Күні:
| Аманова Алтын Илиасовна
| Өтетін орны:1-қабат №104 А |
Тақырыбы : | 4 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуіндегі ата-ананың рөлі |
Коучингтің түрі | Ата-аналар университеті |
Мақсаты:
| Орта буынға өтетін оқушыларда кездесетін қиыншылықтарды бірігіп шешу жолдарын қарастыру. |
Күтілетін нәтиже:
| Интербелсенді әдістер арқылы ата-аналар бірігіп,балалардың орта буынға бейімделуі кезеңіндегі кедергілерді шешеді |
Негізгі дерек көздері: | Портал материалдары, интернет ресурстары, тақырыптық таныстырылым |
Көрнекіліктер: | интерактивті тақта, слайдтар, ватман, маркер, стикер, магниттік тақта |
Коуч | Ата-ана
|
Психологиялық ахуал3 мин | «Берегите детей» видеоролик тамашалайды. |
Топқа бөлу5 мин
| 4 сыныптың ата-аналары фото- суреттер арқылы топқа бөлінеді, алған әсерлерімен бөліседі (әр топқа әр сыныптың ата-аналары араласып кетеді). |
Мектеп психологының диагностика қорытындысы10 мин | Психологтың 4 –ші сыныптардан алған тест қорытындысын тыңдайды. |
Постермен жұмыс 10 мин
| Проблемалық сұрақ 1 топ 5-ші сыныпта көп қиындықтар кездеседі2 топ Мен озат болғым келеді.3 топ Сынып жетекшіміз және сабақ беретін мұғалімдеріміз мейірімді болса4 топ Бастауышта оқытқан ұстаздарымыздың атына сөз келтірмесек.
|
Постерді қорғау7 мин
Кеңес беру 5 минӘр сынып ата-аналары өз сыныбымен топтасады. | Әр топ проблемалық мәселелерді шешеді, проблемалардың шығу жолдарын іздестіреді. Психолог кеңесін тыңдайды. Ата-аналар арнайы жасалған ресурстарды аладыАта-аналар өз сыныптарының кемесіне отырады |
Сергіту сәті3 мин | «Ата-ана мен бала» туралы видеороликті тамашалайды. |
«Екі жұлдыз, бір тілек» | Ата –аналар мектепке , ұстаздарға ұсыныс тілектерін жазады |
Ой түю: 5 –ші сынып жетекшілерін ортаға шақыру, әр сынып жетекшілері өздерін таныстырады. | 5 –ші сынып жетекшілерімен танысады. |
РефлексияОсы ата-аналар университеті коучингінен үйренген, алған білімдеріңізді өз сыныптарыңыздың ата-аналарымен өткізетіндеріңізге сенім білдіреміз | «Өрмекші торы» ата-аналар жіппен өрмекші торын құрады,балалары орта буынға өткенде мектеппен, сынып жетекшісімен, пән мұғалімдерімен бірге тығыз қарым-қатынаста болатындарын «өрмекші торы»арқылы айқындайды |