Пән: Қазақтілі
Т2
|
Бөлім:2-бөлім Қазіргі қазақ ауылы
мен қаланың тыныс-тіршілігі Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке, Шұжық,
Балқаймақ» өлеңі №15сабақ
|
Күні
:
|
Педагогтіңаты-жөні:
|
Сынып:
6
|
Қатысқан оқушылар:
Қатыспаған оқушылар :
|
Сабақтың
тақырыбы: Ауылым –алтын
бесігім
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
|
6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды
анықтау;
6.5.1.2 - лексикалық
мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын
білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда
қолдану
|
Сабақтыңмақсаты:
|
Барлық
оқушылар:Мәтінді түсіне алады, негізгі
және қосымша ақпараттарды анықтай алады, сын есімдерді ажырата
алады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Кіндік қаны тамған
жер,Ұшқан ұя,Балқаймақ,Жерұйық
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Қара жәшік»
әдісі
Сабақ мақсатымен
таныстыру
|
Қара жәшік әдісі арқылы
сабақты бастау, яғни «Ауылым алтын бесігім» тақырыбына сай, жәшік
ішіне ауыл,туған жер туралы сөздер немесе суреттер салып,
оқушыларға жанама тұжырым беру. Кіндік қаны тамған жер, туған жер,
балалық шақ, балқаймақ, ауыл,т.б оқушылар дәл тапқанша жалғаса
береді. Тапқаннан соң, жәшік ашылып, ішіндегі тақырып
көрсетіліп,бүгінгі күннің тақырыбы
ашылады.
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын
слайдтар, суреттер, жанама сөздер арқылы
болжайды.
|
Қолпаштау
|
слайдтар
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
Жазылым.Айтылым
Жаңа
сөздер
Кіндік қаны тамған жер-место
рождения
Ұшқан ұя-родная
семья
Балқаймақ-сметана,
сливки
Жерұйық-рай
Қора-хлев
Жидек-ягода
Жент-жент
Бақташы-пастух
Жаңа сөздермен сөйлемдер
құрау
Айтылым
1-тапсырма
Сұрақтарға жауап
бер.
Жазылым
2-тапсырма
Сурет бойынша сөйлем
құра
Тілдік
бағдар
Сын
есім
Сын есімнің сөйлемдегі қызметі
туралы түсіндіреді, мысалдар келтіреді;
Оқылым
3-тапсырма
Мәтінді оқы. Мәтінге тақырып
қой.
Жазылым
4-тапсырма
Мәтіндегі сын
есімдерді тауып, сөйлем құра.
|
Тақырыптық жаңа сөздерді
тыңдайды, айтады, дәптерге жазады;
Жаңа сөздермен сөйлемдер
құрайды;
-
• Сенің туған жерің
қандай?
• Сен
ауылда/қалада тұрасың ба?
• Ауылтуралы не білесің?
• Сен
ауылға/қалағажиібарасың ба?
Оқуышылар сын есімге мысалдар
келтіреді;
Оқулықта мәтін
берілген.
-Оқушылар мәтіндегі сын
есімдерді тауып, сөйлемдер құрайды;
|
Дескриптор
Жалпы -5
балл
-Жаңа сөздермен сөйлемдер
құрайды;
-Сұрақтарға жауап
береді;
-Сурет бойынша сөйлем
құрайды;
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
Қошеметтеу әдісі арқылы
бағалау;
|
Оқулық
24-бет
Оқулық
25-бет
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Үй тапсырмасын беру
: 19
бет.11-тапсырма
|
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
Мұғалім оқушыларды
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Бағалау
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10
баллдық жүйе бойынша бағаланады.
|