Математика
|
Уақыты:
|
Кабинет:
|
Мұғалім:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Мың көлеміндегі
сандар (оқу, жазу, салыстыру, разрядтық қосылғыштардың қосындысы
түрінде жіктеу)
|
Сілтеме
|
Математика оқулығының
әдістемесі,ғаламтор
|
Сабақтың
жабдығы
|
Суретті кестелер, қосымша
тапсырмалар жазылған
үлестірмелер.
|
Жалпы
мақсаттар
Оқыту
нәтижесі
|
Оқушылардың 1000 көлеміндегі
ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастыру
Білімділік: Оқушылардың 1000 көлемінде берілген есептер туралы
білімдерін кеңейту, ауызша есептеу тәсілдері туралы мағлұмат
беру
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, ақыл - ой
белсенділігін арттыруға тәрбиелеу
Дамытушылық: Оқушылардың ойлауын, логикалық ойлауын, есте сақтау
қабілетін зейінін дамыту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнекілік
Көрнекілігі: интерактивті
тақта
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
|
Топқа
бөлу
|
Оқушыларға кесілген суреттер
үлестіріледі.
|
Қолдарына алған қиындыларды
құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға
іледі.
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Балалар, бір – біріңе қарап
жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды
іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты
баламын,
Жан дүниемде күн
нұрлы
Жылуым мол
бойымда.
|
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал
қалыптастырады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Көбейту кестесін еске
түсіру
|
Оқушылар ауызша
орындайды
|
Жаңа
сабақ
|
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Шығармашылық
тапсырма:
1 -
тапсырма. Математикалық диктант
1. 1метрде неше сантиметр бар?
2. 58 бен 2 сандарының қосындысы нешеге тең?
3. 12 мен 50 сандарының қосындысына 8 - ді қос
4. 1 минутта неше секунд бар?
5. 5 жүзд. 6онд. 5. Бірл қандай сан?
6. 6 алманы 2 тәрелкеге тең бөліп сал. Әр тәрелкеге неше алмадан
салынады?
2 - тапсырма.
3 – топқа сандар беріледі. Олар разрядтық қосылғыштарға жіктеп
жазады Білгірлер тобы: 368, 386, 638, 863, 638
Алғырлар тобы: 507, 570, 750, 289, 298
Жүйріктер тобы: 279, 278, 423, 324, 432
3 - тапсырма. Есептеуді түсіндір
70+14=84
80 - 52=28
58+2=60
370+14=384
7 80 - 52=728
580+20=610
35+23=58
750 - 21=729
39+2=41
350+230=580
750 - 210=540
390+20=410
60+23=83
50 - 21=29
390+200=590
560 + 23 =583
750 - 21=729
390+220=610
560 +230=790
750 - 210=540
390+200=590
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту
сәті
«Көңілді
қалпақ» ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады
табады.
|
Бірінші байлық -
денсаулық.
Екінші байлық - еркіндік
Үшінші байлық - тіл байлық
Төртінші байлық - қайрат-күш
Бесінші байлық - ақ жаулық
Алтыншы байлық - балаңыз
Жетінші байлық - жүз саулық
|
Ой
толғаныс
|
4 -
тапсырма
А) 12 ашық хатты әр хатқалтаға 2 - ден салу керек. Неше хатқалта
керек?
Жауабы: 6 хатқалта
Ә) 12 ашық хатты 2 хатқалтаға тең бөліп салу керек. Әр хатқалтада
неше ашық хат бар?
Жауабы: 6 ашық хаттан
5 - тапсырма. Есепті шығар
«Білгірлер» тобы
А) Дүкенде 500 кг пияз болды. Пияздың біраз бөлігі сатылғаннан
кейін, онда 140кг қалды. Неше килограмм пияз сатылды?
«Алғырлар» тобы
Ә) Асханаға 17кг сәбіз, одан 49кг артық картоп әкелінді. Асханаға
барлығы неше килограмм көкөніс әкелінді?
«Жүйріктер» тобы
Б) Анасында 200 теңге болды. Ол 100 теңгеге сүт және 45 теңгеге нан
сатып алды. Анасында неше теңге қалды?
6 - тапсырма. 3 топқа теңдеу беріледі
652 - х=14+38
a - 130=420+200
700+x=1000 – 100
|
Сабақты
бекіту
|
Бүгінгі сабақта біз не
істедік?
|
Саған қайсы тапсырма қиын
болды?
|
Үй
тапсырмасы
|
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау
|
Оқушылар күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге
жазу.
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|
Кері
байланыс
|