Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР. ЖАРАТЫЛЫСТАНУ 5- СЫНЫП.

    Ұзақ мерзімді жоспар.

    5.1. В Адам. Жер. Ғалам


    Мектеп: Талдықорған қаласы ДБАЛ №20 КММ


    Күні: 20.10.2020

    Мұғалім: Абдрахманова Айтхан Солтановна

    Сынып: 5


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: -

    Сабақтың тақырыбы


    Мұхиттарды зерттеу тарихы

    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.2.6.2. Мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Мұхиттардың бір-бірінен айырмашылығын, ерекшелігін біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Мұхит атауларының мағанасы мен зерттеу тарихы жайлы түсінеді


    Кейбір оқушылар: Мұхиттарды зерттеген саяхатшылардың еңбектерінің маңыздылығын дәлелдей алады

    Ойлау дағдысы

    Білу және түсіну

    Бағалау критериі

    1. Мұхитты зерттеушілердің тарихын, ерекшеліктерін, атауларының мағынасын біледі

    2. Мұхиттардың бір-бірінен айырмашылығын ажыратады

    3. Мұхиттарды зерттеген саяхатшылардың еңбектерінің маңыздылығын дәлелдейді

    Тілдік мақсат

    Оқылым: тақырып мәтінін оқиды, мұхитты зерттеушілердің тарихын, ерекшеліктерін, атауларының мағынасын анықтайды

    Тыңдалым: шағын топтарда мәтінің мазмұнын талқылайды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, тапсырманы орындайды, баяндайды

    Жазылым : ресурстарды қолданады, тапсырмаларды орындау барысында мұхиттар мен зерттеген саяхатшылардың еңбектерн ажыратады,терминдерді тіркеп жазады.

    Айтылым: өз ойын ауызша жеткізе біледі, диалогка түседі, пікірінің маңыздылығын дәлелдейді.

    Негізгі терминдер мен ұғымдар: промилле (лат:Pro mille – мыңға),эхолот, гидросфера, Панама, Оңтүстік теңіз

    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік- біліктілік

    1. Не себепті мұхиттарды дүниежүзілік мұхит деп атаймыз?

    2. Мұхиттардың адам шаруашылығында алатын орны қандай?

    3. Кейбір кезде мұхит материктерді жақындатады дейді. Бұл сөздің мағанасын қалай түсінесің?


    Құндылықтарды дамыту

    Табиғат ресурстар үнемдеуге, азаматтық жауапкершілік, құрмет,сенім, ашықтық, ынтымақтастыққа , өзара түсіністік арқылы құндылықтарды қалыптастыру

    Пәнаралық байланыс

    тарих, Физика, математика

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    5 мин























    Негізгі бөлім:

    Сабақтың ортасы


    15 мин






















    1 мин





    10 –мин.




























    1 мин



    10 мин



















    1 мин





    Қорытынды

    Сабақтың соңы

    7 мин









    (К) Сәлемдесу, түгендеу, “Жүректен жүрекке” әдісі арқылы бір біріне тілек айтып, сыныпта ынтымақтастық орнатады,

    оқушыларды «Тынық», «Атлант », «Үнді», «Солтүстік мұзды» мұхитар атаулары жазылған кеспе қағаз бойынша топқа бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару (тақтада суреттер көрсету)

    Васо да Гамма, Магеллан, Колумб

    «Визуалды айғақтар» әдісі

    Интербелсенді тақтада зерттеуші саяхатшылардың суреттері көрсетіледі

    1.Тақтағы суреттерде кімдер бейнеленген?

    2.Топ атауын осы суреттермен байланыстырсақ сабағымыз не жайлы болмақ? ( оқушылар сабақтың мақсатын анықтайды)

    3.Не себепті мұхиттарды дүниежүзілік мұхит деп атаймыз?

    4.Кейбір кезде мұхит материктерді жақындатады дейді. Бұл сөздің мағынасын қалай түсінесің?




    (Жж) 1 - тапсырма «Түртіп алу стратегиясы» ( тапсырма интерактивті тақтада көрсетіледі)

    Оқулықтағы 51-53 беттегі 14 тақырып мәтінін, атлас картадағы мәліметтерді пайдаланып а) гидросфераның ерекшеліктерін, мұхит атауларының мағынасын, зерттеушілердің тарихи еңбектері жайлы мәліметтермен танысады;

    б) эхолоттың көмегімен нені анықтайды?

    в) дәптерге жаңа кездескен ұғымдар мен терминдарды жазады;

    Дескриптор:

    • Алғашқы мұхитты зерттеген зерттеушілердің тарихы мен еңбектерінің маңызын түсінеді;

    • Мәтінің көмегімен мұхит тереңдігін өлшейтін құралды біледі;

    • Мұхит, атауларының мағынасын біледі;

    • Дәптерге керекті ұғымдарды, жаңа терминдерді жазады.


