Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 сынып логикалық математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қызықты грамматика
Бағдарламаның мақсаты:
Жеке тұлғаның таным белсенділігін арттыру, шығармашылық қабілеттерімен мен мүмкіндіктерін дамыту, коммуникативті біліктілігін дамыған дара тұлға тәрбиелеу.
Рухани адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру;
Оқушылардың логикалық ойлау,қабылдау әрекеттерін жетілдіру;
Әрбір оқушының жеке басының дамуы үшін жағдай жасау арқылы оның интелектін байыту, дүниетанымын тереңдету, ой-өрісін дамыту;
Оқушылардың өзін-өзі тану қабілетін дамытуға жағдай жасау;
Оқушылардың өзін-өзі тану қабілетін дамыту арқылы өмірлік ұстаныын қамтамасыз етуге қажетті ресурстарды қалыптасытру.
Міндеттері:
Проблемаларды шешу, ақпараттық, коммуникативтік құзыреттері дамыған тұлғаны қалыптастыру.
Оқушыларға бейіндік оқу шеңберіндегі пәндерді таңдауда білім алу әрекетінің ынталық деңгейін арттыру;
Оқу әрекетінің формаларын даралау, оқушылардың өнімді және қайталама әрекетін ұштастыру және өзбетінше жұмыс істеу, оқытудың белсенді әдістерін қолдану арқылы сабақтың тиімділігн арттыру;
Оқушылардың зерттеу мәдениетін қалыптасытру бағытында математика элементтерін тиімді пайдалану. Түрлі логикалық тапсырмаларды шешу арқылы өзін-өзі тануға ашуға өзін-өзі тануға , өздігінен дамуға дұрыс әрі жауапты шешімдер қабылдауға қабіілетті болатын жеке тұлғаны қалыптастыру;
Әр сабақ барысында денсаулық сақтауға бағытталған жаттығуларды тиімді пайдалану;
Оқу әрекеті және оның нәтижелері бойынша оқушыларды өзіне-өзі ұдайы талдау жасауына , баға беруіне жағдай жасау.
Пәнаралық байланыс: дүние тану, бейнелеу өнері, қазақ тілі, еңбекке баулу.
Күтілетін нәтиже: білімі терең, дені сау, өзін –өзі тану қабілеті арқылы өмірлік ұстанымы қалыптасқан тұлға оқушыларды түрлі математикалық олимпиадаларға қатыстыру.
Түсініктеме
Үшінші сыныпта баланың абстрактілік ойлау деңгейі ой түйіндеуге, өзгеше танымдық тапсырмалар шешу кезіндегі логикалық ой қорытуға мүмкіндік береді. Логикалық математикамен үнемі жұмыс жүргізу осындай орындау кезінде қажетті машықтық пен біліктілікті дамытуға көмектеседі. Бұл қана қоймады, сонымен қатар логикалық математикалық дайындықты күшейтетін , терең әрі жан-жақты математикалық білімді игеруді, математикалық нысандармен жұмыстағы нақты тәжәрибені, оқу қызметінің маңызды элементтерін дамытуға жол ашады. Бағдарламада ұсынылған есептер мен жаттығулар танымдық, тәрбиелік және дамыту мақсатын көздейді. Есте сақтаудың түрлерін, қиял мен зейінді қалыптастыруға жалп оқу икемімен дағдыны (өздігінен кітаппен жұмыс істеуін, бақылай білуіін және жұмысын бағалай білуін) қалыптастыруға жаңа шешімдерді іздеу және қаетті нәтижеге жетудің ерекше тісілдерін табуға үйретеді. Қоршаған ортаға оң көзқараспен қарауларына ықпал етіп, қарым қатынасты тәрбиелеу жүйесі артады. Сөздермен, сөз тіркестерімен, және сөйлеммен жұмыс істеу барысында тілдері дамиды. Ойлау мен тіл бір-бірімен тығыз байланысты олар бірге пайда болады, және бірге дамиды. Үшінші сыныпқа арналған математикалық логика бағдарламасында сандық заңдылықтарға арналған тапсырмалар, көбейтудің тиімді тәсілдеріне арналған логикалық ой қорытуға арналған тапсырмалар математикалық жұмбақтар, сиқырлы фигуралар, қызыты қоршаулар, геометриялық мазмұнды және кеңістік туралы түсініктерін дамытуға арналған тапсырмалар., комбинаторлық және ықтималдық анықтауға арналған тапсырмалар енгізілген.
Сиқырлы сандар тарауында сандардың ортақ жиынын табуға сандық заңдылықтарға сүйене отырып, сандар қатарын жалғастырып жазуға үйрендеді. Сандар қатарындаңы заңдылықты (тәуелділікті анықтау арқылы оқушыларды функция ұғцымын игеруге бііртіндеп даайындық дұмыстары жүргізіледі. Сонымен қатар оқушылар белгісіз санды табуға, жиынтық амалдарды қатысты тапсырмаларды комбинаторлық тапсырмалар, және ықтималдықта орындауға арналған тапсырмаларды орындайды.
