Сабақтың
тақырыбы:
Көбейту және бөлу.
(643*200және 128600)
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Оқушылардың есептерді өз
бетінше шығару іскерліктерін
қалыптастыру.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
білуге тиісті:
Оқулықта берілген
тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы
біледі.
|
Оқушылардың
көпшілігі білуге тиіс:
Өз бетінше күрделі
тапсырмаларды орындай
алады..
|
Кейбір оқушылар
білуге тиіс:
Ауызша есептеу тәсілдерін
түсінеді.
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Тақырып аясындағы
тапсырмаларды орындайды.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған уақыт
(жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басы
|
Күнделікті емле
жаттығулары
Шығармашылық
тапсырма:
Ойын: «Сен білесің
бе?» Ойын шарты: Сұрақтар өтілген тақырыптарға байланысты, әр
фигуралар артында берілген сұрақтарға тез әрі жылдам , әрі ұтымды
жауап берген бала ұтады.
1. Сәуле мен
кесіндінің айырмашылығы неде? (сәуленің бір жағы
тұйықталған)
2. Көбейтудің
заңдарын ата
(ауыстырымдылық,
терімділік, үлестірімділік)
3. 1км-де неше метр
бар? 1000м
4.1дм-де неше мм
бар? 100мм
5.1 м-де неше мм
бар? 1000мм
6.1тоннада неше кг
бар? 1000кг
7. 1тоннада неше
центнер бар? 10ц
км, дм, м, мм, т, ц
–бұлар нелер? (шамалар)
Қандай өлшем
бірліктері?
- км, дм, м, мм-
бұлар ұзындық өлшем
бірліктері
- т, ц, - бұлар салмақ өлшем
бірліктері.
|
Түрлі
тапсырмалар
жазылған
карточкалар.
|
Ортасы
|
Электронды оқулықты
тыңдау.
Бірлесіп
жазу
Түсіндіру ресурстарымен
танысу.
Оқулықтағы тапсырмаларды
топтарда бөліп орындау.
Көбейту және бөлу.
6080· 4, 60080· 4 және 24320:4, 240320:4,
Қайталау
|
Оқулықпен
жұмыс,
дәптерлер,
электронды оқулық.
|
Сергіту
сәті
|
Жүрекшелер мен
Күндер беріледі.
Жүрек:
Мен жетістік жолындамын,
Мен білемін, мықтымын.
Мен білемін, сеземін,
Өзімді биіктен көремін.
Жұлдыз:
Менде білім сенімдімін,
Барлығына төзімдімін. Жетістікке жетемін деп,
Болашаққа үміттімін.
|
Оқушылар сергіп
қалады.
|
Соңы
|
Тапсырманы
орында:
Тест сынағы
1. 7 ыдыста 21кг тосап болды. Сонда бір ыдысқа неше кг тосап
құйылған?
А)3кг В)10кг С)12кг Д)13кг
2. Жәшіктің саны 8, жәшіктің жалпы массасы 96кг болса, бір жәшіктің
массасы қанша?
А)11кг В)10кг С)12кг д)13кг
3. Заттың саны 18, жалпы массасы 90 тонна болса, бір заттың массасы
қанша болған?
А) 2т В)5т С)3т Д)4т
4. Бір жәшіктің массасы 12кг, жәшіктің жалпы массасы 48кг болса,
онда неше жәшік болған? А)3
В) 1 С) 2 Д) 4
5. Егер бір ыдысқа 3кг тосап сыйса, 9 ыдысқа неше кг тосап
сыяды?
А)27кг В)25кг С) 24кг Д) 23кг
6. Бір заттың массасы 5 тонна, заттың саны 2 болса, заттың жалпы
массасы қанша болады?
А) 20т В)10т С)30т Д)40т
7. Бір заттың массасы 5тонна, жалпы массасы 30 тонна болса,
заттардың саны қанша болғаны?
А)9 В)8 С)6 Д)7
Жауабы: 1-А, 2-С, 3-В, 4-Д, 5-А, 6-В,
7-С
|
Өз бетімен
жазу
үлгісі
сынып
оқушыларының
барлығы бірдей
көре
алатындай болса
ғана
көрсетіледі.
|
Үйге тапсырма:
Оқулықта орындалмай қалған тапсырма.
№6
|
Дифференциациялау оқушыларға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалайша
жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Өз көңіл күйлерін
стикерге жазу.
|
Пәнаралық байланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру,
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
анық
па?
Бүгін оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды
ма?
|
Дифференциялау
жоспарым
жүзеге
асты
ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды
ма?
Уақыт дәлдігі
қалай
болды?
Жоспарыма
қандай
өзгерістер
енгіздім?
|
Екі түрлі
түсініктеме күнделігі.
Оқушылардан
дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль
сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
|
Сол
жағына
|
Мәтіндегі қатты әсер
еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
|
Сол әсер еткен
үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары
қандай, қандай сұрақ бар
т.б.)
|
|
Қорытынды
баға
-
Оқыту мен үйренудің
қайсысы сәтті болды?
-
Оқыту мен үйренудің
қайсысы толықтырылуы керек?
-
Келесі сабағымда
ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет
алдым?
|