Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

    Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты-жөні

    Асилдин Ә.Е

    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жасанды мұхит

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.3.1* тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/ кесте толтыру/кластер құрастыру/

    4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

    Сабақтың мақсаты

    тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады,кластер құрастрады

    сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    Басы































    Ортасы





























    Соңы


    Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Топқа бөлу.

    «Балықтар» әдісі.


    Үй тапсырмасын бекіту – 2

    «Көршіңді тексер» әдісі.

    Қасында отырған оқушының үй тапсырмасын тексереді.

    «Ұстап ал» әдісі арқылы жаңа сөздерді қайталайды.


    Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

    Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен сөз тіркесін, жай сөйлемдер құрайды. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

    Тұз – соль

    Су перісі - русалка

    Балдыр - водоросль

    Мұхит -океан

    Жасанды – искусственный

    Тыңдалым алды тапсырмасы.

    Жетекші сұрақтар

    Дескриптор:

    • сұрақтарға дұрыс жауап береді


    1 – тапсырма. Тыңдалым тапсырмасы

    Топтық жұмыс.

    Экраннан «Океанариум туралы» видеоматериал көреді. Мәтінді тыңдайды.

    1 топ тапсырмасы

    Тыңдалым материалы бойынша сұраққа жауап беріңдер.

    Океанариум дегеніміз не?

    Қазақстанда океанариум қашан, қай қалада ашылды?

    Жасанды мұхит не себепті рекордтар кітабына жазылды?

    Жасанды мұхитта қанша теңіз жануары бар?

    «Думан» океанариумына қанша тонна мұхит құмы әкелінді?

    Жасанды мұхитқа неше литр су керек болды?

    Жасанды мұхиттың тағы қандай қалада болғанын қалайсың?

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді – 2 балл

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды -1балл

    2 топ тапсырмасы

    Тыңдалым материалы бойынша негізгі ақпараттарды тауып, кластер толтыр.

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша кластер құрастырады – 2 балл

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды – 1 балл

    3 топ тапсырмасы

    Тыңдалым материалы бойынша «Оқиғаны тап» кестесін толтырыңдар.

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша кесте толтырады – 2 балл

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды – 1 балл

    Сергіту сәті. «Мұхитта әдісі»

    Тілдік дағды. Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағы

     Балалар нешеу? деген сұраққа жауап беретін сан есімдерді өтеміз. Олар бірден жетіге дейінгі сандар. ОБұл сан есімдерге -ау (-еу) жұрнақтары жалғанады. Мысалы: Беретін затың нешеу? Түйе біреу, ат екеу, қасқыр бесеу. Дауысты дыбысқа бітетін екі алты жеті деген септік сан есімдерге -ау, -еу жұрнағы жалғанғанда, түбірдің соңындағы - ы, - і дауысты дыбыстары түсіріліп қолданылынады..


    2 – тапсырма. Жазылым.

    «Ойлан, жаз, жұптас» әдісі

    Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағын жалға. Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршіңмен салыстыр.

    Үлгі: Менің бірінші суретімде акула екеу. Сенің бірінші суретіңде акула нешеу?

    Дескриптор:

    • -ау, -еу қосымшаларын қолдана алады – 1балл

    • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды -1 балл

    3-тапсырма.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Жеке жұмыс.

    Сандарды әріппен жазыңдар. -ау, -еу, жұрнақтарын жалғап сөйлемдерді толықтар.

    Қазақстанда жасанды мұхиттың саны 1.

    6-ымыз океанариумға бардық.

    Су перісінің 3-ін көрдік.

    Акуланың 2-імен суретке түстік.

    Дескриптор:

    • сандарды әріппен жазады – 1 балл

    • -ау, -еу, жалғауларын жалғайды – 1 балл

    • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды – 1 балл

    Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау.

    «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі.

    Wordwall тақтасында берілген сұрақтарға жауап бер.

    Дескриптор:

    • Тыңдалым материалының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

    • ау ,- еу, жұрнағын жалғап айта алады

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды

    Бағалау. Рефлексия.

    «Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасау.


    Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды.. Сұрақтарға жауап береді.

















    Сұрақтарға жауап береді.










    Мәтінді тыңдайды.


    Сұрақтарға жауап береді, кесте толтарады, кластер құрастырады.






























































    Ережені дәптерлеріне жазып алады.












    Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршісімен салыстырады.

















    Сандарды әріппен жазады. -ау, -еу, жұрнақтарын жалғап сөйлемді аяқтайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асилдин Әлия Ерланқызы
    11 Наурыз 2024
    404
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    4 сынып, Жасанды мұхит

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    4 сынып, Жасанды мұхит

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

    Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары

    Педагогтің аты-жөні

    Асилдин Ә.Е

    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жасанды мұхит

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.3.1* тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/ кесте толтыру/кластер құрастыру/

    4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

    Сабақтың мақсаты

    тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады,кластер құрастрады

    сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс-тар

    Басы































    Ортасы





























    Соңы


    Берілген суреттер арқылы оқушылар бір -бірімен амандасады. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Топқа бөлу.

