Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
4 сынып сабақ жоспары Ашық хаттар безендіру өнері
Материал туралы қысқаша түсінік
Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді. Оқушыларға ашық хаттар,олардың түрлері, жасау мазмұны туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Маусым 2018
4404
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Ашық хаттар безендіру өнері | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді. Оқушыларға ашық хаттар,олардың түрлері, жасау мазмұны туралы түсінік беру | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | Ойын «Сиқырлы әріптер».Анн сөз құрау-нан ,к²,е²,ө,л,б –көбелек.Сұрақ-жауап әдісіАдамның жазуына қарап ,оның мінезі мен көңіл күйі жайлы мағлұмат алуға болады.-Оны зерттейтін ғылым қалай аталады?Оны зерттейтін ғылым графология деп аталады? | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауМұғалім кіріспе сөзі .Әр адамның мінезін,көңіл-күйін жазулары бойынша білетін болсақ,енді біздер достарымыз,аналарымызға ,жалпы адамдарға жақсы көңіл-күй сыйлау үшін не істей аламыз? «Ой қозғау» әдісі.Оқушылар өз ой-пікірлерін ортаға салды.Бір оқушы хатжазуымыз керек деп жауап берді.Олай болса біздің бүгінгі жаңа сабағымыз «Ашық хаттарды безендіру өнері» деп тақырыппен таныстыру.Ерте кезден адамдардың мереке қарсаңында бір-бірін ашық хаттар (открыткалар) арқылы құттықтау дәстүрі бар.Ашық хаттар әр алуан мереке, мейрамдарға атап айтқанда,наурыз,жаңа жыл,туған күн ,8- наурызға арналып жасалынады.Ізгі тілектер жазылған әдемі ашық хатты жанында жүрген досыңнан алынғнның өзі ғанибет.Құттықтау ашық хаттар әдетте сурет пен мәтіннен тұрады.Сурет пен мәтін мазмұны жағынан ашық хат арқылы құттықтайтын мерекеге сәйкес келіп бір-бірімен түсі ,стилі бойынша үйлесімді болуы шарт.Алғашқы ашық хаттар 1765 жылы Жапонияда пайда болған.Жапондар бір-бірін алғашқы қар және айдың толуымен ,т.б. себептермен құттықтайды.Ү.Дәптермен жұмыс. «Мен суретішімін » ойыны арқылы ашық (үлгі) бойынша суретін салу.Сергіту сәті. «Қырағы көз» ойынын ойнату.Қайсысы жылылырақ? Балаларға бір түс реңіндегі карточкалар көрсетіледі. (негізінен 2-ден),олардың бұл екеуінің қайсысының реңіне жылы (түс) немесе керісінше суық түс екенін ажырату. Әрбір дұрыс жауапқа жетон беріледі. Оны кім көп жинаса «Қырағы көз» атағымен марапатталады.ҮІ. Меңгерту. Өз құттықтау ашық хаттарыңды жаса. Ашық хаттарды жасауға нұсқаулық беру.1.Ашық хатты қандай мерекеге арнап жасағың келетінін ойлан. Туған күн,жаңа жыл, наурыз меркесі ,т.б.2. Мәтінін дайындап ал.3.Мәтінмен суретті дұрыс үйлестір. 4. Қызықты әрі әсерлі суреттерді таңдап ал.Шығармашылық жұмыс. «Менің алғашқы хатым» оқушылар өз ойларынан ашық хат жасайды. | ||
Рефлексия | «Кім көп біледі?» «Ойлан да жауап бер!» Сұрақ-тапсырмалар беру. | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Өзіңнің ашық хаттарың | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауСурет салуӨзіңнің ашық хаттарың | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Тексерді: Джайнаров И.Е.
Пәннің аты:Бейнелеу | Уақыты: 7.11.1710.11.17 | Сыныбы: 4 «А,Ә,арнайы сынып» | Мұғалім: Джайнарова С.Р |
Сабақтың атауы | Пейзаждың өркендеу тарихы. Табиғат аясында сурет салу | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Ойыншықтар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған ойыншықтарына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Тақырып бойынша жоба жасауЖобаны қорғау | ||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмыс | ||
Ой толғаныс | БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Импрессионист суретшілердің туындысы | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетінежақындатады)Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерініңтұсына қояды)Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,саусақтары күн сияқты)Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады). | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Гүлдер арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауИмпрессионизм (фр. іmpressіonnіsme, іmpressіon – әсер) – алғаш рет Францияда 19 ғасырдың 2-жартысы мен 20 ғасырдың басында өнерде қалыптасқан ағым. Импрессионизм өкілдері өмірді шынайы, айқын, боямасыз бейнелеуге ұмтылды.Бейнелеу өнерінде импрессионизмның алғашқы белгілері 19 ғасырдың 60-жылдары суретшілер Делакруа, Констебл, Тернер шығармаларында көрініс тапты. Импрессионизмнің негізін француз суретшілері (К.Моне, О.Ренуар, Э.