаған жұлдызды таңдайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. Интерактивті тақта Иллюстациялар А.Леонов «Ғарыш кеңістігіне шығу В.Жәнібеков «Жұмысқа» А.Бин «Ғарыш пейзажы» Тапсырмаға арналған суреттер Гуашь бояуы, Қылқалам, Тырнауға үшкір зат((түйреуіш ,ине ,түс шұқығыш) Қолдың макеті Бағалау парағы Стикерлер |
||
Кері байланыс 3 минут |
Кері байланыс «аяқталмаған сөйлемдер:
Үйге тапсырма: Нобайды аяқтау. «Жұлдызды аспан» шамын жасауға қажетті құралдарды дайындау. |
|
«Ашық микрофон» |
кері байланыс парағы |