Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
Алдыңғы оқу: Берел
қорымдары
Wordwall платформасы арқылы
«Айналмалы шеңбер» әдісі бойынша үй тапсырмасына
шолу жасалады.
1 . Берел қорымдары қай
жерлерде орналасқан?
2.Берел қорымын зерттеген қазақ
ғалымы кім?
3.Берел қорымынан табылған оба
саны?
4.Берел қорымындағы жерлеу
ерекшеліктерін ата.
5.Берел қорымы қай дәуірге
жатады?
Берел қорымымен байланыстыра
отырып, жаңа сабаққа жетелеу жүргізіліп, жаңа сабақтың тақырыбы
айтылып, мақсатымен таныстырылады
|
Қозғалыс арқылы өз көңіл
-күйлерін білдіреді.
Есімдері жазылған айналма
арқылы сұрақтарға жауап береді.
|
Мадақтау.
Әрбір дұрыс жауапқа мұғалім
тарапынан қолдау арқылы кері байланыс
жасалады,
|
Слайд
презентация
|
Жаңа сабақ
|
Мағынаны
ашу.
Кинометафра
әдісі.
Оқушы бейне материалды көре
отырып, жаңа тақырыппен танысады
Тапсырмалар
айдары
Сөзден суреттер
маңызды.Топтық жұмыс.
(3
трамплин) Тасмола мәдениетінің
археологиялық олжалары бойынша суреттер беріліді.
2-тапсырма Кестемен
жұмыстану.
Жеке
жұмыс
Тасмола мәдениетінің
қалыптасқан уақыты
|
|
Аумағы
|
|
Өмір сүрген
тайпасы
|
|
Табылған
заттары
|
|
3-тапсырма.
Топтық жұмыс. Қос
көпіршікті диаграамма
Берел және Тасмола
мәдениетінің ұқсастығы мен ерекшелігі
Бекіту .Ақиқат және
жалған.
-
Тасмола мәдениетінде тас
тізбектер саны 20 метрден 200 метрге
созылған.
-
Қазақстан аумағында 300-ден
астам мұртты оба ескерткіштері табылған.
-
Тасмола мәдениетін дай
тайпалары қалдырған.
-
«Мұртты обалардан табылған
жәдігерлер 5 топқа бөлінеді.
|
Жаңа тақырыпты видео арқылы
меңгере отырып, тыңдалым, көрілім дағдылары
дамиды
Дискриптор
Суретке қарап,
1.Тасмола мәдениетін сипаттайды
2.Тасмола мәдениетін
әңгімелейді.
Дискриптор
1.Тасмола мәдениетінің уақытын
айтады.
2. Аумағын
табады.
3.Өмір сүрген тайпасын
анықтайды.
4. Табылған заттай деректердің
кемінде екеуін атайды.
Дескриптор.
1. Берел мен Тасмола
мәдениетінің 3 ұқсастығын анықтап, жазады. 2..Тасмола мәдениетінің
кем дегенде 3 ерекшелігін анықтап жазады 3.Берел мәдениетінің кем
дегенде 3ерекшелігін анықтап жазады
Дескриптор.
1.Тасмола мәдениетінің
құрылысын анықтайды.
2.
Қазақстан аумағында табылған
мұртты оба ескерткіштері санын біледі.
3.
Тасмола мәдениетін қандай
тайпа қалдырғанын айтады.
4.Мұртты оба жәдігерлерінің
неше топқа бөлінетінін біледі.
|
Топтар бірін-бірі
бағалайды.
Екі жұлдыз, бір
тілек.
Оқушы өзін-өзі
бағалау.
Мадақтау.
Әрбір дұрыс жауапқа мұғалім
тарапынан қолдау арқылы кері байланыс
жасалады.
Мадақтау.
Әрбір дұрыс жауапқа мұғалім
тарапынан қолдау арқылы кері байланыс
жасалады.
|
Тақырыпқа сай интернет
материалдары https://www.youtube.com/watch?v=z-mxrWO1YSQ
Слайд, үлестірмелі қа
Слайд, үлестірмелі қарталар
Слайд,
ватман,маркер
Слайд, үлестірмелі
қарталар
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
«Банкомат» әдісі бойынша
хабарлама жазу.
-Маған қызықты ......
болды.
- Бұл қиындық ....
туғызды.
- Осы мені .....
ойландырды.
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
А4
|