    Дескриптор:

    • Алғашқы мұхитты зерттеген зерттеушілердің тарихы мен еңбектерінің маңызын түсінеді;

    • Мәтінің көмегімен мұхит тереңдігін өлшейтін құралды біледі;

    • Мұхиттарға салыстырмалы сипаттама береді, атауларының мағынасын біледі;

    • Дәптерге керекті ұғымдарды, жаңа терминдерді жазады.


    ФБ - мадақтау және түстер арқылы бағалау (жасыл-толық, нақты сары –толықтыру қажет, қызыл – тым аз)



    (Т) 2- тапсырма Оқушылар жоспар бойынша өз топтарының атауына сұлбаға жазып, картадан көрсетіп сипаттама бер

    Мұхитты сипаттау жоспары:

    1. Мұхиттың атауы;

    2. Ауданы. Басқа мұхиттардың арасында алатын орны;

    3. Географиялық орналасуы;

    4. Шайылатын материктер (қандай материктердің жағасын шаяды);

    5. Орташа тереңдігі мен ең терең жері кеменің бортынан мқхиттың табанына эхолот арқылы жіберілген дыбыс 4 сек. кейін кері қайтты, кеменің тұрған жерінің тереңдігін есепте.


    2 3

    1






    4 5




    Дескриптор:

    1.мұхиттың атауын, географиялық орнын біледі,

    2. құрамдас бөліктерін атайды

    3. ауданын, пайыздық көрсеткішін басқа мұхиттармен салыстырады

    4. орташа тереңдігі мен ең терең жерін анықтайды,

    5. эхолоттың көмегімен мұхит түбіне жіберген жаңғырық 6 минуттан кері қайтты, тереңдігін есептеп шығарады. (физика, математика)

    Ф – топтар бірін –бірі бас бармақ арқылы бағалайды, түсінбеген оқушыдан себебін сұрайды


    (Д) 3 – тапсырма саралау

    10 сұрақ

    1. Дүние жүзіндегі ең терең, жылы, үлкен мұхитты ата.

    2. Солтүстік полюс аймағында орналасқан мұхитты.

    3. Мұхит тереңдігін өлшейтін құралды ата.

    4. Гидросфераның құрамын ата.

    5. Ф. Магелланның лотының ұзындығы қанша болған?

    6. Х. Колумбтың саяхаты қай мұхитпен байланысты?

    7. Ф. Магелланның саяхатының нәтижесінде қандай жаңалықтар белгілі болды?

    8. XV–XVII ғ. елеулі тарихи оқиғаны ата.

    9. Адам мұхит суын шаруашылқтың қандай түріне пайдаланады?

    10. Астанада өткен ЭКСПО –ның тақырыбына дүние жүзілік мұхиттың қатысы барма?



    Дескриптор:

    -берілген сұрақтар бойынша өздерінің жеке жауаптарын береді.


    Ф - бағдаршам арқылы бағалау мұнда тақырыпты түсінбеген оқушыны байқап көмек көрсету



    Кері байланыс. «Тақтадағы сөйлемді толықтыр»

    1. Бұрын мен ..... білгенімін

    2. Бүгін мен .... білдім

    3. Маған .... қызық болды

    4. Маған.... қиын болды

    5. Мен ... тапсырмалар орындадым

    6. Мені ... таң қалдырды

    Сабақтың соңында оқушылар:

    Нені білгендерін туралы пайымдай алады;

    Өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын

    белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

    Рефлексия: «Блоб ағашы» тәсілі арқылы оқушылар бүгінгі тақырып бойынша білімдерін өздері бағалайды

    Үлестірмелі материалдар






    Интербелсенді тақта



















    5 сынып «Жаратылыстану» Атамұра 2017 ж. 51-53 бет

    «Атлас карта» «Алматы» 2014-2016 ж.






















    Тапсырма жазылған үлестірмелі материалдар, схема




















    Сұрақтар жазылған үлестірмелі материалдар













    Рисунок 3









    Кері байланыс парақшасын беру

    Рисунок 2

    Саралау

    – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланыстар.


    Мұхит ерекшеліктерін, адам өміріндегі маңызын түсіну үшін нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелерге бағытталған тапсырмалар дайындалады, оқудан күтілетін нәтижелер анықталады.

    Қабілеті жоғары оқушыларды ынталандыру үшін қиындығы жоғары тапсырмаларды орындау кезінде берілген мəселенің бірегей шеш

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдрахманова Айтхан Солтановна
    27 Қазан 2020
    927
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5- сынып. Жаратылыстану пәнінен "Мұхиттарды зерттеу тарихы" тақырыбында сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5- сынып. Жаратылыстану пәнінен "Мұхиттарды зерттеу тарихы" тақырыбында сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5- сыныпқа жаратылыстанудан сабақ беретін ұстаздарғаа
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР. ЖАРАТЫЛЫСТАНУ 5- СЫНЫП.

