Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі және әдебиеті пәнінен күнтізбелік - тақырыптық жоспар
6 - сынып
Оқулық авторлары: Г.Косымова, А.Сатбекова, К. Берденова, К. Рахимжанов
Алматы «Мектеп», 2018
Апталық сағаты - 4. Жылдық сағаты - 136
12 |
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқыту мақсаттары |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
І тоқсан 32 сағат |
|||||
1 |
1. Отан отбасынан басталады |
Отан |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер,
мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін
мәселені болжау; |
1 |
|
|
2 |
|
Отбасы |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі
мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); |
1 |
|
|
3 |
|
Мұхтар Әуезов - ғұлама жазушы |
6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау; 6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту; |
1 |
|
|
4 |
|
Мұхтар Әуезов - ғұлама жазушы |
6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау; 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу; |
1 |
|
|
5 |
|
«Абай жолы» романы |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі
мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); |
1 |
|
|
6 |
|
Әке көрген оқ жонар |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер,
мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін
мәселені болжау; |
1 |
|
|
7 |
|
Әке көрген оқ жонар |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі
мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); |
1 |
|
|
8 |
|
Телғара |
6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау; 6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
9 |
|
Ана мейірімі |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі
мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); |
1 |
|
|
10 |
|
Ана мейірімі. Бөлім бойынша жиынтық бағалау БЖБ 1 (диктант) |
6.1.1.1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6.2.2.1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге , емле ережелеріне сүйеніп, түзету,грамматикалық тапсырма орындау |
1 |
|
|
11 |
2. Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс - тіршілігі |
Ауыл мен қала |
6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды
анықтау; |
1 |
|
|
12 |
|
Ауыл мен қала |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі
мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); |
1 |
|
|
13 |
|
Ауыл - еңбек пен берекенің ошағы |
6. 1. 6. 1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру; 6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу; |
1 |
|
|
14 |
|
Ауылда жүз түрлі жұмыс бар |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; |
1 |
|
|
15 |
|
Қала - мәдениет пен білімнің орталығы |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; 6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
16 |
|
Кітапхана - кемел дос |
6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды
анықтау; |
1 |
|
|
17 |
|
«Бәтеңке, шұжық, балқаймақ» |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; |
1 |
|
|
18 |
|
Еліміздің ірі қалалары |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; 6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
19 |
|
Ауыл мен қаланың тұрмыс - тіршілігі |
6. 1. 6. 1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру; 6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу; |
1 |
|
|
20 |
3. Таулар сыры |
Таулар |
6. 1. 3. 1
тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек
сөздердің мағынасын түсіну; |
1 |
|
|
21 |
|
Таулар |
6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі
және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен
байланыстыру; |
1 |
|
|
22 |
|
«Мен таулықпын» |
6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; 6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру; |
1 |
|
|
23 |
|
Әлемдегі биік таулар |
6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру; 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; |
1 |
|
|
24 |
|
Әлемдегі биік таулар. Бөлім бойынша жиынтық бағалау БЖБ 2 |
6.3.4.1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; 6.4.1.1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу; 6.5.1.3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану; |
1 |
|
|
25 |
|
Қазақстан таулары |
6. 1. 3. 1
тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек
сөздердіңмағынасын түсіну; |
1 |
|
|
26 |
|
Алатау |
6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; 6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру; |
1 |
|
|
27 |
|
Алатау |
6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі
және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен
байланыстыру; |
1 |
|
|
28 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау ТЖБ 1 |
6.1.1.1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6.2.1.1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу; 6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; 6.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; 6.5.1.1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану; |
1 |
|
|
29 |
|
Қарқаралы |
6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру; 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; |
1 |
|
|
30 |
|
Оқжетпес |
6. 1. 3. 1
тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек
сөздердің мағынасын түсіну; |
1 |
|
|
31 |
|
Оқже Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |