Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үйден оқыту 5 сынып 2 тоқсан, бейнелеу өнері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шаршыдағы өрнек |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; 5.2.1.2 өзінің бақылауын суретте бейнелеу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы 5 минут 5 минут 5 минут 10 минут 10 минут |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Бейнематериал көру немесе тыңдау Айтылым: 1. Видеороликтен нені түсіндің? 2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр 3. Мәтінді іштей оқы
Семантикалық картамен жұмыс
2.
Тапсырма;(Т)
Оқушы көрген
бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай
салады. Суреттерге қарап отырып, өз парағыңа тапсырма орында. Сергіту сәті: Бас бармақты бассам егер, «Ботакөз» боп шығады. Алақанды ашсам егер, «Бестаңба боп шығады. Егер жұмсам алақанды, «Тарақ» оюы шығады. Оюларды білетін, Біз ақылды баламыз.
«Кесенің оюын тап» дидактикалық ойын. Ойынның шарты: Балалар берілген ою-өрнегі бар кеселерге түріне және түсіне ұқсас ою-өрнектерді табады.
Дескрипторлар: - Ұқыпты орындайды. - Берілген стильге сай жасайды. Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы ою туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады. Түрлі-түсті бояйды.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Көрсету бойынша қатаң негізге дайын контурлық зат кескінінің ішіне жағу тәсілімен ою аппликациясын жасайды. |
https://bilimdiler.kz/suret_sizu/4203-applikaciya.html
Источник: https://www.tarbie.kz/1231 |
||
Аяқталуы 5 минут |
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қар ұшқыны (қимаүлгі бойынша) |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыруЖаңа сабақты түсіндіру. Қар ұшқыны (қимаүлгі бойынша)Бұ л сұрақтың жауабы өте қарапайым - барлығынан. Өйткені, шын мәнінде, сіз снежинка жасауға болатын көптеген материалдар бар. Сондықтан тізім өте кең:
Көріп отырғаныңыздай, қар ұшқынын жасаудың бірнеше нұсқасы бар. Ең бастысы - қиялыңызды көрсету. Қағаздан жасалған снежинкаларЖаңа жылдық снежинкаларды кесу туралы айтқанда, ең бірінші ойға үшбұрыш етіп бүктелген бір топ қағаз парағы келеді. Бұл тіпті кішкентай балаға да белгілі қолөнер жасаудың ең танымал тәсілі. Осылайша, бұл снежинкаларды жасау үшін сізге қағаз, қарындаш және шағын қайшы қажет. Қадамдық нұсқаулар кесілген қар ұшқыны:
3. Өзіндік
жұмыс. |
Оқушы апликация туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор мұғалімнің көмегімен матадан жасалғандайындамаларданзаттық аппликация жасау; мұғалімнің көмегімен матаныңалдыңғы және ішкі бет жақтарын білу. |
https://45minutkz.files.wordpress.com/2017/09/applikatciya_metodika_kaz_6-let.pdf |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Заттық сурет салу |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жолақтағы өрнек |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.1.1 қимаүлгіні ң көмегімен жолақтағы , шаршыдағ ы, дөңгелекте гі геометрия лық пішіндерде н жасалған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң бойымен жүргізу және суретін салу; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Ал енді айтшы сен қандай оюды ұнатасың? Ендеше бүгін біз оюымызды яғни машинаны жасаймыз.
Ол үшін бізге желім,қайшы,түрлі-түсті қағаз керек. Ою жасау үшін қандай фигуралар керек? Олай болса, осы фигураларды қиып алып, оларды құрастырып жапсырамыз. Оюдың құрылымы туралы түсіндіру.
Сергіту сәтін орындау. Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен болып өседі. Баланың жұмысын көріп шығу, жәрдем беру. Ойын «сиқырлы дорба» дорбаға ойыншықтарды салып, баланың көзін байлап, дорбадан бір ойыншықты алғызып, оны табу, сипаттау керек.
Бейнематериал көру немесе тыңдау 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді. Дескрипторлар: - Нүктелер арқылы сурет салады -Дәптерге түсіреді. Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы мүсін туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор мұғалімнің жетекшілігімен тұзды қамырдан, саздан жасалған фигураларды акварельмен бояу; |
https://multiurok.ru/files/d-sturli-emes-t-silmen-suret-salu.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|