    Ұзақ мерзімді жоспар.

    5.1. В Адам. Жер. Ғалам


    Мектеп: Талдықорған қаласы ДБАЛ №20 КММ


    Күні: 20.10.2020

    Мұғалім: Абдрахманова Айтхан Солтановна

    Сынып: 5


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны: -

    Сабақтың тақырыбы


    Мұхиттарды зерттеу тарихы

    Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.2.6.2. Мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Мұхиттардың бір-бірінен айырмашылығын, ерекшелігін біледі.

    Оқушылардың басым бөлігі: Мұхит атауларының мағанасы мен зерттеу тарихы жайлы түсінеді


    Кейбір оқушылар: Мұхиттарды зерттеген саяхатшылардың еңбектерінің маңыздылығын дәлелдей алады

    Ойлау дағдысы

    Білу және түсіну

    Бағалау критериі

    1. Мұхитты зерттеушілердің тарихын, ерекшеліктерін, атауларының мағынасын біледі

    2. Мұхиттардың бір-бірінен айырмашылығын ажыратады

    3. Мұхиттарды зерттеген саяхатшылардың еңбектерінің маңыздылығын дәлелдейді

    Тілдік мақсат

    Оқылым: тақырып мәтінін оқиды, мұхитты зерттеушілердің тарихын, ерекшеліктерін, атауларының мағынасын анықтайды

    Тыңдалым: шағын топтарда мәтінің мазмұнын талқылайды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды, тапсырманы орындайды, баяндайды

    Жазылым : ресурстарды қолданады, тапсырмаларды орындау барысында мұхиттар мен зерттеген саяхатшылардың еңбектерн ажыратады,терминдерді тіркеп жазады.

    Айтылым: өз ойын ауызша жеткізе біледі, диалогка түседі, пікірінің маңыздылығын дәлелдейді.

    Негізгі терминдер мен ұғымдар: промилле (лат:Pro mille – мыңға),эхолот, гидросфера, Панама, Оңтүстік теңіз

    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік- біліктілік

    1. Не себепті мұхиттарды дүниежүзілік мұхит деп атаймыз?

    2. Мұхиттардың адам шаруашылығында алатын орны қандай?

    3. Кейбір кезде мұхит материктерді жақындатады дейді. Бұл сөздің мағанасын қалай түсінесің?


    Құндылықтарды дамыту

    Табиғат ресурстар үнемдеуге, азаматтық жауапкершілік, құрмет,сенім, ашықтық, ынтымақтастыққа , өзара түсіністік арқылы құндылықтарды қалыптастыру

    Пәнаралық байланыс

    тарих, Физика, математика

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі

    5 мин























    Негізгі бөлім:

    Сабақтың ортасы


    15 мин






















    1 мин





    10 –мин.




























    1 мин



    10 мин



















    1 мин





    Қорытынды

    Сабақтың соңы

    7 мин









    (К) Сәлемдесу, түгендеу, “Жүректен жүрекке” әдісі арқылы бір біріне тілек айтып, сыныпта ынтымақтастық орнатады,

    оқушыларды «Тынық», «Атлант », «Үнді», «Солтүстік мұзды» мұхитар атаулары жазылған кеспе қағаз бойынша топқа бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару (тақтада суреттер көрсету)

    Васо да Гамма, Магеллан, Колумб

    «Визуалды айғақтар» әдісі

    Интербелсенді тақтада зерттеуші саяхатшылардың суреттері көрсетіледі

    1.Тақтағы суреттерде кімдер бейнеленген?

    2.Топ атауын осы суреттермен байланыстырсақ сабағымыз не жайлы болмақ? ( оқушылар сабақтың мақсатын анықтайды)

    3.Не себепті мұхиттарды дүниежүзілік мұхит деп атаймыз?

    4.Кейбір кезде мұхит материктерді жақындатады дейді. Бұл сөздің мағынасын қалай түсінесің?




    (Жж) 1 - тапсырма «Түртіп алу стратегиясы» ( тапсырма интерактивті тақтада көрсетіледі)

    Оқулықтағы 51-53 беттегі 14 тақырып мәтінін, атлас картадағы мәліметтерді пайдаланып а) гидросфераның ерекшеліктерін, мұхит атауларының мағынасын, зерттеушілердің тарихи еңбектері жайлы мәліметтермен танысады;

    б) эхолоттың көмегімен нені анықтайды?

