Материалдар / 5 сынып 2 тоқсан әлеуметтік бағдарлау

5 сынып 2 тоқсан әлеуметтік бағдарлау

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып 2 тоқсан әлеуметтік бағдарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2024
135
9 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.1 Отбасы мүшелері

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

75.6.1.1 отбасы мүшелерін атау (фамилиясы, аты, әкесінің аты, жас мөлшері);

Сабақтың мақсаты:

  • Өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы, анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атын біледі;

  • Отбасындағы өзіңіздің әлеуметтік рөліңізді (ұлыңыз немесе қызыңыз, немере не немере, ағаңыз, апайыңыз) анықтай біледі;

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Отбасы мүшелерін атай білу, туысқандық атауларын білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Отбасы дегеніміз не?

(отбасы дегеніміз бір үйде тұратын ең жақын туыс адамдар. Ол адамдарды отбасы мүшелері дейміз).

Сен отбасында кімсің? (мен отбасының мүшесімін, әкем мен анамның баласымын, атам мен әжемнің немересімін).

Отбасы мүшелері туралы мәліметті үйде қайдан алуға болады? (ата-әжеден, туыстардан білуге болады).

2. Әңгіме (отбасының суреті бойынша)

Отбасы мүшелері бір-бірімен қандай қарым-қатынас жасайды? (әңгімелеседі, бірге отырып тамақ ішеді, бір-бірін сыйлайды, балалар үлкендерді тыңдайды, бірге демалады).

Суреттегі отбасы мүшелерінің туыстық қатынасын атаңдар .

(Оқушы атай бастайды

Үлкенді құрметтеу, кішіге қамқор болуды кімнен үйренесіңдер? (оқушы атасынан, әжесінен, әке-шешесінен, аға-тәтесінен үйренетінін айтады. Отбасынан өрбитін адамгершілік қасиеттер туралы әңгімені одан әрі жалғастыра беруге болады).

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.

Дескрипторлар:

- Ұқыпты салады

- Түрлі-түсті бояйды

- Берілген стильге сай орындайды

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы, анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атын біледі;

Отбасындағы өзіңіздің әлеуметтік рөліңізді (ұлыңыз немесе қызыңыз, немере не немере, ағаңыз, апайыңыз) анықтай біледі;

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.










Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.1 Отбасы мүшелері

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

75.6.1.1 отбасы мүшелерін атау (фамилиясы, аты, әкесінің аты, жас мөлшері);

Сабақтың мақсаты:

  • Өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы, анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атын біледі;

  • Отбасындағы өзіңіздің әлеуметтік рөліңізді (ұлыңыз немесе қызыңыз, немере не немере, ағаңыз, апайыңыз) анықтай біледі;

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

5 минут



Сәлемдесу. Оқушылармен аманадасып,сыныпты түгендеп аламын.

«Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.

Бағалау критерийлері:

  • Отбасы мүшелерін атай білу, туысқандық атауларын білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы


5 минут







5 минут



5 минут





10 минут




10 минут

Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Тыңдалым: «Менің Отбасым» тақырыбында видеоролик көрсетемін.

Бейнематериал көру немесе тыңдау

Айтылым:

1. Видеороликтен нені түсіндің?

2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр

3. Мәтінді іштей оқы

Жазылым: Отбасы, бірлік , түсіністік, құрмет сөздерін жазу Семантикалық картамен жұмыс

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.

Дескрипторлар:

- Ұқыпты салады

- Түрлі-түсті бояйды

- Берілген стильге сай орындайды

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Өзін және өзінің отбасы мүшелерін: атасы, анасы, ағасы, әпкесі және әжесін атын біледі;

Отбасындағы өзіңіздің әлеуметтік рөліңізді (ұлыңыз немесе қызыңыз, немере не немере, ағаңыз, апайыңыз) анықтай біледі;

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



Аяқталуы


5 минут


Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.2 Отбасылық қарым-қатынас

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.6.2.1 отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай білу

5.6.2.2тұрмыстаға отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай білу;

5.6.2.3отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай білу;

5.6.2.4 отбасының үлкендеріне құрметпен қарау,қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсету.

Сабақтың мақсаты:

Отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай біледі;

Отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай біледі;

Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі;

Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

  • тапсырмаларды тиімді орындау үшін қажетті академиялық және техникалық, заманауи технологиялар мен әдістер туралы білімінің болуы;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау.

Бағалау критерийлері:

  • Үй шаруашылығын басқаруға, отбасы мүшелеріне қамқорлық жасай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Оқушы өз пікірімен бөліседі.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ата-әженің мейірімі қандай әсерге бөлейді?

· Әке мен ананың жылылығы деп нені айтамыз?

· Отбасында қалайша татулық орнатуға болады?

· Бауырмалдық дегенді қалай түсінесің?

