Материалдар / 6 сын 1 тоқсан шаруашылық еңбек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сын 1 тоқсан шаруашылық еңбек

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сын 1 тоқсан шаруашылық еңбек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
71
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 1-2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі

Бөлімше:

Тұрғын жай күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Жеке үй, жекеменшік үй

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.1.1 тұрғын үй түрлерінің өзгешілігін айыру(көп пәтерлі үй, жеке үй) асүйдегі жиһазды атау, олардың қолданысы н түсіну. Тазалық сақтау ережелерді орындау

Сабақтың мақсаты:

  • Жеке баспана түрлерінің ерекшеліктерін біледі;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Тұрғын үй түрлерін бағдарлай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Оқушыларға «Қызықты мозайка» ұсынылады.

Қызықты мозайка – оқушыларға ойын арқылы алдыңғы сабақтағы ережені еске түсіру.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Тұрғын үй түрлері

Үй – бұл адамның демалып, өмір сүретін орны. Пәтерді жабдықтау өте күрделі, жауапты жұмыс. Бұл арнайы біліммен қоса талғамды, әдемілікті сезінуді, анық аналитикалық ақылды талап етеді. Үйді отбасындағы әрбір адам бір-біріне кедергі келтірмей, өз жұмысымен еркін айналыса алатындай етіп жабдықтау керек.

Жеке жай, Жеке үй (Особняк) - қаладағы бір жанұяға арналған, адамдардың өміріне, жұмыс істеуіне қажеттіліктің бәрі орнатылған үй.

Өз үйінің болғанын ер адамдарға қарағанда әйел адамдар қатты армандайды. Олар отбасылы болған соң өзге адамның шаңырағында немесе жалға алған пәтерде тұрғысы келмейді. Өйткені оған еркіндік керек. Оның үстіне бір үйде екі әйелдің басы пісе қоймайды. Сондықтан әйелдер қауымы туысымен қосылып болса да бір үйде тұрғанға қарсы келіп жатады. Ал ер адамдар баспана салуға не сатып алуға қаражат жинау үшін достарының немесе туыстарының үйінде бірге тұра беруден арлана қоймайды.


2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.

Дескрипторлар:

  • әңгіме құрастырады

  • Ойын жеткізеді.

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы тұрғыг үй туралы сұрақтарға жауап береді.






Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Оқушы ойын жинақтайды.

Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.




Дискриптор

Сән саладағы тұрғыг үй бағыттарын зерттейді.

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22_nauryiz_2015/26617/



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






















Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 3-4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі

Бөлімше:

Тұрғын жай күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Менің бөлмем.Өзі жататын төсеніштерін ауыстыру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.1.3 дымқыл және құрғақ тазалау жасау (сыпыртқы , щетка, шүперек, шаңсорғыш көмегімен)

9.1.1.4 кілем, жұмсақ жиһазды тазалау

Сабақтың мақсаты:

  • Дымқыл және құрғақ тазалау жасау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Тұрғын үй түрлерін бағдарлай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Оқушыларға «Қызықты мозайка» ұсынылады.

Қызықты мозайка – оқушыларға ойын арқылы алдыңғы сабақтағы ережені еске түсіру.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Төсек матасына қалай күтім жасау керек: ауыстыру, жуу, үтіктеу

Егер сіз ұйықтау жиынтығын дұрыс қолдансаңыз және оған күтім жасасаңыз, онда ол ұзаққа созылады және сізді бір түннен артық қуантады. Ұйқы кезінде адам сұйықтықты жоғалтады - екіден төрт стақанға дейін - және оның бәрі төсек-орынға сіңеді. 

Бұл ылғалды ортада тез көбейетін саңырауқұлақтар мен бактериялардың пайда болуын болдырмау үшін жасалуы керек. Ұйықтар алдында, төсек жаңа ғана төселген кезде, бөлмені желдетіп тұрған жөн. Таза ауа кірді сергітеді және онда микробтар мен бактериялардың көбеюіне жол бермейді.

