Павлодар облысының білім беру
басқармасы,
Тереңкөл ауданы білім беру
бөлімінің
«Қызылтаң ЖОББМ»
КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Саримова Алия Ахметжановна
4-сынып бойынша «Қазақ тілі»
пәнінен 2- тоқсанға
арналған
«Мәдени Мұра» ортақ
тақырыбы бойынша №1
БЖБ
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Тыңдалым және
жазылым
Оқу
мақсаты
4.1.5.1
Аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға
беру
4.3.5.1 стилистикалық
қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын
пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз
бетінше редакциялау;
4.3.6.1 каллиграфиялық
нормаларды сақтау, жазу техникасын
жетілдіру
4.3.7.2
сөйлемнің бірыңғай мүшелерін ажырату және тыныс белгісін ( үтір,
қос нүкте) қою
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
-
Аудио-бейнежазба мазмұнына қатысты пікір
білдіреді ;
-
жазба жұмысын пунктуациялық,
орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз
бетінше жаза
алады;
-
каллиграфиялық нормаларды
сақтайды, жазу техникасын жетілдіре
алады
-
сөйлемнің
бірыңғай мүшелерін ажыратады және тыныс белгісін ( үтір, қос
нүкте)қоя алады
-
сөйлемнен дара және күрделі
мүшелерді ажырата алады;
Ойлау
дағдыларының деңгейі Қолдану Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау
уақыты 25
минут
1-тапсырма «Батыр қоян»
мәтінін тыңда.
2-тапсырма. «Батыр қоян»
тақырыбына диктант жаз.
|
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Грамматикалық
тапсырма
А) Диктант мәтінінен бірыңғай
мүшесі бар сөйлемді тауып, астын сыз.
В)
Дара және күрделі мүшелерді
соларға сай келетін сөйлемдермен
сәйкестендір
Дара
мүше
|
|
Бала орманға
барды.
|
Болат қағаздан кеме
жасады
|
Күрделі
мүше
|
Көшеттерді суғаруға
он бір бала бөлінді.
|
Қызыл ала көбелек
гүлге қонды.
|
Орман желмен
тербеледі
|
Батыр
қоян
Әдетте, ор қоянды қорқақ
дейді. Бұл жолы ол қорқақтығын
көрсетпеді. Бірде қояндар мекеніне жуандау келген улы жылан
жақындай бастады. Көжектер сасқандарынан бүрісіп
қалды. Осы кезде ана қоян жыланға қарсы шауып, тырнап,
тістелеп, лақтыра берді. Орнынан тырп еткізбеді. Жылан сәл қозғалса болды, ол
тарпа бас салады. Ақырында жыланды
өлтіріп тыңды. Сөйтіп, көжектерін
аман сақтап қалды.
(54сөз)
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
1-тапсырма
«Батыр қоян»
мәтінін тыңда.
|
мәтіннің мазмұнына қатысты өз көзқарасын
айтады;
|
1
|
2-тапсырма.
«Батыр қоян»
тақырыбына
диктант
жаз.
|
Көркем
жазады;
|
1
|
Азат жолды
сақтайды;
|
1
|
-орфографиялық, орфоэпиялық
нормаларды сақтайды;
(1-2 қате -3б, 3-4
қате-2б, 5қате-1б, одан көп
болса-0б)
|
4
|
каллиграфиялық нормаларды
сақтайды, жазу техникасын
жетілдіреді;
|
1
|
Тыныс белгілерді
дұрыс қояды;
|
1
|
3-грамматикалық
тапсырма.
Диктант мәтінінен
бірыңғай мүшесі бар сөйлемді тауып, астын
сыз.
|
бірыңғай мүшесі бар
сөйлемді тауып, астын
сызады;
|
1
|
Дара және күрделі
мүшелерді ажырата алады;
|
1
|
Барлығы
|
|
11
|