Сабақтыңтақырыбы:
Шығарма
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқаны:
|
Қатыпағандары:
|
Сабақтамеңгерілетін
дағдылықмақсаттар
|
Оқу және жазу дағдыларын қалыптасқан,
жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік
жасау.
|
Сабақмақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге
тиісті:
Шығарманың мазмұны туралы
біледі.
|
Оқушылардыңкөпшілігібілугетиіс:
Тақырыпмазмұнынтүсінуітиіс
|
Кейбіроқушыларбілугетиіс:
Тақырыпаясынтүсінеді
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланғануақыт
(жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастырукезеңі
«Кездесу» ойыны
Жай әуен мен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.
|
Таныстырылым.
|
Ортасы
|
Жаңа сабақ
Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
Бүгін сабақта сурет бойынша шығарма жазамыз.
-Қазір жылдың қай мезгілі? Қай айы? Қыстан кейін қай мезгіл? Қыста қандай өзгерістер болады?
Сурет бойынша жұмыс:
Шығарма «Қыс
көрінісі»
Тақтада қыс
мезгілінің суреттері.
Керекті сөздер:
Сурет бойынша жұмыс: (тақтада сұрақтар жазулы тұр.)
|
Сурет бойынша жұмыс:
Шығарма «Қыс
көрінісі»
|
Сергітусәті
|
Орманның бiз емшiсiмiз
Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)
Құрт бiткендi жоқ етемiз
Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)
Тоқ, тоқ, тоқ, Жоқ, жоқ,
жоқ.
|
Сергіту жаттығуы жазылған парақша
|
Аяқталуы
|
Сөздік жұмысын жүргізу.
|
Оқулық пен жұмыс
|
Үйгетапсырма:
мазмұндау.
|
Дифференциациялауоқушыларғамейліншеқолдау
көрсетудіқалайжоспарлайсыз?
Қабілеттіоқушығатапсырманы
қалайшатүрлендіресіз?
|
Бағалау –
оқушыбілімін
тексерудіқалайша
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралықбайланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру,
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтыңмақсаты
мен
оқуміндеттері
анық па?
Бүгіноқушылар не
үйренді?
Сабаққалайөтті,
қандайдеңгейде
өтті?
|
Бүгінгісабақкызықтыболдыма?
|
Дифференциялау
жоспарымжүзеге
астыма?
Тапсырмалары
сәйкесболдыма?
Уақытдәлдігіқалай
болды?
Жоспарыма
қандайөзгерістер
енгіздім?
|
Екітүрлітүсініктемекүнделігі.
Оқушылардандәптердіңбетін (не
таратылыпбергенпарақты) ортасынан вертикаль сызықпенбөлусұралады.
Мәтіндіоқубарысындаолар:
Бөліктіңоңжағына
|
Сол
жағына
|
Мәтіндегі қатты әсер
еткен тұстарды, үзінділерді
жазады.
|
Сол әсер еткен
үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары
қандай, қандай сұрақ бар
т.б.)
|
|
Қорытындыбағамдау
Қандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
Оқушылардысабақтыңәркезеңіндебағалау.
2:
Дарындыжәнеүлгерімітөменоқушылардыңерекшелігінекөңілбөлу.
Қандайекінәрсесабақтыжақсартаалады( оқытуды да,
оқуды да ескеріңіз)?
1:
Сабақтыңнәтижесінекөңілбөлу.
2:
Рефлексия.
Сабақбарысында мен
сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетін
не білдім ?
|