    «Балықтар» әдісі.


    Үй тапсырмасын бекіту – 2

    «Көршіңді тексер» әдісі.

    Қасында отырған оқушының үй тапсырмасын тексереді.

    «Ұстап ал» әдісі арқылы жаңа сөздерді қайталайды.


    Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

    Сөздікпен жұмыс.

    Жаңа сөздермен сөз тіркесін, жай сөйлемдер құрайды. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазып алады.

    Тұз – соль

    Су перісі - русалка

    Балдыр - водоросль

    Мұхит -океан

    Жасанды – искусственный

    Тыңдалым алды тапсырмасы.

    Жетекші сұрақтар

    Дескриптор:

    • сұрақтарға дұрыс жауап береді


    1 – тапсырма. Тыңдалым тапсырмасы

    Топтық жұмыс.

    Экраннан «Океанариум туралы» видеоматериал көреді. Мәтінді тыңдайды.

    1 топ тапсырмасы

    Тыңдалым материалы бойынша сұраққа жауап беріңдер.

    Океанариум дегеніміз не?

    Қазақстанда океанариум қашан, қай қалада ашылды?

    Жасанды мұхит не себепті рекордтар кітабына жазылды?

    Жасанды мұхитта қанша теңіз жануары бар?

    «Думан» океанариумына қанша тонна мұхит құмы әкелінді?

    Жасанды мұхитқа неше литр су керек болды?

    Жасанды мұхиттың тағы қандай қалада болғанын қалайсың?

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді – 2 балл

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды -1балл

    2 топ тапсырмасы

    Тыңдалым материалы бойынша негізгі ақпараттарды тауып, кластер толтыр.

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша кластер құрастырады – 2 балл

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды – 1 балл

    3 топ тапсырмасы

    Тыңдалым материалы бойынша «Оқиғаны тап» кестесін толтырыңдар.

    Дескриптор:

    • тыңдаған материалдың мазмұны бойынша кесте толтырады – 2 балл

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды – 1 балл

    Сергіту сәті. «Мұхитта әдісі»

    Тілдік дағды. Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағы

     Балалар нешеу? деген сұраққа жауап беретін сан есімдерді өтеміз. Олар бірден жетіге дейінгі сандар. ОБұл сан есімдерге -ау (-еу) жұрнақтары жалғанады. Мысалы: Беретін затың нешеу? Түйе біреу, ат екеу, қасқыр бесеу. Дауысты дыбысқа бітетін екі алты жеті деген септік сан есімдерге -ау, -еу жұрнағы жалғанғанда, түбірдің соңындағы - ы, - і дауысты дыбыстары түсіріліп қолданылынады..


    2 – тапсырма. Жазылым.

    «Ойлан, жаз, жұптас» әдісі

    Сан есімнің -ау ,- еу, жұрнағын жалға. Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршіңмен салыстыр.

    Үлгі: Менің бірінші суретімде акула екеу. Сенің бірінші суретіңде акула нешеу?

    Дескриптор:

    • -ау, -еу қосымшаларын қолдана алады – 1балл

    • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды -1 балл

    3-тапсырма.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    Жеке жұмыс.

    Сандарды әріппен жазыңдар. -ау, -еу, жұрнақтарын жалғап сөйлемдерді толықтар.

    Қазақстанда жасанды мұхиттың саны 1.

    6-ымыз океанариумға бардық.

    Су перісінің 3-ін көрдік.

    Акуланың 2-імен суретке түстік.

    Дескриптор:

    • сандарды әріппен жазады – 1 балл

    • -ау, -еу, жалғауларын жалғайды – 1 балл

    • сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды – 1 балл

    Қорытынды: Оқушыларды сабақ барысында алған білімін қорытындылау.

    «Кездейсоқ дөңгелек» әдісі.

    Wordwall тақтасында берілген сұрақтарға жауап бер.

    Дескриптор:

    • Тыңдалым материалының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

    • ау ,- еу, жұрнағын жалғап айта алады

    • айтылым барысында орфоэпиялық нормаларды сақтайды

    Бағалау. Рефлексия.

    «Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс жасау.


    Мұғаліммен бірге қайталайды. Алдыңғы сабақта өткен тақырыптарды қайталайды.. Сұрақтарға жауап береді.

















    Сұрақтарға жауап береді.










    Мәтінді тыңдайды.


    Сұрақтарға жауап береді, кесте толтарады, кластер құрастырады.






























































    Ережені дәптерлеріне жазып алады.












    Берілген суреттегі заттардың нешеу екенін жазып, көршісімен салыстырады.

















    Сандарды әріппен жазады. -ау, -еу, жұрнақтарын жалғап сөйлемді аяқтайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 4 сынып
    11.03.2024
    404
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асилдин Әлия Ерланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации