Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Денатурация, ренатурация,
нәруыздар-гормондар, нәруыз каналдар, гистондар, антидене,
гемоглобин, меланин,
фибриноген.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Тірі жасуша
құрамындағы нәруыздардың құрғақ және шикі массасының пайыздық
құрамы қандай?
|
Кіру билетінде қойылған
сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.6 - биологиялық
нысандарда нәруыздың болуын
түсіну;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша
топқа біріктіріледі.
Гемоглобин, азотты баланс,
алмастырылмайтын
аминқышқылдары
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/tkiIo5zp8QU?si=U1rFIykisldUOymj
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жеке
жұмыс.
Мұғалім жаңа тақырып
бойынша қысқаша ақпарат береді, жеке жұмыс
ұйымдастырады.
№2. Зертханалық жұмыс
«Биологиялық нысандарда нәруыздың болуын
анықтау»
270-бет.
Мақсаты:
«Биологиялық нысандардағы нәруыздың болуын
анықтау»
Құрал-жабдықтар: 1. Сынақ
сынауыктарының жиынтығы. 2. Жұмыртқа нәруызы. 3. Желатин
(ерітіндісі). 4. Казеин (ерітіндісі). 5. Сахарозаның ерітіндісі. 6.
Реактивтер: 10% натрий гидроксидінің ерітіндісі;1% мыс сульфатының
массалық үлесі бар ерітінді.
|
Оқушылар топтарда
мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, берілген
тапсырма жұмыстарын
орындайды.
Зертханалық жұмыстың тақырыбын
және мақсатын жазады. Зертханалық жұмыстың жұмыс барысын өз
реттілігімен орындайды. Зертханалық жұмыстың нәтижесін шығарып,
қорытындысын жазады.
|
Дескриптор:
- зертханалық
жұмыстың тақырыбын және мақсатын жазады – 3
балл;
- зертханалық
жұмыстың жұмыс барысын өз реттілігімен орындайды – 3
балл;
- зертханалық жұмыстың
нәтижесін шығарып, қорытындысын жазады 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптерлері
https://youtu.be/tkiIo5zp8QU?si=U1rFIykisldUOymj
Биология 10-сынып,
Автор: Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Бағалау
|
Жеке
жұмыс.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Білім алушылар ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасының дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан.
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
1,2-«Бүгін сабақта
зерттедім»
3- «Бүгінгі сабақта
маған түсіну қиынға соқты»
4-«Менің
жеңісім»
|
Білім алушылар өздері
зерттеген, қиынға соқтырған және өз жеңісін жазады, кері байланыс
береді.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
«ДНҚ
репликациялануы»
|
Білім алушылар келесі
тапсырманы жасайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|