Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сын 1 тоқсан шаруашылық еңбек
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 1-2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Бөлімше: |
Тұрғын жай күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жеке үй, жекеменшік үй |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.1.1 тұрғын үй түрлерінің өзгешілігін айыру(көп пәтерлі үй, жеке үй) асүйдегі жиһазды атау, олардың қолданысы н түсіну. Тазалық сақтау ережелерді орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Оқушыларға «Қызықты мозайка» ұсынылады. Қызықты мозайка – оқушыларға ойын арқылы алдыңғы сабақтағы ережені еске түсіру. |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Тұрғын үй түрлері Үй – бұл адамның демалып, өмір сүретін орны. Пәтерді жабдықтау өте күрделі, жауапты жұмыс. Бұл арнайы біліммен қоса талғамды, әдемілікті сезінуді, анық аналитикалық ақылды талап етеді. Үйді отбасындағы әрбір адам бір-біріне кедергі келтірмей, өз жұмысымен еркін айналыса алатындай етіп жабдықтау керек. Жеке жай, Жеке үй (Особняк) - қаладағы бір жанұяға арналған, адамдардың өміріне, жұмыс істеуіне қажеттіліктің бәрі орнатылған үй. Өз үйінің болғанын ер адамдарға қарағанда әйел адамдар қатты армандайды. Олар отбасылы болған соң өзге адамның шаңырағында немесе жалға алған пәтерде тұрғысы келмейді. Өйткені оған еркіндік керек. Оның үстіне бір үйде екі әйелдің басы пісе қоймайды. Сондықтан әйелдер қауымы туысымен қосылып болса да бір үйде тұрғанға қарсы келіп жатады. Ал ер адамдар баспана салуға не сатып алуға қаражат жинау үшін достарының немесе туыстарының үйінде бірге тұра беруден арлана қоймайды.
2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады. Дескрипторлар:
3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы тұрғыг үй туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Оқушы ойын жинақтайды. Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.
|
Дискриптор Сән саладағы тұрғыг үй бағыттарын зерттейді. Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22_nauryiz_2015/26617/ |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Бөлімше: |
Тұрғын жай күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Менің бөлмем.Өзі жататын төсеніштерін ауыстыру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.1.3 дымқыл және құрғақ тазалау жасау (сыпыртқы , щетка, шүперек, шаңсорғыш көмегімен) 9.1.1.4 кілем, жұмсақ жиһазды тазалау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Оқушыларға «Қызықты мозайка» ұсынылады. Қызықты мозайка – оқушыларға ойын арқылы алдыңғы сабақтағы ережені еске түсіру. |
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Төсек матасына қалай күтім жасау керек: ауыстыру, жуу, үтіктеуЕгер сіз ұйықтау жиынтығын дұрыс қолдансаңыз және оған күтім жасасаңыз, онда ол ұзаққа созылады және сізді бір түннен артық қуантады. Ұйқы кезінде адам сұйықтықты жоғалтады - екіден төрт стақанға дейін - және оның бәрі төсек-орынға сіңеді. Бұл ылғалды ортада тез көбейетін саңырауқұлақтар мен бактериялардың пайда болуын болдырмау үшін жасалуы керек. Ұйықтар алдында, төсек жаңа ғана төселген кезде, бөлмені желдетіп тұрған жөн. Таза ауа кірді сергітеді және онда микробтар мен бактериялардың көбеюіне жол бермейді. Ересектер төсек-орын, жастық қап, көрпе жамылғыларын қаншалықты жиі ауыстыруы керекБірақ төсек жапқыштарын аптасына бір рет ауыстыру керек. Төсекке таза жатсақ та, киім сияқты кірлейді. Тек бұл ластану көзге көрінбейді:
Мұның бәрі микроскопиялық организмдер үшін тамақ ретінде қызмет етеді: кенелер, саңырауқұлақтар, бактериялар. Кенелер аллергия тудыруы мүмкін, саңырауқұлақтар мен бактериялардың зақымдануы айқын. Тіпті тұмау вирусы иесі ауырғаннан кейін төсек үстінде қалуы мүмкін. Сондықтан төсек-орын жабдықтарын ауыстыру күнделікті киімдерді ауыстыру сияқты маңызды болуы керек. Дескрипторлар:
3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы тұрғыг үй туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды Оқушы ойын жинақтайды.
Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады. |
Дискриптор Сән саладағы тұрғыг үй бағыттарын зерттейді. Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/arnayyi_jobalar/22_nauryiz_2015/26617/ |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Бөлімше: |
Тұрмыстық заттар күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шкаф сөрелеріне өз заттарын орналастыру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.1 төсек-орын күтуі (құрғату, қағу, желдету) 9.1.2.2 қоқыс шығару; қоқыс құбырын қолдану, азық-түлікті тоңазытқы шта сақтау үшін контейнерді пайдалану, жеміс-жидекті жақсылап жуу, шикі көкөністерді тазалау, үстөлде қалған қоқымдарды сүрту, ыдыстарды қалдықтар даң тазалау, ыдысты жууға дайындау; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру
2.сөрелердің алдыңғы және артқы жартысындағы заттар. Ас үйді ұйымдастырыңыз Қойманы немесе ас үй шкафын ұйымдастырған кезде ұқсас тағам түрлерін бір сөреде сақтаңыз. 1 сөрені макарон мен күрішке, 1 -ін нанға, 1 -ін тағамдар мен консервілерге арнаңыз. Сөрелердің алдыңғы жағына жиі қолданатын заттарды және сөрелердің артқы жартысына сирек пісіретін заттарды қойыңыз.
Бейнематериал көру немесе тыңдау 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді. Дескрипторлар: - Үй тазалығын сақтай біледі; -ойларын дәптерге түсіреді. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау Үйге тапсырма Өз бөлмелерінің суретін салып келу. |
Оқушы үй тазалығы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
Источник:
Үйде төсек-орын жабдықтарын ересектер мен балалар (соның ішінде жаңа туған нәрестелер) қаншалықты жиі ауыстыруы керек | Пайдалы кеңестер |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Бөлімше: |
Тұрмыстық заттар күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тұрғын үйді құрғақ тазала |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.8 терезе алдын, газ плитасын, тоғазытқы шты жуғыш затпен жуып сүрту. 9.1.1.5 еденді сумен жуып, айналарды сүрту |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Тұрғын үйді жинау Сәнді де мәнді тұрмыс
кепілі Бейнематериал көру немесе тыңдау 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді. Дескрипторлар: - Үй тазалығын сақтай біледі; -ойларын дәптерге түсіреді. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау Үйге тапсырма Өз бөлмелерінің суретін салып келу. |
Оқушы үй тазалығы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
Источник: https://www.tarbie.kz/10057 https://medkenes.kz/ekologiya/t-r-yn-j-gigienasy |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Шаруашылық еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 9 сабақ8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Тұрғын жай мен тұрмыстық заттардың күтімі |
|||||
Бөлімше: |
Тұрмыстық заттар күтімі |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ыдыстарды жууға дайындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
9.1.2.6 шай ішетін ыдысты жуып сүрту; 9.1.2.7 қасық, шанышқы, пышақтард ы жуу: |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Ыдыстарды жууға дайындау Бұл – үйді толық жиыстыру емес, алайда «бүгін ыдысты кім жуады?» деген сұрақ отбасылық өмірдің кішігірім мәселелерінің бірі болып есептеледі. Егер ыдыс жууға арналған құралды дұрыс таңдап, үрдісті сауатты ұйымдастыратын болсаңыз, ыдыс жуу қиынға соқпайды және уақыт алмайды. Бірінші ереже: әдемі қолғап, алжапқыш және ыдыс жууға арналған ысқыш сатып алыңыз, түстері өзіңіз жақсы көретіндерден болсын, сонда олар әр ыдыс жуған сайын көңіл-күйіңізді көтеретін болады. Екінші ереже: ыдысты дастархан басынан тұрған бойда бірден жуыңыз. Мұндай жағдайда ыдыс жуу үрдісі зауық болмайтын бөлек бір шаруа емес, тамақтану рәсімінің бір бөлігіне айналады. Үшінші ереже: ас даярлау кезінде пайдаланылған ыдысты бірден жуып, орнына қойған жөн. Сонда тамақтанғаннан кейін шұңғылшада ыдыс-аяқ үйіліп жатпай, тек бірнеше тәрелке, саптыаяқ және асхана аспаптары ғана болады. Төртінші ереже: майды керемет кетіріп қана қоймай, сонымен қатар қолдың терісін ылғалдандыратын жуғыш құралдарды пайдаланыңыз. Бесінші ереже: шанышқылардың, қасықтардың және пышақтардың барлығын бір уақытта сабындап, су ағынының астында бірге жуыңыз. Алтыншы ереже: оңай зақымданатын тефлон жабыны бар ыдыс ерекше күтімді қажет етеді: оны ұнтақ немесе паста түріндегі жуғыш құралдармен тазаламаған жөн. Жетінші ереже: сонымен қатар сүйікті музыканы, аудиокітаптарды, теледидарды немесе отбасымен тілдесуді ұмытпаңыз. Асүйді жиыстыру барысында, үйді жиыстырған секілді, бірнеше істі бір уақытта жасауға болады. Бейнематериал көру немесе тыңдау 2. Тапсырма;(Т) Оқушы көрген бейнебаян материалдарын пайдаланып, есте сақтау қабілеті бойынша дәптерге түсіреді. Дескрипторлар: - Үй тазалығын сақтай біледі; -ойларын дәптерге түсіреді. 3. Рефлексия: Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені...... ........................................................................................... Мен .................................... ..............идеяны ұсындым Мен мақсатқа жеттім...................өйткені..................... Сабақ мен үшін................................................... болды Менің көңіл күйім............................................................ Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау Үйге тапсырма Өз бөлмелерінің суретін салып келу. |
Оқушы үй тазалығы туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор Сән саладағы стильдік бағыттарын зерттейді Белгілі бір стильде шығармашылық жұмысты орындайды |
Источник: https://www.tarbie.kz/10057 https://medkenes.kz/ekologiya/t-r-yn-j-gigienasy |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|