Материалдар / 4-сынып бойынша «Қазақ тілі» пәнінен 2- тоқсанға арналған «Мәдени Мұра» ортақ тақырыбы бойынша №1 БЖБ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4-сынып бойынша «Қазақ тілі» пәнінен 2- тоқсанға арналған «Мәдени Мұра» ортақ тақырыбы бойынша №1 БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып 2-тоқсан Қазақ тілінен "Мәдени мұра"бөліміне арналған бөлім бойынша бағалау мұғалімдерге көмек ретінде ұсынылады.
Авторы:
30 Қараша 2023
365
22 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар облысының білім беру басқармасы,

Тереңкөл ауданы білім беру бөлімінің

«Қызылтаң ЖОББМ» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі Саримова Алия Ахметжановна

4-сынып бойынша «Қазақ тілі» пәнінен 2- тоқсанға арналған

«Мәдени Мұра» ортақ тақырыбы бойынша №1 БЖБ

Сөйлеу әрекетінің түрлері Тыңдалым және жазылым

Оқу мақсаты

4.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беру

4.3.5.1 стилистикалық қателерді мұғалімінің көмегімен анықтап түзету, жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше редакциялау;

4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау, жазу техникасын жетілдіру

4.3.7.2 сөйлемнің бірыңғай мүшелерін ажырату және тыныс белгісін ( үтір, қос нүкте) қою

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Аудио-бейнежазба мазмұнына қатысты пікір білдіреді ;

  • жазба жұмысын пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық нормаларға сәйкес өз бетінше жаза алады;

  • каллиграфиялық нормаларды сақтайды, жазу техникасын жетілдіре алады

  • сөйлемнің бірыңғай мүшелерін ажыратады және тыныс белгісін ( үтір, қос нүкте)қоя алады

  • сөйлемнен дара және күрделі мүшелерді ажырата алады;

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут

1-тапсырма «Батыр қоян» мәтінін тыңда.

2-тапсырма. «Батыр қоян» тақырыбына диктант жаз.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Грамматикалық тапсырма

А) Диктант мәтінінен бірыңғай мүшесі бар сөйлемді тауып, астын сыз.

В) Дара және күрделі мүшелерді соларға сай келетін сөйлемдермен сәйкестендір

Дара мүше




Бала орманға барды.

Болат қағаздан кеме жасады

Күрделі мүше

Көшеттерді суғаруға он бір бала бөлінді.

Қызыл ала көбелек гүлге қонды.

Орман желмен тербеледі

Батыр қоян

Әдетте, ор қоянды қорқақ дейді. Бұл жолы ол қорқақтығын көрсетпеді. Бірде қояндар мекеніне жуандау келген улы жылан жақындай бастады. Көжектер сасқандарынан бүрісіп қалды. Осы кезде ана қоян жыланға қарсы шауып, тырнап, тістелеп, лақтыра берді. Орнынан тырп еткізбеді. Жылан сәл қозғалса болды, ол тарпа бас салады. Ақырында жыланды өлтіріп тыңды. Сөйтіп, көжектерін аман сақтап қалды. (54сөз)

Тапсырма

Дескриптор

Балл

1-тапсырма

«Батыр қоян» мәтінін тыңда.

мәтіннің мазмұнына қатысты өз көзқарасын айтады;


1


2-тапсырма.

«Батыр қоян» тақырыбына

диктант жаз.

Көркем жазады;

1

Азат жолды сақтайды;

1

-орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтайды;

(1-2 қате -3б, 3-4 қате-2б, 5қате-1б, одан көп болса-0б)

4

каллиграфиялық нормаларды сақтайды, жазу техникасын жетілдіреді;

1

Тыныс белгілерді дұрыс қояды;

1

3-грамматикалық тапсырма.

Диктант мәтінінен бірыңғай мүшесі бар сөйлемді тауып, астын сыз.

бірыңғай мүшесі бар сөйлемді тауып, астын сызады;

1

Дара және күрделі мүшелерді ажырата алады;

1

Барлығы


11



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!