Материалдар / 5-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2023
619
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні, 5-сынып (Т2)

Барлығы:136 сағат, аптасына: 4 сағат

Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова, Қ.С.Жайлаубаева

Алматы: Көкжиек-Горизонт, 2017 жыл


Ауыспалы тақырыптар

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Күні

Ескерту


1-тоқсан (32 сағат)

1

1. Отбасындағы дәстүр мен мерекелер

1. Қазақ отбасының дәстүрлері

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

1



2

2. Қазақ отбасының дәстүрлері

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

1



3

3. Атам төрде отырады

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1



4

4. Табалдырықты баспа!

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1



5

5. «Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда»

5.3.1.1 мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

1



6

6. «Тоқта, ботам! Атаң келеді артыңда»

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1



7

7. Атам бата береді

5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1



8

8. Әкеліңіз, көмектесейін!

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жазу;

5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау.

1



9

9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жазу.

1



10

10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1. Диктант

5.5.1.1 мәтін құрауда жалғау түрлерін дұрыс жалғау.

5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай диктант жазу;

1



11

2. Мектеп өмірі. Әдепті бала –арлы бала

1. Менің мектебім

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

1



12

2. Менің мектебім

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

1



13

3. Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті екінші қабатта

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

1



14

4. Сүйікті жазушы

5.2.2.1 қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.

1



15

5. Сүйікті жазушы

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1



16

6. Қожа –әдепті бала

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1



17

7. Қожа –әдепті бала

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.3.2.1 хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1



18

8. Жанар -ақылды қыз

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу .

1



19

9. Қожа мектепте

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу;

5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу.

1



20

10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама жазу;

5.5.1.1 мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу.

1



21


11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2.

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтер ала білу;

1




22

3. Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі.

1. Қызыл кітап

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.

1



23

2. Қызыл кітап

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.

1



24

3. Қызғалдақты сақтайық!

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

1



25

4. Қызғалдақты сақтайық!

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу;

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.

1



26

5. Қасқыр мен тиін

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау.

1



27

6. Қасқыр мен тиін

5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану;

5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

1



28

7. «Қазақстан барысы (мультфильм негізінде)

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1



29

8. «Қазақстан барысы (мультфильм негізінде)

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.

1



30

9. Түлкі мен қырғауыл

5.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу.

1



31

10. Тоқсандық жиынтық бағалау №1.

5.1.5.1, 5.3.3.1, 5.4.1.1, 5.2.5.1

1



32

11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану.

1





2-тоқсан (32 сағат)

33

4. Ежелгі көшпенділер мәдениеті.

1. Көшпелілер туралы түсінік

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау.

1



34

2. Көшпелілер – жауынгер халық

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1



35

3. Көшпелілер – жауынгер халық

5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу .

1



36

4. Тұмар ( Томирис) туралы аңыз

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1



37

5. Тұмар ( Томирис) туралы аңыз.

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1



38

6. Аңыз патшайым

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1



39

7. Алтын адам

5.4.1.1 ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хат жазу;

5.5.1.3 сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.

1



40

8. Алтын адам

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1



41

9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.3.2.1 хат мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1



42


10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №1.Диктант

5.4.5.1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай диктант жазу;

1



43

5. Су тіршілік көзі.

1. Сусыз өмір жоқ

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1



44

2. Судың маңызы

5.1.1.1 тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1



45

3. Судың пайдасы

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу .

1




46

4. Қазақстан көлдері

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

1



47

5. Қазақстан көлдері

5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1



48

6. Сырда туған сырдың ұлы

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу;

5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1







49

7. Сырда туған сырдың ұлы

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау;

5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.

1



50

8. Сырдың сұлу өзені

5.1.5.1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау; 5.5.1.4 жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

1



51

9. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.3.2.1 жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1



52


10. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2. Мазмұндама

5.2.1.1 тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу

.5.4.2.1 мәтін тақырыбының желісінен шықпай,әрбір абзацты жүйелі құрастыру,қажетті мазмұнын ашып жазу

1



53

6. Әлемдегі ірі кітапханалар.

1. Кітап - бағалы сыйлық

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну.

1



54

2. Кітап - бағалы сыйлық

5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану;

5.2.3.1 ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

1



55

3. Ұлттық кітапхана

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1



56

4. Ұлттық кітапхана

5.1.3.1 күнделікті тұрмыстық тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну;

5.3.2.1 хат, хабарлама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін анықтау.

1



57

5. Ірі кітапханалар

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1



58

6. Ірі кітапханалар

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

1



59

7. Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба»

5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

1



60

8. Абай Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба»

5.5.1.5 болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1



61

9. Әлемдегі ең ірі кітапханалар

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну.

1



62

10. Тоқсандық жиынтық бағалау №2

5.2.5.1, 5.3.3.1, 5.4.2.1, 5.1.3.1.

1



63

11. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.5.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

1



64


12. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

5.4.2.1эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

1




3-тоқсан (40 сағат)

65

7. Денсаулық зор байлық.

1. Дәрігердің қабылдауында

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.

1



66

2. Дәрігердің қабылдауында

5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.

1



67

3. Дәрумен –денсаулық кепілі

5.3.4.1 мәтіндердің тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру.

1



68

4. Дәрумен –денсаулық кепілі

5.4.3.1 жазба жұмыстарын сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.

1



69

5. Ең үлкен байлық

5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

1



70

6. Ең үлкен байлық

5.2.4.1 шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.

1


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!