· Өзің туғандарыңа сүйіспеншілігіңді қалай білдіріп жүрсің?

Жаңа ақпарат.

Отбасылық қарым-қатынас. Қарым-қатынасты жақсартуда олар қаншалықты маңызды?
«Отбасылық дәстүрлер — бұл отбасында қабылданған ұрпақтан ұрпаққа беріліп отыратын белгілі бір нормалар,әдеп, әдет-ғұрыптар мен көзқарастар». Бұл болашақта балалар өз отбасына алып барып, өз балаларына жеткізетін үйреншікті әдет-ғұрып.
Отбасылық дәстүрлер адамдарға не береді?
 Олар баланың үйлесімді дамуына ықпал етеді. Өйткені, дәстүрлер белгілі бір әрекеттердің қайталануына негізделеді, демек, тұрақтылықты білдіреді. Балақай үшін осындай, болжауға мүмкін нәрселер өте маңызды, осының арқасында ол үлкен түсініксіз әлемнен қорқуын қояды. Бәрі тұрақты және ата-анасы жанында болса, неден қорықсын? Оған қоса, дәстүрлер балаларға қатал тәрбиелеушіден бөлек, ата-аналарды бірге көңілді уақыт өткізуге болатын дос ретінде көруге үйретеді.
 Ересектер көзінде отбасылық дәстүрлер туыстары арасындағы бірлік сезімін нығайтады, оларды жақындатады, сезімдерін күшейтеді.
 Бұл отбасының мәдени дамуына септігін тигізеді. Жанұя жай ғана жеке «мен»-дердің жиынтығы емес, елдің мәдени мұрасына үлес қосатын, қоғамның толыққанды бір ұяшығы ретінде қалыптасады.

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, Отбасылық қарым-қатынас туралы жазады.

Дескрипторлар:

- Отбасылық қарым-қатынас тураы біледі.

- Ойын жалғастырып жазады.

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі;

Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді.

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html

Отбасы мүшелері (ustaz.kz)


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.










Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.2 Отбасылық қарым-қатынас

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.6.2.1 отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай білу

5.6.2.2тұрмыстаға отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай білу;

5.6.2.3отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай білу;

5.6.2.4 отбасының үлкендеріне құрметпен қарау,қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсету.

Сабақтың мақсаты:

Отбасындағы үлкендерге сыйластықпен қарай біледі;

Отбасы мүшелерінің міндеттерін анықтай біледі;

Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі;

Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді.

Құндылықтарды дарыту

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

  • халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну;

  • ұлттық және мәдени бірегейлікті түсіну;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. Мұғалім оқушымен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.

Бағалау критерийлері:

  • Үй шаруашылығын басқаруға, отбасы мүшелеріне қамқорлық жасай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Оқушы ой қозғайды, ойларын айтады,

сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Әңгiмелеу (мұғалімнің сыйы). 3мин

«Отбасы ошағы»

Ертеде бір ауылда үш жас отбасы өмір сүріпті. Бір кездері ол ауылға бақыт келіп қоныстады. Ол өзінің қай отбасында жарық пен жылу толы болса, сонда қонатынын хабарлады. Бірінші отбасы өз үйлерін күміске толтырды. Үй жарық бола түсті, бірақ күмістің жарығы үйді жылыта алмады. Екінші отбасы өз үйлеріне алтынды толтырды.Ол үй жарық бола түсті, бірақ жылулық бәрбір болмады. Тек, үшінші тапқыр отбасы өз үйлерінің ошағына от жақты. Оның әсерінен үй жарық болып, жылуға толады.Әрине, бақыт сол үйге мәңгілік қоныстауды ұйғарды. Ол үй иелерімен бірге баланың дүниеге келуін, осы отбасында тек бақыт пен шаттықа толы күндердің көп болуын қамтамасыз етті. Сондықтан да әр отбасы болу үшін оларға тек жылулық пен таза пәк сүйіспеншілік қажет етеді.


- Оқиғаның мағынасы неде?

- Отбасы жылулығын қалай сақтауға болады?

- Сен өз отбасың үшін қандай кезеңді алар едің?


2. Тапсырма;(Т)

«Отбасы» тақырыбына 5 жолды синквейн құрастыру.

Топпен ән айту. 3 мин.

А.Қоразбаевтың «Жан ана» әнін орындау.

Өз балаңнан артық бала бар ма ана

Мәз боларсың жарай қалсам шаруаңа

Теңізіңді кешіп өтіп жетпей ме

Жан ботасын сағындаға ару ана

Аруанасың мен ботаңмын жан ана

Сенсіз менің бақ жұлдызым жана ма

Сенсіз менің айым туып алдымна

Атым шауып бас бәйгені ала ма

Асы ана сенен қуат аламын

Алдым сенен атар таңын арайын

Сен ғана жанарыңда тұратын

Мейірімді қайдан ғана табайын.


