Материалдар / 4 сынып сабақ жоспары Ашық хаттар безендіру өнері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

4 сынып сабақ жоспары Ашық хаттар безендіру өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді. Оқушыларға ашық хаттар,олардың түрлері, жасау мазмұны туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
4245
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыАшық хаттар безендіру өнері
МақсатыКүтілетін нәтижеСурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді. Оқушыларға ашық хаттар,олардың түрлері, жасау мазмұны туралы түсінік беру
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты оятуОйын «Сиқырлы әріптер».Анн сөз құрау-нан ,к²,е²,ө,л,б –көбелек.Сұрақ-жауап әдісіАдамның жазуына қарап ,оның мінезі мен көңіл күйі жайлы мағлұмат алуға болады.-Оны зерттейтін ғылым қалай аталады?Оны зерттейтін ғылым графология деп аталады?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМұғалім кіріспе сөзі .Әр адамның мінезін,көңіл-күйін жазулары бойынша білетін болсақ,енді біздер достарымыз,аналарымызға ,жалпы адамдарға жақсы көңіл-күй сыйлау үшін не істей аламыз? «Ой қозғау» әдісі.Оқушылар өз ой-пікірлерін ортаға салды.Бір оқушы хатжазуымыз керек деп жауап берді.Олай болса біздің бүгінгі жаңа сабағымыз «Ашық хаттарды безендіру өнері» деп тақырыппен таныстыру.Ерте кезден адамдардың мереке қарсаңында бір-бірін ашық хаттар (открыткалар) арқылы құттықтау дәстүрі бар.Ашық хаттар әр алуан мереке, мейрамдарға атап айтқанда,наурыз,жаңа жыл,туған күн ,8- наурызға арналып жасалынады.Ізгі тілектер жазылған әдемі ашық хатты жанында жүрген досыңнан алынғнның өзі ғанибет.Құттықтау ашық хаттар әдетте сурет пен мәтіннен тұрады.Сурет пен мәтін мазмұны жағынан ашық хат арқылы құттықтайтын мерекеге сәйкес келіп бір-бірімен түсі ,стилі бойынша үйлесімді болуы шарт.Алғашқы ашық хаттар 1765 жылы Жапонияда пайда болған.Жапондар бір-бірін алғашқы қар және айдың толуымен ,т.б. себептермен құттықтайды.Ү.Дәптермен жұмыс. «Мен суретішімін » ойыны арқылы  ашық (үлгі) бойынша суретін салу.Сергіту сәті. «Қырағы көз» ойынын ойнату.Қайсысы жылылырақ?  Балаларға бір түс реңіндегі карточкалар көрсетіледі. (негізінен 2-ден),олардың бұл екеуінің қайсысының реңіне жылы (түс) немесе керісінше суық түс екенін ажырату.            Әрбір дұрыс жауапқа жетон беріледі. Оны кім көп жинаса «Қырағы көз» атағымен марапатталады.ҮІ. Меңгерту. Өз құттықтау ашық хаттарыңды жаса. Ашық хаттарды жасауға нұсқаулық беру.1.Ашық хатты қандай мерекеге арнап жасағың келетінін ойлан. Туған күн,жаңа жыл, наурыз меркесі ,т.б.2. Мәтінін дайындап ал.3.Мәтінмен суретті дұрыс үйлестір. 4. Қызықты әрі әсерлі суреттерді таңдап ал.Шығармашылық жұмыс. «Менің алғашқы хатым» оқушылар өз ойларынан ашық хат жасайды.
Рефлексия«Кім көп біледі?» «Ойлан да жауап бер!» Сұрақ-тапсырмалар беру.
  • Ең алғашқы ашық хат  қай елде пайда болды?
  • Ашық хатты ерте кезде не үшін пайдаланған?
  • Құттықтау ашық хаттар нелерден тұрады?
  • Ашық хаттар жасау үшін қандай нұсқаулықтарды ескеру шарт.
  • Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады






















    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыӨзіңнің ашық хаттарың
    МақсатыКүтілетін нәтижеСурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
    Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
    Қызығушылықты ояту
    Сергіту сәті«Қаражорға» биі
    Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауСурет салуӨзіңнің ашық хаттарың
    РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

    Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


















































































    Тексерді: Джайнаров И.Е.



