Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты таныстырылады. Сұлулық сыны
С. Тыңдалым алды
тапсырма
-
Оқулықтың 43 бетіндегі мәтін берілген. Осы мәтінді бүкіл сынып
күбірлеп оқиды.
-
Жауаптарға сұрақ құрастырады (әрбір топқа жауаптар
таратылады).
Жауаптар:
Ол
- әлемге танымал туындының авторы, суретші.
Танымал «Мона Лиза» картинасы «Джоконда» деп те
аталады.
Суретші шеберлігі арудың күлімсіреген келбетін
бейнелеуінен көрінеді.
Құпияға толы танымал туынды Лувр мұражайында
сақтаулы тұр.
ЖЖ. Тыңдалым тапсырмасы
Тыңдалым
тыңдатылады.
Тапсырма. Мәтін мазмұнына сәйкес
келетін нұсқаларды тауып, ойларыңды
дәлелдеңдер.
1.
Жырда ... келбеті суреттелген.
а)
Ләйлінің; ә) Жібектің; б) хор қызының.
2.
Жырда кейіпкердің ... сипатталған.
А)
күймесі; ә) мінген пырағы; б) сұлулығы.
3.
Сымнан да жіңішке – бұл кейіпкердің ... .
А)
белі; ә) қасы; б) сырғасы.
4.
Шашындағы шашбау ... екен.
А)
гауһардан; ә) алтыннан; б) ақ тастан.
5.
Сұлу қыздың бетінің ақтығын жырда ... теңеген.
А)
ақ тауыққа; ә) ақша қарға; б) жазғы сағымға.
Бағалау
критерийлері:
Тыңдалым мәтіні бойынша
берілген ақпаратты нақты таба алады.
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма.
Қыз
Жібек пен Джоконданың сұлулықтарын салыстыра
әңгімелеңдер.
Бағалау
критерийлері:
-
Жаңа тақырыпқа қатысты тірек сөздерді
қолдану.
-
Көркем бейнелі сөздерді
қолдану.
-
Ойын нақты 3-4 сөйлеммен
жеткізу.
Ағылшын тілі.
We have a lot of
tasks.Description of people. At first your task is to describe two
person.Use words and word
combinations.
Русский язык.
Г) Работа в группах.
1 группа.
Какое оно «сердце матери»? Подберите эпитеты.
Результаты:
1 группа: Какое оно «сердце матери»? Подберите
эпитеты.
Мама и Родина очень похожи:
Мама – красивая, Родина – тоже!
- Сколько у каждого человека может быть
матерей?
2 группа: Учащиеся будут определять ключевые
слова, переписывая и объясняя смысл текста высказываний по
стратегий «Звезда » .
Р
езультаты:
Почему?
Кто? Где?
Когда? Что?
3
группа: Напишите письмо
дочерям.
Результаты:
Задание на развитие навыка письма
Уровень мышления
|
Критерии оценивания
|
Понимание
|
Понимают основное содержание текста,
определяя главную информацию: типы текстов
|
Применение
|
Умеют применять эпитеты, слова.
Объясняют их лексическое значение. Составляют
предложения.
|
Анализ
|
Аргументируют любовь к
маме,
Создают тексты,
используют полученные
знания.
|
Дескрипторы:
-понимает основную
информацию;
- определяет основную мысль
теста;
ФО
группы оценивают друг друга по
стратегии «Две звезды, одно
пожелание»
Физминутка для
глаз
|