Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып 2 тоқсан әлеуметтік бағдарлау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Отбасы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
6.1 Отбасы мүшелері |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
75.6.1.1 отбасы мүшелерін атау (фамилиясы, аты, әкесінің аты, жас мөлшері); |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Оқушылармен аманадасып,сыныпты түгендеп аламын. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы 5 минут 5 минут 5 минут 10 минут 10 минут |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Тыңдалым: «Менің Отбасым» тақырыбында видеоролик көрсетемін. Бейнематериал көру немесе тыңдау Айтылым: 1. Видеороликтен нені түсіндің? 2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр 3. Мәтінді іштей оқы Жазылым: Отбасы, бірлік , түсіністік, құрмет сөздерін жазу Семантикалық картамен жұмыс 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады. Дескрипторлар: - Ұқыпты салады - Түрлі-түсті бояйды - Берілген стильге сай орындайды 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы, анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атын біледі; Отбасындағы өзіңіздің әлеуметтік рөліңізді (ұлыңыз немесе қызыңыз, немере не немере, ағаңыз, апайыңыз) анықтай біледі; |
https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html |
||
Аяқталуы 5 минут |
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Отбасы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
6.2 Отбасылық қарым-қатынас |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.6.2.1 отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай білу 5.6.2.2тұрмыстаға отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай білу; 5.6.2.3отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай білу; 5.6.2.4 отбасының үлкендеріне құрметпен қарау,қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсету. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай біледі; Отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай біледі; Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі; Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Оқушы өз пікірімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Ата-әженің мейірімі қандай әсерге бөлейді? · Әке мен ананың жылылығы деп нені айтамыз? · Отбасында қалайша татулық орнатуға болады? · Бауырмалдық дегенді қалай түсінесің? · Өзің туғандарыңа сүйіспеншілігіңді қалай білдіріп жүрсің? Жаңа ақпарат. Отбасылық қарым-қатынас. Қарым-қатынасты
жақсартуда олар қаншалықты
маңызды? 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, Отбасылық қарым-қатынас туралы жазады. Дескрипторлар: - Отбасылық қарым-қатынас тураы біледі. - Ойын жалғастырып жазады. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі; Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді. |
https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Отбасы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
6.2 Отбасылық қарым-қатынас |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.6.2.1 отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай білу 5.6.2.2тұрмыстаға отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай білу; 5.6.2.3отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай білу; 5.6.2.4 отбасының үлкендеріне құрметпен қарау,қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсету. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай біледі; Отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай біледі; Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі; Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Мұғалім оқушымен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Оқушы ой қозғайды, ойларын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Әңгiмелеу (мұғалімнің сыйы). 3мин «Отбасы ошағы» Ертеде бір ауылда үш жас отбасы өмір сүріпті. Бір кездері ол ауылға бақыт келіп қоныстады. Ол өзінің қай отбасында жарық пен жылу толы болса, сонда қонатынын хабарлады. Бірінші отбасы өз үйлерін күміске толтырды. Үй жарық бола түсті, бірақ күмістің жарығы үйді жылыта алмады. Екінші отбасы өз үйлеріне алтынды толтырды.Ол үй жарық бола түсті, бірақ жылулық бәрбір болмады. Тек, үшінші тапқыр отбасы өз үйлерінің ошағына от жақты. Оның әсерінен үй жарық болып, жылуға толады.Әрине, бақыт сол үйге мәңгілік қоныстауды ұйғарды. Ол үй иелерімен бірге баланың дүниеге келуін, осы отбасында тек бақыт пен шаттықа толы күндердің көп болуын қамтамасыз етті. Сондықтан да әр отбасы болу үшін оларға тек жылулық пен таза пәк сүйіспеншілік қажет етеді. - Оқиғаның мағынасы неде? - Отбасы жылулығын қалай сақтауға болады? - Сен өз отбасың үшін қандай кезеңді алар едің? 2. Тапсырма;(Т) «Отбасы» тақырыбына 5 жолды синквейн құрастыру. Топпен ән айту. 3 мин. А.Қоразбаевтың «Жан ана» әнін орындау. Өз балаңнан артық бала бар ма ана Мәз боларсың жарай қалсам шаруаңа Теңізіңді кешіп өтіп жетпей ме Жан ботасын сағындаға ару ана Аруанасың мен ботаңмын жан ана Сенсіз менің бақ жұлдызым жана ма Сенсіз менің айым туып алдымна Атым шауып бас бәйгені ала ма Асы ана сенен қуат аламын Алдым сенен атар таңын арайын Сен ғана жанарыңда тұратын Мейірімді қайдан ғана табайын. Дескрипторлар: - Отбасылық сүйіспеншілік туралы біледі. - Ойын жалғастырып айта алады. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі; Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді. |
https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Отбасы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
6.3 Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.6.3.1 құжаттарды атау, баланың жеке куәлігі (туу туралы куәлік) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі – азаматтың жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасының азаматтығын растайтын құжат.