Ересектер төсек-орын, жастық қап, көрпе жамылғыларын қаншалықты жиі ауыстыруы керек

Бірақ төсек жапқыштарын аптасына бір рет ауыстыру керек. Төсекке таза жатсақ та, киім сияқты кірлейді. Тек бұл ластану көзге көрінбейді:

  • өлі тері жасушалары;

  • жоғалған шаш;

  • тер;

  • май және басқа секрециялар.

Мұның бәрі микроскопиялық организмдер үшін тамақ ретінде қызмет етеді: кенелер, саңырауқұлақтар, бактериялар. Кенелер аллергия тудыруы мүмкін, саңырауқұлақтар мен бактериялардың зақымдануы айқын. Тіпті тұмау вирусы иесі ауырғаннан кейін төсек үстінде қалуы мүмкін. Сондықтан төсек-орын жабдықтарын ауыстыру күнделікті киімдерді ауыстыру сияқты маңызды болуы керек.

Дескрипторлар:

  • әңгіме құрастырады

  • Ойын жеткізеді.

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы тұрғыг үй туралы сұрақтарға жауап береді.








Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды

Оқушы ойын жинақтайды.















Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.


Дискриптор

Сән саладағы тұрғыг үй бағыттарын зерттейді.

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22_nauryiz_2015/26617/



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.










Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі

Бөлімше:

Тұрмыстық заттар күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Шкаф сөрелеріне өз заттарын орналастыру

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.2.1 төсек-орын күтуі (құрғату, қағу, желдету)

9.1.2.2 қоқыс шығару; қоқыс құбырын қолдану, азық-түлікті тоңазытқы шта сақтау үшін контейнерді пайдалану, жеміс-жидекті жақсылап жуу, шикі көкөністерді тазалау, үстөлде қалған қоқымдарды сүрту, ыдыстарды қалдықтар даң тазалау, ыдысты жууға дайындау;

Сабақтың мақсаты:

  • қоқыс шығару; қоқыс құбырын қолдану, азықтүлікті тоңазытқы шта сақтау үшін контейнерді пайдалану, - --жеміс-жидекті жақсылап жуу, шикі көкөністерді тазалау, устөлде қалған қоқымдарды сүрту, ыдыстарды қалдықтар даң тазалау, ыдысты жууға дайындау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Тұрғын үй түрлерін атай білу, оларды тазалай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

  1. Жиі қолданылатын зығыр маталарды сөрелердің алдыңғы жартысында сақтаңыз. Мысалы, егер сіз зығыр шкафта терең сөрелерді ұйымдастырсаңыз, 1 сөрені көрпеге, 1 жаймаға, 1 орамалға арнап көріңіз. Содан кейін, сіз жиі қолданатын көрпелерді, жаймаларды және сүлгілерді сәйкес сөрелердің алдыңғы жартысына жинаңыз. Әр сөренің артқы жартысына сирек қолданатын көрпелерді, жаймаларды және сүлгілерді жинаңыз.

    • Егер сіз терең сөрелерді орналастыру үшін пластикалық контейнерлерді пайдаланбасаңыз да, оларды ұқыпты және тиімді етіп ұйымдастыра аласыз.



2.сөрелердің алдыңғы және артқы жартысындағы заттар.

Ас үйді ұйымдастырыңыз Қойманы немесе ас үй шкафын ұйымдастырған кезде ұқсас тағам түрлерін бір сөреде сақтаңыз. 1 сөрені макарон мен күрішке, 1 -ін нанға, 1 -ін тағамдар мен консервілерге арнаңыз. Сөрелердің алдыңғы жағына жиі қолданатын заттарды және сөрелердің артқы жартысына сирек пісіретін заттарды қойыңыз.

    • Сонымен, сөренің алдыңғы жартысын консервілермен, күрішпен және макаронмен толтыруға болады. Сол сөренің артқы жартысында сұлы жармасы, жарма, жүгері наны және торт қоспалары болуы мүмкін.

  1. Сөреге көбірек сыйғызу үшін зығыр маталарды орап, жинаңыз. Жуынатын және жағажай сүлгілерін, көрпелерді, көрпелерді қоса алғанда, зығыр маталарды үштен бір бөлікке бүктеп, орауға болады. Содан кейін, шкаф сөрелеріне 3 немесе 4 сүлгілерді немесе көрпелерді бірінің үстіне бірін қойыңыз. Оралған және қабатталған зығыр маталар аз орын алады және тек бүктелген зығыр маталарға қарағанда ұқыпты көрінеді.

    • Зығыр маталарды жылжыту сонымен қатар зығыр маталарды маусымдық ретке келтіруді жеңілдетеді. Әр көктемде ауыр көрпелер мен көрпелерді терең шкаф сөресінің артқы жартысына жылжытыңыз, мақта жаймаларын, жеңіл көрпелерді және жағажай сүлгілерін сөрелердің алдыңғы жартысына тартыңыз.

Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- Үй тазалығын сақтай біледі;

-ойларын дәптерге түсіреді.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Үйге тапсырма

Өз бөлмелерінің суретін салып келу.

Оқушы үй тазалығы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

Источник:

https://kk.usefultipsdiy.com/7465202-how-often-do-adults-and-children-including-newborns-need-to-change-bedding-at-home



Үйде төсек-орын жабдықтарын ересектер мен балалар (соның ішінде жаңа туған нәрестелер) қаншалықты жиі ауыстыруы керек | Пайдалы кеңестер


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






















Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ6-7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі

Бөлімше:

Тұрмыстық заттар күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Тұрғын үйді құрғақ тазала

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.2.8 терезе алдын, газ плитасын, тоғазытқы шты жуғыш затпен жуып сүрту.

9.1.1.5 еденді сумен жуып, айналарды сүрту

Сабақтың мақсаты:

  • терезе алдын, газ плитасын, тоғазытқы шты жуғыш затпен жуып сүрту.

  • еденді сумен жуып, айналарды сүрту

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Тұрғын үйді тазалай білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Тұрғын үйді жинау

