Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 5- сынып оқушыларына арналған сабақ "Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
5- сынып оқушыларына арналған сабақ "Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін"
Материал туралы қысқаша түсінік
Орта буынға бейімделуге арналған түзету дамыту сабағы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
5- сынып оқушыларына арналған "Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін"Сабақтың мақсаты:сыныпта қолайлы психологиялық климат құру, қатысушылардың социометрикалық мәртебесін ынталандыру/көтеру?, топтыңәрбір мүшесінің бағалы екенін ұғыну .
Қажетті материалдар: жұмсақ доп, жіп орамалары, A4 парақтары, түрлі- түсті қарындаштар, кемпірқосақтың суреттері, магниттер.
Сабақтың барысы
Сәлемдесу:
Шеңберде тұрып,«үш» есебінен қатысушылар оң қолдың саусақтарымен кез келген санды көрсетеді. Балалардың міндеті - келіспей, саусақтарымен бірдей сан көрсетуге тырысады. Бірдей сан көрсеткен оқушылар қол алысады.
2. Сергіту сәті. Жаттығу “Мына адамдар орын ауыстырсын...”.Жүргізуші ортақ белгісі бар барлық адамдардан орындарын ауыстыруын сұрайды. Мысалы: «Көктемде туылған адамдар, орын өзгертіңіздер» - көктемде туылған барлық адамдар орын ауыстыруы керек.
3. Жаттығу “Сөйлемді жалғастыр”.Нұсқаулық:Мен сізге допты лақтырамын, оны ұстап алып, сіз, мен бастаған сөйлемді жалғастыруыңыз қажет:
Мен үшін дос - ол ...
Дос болу дегеніміз ...
Менің досым келесі қасиеттерге ие болуы керек ...
Мен біздің сынып ынтымақтастықта болғанын қалаймын, себебі ...
4. “Құбыжықтар теңізі”.Жүргізуші: Көздеріңізді жұмуларыңызды сұраймын. Енді көз алдымызға елестетейік «Біз теңізде кемемен жүзіп келе жатрымыз. Біз- бір улкен командамыз». Ал қазір көзімізді ашайық. Бір үлкен құбыжық біздің кемені басып алып, кемені торлап тастады. Сізді тек сіз сөзсіз сенім артатын, жауапкершілікті толығымен жүктей алатын бір адам ғана құтқара алады.Сіздің тапсырмаңыз – сол адамды таңдау. Бірақ сізге асығу керек, өйткені сізде тек екі минут бар. Қатысушылар құтқарушыны таңдайдағаннан кейін барлығын талқылауға кіріседі: олар құтқарушыны қалай және неліктен таңдады, неге бұл адам оларды құтқара алады деп ойлайды.Талқыланғаннан кейін, жүргізуші жіп орамасымен қатысушылардың қолдарын (кейде белін) орайды. Жіп орамасын бірнеше рет өткізіп торлап, соңында «өрмек» шығу керек.
3. “Өрмек”.Жүргізуші: «Ашулы өрмекшінің торы құтқарушы кейіпкерінежылы есім беріп, жақсы қасиетін атаса ғана шешіледі. Қазір сіздің құтқарушыңызжіп орамасын алып, тордан босатады. Құтқарушы біреуіңіздің жаныңызға келгенде, алдымен сізге жылы есім беріп, жақсы қасиетіңізді атау керек. Содан кейін ғана торды шешеді.Бұл жаттығуды талқылағанда, қатысушыларға жақсы сөздерді тыңдау ұнады ма, әлде керісінше, өздерін жат сезінді ме, құтқарған кезде өздерін қалдай сезінгендері туралы сұрау қажет.
4. “Кемпірқосақ”.Жүргізуші:Тамаша! Біз осы күрделі тапсырманы орындадық. Қараңдар, аспанға күн шықты, кемпірқосақ пайда болды және ол сіздерге келесі тапсырманы шешуге көмектеседі. Сіздер қазір кемпірқосақтың түстеріне сәйкес санап, бөлінулеріңіз керек (“Каждый Охотник Желает Знать, Где Сидит Фазан”).Айтыңыздаршы, кемпірқосақ бір реңкісіз(түссіз) болуы мүмкін бе? - Жоқ, міне, біз сіздермен бірге қазір бір үлкен кемпірқосақпыз, бір командамыз.Барлық қатысушылар жұптарға бөлінеді. Әр жұпқа бір қағаз парағы (A4 форматы) және бір қарындаш немесе қалам (кемпірқосақ түстеріне сәйкес) беріледі. Қатысушылардың әрқайсысы қандай сурет салатынын ойлайды, бірақ ешкімге не ойлғанын айтпайды. Дыбыстық белгімен қатысушылар қарындашпен бірге ойлаған суреттерін салуғатырысады. Олар сөйлесе алмайды. Содан кейін суреттер жиналып, тақтаға ілініп, балалар суреттерін қарайды, бір-бірімен талқылайды. Әр жұп нені және неліктенсалды, қатысушылар осы тапсырманы орындаған кезде өздерін қалай сезінгені туралы сұрақтарға жауап береді.5. Кері байланыс.Дөңгелек үстелде сабақнәтижелерін талқылаймыз.Талқылауға арналған сұрақтар: осы сабақтан кейін қандай тұжырымдар жасауға болады? Топқа тапсырманы орындауға не көмектесті? Не кедергі келтірді?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз