Материалдар / 6-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
6-орыс сыныптарына Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП 2023-2024 оқу жылы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2023
419
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі және әдебиеті пәнінен күнтізбелік - тақырыптық жоспар

6 - сынып

Оқулық авторлары: Г.Косымова, А.Сатбекова, К. Берденова, К. Рахимжанов

Алматы «Мектеп», 2018

Апталық сағаты - 4. Жылдық сағаты - 136

12

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқыту мақсаттары

Cағат саны

Мерзімі

Ескерту




І тоқсан 32 сағат


1



1. Отан отбасынан басталады


Отан

6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

1



2




Отбасы

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме);
6.
4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау;

1



3


Мұхтар Әуезов - ғұлама жазушы

6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау;

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту;

1



4


Мұхтар Әуезов - ғұлама жазушы

6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау;

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу;

1



5


«Абай жолы» романы

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме);
6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану;

1



6


Әке көрген оқ жонар

6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

1



7


Әке көрген оқ жонар

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме);
6.
4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау;

1



8


Телғара

6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау;

6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану;

1



9


Ана мейірімі


6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме);
6.
4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау;

1



10


Ана мейірімі.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

БЖБ 1

(диктант)

6.1.1.1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6.2.2.1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге , емле ережелеріне сүйеніп, түзету,грамматикалық тапсырма орындау

1



11

2. Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс - тіршілігі

Ауыл мен қала

6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;
6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау;

1



12


Ауыл мен қала

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік);
6.
4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу;

1



13


Ауыл - еңбек пен берекенің ошағы

6. 1. 6. 1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру;

6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу;

1



14


Ауылда жүз түрлі жұмыс бар

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу;

1



15


Қала - мәдениет пен білімнің орталығы

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;

6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану;

1



16


Кітапхана - кемел дос

6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;
6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау;

1



17


«Бәтеңке,

шұжық, балқаймақ»

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу;

1



18


Еліміздің ірі қалалары

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;

6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану;

1



19


Ауыл мен қаланың тұрмыс - тіршілігі

6. 1. 6. 1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру;

6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу;

1



20

3. Таулар сыры


Таулар

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну;
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

1



21


Таулар

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;
6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1



22


«Мен таулықпын»

6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру;

1



23


Әлемдегі биік таулар

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру;

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу;

1



24


Әлемдегі биік таулар.

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

БЖБ 2

6.3.4.1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;

6.4.1.1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу;

6.5.1.3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану;

1



25


Қазақстан таулары

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну;
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

1



26


Алатау

6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру;

1



27


Алатау

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;
6. 5. 1. 3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану;

1



28


Тоқсандық жиынтық бағалау

ТЖБ 1

6.1.1.1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6.2.1.1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу;

6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

6.4.3.1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу;

6.5.1.1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану;

1



29


Қарқаралы


6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру;

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу;

1



30


Оқжетпес

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну;
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

1



31


Оқже

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!