Сәнді де мәнді тұрмыс кепілі
Адамзаттың ұрпағы ежелден-ақ айналасындағы табиғаттың терең сырлары мен құпияларын білуге, қоршаған ортасымен үйлесімді өмір сүруге талпынып келеді. Соның нәтижесінде олар дамып, жетілу сатысына сәйкес үңгірлерде тіршілік кешуден бастап жеркепе, лашық, жер үй тәрізді баспаналарды ойлап тауып, қазір көп қабатты жайлы да жарық ғимараттардағы пәтерлерде, жеке котедждерде өмір суретін ахуалға ие болды. Енді оларды үй ішіндегі үйлесімді тірлікті қалай орнатуға болады, осы мәселе қатты толғандыруда. Осыған орай біз Шығыс ілімдерінің негізінде үйде үйлесімді өмір сүру қағидалары туралы ұсыныстарды, ақыл-кеңестерді ортаға самақшымыз.
Баспанадағы басты талаптар
Бірінші талап. Ол – бөлмелердегі тазалық. Бұл мұнда өмір сүрушілердің көңіл күйлері мен денсаулығы үшін аса қажет. Сол себепті бөлмелерді жиі тазалап, ауасын жаңартып, шаң-тозаңын кетіріп, иісін жақсартып тұру қажет. Бөлмелерге әртүрлі жиһаздарды толтырып, заттарды жинай беру шаңның көбеюіне жол береді, үйді таза ұстауды қиындатады.
Тазалық сақтау үшін мынандай жұмыстарды атқару қажет:
1. Күн сайын бөлменің, ондағы заттардың шаңын сүртіп тұру.
2. Еденді дымқыл щеткамен, сыпырғышпен жайлап сыпыру.
3. Аптасына екі рет еденді жуып отыру.
4. Терезені, жақтауын кірлетпей сүрту.
5. Жұмсақ мебель мен кілемдерді шаңсорғышпен тазалау.
6. Күніне 3 рет терезе желдеткішін 30 минуттай ашып, бөлмелерді желдету: а) таңертеңгілік дене шынықтырғанда. ә) бөлмені жинастырғанда. б) ұйықтар алдында.
7. Жазда терезеге тор ұстап, ашып қою.
8. Бөлменің ауасын тазарту үшін механикалық желдеткіштерді де пайдалану.
9. Үйдегі, дәретханадағы, ас бөлмесіндегі ауа тартқыштарды тазалап, ашық ұстау.
10. Жуылған кірді балконда, аулада жайып, кептіру (үйде кірді кептіргенде сыз тартады, ауаны ылғалдайды).
Мұның бәрі «Тұрғын үй гигиенасы» деп аталады.
Екінші талап. Бұл киім-кешек, заттарды шашып тастамай, жинақы ұстау. Сырттан үйге кірісімен-ақ шешкен киімдерді, қолға ұстаған заттарды өз орнына апарып қою қажет. Сыртқы киімдерді жатын бөлмеге апармайды. Ол бөлменің тазалығын, иісін, жинақылығын бұзады. Киім-кешектерді ерлер мен әйелдердікін араластырып ілмейді. Кеңсе заттары, крем, дәрі-дәрмектерді салған сөмке, портфель, қалталарды ас үйге апармайды. Керексіз заттардың жиналып қалмауына, автокөлік бөлшектерінің дәліз, бөлмелерде, балкондарда сақталмауына назар аудару қажет. Олар жан-жағын ластап, улауы мүмкін.
Үшінші талап. Ол – үй ішінің санитарлық жағдайын қатаң сақтау. Ас үйде тамақты ашық қалдырса, тағам қалдықтарын уақытында төгіп, ыдысын тазартып, жуып тұрмаса, үйде шыбын-шіркей, түрлі құрт-құмырсқаның қаптауы ықтимал. Ыдыс-аяқ уақытылы жуылмай, ас үйде үйіліп қала беретін болса, ол кеміргіштері мен жәндіктерінің пайда болуына жағдай жасайды, үйдегі ауаның иісін бұзады. Жуынғаннан кейін ваннаны да жақсылап тазалап, су ағатын тесікті арнайы щеткамен тазартып тұрған жөн. Дәретхананың ішін де дезинфекциядан өткізіп тұру қажет. Қабырғаның, төбенің сылағы түскен, жарылған, көгерген жерін уақытында жөндеп, әрлеп тұрмаса, бұл да үй ішінің санитарлық жағдайын нәшарлатады. Жатын бөлмесінде, ас үйде, қонақ бөлмесінде иісі күшті лактар мен бояуларды қолданбаған дұрыс. Терезелерді тұмшалап, бөлме ішіне күннің сәулесін, жарығын түсірмеу – үй ішінің санитарлық жағдайын ауырлатады.
Төртінші талап. Бұл – үй жиһаздары мен мебельдерді дұрыс орналастыра білу. Мұнда әр заттың пәтерге көрік, жайлы жағдай туғызуына айрықша көңіл бөлінеді. Ең бастысы, олардың бөлмеде жүріп-тұруға, дем алуға, жұмыс істеуге, қонақ күтуге қолайлы болғаны, терезеден түсетін жарықты көлегейлемеуі, батарея жылуын жауып тастамауы, үйдің ішін жуып, сыпырып тазалауды қиындатпағаны, құлап кету қаупінің жоқтығы, бір-бірімен жарасымды үйлестік табуы. Жиһаздар мен мебельдердің әр бөлмеге арналған түрлері бар. Оны шатастырмай, қалыптасқан дәстүрден ауытқымай өз орнына қоя білген оңды.
