Материалдар / 5_ҚҒБ_Трансляцияның кезеңдері

5_ҚҒБ_Трансляцияның кезеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
5_ҚҒБ_Трансляцияның кезеңдері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
81
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

10.1А

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Трансляцияның кезеңдері..

Оқу мақсаты:

11.4.1.3 - нәруыз биосинтезі үдерісі кезеңдерін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

  • нәруыз биосинтезі үдерісіндегі трансляцияны сипаттау ;

  • нәруыз биосинтезі үдерісінің екінші кезеңін білу.

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



























5мин







Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, көңіл-күйлерін көтеру мақсатында психологиялық жаттығу жасатамыз.

«Молекула» жаттығуы.

Мақсаты: Жылдамдыққа үйретіп, қарым-қатынасты нығайту. Барысы: Бөлмеде оқушылар шашырап жүреді. Мұғалім алақанын қанша соқса, сонша оқушы бірігеді. Мысалы: жүргізуші алақанын 5 рет соқса оқушылар әр жерге бес-бесеуден шоғырланады т.с.с. ... ойын осылай жалғаса береді.


Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.


Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Өткен сабақты еске түсіру мақсатында онлайн форматта сұрақтарға жауап береді.




Оқушылар сабаққа дайындалады.

Ұстаздармен амандасады.









Көңіл-күйлерін көтеру мақсатында оқушылар жаттығу орындайды. Жаттығудан соң әр оқушы өз орнына жайғасады.


Оқушылар бағалау парақтарын алады



Оқушылар ссылканы пайдалану арқылы үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді.



















«Домбыра» әдісі арқылы бағаланады



«Жарайсың!» сөздері арқылы мұғалім бағалап отырады

















Презентация











Ойынға сілтеме https://www.educaplay.com/learning-resources/20279679-10.html

Сабақтың ортасы

30мин

(15 мин)

















(15 мин)






  • Бейнематериал көрсету

  • Топпен жұмыс. Постер қорғау.

  • Топ. Нәруыз биосинтезінің кезеңдері

  • Топ. Трансляция үдерісі

  • Топ. Транскрипция мен трансляция




ҚБ тапсырмалары. Жеке жұмыс.

1 тапсырма. Тест.

1.Бір ақуыз молекуласының синтезіне қатысатын бірнеше 1.рибосома:

2.информосома

3.гонада

4.полисома

5.гистон

2.Әрбір толық рибосома екi суббiрлiктен тұрады:

1.қызыл және сары

2.оң және теріс

3.ұзын және қысқа

4.кiші және үлкен


3.Бiрiншi кезең «транскрипция» деп аталады және ол ДНҚ-дағы генетикалық ақпараттың мРНҚ-ға көшірілуіне негізделген және ол ________ жүзеге асады.

1.урацил нуклеотидінде

2.жасуша ядросында

3.Ақуыз тізбегінде

4.цитоплазмада


2 тапсырма. Атауларын жазыңыз.










Жауабы:

A-аминқышқылы

B-рибосоманың үлкен суббірлігі

C-тРНҚ

D- рибосоманың кіші суббірлігі

E-антикодон

F-мРНҚ

G-кодон

3 тапсырма. Функ. сауат. тапсырмасы.

Бір сәтке қолыңызды қарауға тырысыңыз. Сіз көрген сүйек, тері және бұлшықет жасушалардан тұрады. Осы жасушалардың әрқайсысында көптеген миллиондаған ақуыздар бар. Шын мәнінде, ақуыздар жердегі әрбір организм үшін негізгі молекулалық «құрылыстық блок» болып табылады!

Бұл ақуыздар жасушада қалай жасалады?

  1. Оқушылар бейнематериалдан тақырыпқа жалпы шолу жасап топпен жұмыс орындайды.

  2. Дәптермен жеке жұмыс жасайды

  3. Сабақта белсенді болуға талпынады

  4. Өз-өздерін бағалап отырады.

Дескриптор:

  • Нәруыз биосинтезінің кезеңдерін сипаттайды;

  • Трансляция үдерісін түсіндіреді;

  • Екі үдерісті салыстырып сурет арқылы сипаттайды.

ҚБ тапсырма.

Дескриптор:

  1. Тест тапсырмасын орындайды;

  2. Атауларын жазады;

  3. Танымдық сұраққа жауап береді.




«Домбыра» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады









Жалпы балл – 3













Жалпы балл – 3

4







презентация

Сабақтың соңы

6 мин

Бекіту. тРНҚ мен мРНҚ көрсетіп, сипаттаңдар?

А


Б.


Оқушылар берілген екі суреттің атауын тауып, сипаттайды.

« Домбыра» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл

Суреттер

Кері байланыс

2 мин

«Ментиметер » әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін онлайн платформада ұсынады

Үйге тапсырма:

Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін онлайн платформада көрсету арқылы білдіреді

« Домбыра» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау

Онлайн платформа












Shape2





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