Материалдар / 5 сынып математика пәнінен ҚМЖ

5 сынып математика пәнінен ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика пәнінен ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
881
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Бөлім:

5.1А Натурал сандар және нөл саны

Педагогтің аты-жөні

Джумабайева Ж.С

Күні: 1.09


Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны: 24

Сабақтың тақырыбы

Натурал сандар және нөл

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1 натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру;

5.1.1.2 тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға натурал сандарды жазу жолдарын үйрете отырып, есеп шығару барысында қолдана білуге машықтандыру 

Сабақтың барысы

Тапсырманы орындау реттілігі

Ресурстар

(мұғалім толтырады)

Орындалалуы

(оқушы толтырады)

Оқуға

Математика 5 , 6-8 беттегі

Анықтама мен ережелерді оқу


Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды

Жауап беру

  1. Натурал сандарды жазу үшін қолданылатын таңбалар қалай аталады?

  2. Кез келген натурал санның жоғары разрядына қандай цифр жазылмайды?


Өздік жұмыс тапсырмаларын орында

Дәптеріңе

1-тапсырма: Мына тұжырымдардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған? « +» таңбасымен белгіле. 6 балл

Тұжырым

ақиқат

жалған

1. Ең кіші натурал сан бар.



2. Ең кіші натурал сан – нөл.



3. Ең үлкен натурал сан бар.



4. Барлық натурал сандар 1-ден үлкен



5. Әрбір натурал сан өзінен кейінгі саннан 1-ге кем.



6. Кейбір натурал сандар үш цифр арқылы жазылады.



Дескриптор: Білім алушы

- натурал сандар жиыны анықтамасын қолдана отырып дұрыс тұжырымды анықтайды.

2-тапсырма: Сандардың жұп, тақтығын анықтаңыз:

4 балл

a) бір жылдағы айлар саны;

b) желтоқсан айындағы күндер саны;

c) бір аптадағы күндер саны.

d) бір жылдағы күндер саны.


Дескриптор: Білім алушы

- жұп және тақ сандарды ажыратады.



Рефлексия

Білемін

Білдім

Білгім келеді

«+» немесе «-» таңбаларын қоюға , сөзбен де жазуға болады

Сабақ жоспары


Бөлім:

5.1А Натурал сандар және нөл саны

Педагогтің аты-жөні

Джумабайева Ж.С

Күні: 2.09


Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны: 24

Сабақтың тақырыбы

Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.1 өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну;

Сабақтың мақсаты

Өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;

Сабақтың барысы

Тапсырманы орындау реттілігі

Ресурстар

(мұғалім толтырады)

Орындалалуы

(оқушы толтырады)

Оқуға

М атематика 5 , 12-13 беттегі

Анықтама мен ережелерді оқу


Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды

Жауап беру

Натурал сандарды жазу үшін қолданылатын таңбалар қалай аталады?

Кез келген натурал санның жоғары разрядына қандай цифр жазылмайды?


Өздік жұмыс тапсырмаларын орында

Дәптеріңе

1-тапсырма: Суретте берілген М, N, S, R, P нүктелерінің координаталарын жазыңдар? 4 балл


Shape1 О M N S K P

600

M(200), N(300), S(500), K(700), P(1100)


Дескриптор: Білім алушы

- координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады;

  1. 2-тапсырма: Суретте берілген A,B, E, F нүктелерінің координаталарын жазыңдар?

Shape2 О A B E F

50


Дескриптор: Білім алушы

- координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады;



Рефлексия

Білемін

Білдім

Білгім келеді

«+» немесе «-» таңбаларын қоюға , сөзбен де жазуға болады



Сабақ жоспары


Бөлім:

5.1А Натурал сандар және нөл саны

Педагогтің аты-жөні

Джумабайева Ж.С

Күні: 3.09


Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны: 24

Сабақтың тақырыбы

Координаталық сәуле. Натурал сандарды және нөл санын координаталық сәуледе кескіндеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.1 өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну;

5.5.2.2 натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу

Сабақтың мақсаты

Өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;

Сабақтың барысы


Тапсырманы орындау реттілігі

Ресурстар

(мұғалім толтырады)

Орындалалуы

(оқушы толтырады)

Оқуға

https://youtu.be/VxBmA2smJwo

Анықтама мен видеоны көру


Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды

Жауап беру

Натурал сандарды жазу үшін қолданылатын таңбалар қалай аталады?

Кез келген натурал санның жоғары разрядына қандай цифр жазылмайды?


Өздік жұмыс тапсырмаларын орында

Дәптеріңе

1-тапсырма: А(а) нүктесіне қарағанда 1) оңға; 2) солға қарай 2 бірлікке орналасқан В нүктесінің координаталарын табыңдар?

Shape3 В1 А В

а-2 а а+2

В1(а-2); В(а+2)

Дескриптор: Білім алушы

- координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады;

2-тапсырма: Координаталық сәуледе К(11) нүктеінің 1) сол жағында 4; 2) оң жағында 3 бірлік кесіндіге тең орналасқан нүктенің координатасын жазыңдар.

Дескриптор: Білім алушы

- координаталық сәуледе берілген нүктелердің координаталарын жазады;

Shape4


Рефлексия

Білемін Білдім Білгім келеді

«+» немесе «-» таңбаларын қоюға , сөзбен де жазуға болады

Мұғаліммен кері байланыс (сөзбен немесе коментарии түрінде)

Уатсап арқылы




Сабақ жоспары


Бөлім:

5.1А Натурал сандар және нөл саны

Педагогтің аты-жөні

Джумабайева Ж.С

Күні: 4.09


Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны: 24

Сабақтың тақырыбы

Натурал сандарды салыстыру. Қос теңсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1 натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;

5.5.2.6 сандарды салыстырудың нәтижесін >,<,= белгілері арқылы жазу;

5.5.2.7 натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу;

Сабақтың мақсаты

Өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну; натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу; натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру;


Сабақтың барысы

Тапсырманы орындау реттілігі

Ресурстар

(мұғалім толтырады)

Орындалалуы

(оқушы толтырады)

Оқуға

https://youtu.be/TN-E9307cdk

Анықтама мен видеоны көру


Оқып танысқан материалға «+» белгісін қояды

Жауап беру

  1. Кез-келген натурал саннан кіші сан барма?

  2. Разрядтары бірдей сандарды қалай салыстырамыз?

  3. Қандай жағдайда қос теңсіздік қолданылады?


Өздік жұмыс тапсырмаларын орында

Дәптеріңе

1-тапсырма: Суретте берілген координаталық сәулені қолданып, 1) а мен 3-ті; 2) а мен 6-ны; 3) а мен b-ны; 4) b мен 3-ті салыстырыңдар.

О

Shape5 ● ● ● ● ● ● ● ●

0 3 а 6 b

Дескриптор: Білім алушы

координаталық сәулені қолданып берілген нүктелерді салыстырады;

2-тапсырма: Есептеуді орындамай, өрнектердің мәндерін салыстырыңдар:

  1. 189+15 * 189+11 4) 735-199 * 735-189

  2. 770 ₸ - Сатып алу

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