Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады
(Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп
алу.
Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін
сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз
септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке
дағдыланады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
(Ұ) Мәтінмен жұмыс.
Тапсырма: Оқулықтағы «Жаңа
ақпарат» бөлімін оқиды. Арнайы таратылған стикерлерге өз ойларын
жазып, тақтадағы Жаңа ақпарат тақтасына оқып,
жабыстырады.
|
Мәтінді оқып, берілген
тапсырманы орындайды
|
- Слайдтағы нысандарға( мәтін, сурет, ..) анимация
қолдану
- Слайдтарды ретімен ауыстырып суреттерді қозғалысқа
келтіру
- Анимациялық әсерлердің төрт
түрі
- Анимация
қызметін
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК
|
|
(Т) Ой бөлісу!
Тапсырма:
Шауып бара жатқан
жылқының анимациялық суретін қағазға салыңдар. Анимацияны қолмен
салудағы қандай қиындықтарға кездестіңдер? Ой
бөліс.
|
Берілген тапсырманы
бірлесіп, мұғалімнің көмегімен
орындайды.
|
- Жылқының анимациялық
суретін қағазға салады.
- Анимацияны қолмен
салудағы қандай қиындықтарға кездескендігін
айтады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері.
|
|
(Д) Компьютермен
жұмыс.
Тапсырма:
Табиғат, қоршаған орта туралы мақалдарды слайдқа енгізіп,
анимацияла.
|
Мақалдар
|
Қолданатын анимация
түрі
|
Судыңда сұрауы
бар.
|
Ұшып шығу
(Вылет)
|
Адамның табиғатсыз күні
жоқ
|
Түсті толқын (Цветовая
волна)
|
Қыстағы қар жерге
ырыс
|
Шеңбер бойынша қозғалу
(Фигуры)
|
Ағаш
тамырымен мықты
|
Кішірейіп(Уменшения)
барып жоқ болу
|
-Мақалдарды слайдқа
енгізіп анимациялайды.
-
Ұшып шығу
(Вылет) анимациясын пайдаланады.
- Түсті толқын
(Цветовая волна) анимациясын пайдаланады.
- Шеңбер бойынша
қозғалу (Фигуры) анимациясын пайдаланады.
- Кішірейіп(Уменшения)
барып жоқ болу анимациясын пайдаланады
|
|
(Ж) «Құрастыр, одан
кейін жауап бер» әдісі.
Тапсырма: Сандар тізбегімен су
толқынының қозғалысын анимациялауға
болады.
|
1) Берілген сандар тізбегінен неше толқынның жалын байқауға
болады?
2) Ең биік және ең кіші толқын жалдарына сәйкес сандар
тізбегін көрсет.
3) Толқын жалдарын ең төменгі нүктелері
нешеу?
3 5 8 4 6 9
3 4 5 3 6 7 8 9 7 6 3 5
7 6 3 1 4 9 4 2 6 5 4 3
1 2 1 3 4 5 4 3
- Берілген сандар
тізбегінен неше толқынның жалын байқауға болатынын
анықтайды.
-Ең биік және ең кіші толқын жалдарына сәйкес сандар
тізбегін көрсетеді.
-Толқын жалдарын ең төменгі нүктелерінің санын
анықтайды.
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Сабақты бекіту:
(Ұ) Талқылау
сұрақтары!
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар».
|
|