Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
4 сынып Презентациядағы анимация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Презентациядағы анимация
Бөлім: |
4 бөлім - Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау») |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Презентациядағы анимация |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
Сабақтың мақсаты: |
Презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіруді қолданып, оны баптауды үйренеді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады (Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.
Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
(Ұ) Мәтінмен жұмыс. Тапсырма: Оқулықтағы «Жаңа ақпарат» бөлімін оқиды. Арнайы таратылған стикерлерге өз ойларын жазып, тақтадағы Жаңа ақпарат тақтасына оқып, жабыстырады. |
Мәтінді оқып, берілген тапсырманы орындайды |
- Слайдтағы нысандарға( мәтін, сурет, ..) анимация қолдану - Слайдтарды ретімен ауыстырып суреттерді қозғалысқа келтіру - Анимациялық әсерлердің төрт түрі - Анимация қызметін |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
||||||||||
|
(Т) Ой бөлісу! Тапсырма: Шауып бара жатқан жылқының анимациялық суретін қағазға салыңдар. Анимацияны қолмен салудағы қандай қиындықтарға кездестіңдер? Ой бөліс. |
Берілген тапсырманы бірлесіп, мұғалімнің көмегімен орындайды. |
- Жылқының анимациялық суретін қағазға салады. - Анимацияны қолмен салудағы қандай қиындықтарға кездескендігін айтады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
||||||||||
|
(Д) Компьютермен жұмыс. Тапсырма: Табиғат, қоршаған орта туралы мақалдарды слайдқа енгізіп, анимацияла. |
-Мақалдарды слайдқа енгізіп анимациялайды. - Ұшып шығу (Вылет) анимациясын пайдаланады. - Түсті толқын (Цветовая волна) анимациясын пайдаланады. - Шеңбер бойынша қозғалу (Фигуры) анимациясын пайдаланады. - Кішірейіп(Уменшения) барып жоқ болу анимациясын пайдаланады |
||||||||||||
|
(Ж) «Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдісі. Тапсырма: Сандар тізбегімен су толқынының қозғалысын анимациялауға болады. |
1) Берілген сандар тізбегінен неше толқынның жалын байқауға болады? 2) Ең биік және ең кіші толқын жалдарына сәйкес сандар тізбегін көрсет. 3) Толқын жалдарын ең төменгі нүктелері нешеу?
3 5 8 4 6 9 3 4 5 3 6 7 8 9 7 6 3 5 7 6 3 1 4 9 4 2 6 5 4 3 1 2 1 3 4 5 4 3
- Берілген сандар тізбегінен неше толқынның жалын байқауға болатынын анықтайды. -Ең биік және ең кіші толқын жалдарына сәйкес сандар тізбегін көрсетеді. -Толқын жалдарын ең төменгі нүктелерінің санын анықтайды. |
||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Сабақты бекіту: (Ұ) Талқылау сұрақтары!
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|