Дега) қалады. Олардың шығармаларынан өмірдің немесе табиғаттың бір сәттілік бейнесі әсерлі де көркем берілді. Табиғаттың құбылмалы шақтарын, заттардың түсін, жарық пен сәуленің дәл де нәзік өзгеретінін көрсете білді. Импрессионизм өкілдері табиғаттағы құлпырған бай бояу әлемін жіті байқап, анық жеткізуге тырысты. Түстердің түрленуін алғаш көрсеткен де импрессионизм ағымы болды. Францияда 1870 жылдан бастап импрессионизм көркемдік әдіс ретінде қалыптаса бастады. Оның өкілдері өнердің қоғамдық мазмұнынан, бейнені жинақтау және типтендіру принциптерінен бас тартты. Дегенмен импрессионизм адамның өзін қоршаған ортадан алатын сезімдік әсерін, құбылмалы шақтарын, жарық пен атмосфераның ықпалынан зат түсінің өзгеруін дәл де нәзік беруде елеулі жетістіктерге жетті. Олар белгілі бір идеялы тақырыптарға немесе қатып қалған әдістемелі заңдылықтарға бой ұрмай, еркін, өздерінің қалауынша жаза білді. Кескіндемедегі құрылымды (композицияны) еркін құра білді. Импрессионизм образды сомдауда солқылдақтыққа, екі ұштылыққа ұрынып, суреттегі үйлесімділік дәлдігінен алшақтады. Импрессионизм өкілдері бояу қосындыларын қолданбай, тек “таза түстерді” пайдалануды талап ететін пленэр жүйесін жасады. Бұл әдістер импрессионизмнің жалғасы неоимпрессионизм (нео – жаңа) мен постимпрессионизмнен (пост-кейінгі) айқын сипат тапты. Неоимпрессионизмді өмірге әкеліп қалыптастырған Жорж Сера (1859 – 1891). Бұл бағыттағы суретшілер өзіндік жазу техникасын ойлап тапты. Олар кенепке қоспасыз таза бояуларды тең түсіру арқылы (Ж.Сера. “Гранд-Жат аралығындағы жексенбілік серуен” картинасында) жазды. Мұндай кескіндемелер мозаикамен түрлендіргендей әсер қалдырды. 19 ғасырдың аяғында импрессионизмге қарама-қарсы постимпрессионизм тарих төріне шықты. Оның ірі өкілдері, ұлы суретшілер Винсент Ван Гог (1853 – 1890), Поль Гоген (1848 – 1903), Поль Сезанн (1839 – 1906) болды. Импрессионистер, негізінен, кескіндеген затының сыртқы бейнесін шыншылдықпен бір сәттік сезімде жазса, постимпрессионистер өздерінің ішкі әлемін, жүрек сезімін бейнелеуге тырысты. Олар, көбінесе, таза ашық түсті бояуларды жиі қолданды (Ван Гог, Гоген). Ал Сезанн айнала қоршаған ортаны (заттарды, адамды, жан-жануарды, т.б.) геом. заттарға балай қабылдады (мысалы, тауды – үшбұрышқа, адам басын, алманы – шарға, т.б.). импрессионизмнің бір сәттік әсерлерге құру принциптері кескіндемеде Ван Гог, Дж.Уистлер, М.Либерман, К.А. Коровиннің, мүсін өнерінде М.Россо, П.П. Трубецкий және О.Роденнің шығармаларынан көрініс тапты. | ||
Рефлексия | Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі: Сарманова Р.
Пәннің аты | Уақыты:21.10.1724.10.17 | Сыныбы: 4 «А,Ә, арнай» | Мұғалім:Джайнарова |
Сабақтың атауы | Қазақстан пейзажшыларының жұмыстары. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді | ||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | -Оқушылар,сабағымызды бастамас бұрын мына суреттерге қарайықшы.Мұнда не бейнеленген ?-Табиғат -Жылдың қай мезгілінің табиғаты ?(осылайша дайын 4 мезгілге арналған слайдтар көрсетіліп , оқушылардан жауаптар алынады) -Табиғатты бейнелеу тек біздің сабағымызда емес, сонымен бірге әдебиетте де ерекше орын алады. Қандай өлең, шығармаларды білесіңдер осы тақырыпқа арналған деп 3 немесе 4 оқушыдан сұраймын. | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасауОқулықтағы тапсырмаларды орындауСурет салу1) –Ендеше , бүгінгі біздің сабағымызда біздерде жыл мезгілдерінің бірін бейнелейік. Бейнелеу өнерінде де әдебиеттегідей жыл мезгілін, табиғатты Бейнелеуді пейзаж деп атайды. Пейзаж – табиғат көрінісі бейнеленген көркем шығарма. Пейзаж-француз сөзі. Бұл ландшафты, табиғатты бейнелеу. Пейзаж дербес жанр ретінде Қытайда,Жапонияда және басқа шығыс елдерінде, сондай-ақ Европада дамыған. -Бүгінгі күннің жадын, тақырыпты дәптерлеріңе жазыңыздар (Тақырып, күннің жады жазылған слайд шығады).2) Табиғатты бейнелеу техникасы түсіндіріледі.- табиғаттың адам өміріндегі маңызы - табиғатты бейнелегенде басым түстер туралы - бізді қоршаған ортада түрлі түстердің кездесетіндігі - барлық түсті шеберлікпен пайдалану керектігі жөнінде айтылады. 3) Оқушылардың практикалық жұмысқа дайындығы тексеріледі.4) Практикалық жұмысты бастау .Ол үшін салынған дайын слайд, эскиздер кезектестіре отырып, техникасы түсіндіріледі. Өзі қалаған жерге салған суреттерін іледі, оған қалғандары өз бағаларын береді. | ||
Рефлексия | 1) Табиғат аясында жүріп сурет салуды қалай айтады?2) Қазақтың атақты суретшісі ?3) Графика , живопись, мүсін өнері жиынтығы қалай аталады ?4) Қазіргі заман талбына өте қажетті өнер ?5) Бояудың түрі ?6) Затқа түскен сәулені қалай атаймыз ? | ||
Үйге тапсырма | Жұмысты аяқтау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
ОІМ Төлегенова.Қ
Пәннің аты | Уақыты: | Сынып: | Мұғалім:Балмагамбетова.Қ |
Сабақтың атауы | Түстердің жарыққа тәуелділігі | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді. Оқушылардың бояу түстері жайлы таным-түсінігін кеңейту. | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірг
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |