Материалдар / 4сынып әдебиет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

4сынып әдебиет

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға шығарма жазып үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
782
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Сабақтыңтақырыбы:

Шығарма

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып:

Қатысқаны:

Қатыпағандары:

Сабақтамеңгерілетін

дағдылықмақсаттар

Оқу және жазу дағдыларын қалыптасқан, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау.


Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Шығарманың мазмұны туралы біледі.

Оқушылардыңкөпшілігібілугетиіс:

Тақырыпмазмұнынтүсінуітиіс

Кейбіроқушыларбілугетиіс:

Тақырыпаясынтүсінеді

Бұрыннан бар білімдері

Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланғануақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастырукезеңі

«Кездесу» ойыны

Жай әуен мен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.



Таныстырылым.



Ортасы


Жаңа сабақ

Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:

Бүгін сабақта сурет бойынша шығарма жазамыз.

-Қазір жылдың қай мезгілі? Қай айы? Қыстан кейін қай мезгіл? Қыста қандай өзгерістер болады?

Сурет бойынша жұмыс:

Шығарма «Қыс көрінісі»

Тақтада қыс мезгілінің суреттері.

Керекті сөздер:

Сурет бойынша жұмыс: (тақтада сұрақтар жазулы тұр.)


Сурет бойынша жұмыс:

Шығарма «Қыс көрінісі»


Сергітусәті

Орманның бiз емшiсiмiз

Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)

Құрт бiткендi жоқ етемiз

Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)

Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ.

Сергіту жаттығуы жазылған парақша

Аяқталуы

Сөздік жұмысын жүргізу.

Оқулық пен жұмыс

Үйгетапсырма: мазмұндау.

Дифференциациялауоқушыларғамейліншеқолдау

көрсетудіқалайжоспарлайсыз?

Қабілеттіоқушығатапсырманы

қалайшатүрлендіресіз?

Бағалау – оқушыбілімін

тексерудіқалайша

жоспарлайсыз?


Пәнаралықбайланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтыңмақсаты

мен оқуміндеттері

анық па?

Бүгіноқушылар не

үйренді?

Сабаққалайөтті,

қандайдеңгейде

өтті?



Бүгінгісабақкызықтыболдыма?


Не ұнады?

Неліктен?








Дифференциялау

жоспарымжүзеге

астыма?

Тапсырмалары

сәйкесболдыма?

Уақытдәлдігіқалай

болды? Жоспарыма

қандайөзгерістер

енгіздім?

Екітүрлітүсініктемекүнделігі.

Оқушылардандәптердіңбетін (не таратылыпбергенпарақты) ортасынан вертикаль сызықпенбөлусұралады. Мәтіндіоқубарысындаолар:


Бөліктіңоңжағына

Сол жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)


Қорытындыбағамдау

Қандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушылардысабақтыңәркезеңіндебағалау.

2: Дарындыжәнеүлгерімітөменоқушылардыңерекшелігінекөңілбөлу.

Қандайекінәрсесабақтыжақсартаалады( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтыңнәтижесінекөңілбөлу.

2: Рефлексия.

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетін не білдім ?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!