Сабақтың
тақырыбы:
Мағынасы бір-біріне жуық мәндес
сөздер.
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Сөздердің әртүрлі мағынасымен
таныстыру; сөздерді мағынасына қарай сөйлем ішінде орынды қолдана
білуге үйрету.Тақырып туралы
біледі,түсінеді.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге
тиісті:
Тақырып туралы қосымша мәліметтер
біледі.
|
Оқушылардың көпшілігі білуге
тиіс:
Тақырып мазмұнын түсінуі
тиіс
|
Кейбір оқушылар білуге
тиіс:
Ережемен жұмыс істей
алады
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды
біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған уақыт
(жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Кездесу»
ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып
қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап,
баланың қасиетін айтады.
Қызығушылықты
ояту
«Ғажайып алаң»
ойыны
|
Таныстыры
лым,
суреттер.
|
Ортасы
|
Жаңа сабақ
Оқулықта берілген тапсырмаларды
орындау.
Түсіндіру.
Топтық, жеке жұмыс
жүргізу.
Дәптермен жұмыс.
Оқулықта берілген жаттығуларды
орындау
|
Оқулық, дәптер,
үлестірмелі парақшалар,
флипчарт.
|
Сергіту
сәті
|
Жолдарыңа үңіліп,
Екі
бақа жүгіріп,
Секіреді,
бақ-бақ,
Ағаштарды аттап.
Олар ерте тұрады,
Беті-қолын жуады.
Оңға-солға
шайқалып,
Бақылдайды ән
салып.
Судан шіркей
табады,
Өсіп үлкен
болады.
Бақ-бақ, нақ-нақ,
Біздер айттық
тақпақ.
|
Сергіту жаттығуы
жазылған парақша
|
Аяқталуы
|
Берілген мақалдардың ішінен антонимдерді
тап.
Бетегеден биік, жусаннан
аласа.
Үлкенге - құрмет, кішіге –
ізет.
Көз
қорқақ, қол батыр.
Дос
жылатып айтар, дұшпан күлдіріп
айтар
Жақсымен дос болсаң, жетерсің
мұратқа,
Жаманмен дос болсаң, қаларсың
ұятқа.
Ағаш кессең, ұзын кес, қысқартуың
оңай,
Темір кессең, қысқа кес, ұзартуың
оңай.
|
Берілген тапсырманы
орындайды
|
Үйге тапсырма:
20-жаттығу 89 -бетте
|
Дифференциациялау оқушыларға
мейлінше қолдау
көрсетуді
қалай
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалайша
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
|