Материалдар / Үйден оқыту 5 сынып 2 тоқсан, бейнелеу өнері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үйден оқыту 5 сынып 2 тоқсан, бейнелеу өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып 2 тоқсан, бейнелеу өнері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2024
97
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бейнелуеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Жолақтағы өрнек.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу;

Сабақтың мақсаты:

Қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу;

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • нәтижелерге қол жеткізу және жақсарту үшін күш салуға дайын болу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу..«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушыны фотоколлаж туындыларымен таныстыру.

Өткен сабақты еске түсіру не жасалып, не қарастырғаны жайлы еске түсіру.


Бағалау критерийлері:

  • материалдармен және құралдармен жұмыс істеу кезінде ҚЕ ережелерін сақтайды және түсініктеме береді.

Есте сақтау қабілетін арттырады.

«Миға шабуыл»

  1. Қандай оюларды білесіз?

  2. Өрнектің қандай түрлерін білесіз?

  3. Осы бағытта жұмыс жасаған оюшыларды ата?

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ұлттық бұйымдарды(сырмақ,кесе) көрсетеді,сандықтың атауларын сұрайды, олардың ою-өрнектеріне назар аудартады.Ою-өрнек(«ирек»және «тышқанізі»деп аталатын)бейнеленген суретті көрсетеді,сұрақ-жауап арқылы олар туралы түсінік береді.

«Қандай пішін жоқ?»дидақтикалық ойыны.Мақсаты:жаңа ою-өрнек элементтеріне балалардың көздерін үйрету және оны басқа пішіндерден ажырата білу.Шарты:Төрт пішінді (шеңбер,тік төртбұрыш, «ирек»және «тышқанізі»)тақтаға іліп қояды да, ішінен бір пішінді жасырады.Балалар қай пішін жасыралғанын айтады.

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық

Қолды белге қояйық.

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым,

Жоғары,төмен қарайық,

Орнымызды табайық.

Ою-өрнекті салып аяқтау.

«Ирек» өрнегін сынық сызықтарды үшбұрыштап қосу арқылы үзбей сызуға жаттықтыру(қарындашпен қосу).

Ұшбұрыштарды аяқтау.

Жолақшада тұрған ұшбұрыштарды бояту,яғни оны балалардың қалаулары бойынша бояуға қылқаламды батырып, жоғарыдан төмен қарай,дәптердің сол жағынан бастап бояу,дайын ою-өрнектерді бояу.Жұмыс барысы туралы пысықтау сұрақтарын қоюға болады.

Бейнелек өнерінен не үйренесің?. Оқушы пейзаж туралы әңгімені одан әрі жалғастыра беруге болады).


2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне сурет салады.

Дескрипторлар:

- Сұраққа жауап береді.

- Берілген тақырыпқа сурет салады.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы кабинет туралы сұрақтарға жауап береді.




Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Мұғалімнің талаптары мен тапсырмаларын орындау

Жұмыс орнын қызметтің берілген түріне дайындау және ауызша нұсқаулыққа сәйкес ретке келтіру


https://engime.org/saba-tairibi-applikaciya.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.








Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Шаршыдағы өрнек

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу

Сабақтың мақсаты:

  • Қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектердің бойымен жүргізу және суретін салу;

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

5 минут



Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • қазақ ұлттық оюлары туралы түсінік алады;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы


5 минут







5 минут



5 минут





10 минут




10 минут

Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Бейнематериал көру немесе тыңдау

Айтылым:

1. Видеороликтен нені түсіндің?

2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр

3. Мәтінді іштей оқы



Семантикалық картамен жұмыс

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.
- Шаршы ою-өрнектер көркем бұйымдарды әшекейлеу үшін жиі пайдаланады. Бұрын шаршы өрнектермен киізденжасалған бұйымдарды әшекейлеген. Мысалы киім, ыдыс салатын арнайы қаптардың өң бетін ою-өрнектермен аппликациялаған.Қазіргі уақытта Мұндай қаптарды Қолданбайды. Шаршы ою-өрнектерді қазір кілем, төсек-жапқыш, жастық сияқты бұйымдарды әшекейлеу үшін пайдаланады.

Суреттерге қарап отырып, өз парағыңа тапсырма орында.

Сергіту сәті:

Бас бармақты бассам егер,

«Ботакөз» боп шығады.

Алақанды ашсам егер,

«Бестаңба боп шығады.

Егер жұмсам алақанды,

«Тарақ» оюы шығады.

Оюларды білетін,

Біз ақылды баламыз.


«Кесенің оюын тап» дидактикалық ойын.

Ойынның шарты: Балалар берілген ою-өрнегі бар кеселерге түріне және түсіне ұқсас ою-өрнектерді табады.


Дескрипторлар:

- Ұқыпты орындайды.

- Берілген стильге сай жасайды.


Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы ою туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады. Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Көрсету бойынша қатаң негізге дайын контурлық зат кескінінің ішіне жағу тәсілімен ою аппликациясын жасайды.

https://bilimdiler.kz/suret_sizu/4203-applikaciya.html





Источник: https://www.tarbie.kz/1231



Аяқталуы


5 минут


Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.








Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Қар ұшқыны (қимаүлгі бойынша)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

Сабақтың мақсаты:

  • суреттің мазмұны туралы берілген сұрақтарғ а жауап береді;

  • кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолданады.

Құндылықтарды дарыту

ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК

  • мемлекеттің тарихи және мәдени мұрасын, дәстүрлерін, мерекелерін құндылық ретінде бағалау;

  • мемлекеттік тілді жетік меңгеруге және оны белсенді қолдануға ұмтылу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • кеңістікті к қатынаст ы білдіретін сөздерді қолданады;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру


Жаңа сабақты түсіндіру.

Қар ұшқыны (қимаүлгі бойынша)Бұ л сұрақтың жауабы өте қарапайым - барлығынан. Өйткені, шын мәнінде, сіз снежинка жасауға болатын көптеген материалдар бар. Сондықтан тізім өте кең:

  • қағаз;

  • бисер және моншақтар;

  • мата майлықтар;

  • мата;

  • бұталар мен ағаштардың жіңішке бұтақтары;

  • ағаш таяқшалары;

  • жүн жіптер және т.б.

Көріп отырғаныңыздай, қар ұшқынын жасаудың бірнеше нұсқасы бар. Ең бастысы - қиялыңызды көрсету.

Қағаздан жасалған снежинкалар

Жаңа жылдық снежинкаларды кесу туралы айтқанда, ең бірінші ойға үшбұрыш етіп бүктелген бір топ қағаз парағы келеді. Бұл тіпті кішкентай балаға да белгілі қолөнер жасаудың ең танымал тәсілі.

Осылайша, бұл снежинкаларды жасау үшін сізге қағаз, қарындаш және шағын қайшы қажет.

Қадамдық нұсқаулар кесілген қар ұшқыны:



3. Өзіндік жұмыс.
Берілген сурет бойынша, ою аппликациясын орындау.

4. Бекіту сұрақтары:
а) «орнамент» қай елдің сөзі?
ә) Қазақша қандай ұғымды білдіреді? Қалай орындалады?
б) Түрлерін ата
в) Қазақ халқы оюды қайда қолданған?
г) Алғаш қай елде пайда болды?
д) Сәндік ою түрлері қайда қолданылады?
(открытка, қабырға газеті, альбом т. б.)

5. Қорытынды бөлім
а) Жаңа сабақты қорытындылау
ә) Оқушыны бағалау


Оқушы апликация туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды



Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

мұғалімнің көмегімен матадан жасалғандайындамаларданзаттық аппликация жасау;

мұғалімнің көмегімен матаныңалдыңғы және ішкі бет жақтарын білу.

https://45minutkz.files.wordpress.com/2017/09/applikatciya_metodika_kaz_6-let.pdf


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.


















Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Заттық сурет салу

Сабақтың тақырыбы:

Жолақтағы өрнек

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу;

Сабақтың мақсаты:

  • Қалыпты жолақтағы өрнекті (2-3дана) мұғаліммен бірге берілген нүктелер бойынша басып шығару.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Түрлі бағытта сурет салып, бояй білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ал енді айтшы сен қандай оюды ұнатасың?

Ендеше бүгін біз оюымызды яғни машинаны жасаймыз.


Ол үшін бізге желім,қайшы,түрлі-түсті қағаз керек.

Ою жасау үшін қандай фигуралар керек?

Олай болса, осы фигураларды қиып алып, оларды құрастырып жапсырамыз.

Оюдың құрылымы туралы түсіндіру.

  1. Тіктөрбұрыш қиып аламыз.

  2. Бөлшектерін қиып аламыз

  3. Қара түсті қағаздан 4 дөңгелегін қиып аламыз.

  4. Көгілдір түстен қабаттап терезе қиып аламыз.

  5. Негізгі бетке ою бөлшектерін орналастырамыз.


Сергіту сәтін орындау.

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай ағаштар,

Үп-үлкен болып өседі.

Баланың жұмысын көріп шығу, жәрдем беру.

Ойын «сиқырлы дорба» дорбаға ойыншықтарды салып, баланың көзін байлап, дорбадан бір ойыншықты алғызып, оны табу, сипаттау керек.



Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- Нүктелер арқылы сурет салады

-Дәптерге түсіреді.


Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы мүсін туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

мұғалімнің жетекшілігімен тұзды қамырдан, саздан жасалған фигураларды акварельмен бояу;


https://multiurok.ru/files/d-sturli-emes-t-silmen-suret-salu.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!