Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып математика пәнінен ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Бөлім: |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
|
Педагогтің аты-жөні |
Джумабайева Ж.С |
|
Күні: 1.09 |
|
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: 24 |
Сабақтың тақырыбы |
Натурал сандар және нөл |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1 натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру; 5.1.1.2 тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға натурал сандарды жазу жолдарын үйрете отырып, есеп шығару барысында қолдана білуге машықтандыру |
Сабақтың барысы
Тапсырманы орындау реттілігі |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалалуы (оқушы толтырады) |
|||||||||||||||||||||
Оқуға |
Математика 5 , 6-8 беттегі Анықтама мен ережелерді оқу |
Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды |
|||||||||||||||||||||
Жауап беру |
|
|
|||||||||||||||||||||
Өздік жұмыс тапсырмаларын орында |
Дәптеріңе 1-тапсырма: Мына тұжырымдардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған? « +» таңбасымен белгіле. 6 балл
Дескриптор: Білім алушы - натурал сандар жиыны анықтамасын қолдана отырып дұрыс тұжырымды анықтайды. 2-тапсырма: Сандардың жұп, тақтығын анықтаңыз: 4 балл a) бір жылдағы айлар саны; b) желтоқсан айындағы күндер саны; c) бір аптадағы күндер саны. d) бір жылдағы күндер саны.
Дескриптор: Білім алушы - жұп және тақ сандарды ажыратады.
|
|
|||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Білемін Білдім Білгім келеді «+» немесе «-» таңбаларын қоюға , сөзбен де жазуға болады |
Сабақ жоспары
Бөлім: |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
|
Педагогтің аты-жөні |
Джумабайева Ж.С |
|
Күні: 2.09 |
|
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: 24 |
Сабақтың тақырыбы |
Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.1.1 өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; |
|
Сабақтың мақсаты |
Өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру; |
Сабақтың барысы
Тапсырманы орындау реттілігі |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалалуы (оқушы толтырады) |
Оқуға |
М атематика 5 , 12-13 беттегі Анықтама мен ережелерді оқу |
Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды |
Жауап беру |
Натурал сандарды жазу үшін қолданылатын таңбалар қалай аталады? Кез келген натурал санның жоғары разрядына қандай цифр жазылмайды? |
|
Өздік жұмыс тапсырмаларын орында |
Дәптеріңе 1-тапсырма: Суретте берілген М, N, S, R, P нүктелерінің координаталарын жазыңдар? 4 балл О M N S K P 600 M(200), N(300), S(500), K(700), P(1100) Дескриптор: Білім алушы - координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады;
О A B E F 50 Дескриптор: Білім алушы - координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады; |
|
Рефлексия |
Білемін Білдім Білгім келеді «+» немесе «-» таңбаларын қоюға , сөзбен де жазуға болады |
Сабақ жоспары
Бөлім: |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
|
Педагогтің аты-жөні |
Джумабайева Ж.С |
|
Күні: 3.09 |
|
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: 24 |
Сабақтың тақырыбы |
Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.1.1 өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; 5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу |
|
Сабақтың мақсаты |
Өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру; |
Сабақтың барысы
Тапсырманы орындау реттілігі |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалалуы (оқушы толтырады) |
|
Оқуға |
https://youtu.be/VxBmA2smJwo Анықтама мен видеоны көру |
Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды |
|
Жауап беру |
Натурал сандарды жазу үшін қолданылатын таңбалар қалай аталады? Кез келген натурал санның жоғары разрядына қандай цифр жазылмайды? |
|
|
Өздік жұмыс тапсырмаларын орында |
Дәптеріңе 1-тапсырма: А(а) нүктесіне қарағанда 1) оңға; 2) солға қарай 2 бірлікке орналасқан В нүктесінің координаталарын табыңдар? В1 А В а-2 а а+2 В1(а-2); В(а+2) Дескриптор: Білім алушы - координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады; 2-тапсырма: Координаталық сәуледе К(11) нүктеінің 1) сол жағында 4; 2) оң жағында 3 бірлік кесіндіге тең орналасқан нүктенің координатасын жазыңдар. Дескриптор: Білім алушы - координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады; |
|
|
Рефлексия |
«+» немесе «-» таңбаларын қоюға , сөзбен де жазуға болады |
||
Мұғаліммен кері байланыс (сөзбен немесе коментарии түрінде) |
Уатсап арқылы |
|
Сабақ жоспары
Бөлім: |
5.1А Натурал сандар және нөл саны |
|
Педагогтің аты-жөні |
Джумабайева Ж.С |
|
Күні: 4.09 |
|
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: 24 |
Сабақтың тақырыбы |
Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.2.1 натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру; 5.5.2.6 сандарды салыстырудың нәтижесін >,<,= белгілері арқылы жазу; 5.5.2.7 натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу; |
|
Сабақтың мақсаты |
Өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру; |
Сабақтың барысы
Тапсырманы орындау реттілігі |
Ресурстар (мұғалім толтырады) |
Орындалалуы (оқушы толтырады) |
Оқуға |
https://youtu.be/TN-E9307cdk Анықтама мен видеоны көру |
Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды |
Жауап беру |
|
|
Өздік жұмыс тапсырмаларын орында |
Дәптеріңе 1-тапсырма: Суретте берілген координаталық сәулені қолданып, 1) а мен 3-ті; 2) а мен 6-ны; 3) а мен b-ны; 4) b мен 3-ті салыстырыңдар. О ● ● ● ● ● ● ● ● 0 3 а 6 b Дескриптор: Білім алушы координаталық сәулені қолданып берілген нүктелерді салыстырады; 2-тапсырма: Есептеуді орындамай, өрнектердің мәндерін салыстырыңдар:
|