Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушылармен
сәлемдесу. Барлық оқушыларды түгендеу, жоқ оқушыларды
белгілеу.
Миға шабуыл әдісі. Өткен
тақырыпты қайталау. 1 балл. Рулетка арқылы
жүргізу.
1. Атилладан қорыққан
еуропа халықтары оны қалай атады
?
2. Атилламен кездескен
Рим папасы
3. Каталун шайқасы өткен
жыл мен жер
4. Каталун шайқасын не
себепті «халықтар шайқасы» деп атады
?
5. 453 жылы Атилланың
өлімінен кейін ғұн мемлекетінің жағдайы қандай болды
?
|
Өткен сабақтың
тақырыбы бойынша сұрақтар қойылады. Оқушылар өз жауап нұсқаларын
ұсынады.
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
Оқулық
|
Жаңа
сабақ
|
Сабақтың жаңа
тақырыбымен, сабақ мақсатымен таныстыру. Картаға назар аударып,
сарматтардың көші-қондарын белгілеу. Сабақ тақырыбы бойынша
видеоролик ұсыну.
1-тапсырма.
Сәйкестендіру. 4 балл
1. Сарматтар туралы
жазған тарихшылар
|
А.
Егіншілік
|
2. Сарматтардың
мекендеген аумағы
|
В. Геродот,
Страбон
|
3. Еділ, Жайық, Қара
теңіз жағалауындағы сарматтардың
шаруашылығы
|
С. Батыс
Қазақстан
|
4. Сарматтардың
әскери өнерін жетілдіру әдісі
|
Д. Аңшылықпен
айналысу
|
2-тапсырма. Суреттер
бойынша сұрақтарға жауап береді
1-сурет.
|
Сарматтар
негізінен шаруашылықтың қандай түрімен айналысты
?
|
2-сурет.
|
Сарматтар қандай
баспаналарда өмір сүрді ? Сармат баспаналары туралы ақпаратты қай
грек тарихшылары берді ?
|
3-сурет
|
Сарматтардың
қоғамдық басқару жүйесінің қандай ерекшелігі болды
?
|
4-сурет
|
Сармат
қоғамындағы әйелдердің жағдайы қандай болды
?
|
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
|
Дескриптор:
Сарматтар бойынша берілген
ақпарттарды ұқсастықтарына байланысты
сәйкестендіреді;
Дескриптор:
1-ші суретке назар аударып,
қойылған сұраққа жауап береді;
2-ші суретке назар аударып,
қойылған сұраққа жауап береді;
3-ші суретке назар аударып,
қойылған сұраққа жауап береді;
4-ші суретке назар аударып,
қойылған сұраққа жауап береді;
|
Видеоның
ссылкасы: https://www.youtube.com/watch?v=NvpRp4IQjlg
|
Кері байланыс
|
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|