    Пәннің аты:БейнелеуУақыты: 7.11.1710.11.17Сыныбы: 4 «А,Ә,арнайы сынып»Мұғалім: Джайнарова С.Р
    Сабақтың атауыПейзаждың өркендеу тарихы. Табиғат аясында сурет салу
    МақсатыКүтілетін нәтижеСурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

    Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады.
    Қызығушылықты оятуТақырып бойынша жоба жасауЖобаны қорғау
    Сергіту сәті«Халықтар» биі
    Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс
    Ой толғанысБББ кестесі



    Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланыс







    Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады






























































    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
    Сабақтың атауыИмпрессионист суретшілердің туындысы
    МақсатыКүтілетін нәтижеСурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
    Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Топқа бөлуГүлдер арқылы топтарға бөлу.
    Қызығушылықты ояту
    Сергіту сәті«Қаражорға» биі
    Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауИмпрессионизм (фр. іmpressіonnіsme, іmpressіon – әсер) – алғаш рет Францияда 19 ғасырдың 2-жартысы мен 20 ғасырдың басында өнерде қалыптасқан ағым. Импрессионизм өкілдері өмірді шынайы, айқын, боямасыз бейнелеуге ұмтылды.Бейнелеу өнерінде импрессионизмның алғашқы белгілері 19 ғасырдың 60-жылдары суретшілер Делакруа, Констебл, Тернер шығармаларында көрініс тапты. Импрессионизмнің негізін француз суретшілері (К.Моне, О.Ренуар, Э.Дега) қалады. Олардың шығармаларынан өмірдің немесе табиғаттың бір сәттілік бейнесі әсерлі де көркем берілді. Табиғаттың құбылмалы шақтарын, заттардың түсін, жарық пен сәуленің дәл де нәзік өзгеретінін көрсете білді. Импрессионизм өкілдері табиғаттағы құлпырған бай бояу әлемін жіті байқап, анық жеткізуге тырысты. Түстердің түрленуін алғаш көрсеткен де импрессионизм ағымы болды. Францияда 1870 жылдан бастап импрессионизм көркемдік әдіс ретінде қалыптаса бастады. Оның өкілдері өнердің қоғамдық мазмұнынан, бейнені жинақтау және типтендіру принциптерінен бас тартты. Дегенмен импрессионизм адамның өзін қоршаған ортадан алатын сезімдік әсерін, құбылмалы шақтарын, жарық пен атмосфераның ықпалынан зат түсінің өзгеруін дәл де нәзік беруде елеулі жетістіктерге жетті. Олар белгілі бір идеялы тақырыптарға немесе қатып қалған әдістемелі заңдылықтарға бой ұрмай, еркін, өздерінің қалауынша жаза білді. Кескіндемедегі құрылымды (композицияны) еркін құра білді. Импрессионизм образды сомдауда солқылдақтыққа, екі ұштылыққа ұрынып, суреттегі үйлесімділік дәлдігінен алшақтады. Импрессионизм өкілдері бояу қосындыларын қолданбай, тек “таза түстерді” пайдалануды талап ететін пленэр жүйесін жасады. Бұл әдістер импрессионизмнің жалғасы неоимпрессионизм (нео – жаңа) мен постимпрессионизмнен (пост-кейінгі) айқын сипат тапты. Неоимпрессионизмді өмірге әкеліп қалыптастырған Жорж Сера (1859 – 1891). Бұл бағыттағы суретшілер өзіндік жазу техникасын ойлап тапты. Олар кенепке қоспасыз таза бояуларды тең түсіру арқылы (Ж.Сера. “Гранд-Жат аралығындағы жексенбілік серуен” картинасында) жазды. Мұндай кескіндемелер мозаикамен түрлендіргендей әсер қалдырды. 19 ғасырдың аяғында импрессионизмге қарама-қарсы постимпрессионизм тарих төріне шықты. Оның ірі өкілдері, ұлы суретшілер Винсент Ван Гог (1853 – 1890), Поль Гоген (1848 – 1903), Поль Сезанн (1839 – 1906) болды. Импрессионистер, негізінен, кескіндеген затының сыртқы бейнесін шыншылдықпен бір сәттік сезімде жазса, постимпрессионистер өздерінің ішкі әлемін, жүрек сезімін бейнелеуге тырысты. Олар, көбінесе, таза ашық түсті бояуларды жиі қолданды (Ван Гог, Гоген). Ал Сезанн айнала қоршаған ортаны (заттарды, адамды, жан-жануарды, т.б.) геом. заттарға балай қабылдады (мысалы, тауды – үшбұрышқа, адам басын, алманы – шарға, т.б.). импрессионизмнің бір сәттік әсерлерге құру принциптері кескіндемеде Ван Гог, Дж.Уистлер, М.Либерман, К.А. Коровиннің, мүсін өнерінде М.Россо, П.П. Трубецкий және О.Роденнің шығармаларынан көрініс тапты.
    РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

    Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады




































    Оқу ісінің меңгерушісі: Сарманова Р.

    Пәннің аты

    Уақыты:21.10.1724.10.17Сыныбы: 4 «А,Ә, арнай»Мұғалім:Джайнарова
    Сабақтың атауыҚазақстан пейзажшыларының жұмыстары.
    МақсатыКүтілетін нәтижеСурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
    Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
    Қызығушылықты ояту-Оқушылар,сабағымызды бастамас бұрын мына суреттерге қарайықшы.Мұнда не бейнеленген ?-Табиғат -Жылдың қай мезгілінің табиғаты ?(осылайша дайын 4 мезгілге арналған слайдтар көрсетіліп , оқушылардан жауаптар алынады) -Табиғатты бейнелеу тек біздің сабағымызда емес, сонымен бірге әдебиетте де ерекше орын алады. Қандай өлең, шығармаларды білесіңдер осы тақырыпқа арналған деп 3 немесе 4 оқушыдан сұраймын.
    Сергіту сәті«Қаражорға» биі
    Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауСурет салу1) –Ендеше , бүгінгі біздің сабағымызда біздерде жыл мезгілдерінің бірін бейнелейік. Бейнелеу өнерінде де әдебиеттегідей жыл мезгілін, табиғатты Бейнелеуді пейзаж деп атайды. Пейзаж – табиғат көрінісі бейнеленген көркем шығарма. Пейзаж-француз сөзі. Бұл ландшафты, табиғатты бейнелеу. Пейзаж дербес жанр ретінде Қытайда,Жапонияда және басқа шығыс елдерінде, сондай-ақ Европада дамыған. -Бүгінгі күннің жадын, тақырыпты дәптерлеріңе жазыңыздар (Тақырып, күннің жады жазылған слайд шығады).2) Табиғатты бейнелеу техникасы түсіндіріледі.- табиғаттың адам өміріндегі маңызы - табиғатты бейнелегенде басым түстер туралы - бізді қоршаған ортада түрлі түстердің кездесетіндігі - барлық түсті шеберлікпен пайдалану керектігі жөнінде айтылады. 3) Оқушылардың практикалық жұмысқа дайындығы тексеріледі.4) Практикалық жұмысты бастау .Ол үшін салынған дайын слайд, эскиздер кезектестіре отырып, техникасы түсіндіріледі. Өзі қалаған жерге салған суреттерін іледі, оған қалғандары өз бағаларын береді.
    Рефлексия1) Табиғат аясында жүріп сурет салуды қалай айтады?2) Қазақтың атақты суретшісі ?3) Графика , живопись, мүсін өнері жиынтығы қалай аталады ?4) Қазіргі заман талбына өте қажетті өнер ?5) Бояудың түрі ?6) Затқа түскен сәулені қалай атаймыз ?
    Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
















































































    ОІМ Төлегенова.Қ

    Пәннің атыУақыты:Сынып:Мұғалім:Балмагамбетова.Қ
    Сабақтың атауыТүстердің жарыққа тәуелділігі
    МақсатыКүтілетін нәтижеСурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді. Оқушылардың бояу түстері жайлы таным-түсінігін кеңейту.
    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірг
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!