Көбейтудің тиімді тәсілдері тарауында есептеуді тиімді ету оқушыларды талқылай білуге, алған білімдерін қолдана білуге негізделген. Ауызша есептеудің қызықты тәсілдері арналған тапсырмаларды орындайды. Осылайша мұнда санды 9,19,11,101 көбейту тісілдернің тиімді жолдарымен, ережемен танысады. Бұл тарауда қосындыны санға көбейтудің қасиеттеріне негізделген тиімді тәсілдермен таныса отырып ілгеріге екі таңбалы санға жазбаша көбейтуді енгізудегі тиімділігі айқын көрінеді.
Логикалық тапсырмалар тарауында жеке тұлғаның өзінді ойлау қабілетін дамыту мен қалыптастыруға көңіл бөлінеді. Балаларды өздерінің икемі мен мінез құлқына сай дамыту көзделеді.Бұл қасиеттер баланың өмірінде жетістікке жетуұл қасиеттер баланың өмірінде жетістікке жетуіне көмегін тигізеді.Оқушылардың логикалық ойлауесте сақтау қабілеттері, зейіні,заттар мен құбылыстарды талдау,салыстыра алу дағдылары дамиды.
Қызықты тапсырмалар бөліміндегі тапсырмаларды орындау математикалық ойлауды және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Математикалық фокус,ребустар,логикалық есептер, қызықты шаршылар құрастыру. Баланың ойын ұштап,қиялын дамытады.
Геометриялық фигуралар балалар көлемді геометриялық фигуралармен, текшелермен танысып оларды атай алады. Бәр геометриялық фигураны бірнеше бөлікке бөліп, солар бойынша геометриялық фигура көлемін таабу арқылы есептер шығару. Фигураны сыза білуге, жазуға, есептей алуға тәрбиелеу.
Пәнге қойылатын талаптар:
Психологиялық,гигеналық және педагогикалық талаптар ескеріледі.
Пәннің мақсаты комплекті түрде ескертілуі тиіс;
Пәнде қарастырылатын оқу материалы сабақтың білімді лік, дамытушылық тұрғыдан анықтаған нақты мақсаттарды шешуге бағытталуы тиіс;
Оқытуды ұйымдастырудың таңдап алынуы керек. Яғни бүкіл сыныппен жекеленген оқушылармен немесе олардың топтарымен орындалатын жұмыстар үйлесімді болуы тиіс;
Күнтізбелік тақырыптық жоспар 4-сынып
Аптасына 1-сағат, барлығы 34 сағат
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
мерзімі |
ескерту |
|
Сиқырлы сандар |
|
|
|
1 |
Сандардың ортақ жтынтығыц |
1 |
05.09 |
|
2 |
Сандық нұсқама |
1 |
12 |
|
3 |
Сан қатарын жалғастыр |
1 |
19 |
|
4 |
Белгісіз санды табк |
1 |
26 |
|
5 |
Шифрлеу |
1 |
03.10 |
|
6 |
Математикалық шытырман |
1 |
10 |
|
|
Көбейтудің тиімді тәсілдері |
|
|
|
7 |
9-ға көбейту |
1 |
17 |
|
8 |
19-ға көбейту |
1 |
24 |
|
9 |
3 таңбалы сандар құпиясы |
1 |
31 |
|
10 |
11-ге көбейту |
1 |
14.11 |
|
11 |
101-ге көбейту |
1 |
21 |
|
12 |
Көңілді есептер |
1 |
28 |
|
13 |
1001-ге көбейту |
1 |
05.12 |
|
|
Логикалық тапсырмалар |
|
|
|
14 |
Арифметикалық шытырман |
1 |
12 |
|
15 |
Ауызша көбейту |
1 |
19 |
|
16 |
Жасырын таңбалар |
1 |
26 |
|
17 |
Математикалық сөзжұмбақ |
1 |
09.01 |
|
18 |
Қызықты торкөздер |
1 |
16 |
|
19 |
99-ға көбейту |
1 |
23 |
|
20 |
25-ке көбейту |
1 |
30 |
|
|
Қызықты тапсырмалар |
|
|
|
21 |
Қызықты есептер |
1 |
06.02 |
|
22 |
Құпия хат |
1 |
13 |
|
23 |
Сиқырлы торкөздер |
1 |
20 |
|
24 |
Сандарды 5,50,500 ге көбейту |
1 |
27 |
|
25 |
Көңілді жаттығулар |
1 |
05.03 |
|
26 |
25-ке бөлу |
1 |
12 |
|
27 |
Геометриялық фигуралар |
1 |
19 |
|
28 |
Логикалық есептер |
1 |
02.04 |
|
29 |
Сиқырлы шаршы |
1 |
09 |
|
30 |
Құпия код |
1 |
16 |
|
31 |
Жұмбақ кілт |
1 |
23 |
|
32 |
Сиқырлы домино |
1 |
30 |
|
33 |
Білімді тиянақтау |
1 |
14.05 |
|
34 |
Тест |
1 |
21 |
|
ё Мұғалім: Г.Джаксылыкбаева