Дескрипторлар:

- Отбасылық сүйіспеншілік туралы біледі.

- Ойын жалғастырып айта алады.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Отбасындағы салт-дәстүрлері анықтай біледі;

Отбасының үлкендеріне құрметпен қарайды, қазақ халқының дәртіүрлері бойыншаотбасы үлкеніне ізеттілік көрсетеді.

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html

Отбасы мүшелері (ustaz.kz)


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.












Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.3 Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.6.3.1 құжаттарды атау, баланың жеке куәлігі (туу туралы куәлік)

Сабақтың мақсаты:

  • Азаматты жекелеме куәләндіруші құжаттарды біледі және атайды (туу туралы куәлік, жеке куәлік);

  • Жеке сәйкестендіру нөмірін біледі.

Құндылықтарды дарыту

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

  • мемлекеттің тарихи және мәдени мұрасын, дәстүрлерін, мерекелерін құндылық ретінде бағалау;

  • мемлекеттік тілді жетік меңгеруге және оны белсенді қолдануға ұмтылу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Әділдік және жауапкершілік» тақырыбында ой қозғау.

Бағалау критерийлері:

  • Тауарлардың аттарын атай білу, таңдаған тауарды пайдалана білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары

Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі – азаматтың жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасының азаматтығын растайтын құжат.

Жеке сәйкестендіру нөмірі қысқ. ЖСН (орыс. Индивидуальный идентификационный номер) - Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларға берілетін сандық код.

ЖСН бір-ақ беріледі және Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігінің беткі жағында болады.

Жеке басты куәландыратын құжат – материалдық жеткізгіште не осы Заңда айқындалған жағдайларда электрондық нысанда берілетін, жеке басты сәйкестендіру мақсатында оның иесінің жеке басын және құқықтық мәртебесін анықтауға мүмкіндік беретін, жеке тұлғаның дербес деректері туралы тіркелген ақпараты бар, белгіленген үлгідегі құжат.

Туу туралы куәлік – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын, оның туу фактісінің мемлекеттік тіркелгені туралы айғақтайтын құжат.

Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- құжатты есте сақтайды;

-Дәптерге түсіреді.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Азаматты жекелеме куәләндіруші құжаттарды біледі және атайды (туу туралы куәлік, жеке куәлік);

Жеке сәйкестендіру нөмірін біледі.

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Отбасы

Сабақтың тақырыбы:

6.3 Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.6.3.1 құжаттарды атау, баланың жеке куәлігі (туу туралы куәлік)

Сабақтың мақсаты:

  • Азаматты жекелеме куәләндіруші құжаттарды біледі және атайды (туу туралы куәлік, жеке куәлік);

  • Жеке сәйкестендіру нөмірін біледі.

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айту.

Бағалау критерийлері:

  • Тауарлардың аттарын атай білу, таңдаған тауарды пайдалана білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Қазақстандық паспорттардың төменгі жағында "ПАСПОРТ" (қазақ тілінде) және "PASSPORT" (ағылшын тілінде) деген жазулары және мұқабаның алдыңғы жағының ортасында Қазақстан Республикасының елтаңбасы бар көгілдір түсті мұқабасы болады. Төлқұжатта 36 бет бар,[2] оның ішінде 30 визалық бет, деректер/ақпарат беті және бақылау беті бар. Бірінші бетте келесі мазмұндағы екі тілдегі жазу бар: Паспорт Қазақстан Республикасының меншiгi болып табылады, ал оның иесi Қазақстан Республикасының қорғауында болады – Қазақша (Кирил қарпі).

Қазақстандық паспорт мынадай деректерді қамтиды:

  • Төлқұжат берушінің суреті

  • Түрі

  • Код (KAZ)

  • Төлқұжат нөмірі.

  • 1 Тегі

  • 2 деректер атаулары

  • 3 ұлты

  • 4 туған күні

  • 5 туған жері

  • 6 жынысы

  • 8 шығарылған күні

  • 9 жарамдылық мерзімі

  • 10 рұқсат берген орган


Үкіметтен ескерту (ескі биометриялық емес төлқұжат)

Ақпараттық бет машинамен оқылатын аймақпен аяқталады

Қазақстан КСРО құрамында болған кезде кеңестік паспорттар берілді.

Ескі (биометриялық емес) төлқұжат мұқабасы.

 

Ескі (биометриялық емес) төлқұжаттың бірінші беті.



2. Тапсырма;(Т)

Қазақстандық паспорт қандай деректерді қамтиды?

Оқушы сұрақтарға жауаптарын дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- құжатты есте сақтайды;

-Дәптерге түсіреді.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы отбасы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Азаматты жекелеме куәләндіруші құжаттарды біледі және атайды (туу туралы куәлік, жеке куәлік);

Жеке сәйкестендіру нөмірін біледі.

https://u-s.kz/publ/2304-men-otbasym.html



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