Жатын бөлмесі. Ғылыми зерттеулер бойынша ой қорытсақ, адамдар өз өмірінің төрттен бірін, яғни 70 жыл жасаған кісінің 23 жылы ұйқымен өтеді екен. Осыған орай Шығыс ілімі, оның ішінде Фэн-шуй жатын бөлмесінің дұрыс жабдықталуына, оңды орналасуына ерекше мән-маңыз береді. Мұнда қойылатын басты талаптар:
1. Жатын бөлмесі баспананың кіреберіс бөлігінен, ас үй мен дәретханадан алыс болсын.
2. Ұйықтап демалатын бөлменің есігі өзге бөлменің есігіне қарама-қарсы тұрмасын.
3. Жатын бөлмесінің төбесі тегіс, ақ түсті болсын.
4. Жатын бөлмесінің солтүстік-шығыс жақта орналспағаны дұрыс.
5. Егде тартқан кісілердің жатын бөлмесі солтүстік-батыс жақта орналассын.
6. Бизнес, өнер, шығармашылықпен айналысатындардың жатын бөлмесі оңтүстік-шығыс жақта болғаны жөн.
7. Жатын кереуетінің бас жағы қабырғаға қарап орналассын.
8. Иіссудың бос құтылары жатын бөлмесінде жиналып қалмасын.
9. Жатын бөлмесіне жөндеу жұмыстары жиі жүргізілмесін.
10. Керует орталық жылу батареясына жақын орналаспасын.
11. Жатын бөлмесінің қабырғасы жуынатын бөлме, дәретхана, ас үймен жапсарлас болмасын.
12. Жатын бөлмесінде адамдардың басын төр жаққа, аяғын есік жаққа қаратып жатқаны дұрыс.
Түсініктеме: Жатын бөлмесінің есігі басқа бөлмелердің есігіне қарама-қарсы болса, үй иелерінің арасында жиі түсінбеушілік, кикілжің болып тұрады. Жатын бөлмесінің төбесі ою, өрнекті, түрлі-түсті болса, бөлмеге жиі жөндеу жасалса ерлі-зайыптылардың арасында ұрыс-керіс көбейеді. Баспана тұрғындарының қаржылық дағдарысқа ұшырауы жиілейді. Әрине, мұның бәрі Шығыс ілімінің болжамдары. Оған сену, сенбеу, оны орындау, орындамау әркімнің өз еркінде.
Балалар мүйісі. Отбасындағы балалардың жеке бөлмесі болмаған жағдайда оларға арнайы мүйіс жасап беруге болады. Оны пәтердегі бөлмелердің ыңғайлы бір бұрышынан жасайды. Мұнда олар өздерінің ойыншықтарын, кітаптарын қойып, сонда ойнап, сабаққа дайындалады. Балалар мүйісі олардың жасына сәйкес жабдықталады. Олар мынандай екі түрге бөлінеді.
1. Мектеп жасына дейінгі балалар мүйісі. Оған кішкентай стол, орындық, шағын шкаф немесе этажерка қояды. Олар баланың бойына шақталып жасалады, әйтпесе таңдап, сатып алынады.
2. Төменгі сыныптағы оқушы балалардың мүйісі. Мұнда сабаққа дайындалатын, ойыншықтарды сақтайтын орын болуы керек. Үстіне жарық жақсы түсетіндей етіп шағын жазу столын да қояды. Бұл жастағы балалар әртүрлі заттар жасауға құштар. Мүйіс оған да қолайлы болсын.
Қонақ бөлмесі. Оған пәтердегі ең үлкен бөлме таңдап алынады. Ол барлық отбасы мүшелерінің, шақырылған қонақтардың бас қосуына, ән-күй тыңдауға, мерекелік дастарқан жаюға қолайлы болуға тиісті. Қонақтардың жақсы дем алуы үшін бұл бөлмені бірнеше бөлікке бөледі. Олар: ас ішетін жер, дем алатын орын, жұмыс істейтін мүйіс.
Демалатын мүйістің жаз кезінде терезеге жақын болғаны дұрыс. Оған кресло, диван, журнал столын, кітап шкафын, сөресін, теледидар қоюға болады. Қонақ бөлмесін аймақтарға бөлгенде оған жарықтың дұрыс түсуі ескеріледі. Қонақ бөлмесіне аквариум қойсаңыз, ішінде балығы көп болсын және оны байлық бағытына сәйкес орналастырыңыз. Сонда отбасының ырысы тасып, шаңырақ береке, байлыққа бөленеді.
Бөлмені суретпен безендіру
* Акварельмен салынған суреттерді ақ және түрлі-түсті (ашық емес) қағаздан жасалған паспартуға қоюға болады.
* Сурет көзі кішірейіп көрінбеуі үшін паспартудың ені тым жіңішке болмауға тиіс.
* Майлы бояумен салынған суреттерді қоятын раманың түсі, ені, бедері мен тереңдігі оған салынатын суреттің түсі мен сипатына сәйкес келсін.
* Қоңырқай түсті суреттерді ашық рамаға салса, сурет одан әрі күңгірт болып көрінеді.
* Қоңырқай рамаға салынған ашық түсті суреттер көз тартпайды.
* Көлемді суреттің рамасы оған лайық болсын.
* Кейде үлкен рамаға салынған шағын суреттер де жақсы үйлесім табады.
* Акварельмен, пастельмен салынған суреттерді әйнектелген рамаға салып, сыртынан қатты қағазбен бастырып, біріккен тұсын жіңішке қағаз және коленкормен, басқа да заттармен желімдейді.
* Суреттерді қабырғаға немесе бұрышқа сәл еңкейтіп іледі.
* Егер сурет тіктеу ілінсе, жоғары жағы жылтырап нашар көрінеді.
* Сурет тым еңкіш ілінсе, сиықсыз болып көрінеді. Тым биік, тым аласа ілінсе де солай.
* Акварель күн сәулесінен оңып кетеді.

Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- Үй тазалығын сақтай біледі;

-ойларын дәптерге түсіреді.

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Үйге тапсырма

Өз бөлмелерінің суретін салып келу.

Оқушы үй тазалығы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

Источник: https://www.tarbie.kz/10057

https://medkenes.kz/ekologiya/t-r-yn-j-gigienasy


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.










Шаруашылық еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 9 сабақ8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі

Бөлімше:

Тұрмыстық заттар күтімі

Сабақтың тақырыбы:

Ыдыстарды жууға дайындау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

9.1.2.6 шай ішетін ыдысты жуып сүрту;

9.1.2.7 қасық, шанышқы, пышақтард ы жуу:

Сабақтың мақсаты:

  • шай ішетін ыдысты жуып сүрту;

  • қасық, шанышқы, пышақтард ы жуу:

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Ыдыстарды жууға дайындауға үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Ыдыстарды жууға дайындау

Бұл – үйді толық жиыстыру емес, алайда «бүгін ыдысты кім жуады?» деген сұрақ отбасылық өмірдің кішігірім мәселелерінің бірі болып есептеледі. Егер ыдыс жууға арналған құралды дұрыс таңдап, үрдісті сауатты ұйымдастыратын болсаңыз, ыдыс жуу қиынға соқпайды және уақыт алмайды.

Бірінші ереже: әдемі қолғап, алжапқыш және ыдыс жууға арналған ысқыш сатып алыңыз, түстері өзіңіз жақсы көретіндерден болсын, сонда олар әр ыдыс жуған сайын көңіл-күйіңізді көтеретін болады.

Екінші ереже: ыдысты дастархан басынан тұрған бойда бірден жуыңыз. Мұндай жағдайда ыдыс жуу үрдісі зауық болмайтын бөлек бір шаруа емес, тамақтану рәсімінің бір бөлігіне айналады.

Үшінші ереже: ас даярлау кезінде пайдаланылған ыдысты бірден жуып, орнына қойған жөн. Сонда тамақтанғаннан кейін шұңғылшада ыдыс-аяқ үйіліп жатпай, тек бірнеше тәрелке, саптыаяқ және асхана аспаптары ғана болады.

Төртінші ереже: майды керемет кетіріп қана қоймай, сонымен қатар қолдың терісін ылғалдандыратын жуғыш құралдарды пайдаланыңыз.

Бесінші ереже: шанышқылардың, қасықтардың және пышақтардың барлығын бір уақытта сабындап, су ағынының астында бірге жуыңыз.

Алтыншы ереже: оңай зақымданатын тефлон жабыны бар ыдыс ерекше күтімді қажет етеді: оны ұнтақ немесе паста түріндегі жуғыш құралдармен тазаламаған жөн.

Жетінші ереже: сонымен қатар сүйікті музыканы, аудиокітаптарды, теледидарды немесе отбасымен тілдесуді ұмытпаңыз. Асүйді жиыстыру барысында, үйді жиыстырған секілді, бірнеше істі бір уақытта жасауға болады.

Бейнематериал көру немесе тыңдау

2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді.

Дескрипторлар:

- Үй тазалығын сақтай біледі;

-ойларын дәптерге түсіреді.

3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Үйге тапсырма

Өз бөлмелерінің суретін салып келу.

Оқушы үй тазалығы туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді

Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды

Источник: https://www.tarbie.kz/10057

https://medkenes.kz/ekologiya/t-r-yn-j-gigienasy


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!