Жеке сәйкестендіру нөмірі қысқ. ЖСН (орыс. Индивидуальный идентификационный номер) - Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларға берілетін сандық код. ЖСН бір-ақ беріледі және Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігінің беткі жағында болады. Жеке басты куәландыратын құжат – материалдық жеткізгіште не осы Заңда айқындалған жағдайларда электрондық нысанда берілетін, жеке басты сәйкестендіру мақсатында оның иесінің жеке басын және құқықтық мәртебесін анықтауға мүмкіндік беретін, жеке тұлғаның дербес деректері туралы тіркелген ақпараты бар, белгіленген үлгідегі құжат. Туу туралы куәлік – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын, оның туу фактісінің мемлекеттік тіркелгені туралы айғақтайтын құжат. Бейнематериал көру немесе тыңдау 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді. Дескрипторлар: - құжатты есте сақтайды; -Дәптерге түсіреді. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Азаматты жекелеме куәләндіруші құжаттарды біледі және атайды (туу туралы куәлік, жеке куәлік); Жеке сәйкестендіру нөмірін біледі. |
https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Отбасы |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
6.3 Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.6.3.1 құжаттарды атау, баланың жеке куәлігі (туу туралы куәлік) |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айту. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Қазақстандық паспорттардың төменгі жағында "ПАСПОРТ" (қазақ тілінде) және "PASSPORT" (ағылшын тілінде) деген жазулары және мұқабаның алдыңғы жағының ортасында Қазақстан Республикасының елтаңбасы бар көгілдір түсті мұқабасы болады. Төлқұжатта 36 бет бар,[2] оның ішінде 30 визалық бет, деректер/ақпарат беті және бақылау беті бар. Бірінші бетте келесі мазмұндағы екі тілдегі жазу бар: Паспорт Қазақстан Республикасының меншiгi болып табылады, ал оның иесi Қазақстан Республикасының қорғауында болады – Қазақша (Кирил қарпі). Қазақстандық паспорт мынадай деректерді қамтиды:
Үкіметтен ескерту (ескі биометриялық емес төлқұжат) Ақпараттық бет машинамен оқылатын аймақпен аяқталады Қазақстан КСРО құрамында болған кезде кеңестік паспорттар берілді. Ескі (биометриялық емес) төлқұжат мұқабасы.
Ескі (биометриялық емес) төлқұжаттың бірінші беті.
2. Тапсырма;(Т) Қазақстандық паспорт қандай деректерді қамтиды? Оқушы сұрақтарға жауаптарын дәптерге түсіреді. Дескрипторлар: - құжатты есте сақтайды; -Дәптерге түсіреді. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Азаматты жекелеме куәләндіруші құжаттарды біледі және атайды (туу туралы куәлік, жеке куәлік); Жеке сәйкестендіру нөмірін біледі. |
https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|