    в) дәптерге жаңа кездескен ұғымдар мен терминдарды жазады;

    Дескриптор:

    • Алғашқы мұхитты зерттеген зерттеушілердің тарихы мен еңбектерінің маңызын түсінеді;

    • Мәтінің көмегімен мұхит тереңдігін өлшейтін құралды біледі;

    • Мұхит, атауларының мағынасын біледі;

    • Дәптерге керекті ұғымдарды, жаңа терминдерді жазады.


    Дескриптор:

    • Алғашқы мұхитты зерттеген зерттеушілердің тарихы мен еңбектерінің маңызын түсінеді;

    • Мәтінің көмегімен мұхит тереңдігін өлшейтін құралды біледі;

    • Мұхиттарға салыстырмалы сипаттама береді, атауларының мағынасын біледі;

    • Дәптерге керекті ұғымдарды, жаңа терминдерді жазады.


    ФБ - мадақтау және түстер арқылы бағалау (жасыл-толық, нақты сары –толықтыру қажет, қызыл – тым аз)



    (Т) 2- тапсырма Оқушылар жоспар бойынша өз топтарының атауына сұлбаға жазып, картадан көрсетіп сипаттама бер

    Мұхитты сипаттау жоспары:

    1. Мұхиттың атауы;

    2. Ауданы. Басқа мұхиттардың арасында алатын орны;

    3. Географиялық орналасуы;

    4. Шайылатын материктер (қандай материктердің жағасын шаяды);

    5. Орташа тереңдігі мен ең терең жері кеменің бортынан мқхиттың табанына эхолот арқылы жіберілген дыбыс 4 сек. кейін кері қайтты, кеменің тұрған жерінің тереңдігін есепте.


    2 3

    1






    4 5




    Дескриптор:

    1.мұхиттың атауын, географиялық орнын біледі,

    2. құрамдас бөліктерін атайды

    3. ауданын, пайыздық көрсеткішін басқа мұхиттармен салыстырады

    4. орташа тереңдігі мен ең терең жерін анықтайды,

    5. эхолоттың көмегімен мұхит түбіне жіберген жаңғырық 6 минуттан кері қайтты, тереңдігін есептеп шығарады. (физика, математика)

    Ф – топтар бірін –бірі бас бармақ арқылы бағалайды, түсінбеген оқушыдан себебін сұрайды


    (Д) 3 – тапсырма саралау

    10 сұрақ

    1. Дүние жүзіндегі ең терең, жылы, үлкен мұхитты ата.

    2. Солтүстік полюс аймағында орналасқан мұхитты.

    3. Мұхит тереңдігін өлшейтін құралды ата.

    4. Гидросфераның құрамын ата.

    5. Ф. Магелланның лотының ұзындығы қанша болған?

    6. Х. Колумбтың саяхаты қай мұхитпен байланысты?

    7. Ф. Магелланның саяхатының нәтижесінде қандай жаңалықтар белгілі болды?

    8. XV–XVII ғ. елеулі тарихи оқиғаны ата.

    9. Адам мұхит суын шаруашылқтың қандай түріне пайдаланады?

    10. Астанада өткен ЭКСПО –ның тақырыбына дүние жүзілік мұхиттың қатысы барма?



    Дескриптор:

    -берілген сұрақтар бойынша өздерінің жеке жауаптарын береді.


    Ф - бағдаршам арқылы бағалау мұнда тақырыпты түсінбеген оқушыны байқап көмек көрсету



    Кері байланыс. «Тақтадағы сөйлемді толықтыр»

    1. Бұрын мен ..... білгенімін

    2. Бүгін мен .... білдім

    3. Маған .... қызық болды

    4. Маған.... қиын болды

    5. Мен ... тапсырмалар орындадым

    6. Мені ... таң қалдырды

    Сабақтың соңында оқушылар:

    Нені білгендерін туралы пайымдай алады;

    Өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын

    белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

    Рефлексия: «Блоб ағашы» тәсілі арқылы оқушылар бүгінгі тақырып бойынша білімдерін өздері бағалайды

    Үлестірмелі материалдар






    Интербелсенді тақта



















    5 сынып «Жаратылыстану» Атамұра 2017 ж. 51-53 бет

    «Атлас карта» «Алматы» 2014-2016 ж.






















    Тапсырма жазылған үлестірмелі материалдар, схема




















    Сұрақтар жазылған үлестірмелі материалдар













    Рисунок 3









    Кері байланыс парақшасын беру

    Рисунок 2

    Саралау

    – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланыстар.


    Мұхит ерекшеліктерін, адам өміріндегі маңызын түсіну үшін нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелерге бағытталған тапсырмалар дайындалады, оқудан күтілетін нәтижелер анықталады.

    Қабілеті жоғары оқушыларды ынталандыру үшін қиындығы жоғары тапсырмаларды орындау кезінде берілген мəселенің бірегей шеш

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
    27.10.2020
    927
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдрахманова Айтхан Солтановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации