Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сынып 2 тоқсан үйден оқыту бейнелеу өнері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 8-9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Шығармашылық жұмыстарды құру және жасау |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жолақта өрнек құрау (қарындаш, гуашь) |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.1.2 суретте мұғалім атаған қарапайым оқиғаға тән белгілерді бере білу; 6.2.1.1. қимаүлгінің көмегімен геометрия лық пішіндерд ен құралған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң суретін жолақта, шаршыда, дөңгелекте салу; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу.
«Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Жаңа сабақ. Живопись дегеніміз – әр түрлі бояу түрлерімен жазықтық бетінде орындалатын көркем шығарма деп өткен сабақта айтып өткенбіз. Енді бүгін сол бояу түрлерімен тереңірек танысамыз. Алдымен бояу түрлерін атап өтейік. Олар: акварель, гуашь, темпера, майлы бояу, пастель. Акварель латынның «agua» - «су» деген сөзінен шыққан. Акварель бояуы қағазға өте жұқа, мөлдір етіліп жағылады. Акварель бояуымен жұмыс жасау барасында бояулардың жұқа да мөлдір қабаттарын бірінің үстіне бірін жағу арқылы орындауға болады. Акварель бояуының ең басты қасиеті – мөлдірлік. Сондықтан жұмыс істеу барысында ұқыптылыққа, тазалыққа дағдыланған жөн. Гуашь –суға езілетін қою бояу, кепкен кезде түсін өзгертеді. Сондықтан гуашь бояуымен батыл жұмыс істеуге болады. Бейнелеу барысында кеткен кемшіліктерді де оңай түзетуге болады. Гуашь сәндік суреттер салуға өте қолайлы. Гуашьпен жұмыс істейтін қағаз жылтыр әрі қалындау болуы керек. Темпера – сөзі бояудың атын да, сол бояумен салынған шығарманы да бірдей білдіреді. Темпера бояуы жұмыртқаның сары уызына немесе басқа желімдегіш материалға ұнтақталып дайындалады, бояу суда езіледі, бырақ кепкеннен кейін жуылмайды. Ондай суреттердің бетін дымқыл шұберекпен сүртугеде болады. Енді түстер түрлеріне көшеміз. Бейнелеу өнерінде 3 негізгі түс бар. Олар: сары, қызыл, көк. 3 түссіз түс, олар: ақ, сүр, қара. Үш негізгі түстерді қосу арқасында басқада сан алуан түстерді табуға болады. Мысалы: сары+қызыл=сарғышқызыл түс (оранжевый), сары+көк=жасыл (зеленый), қызыл+көк=қою көк (фиолетовый жасыл+қызыл=қоңыр (коричневый) түс шығаруға болады. Бұл тек бірнеше түс қана, оларды араластыра берсе одан да көп түс таба аламыз. Тағы түстер жылы және суық түске бөлінеді. Жылы реңкті түстер: ашық сары, сары, сарғылт, ашық қызыл, алқызыл, қызыл т.б. суық реңкті түстер: ашық көк, көк, қою көк, жасыл көк, ашық жасыл, жасыл, қоңыр т.б. басқа сөзбен айтқанда жылы түстермен күн, алау, ыстық топырақ жылу сездіретін заттарды бейнелейміз, суық түстермен мұз, су, қар, жаңбыр, желді бейнелейміз. Жылы түстер Суық түстер Сарамандық жұмыс: бояу қосылыстарын табу, жылы суық түстерді ажыратып Сабақ қортындысы: жаңа сабақты қайталап өту.
|
Оқушы мүсін туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор мұғаліммен бірге өрнекэлементтерімен безендіру; |
Ою-өрнек шаблондары |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелуеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 12-13 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Карнавалдық көзілдіріктер |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.1.4 карнавалдық бетперде жасау 6.2.2.1 симметриялық пішінді заттарды анықтау және олардың суретін салу; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 5 минут |
Оқушымен аманадасу. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы 5 минут 5 минут 5 минут 10 минут 10 минут |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Бейнематериал көру немесе тыңдау Айтылым: 1. Видеороликтен нені түсіндің? 2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр 3. Мәтінді іштей оқы Жаңа жылдар, Хэллоуин немесе Маскарадты шарлар - бұл кез-келген адам өз бетін маска астына жасырып, жұмбақ адам бола алатын күндер. Перғауын, ханшайым, сиқыршы немесе керемет түкті құс әйел - сіз кез-келген бейнені көруге құқығыңыз бар, тек костюмді таңдауыңыз керек. Негізгі міндет трансформацияға көмектесетін масканы таңдау болып табылады. Мұндай кішігірім аксессуарды табу әрдайым қиын, әсіресе сіздің қалауыңыз туралы нақты сурет сіздің басыңызда қалыптасқан кезде. Өзіңізді қиялмен және қолөнер бұйымдары мен кеңсе тауарларының қорабымен қаруландырып, өз қолыңызбен түпнұсқа маска жасаңыз.
Масканы өз қолыңызбен қалай жасауға болады?Өз қолыңызбен жасаған маска басқалардың назарын аударатыны сөзсіз және оларды жасауға үлкен рахат сыйлайды. Масканы жасаудың күрделілігі оның түріне байланысты - картонды басқаларға қарағанда жасау оңай, ал гипс маскасы ең қиын болып саналады. 2. Тапсырма; (Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады. Бұған қажетті жабдықтар:
Нұсқаулық1-қадамРубин түсті барқыт қалың картон парағына көзілдіріктің пішінін салыңыз. Қажет емес жағында орналасуды қадағалаңыз, сонда ешқандай қосымша соққылар көрінбейді. Жиектерді Зорроның маскасын имитациялайтындай етіп созыңыз. Жоғары немесе төмен қисайған үшкір пішінді қолданыңыз. Саңылаулар жасалуы үшін көзге арналған негізді кеңейтіңіз. Бөлшек сіздің қастарыңызды, көздеріңізді жасырып, бет сүйектеріңізден өтіп кетуі керек. 2-қадамПериметрі бойынша қосымша 1 сантиметр қалдырып, орналасуын қиыңыз. Масканы бетіңізге дейін жеткізіп, қарындашпен көз саңылауларының орнын мұқият белгілеңіз. Артық картонды кесуге болады. Пышақты пайдаланып, көзге ұқсас екі тесік жасаңыз. Картонды сындырмауға тырысыңыз. 3-қадамМасканың бір шетінде шляпаның сағызын тапаншаның көмегімен желіммен бекітіңіз. Желімді қатайтып, қолөнерді өзіңізге киіп көріңіз, икемділікті масканың екінші шетіне дейін созыңыз, ол сіздің басыңызға мықтап орналасады. Қосымша сантиметрлерді кесіп, серпімді ұшын маскаға қайта бекітіңіз. Аксессуардың жұмыс аймағын «кір» көрінбейтін етіп безендіру керек. Өздігінен жабысатын қағазды алыңыз, бетті пленкадан босатыңыз және оны масканың дұрыс емес жағына бекітіңіз. Көлемді элементтерді пленкамен мықтап орауға тырысып, қайшыны қолданып, саусақтарыңызбен серпімді бекітілген жерді мұқият басып тұрып, артық жұмыс материалын мұқият кесіңіз. 4-қадамКартонның түсіне сәйкес келетін ұзын сәндік қауырсындарды, сондай-ақ контрастын қара түстерді таңдаңыз. Олар ұзын немесе қысқа болуы мүмкін. Масканың бір шетіне резеңке желім жағып, қауырсындарды желдетіп шығарыңыз, қауырсындардың негіздерін бір-біріне мықтап қысыңыз. Желімнің сұйық екендігіне көз жеткізіңіз, әйтпесе қондырма берік болмайды. Декорды толығымен төсеу үшін жұмыс жасағанда, ыстық желімді тамшылармен қосыңыз. 5-қадамЖелімді жасыру үшін қауырсындардың түбіне брошь немесе үлкен ринстондарды бекітіңіз. Егер сіз бекіту көлемді болса, шеңберге айналдырылған жіңішке қара шілтерден руфельдер қосуға болады. Енді алынған масканы жылтыр лакпен себіңіз және оны толық құрғатыңыз. Қолөнер дайын. Дескрипторлар: - Ұқыпты орындайды. - Берілген стильге сай жасайды. Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау |
Оқушы ермексаз туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады. Түрлі-түсті бояйды.
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор симметриялық пішінді заттарды анықтау және олардың суретін салады. |
Карнавалдық масканы қалай жасауға болады | Хобби 2024https://kk.hobbygaiety.com/10775961-how-to-make-a-carnival-mask |
||
Аяқталуы 5 минут |
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 14-15 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Мерекелер мен айтулы даталарға арналған ашық хаттар |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.2.3 бояумен жұмыстың қарапайым тәсілдерін пайдалану, фонды бояу; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау. Оқушымен шағын әңгіме қозғау. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында оқушы ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Жаңа сабақты
түсіндіру Кептірілген гүлдерді қосып көріңіз, раковиналар, немесе басқа әшекейлер. Ашық хаттардың сыртқы жағында ең көп безендірілетін болады. Жыл мезгіліне, ерекше оқиғаға немесе оны жасайтын адамға байланысты тақырыпты таңдаңыз.
Кәдімгі ашық хаттар үшін бірнеше суреттерден тұратын коллаж жанасуға жарайды. Сақталған ескі оқулықтар, балалар кітаптары, журналдар мен газеттер ашық хаттарыңыз үшін тамаша материал болып табылады. Егер сізде олар жеткіліксіз болса, жергілікті дүкеннен арзан бағамен немесе тіпті ашық хаттарыңыз үшін таңдауға болатын тегін журнал қиындыларын табыңыз.
Егер мүмкіндігіңіз болса, ашықхаттың алдыңғы жағына немесе ішіне сурет салыңыз. Ашық хатқа сурет салу үшін сізге керемет суретші болу шарт емес. Алушыға байланысты сіздің сезімдеріңіздің күлкілі сызбасының немесе сызбасының қарапайым сызықтары мерекеге немесе басқа да ерекше оқиғаға қызғылт сыйлық болады. Егер солай болса, сіз жақсы сурет салсаңыз, бұл одан да жақсы болады. Достарыңыз бен отбасыңызға олар бағалайтын жағымды сәтті сыйлау үшін картаны кез келген кескінмен безендіріңіз. Қарапайымдылық пен талғампаздықты мақсат етіңіз. Бірнеше талғаммен таңдалған әшекейлерді қосу тым күрделі композиция жасаудан немесе әшекейлердің санын асыра орындаудан әлдеқайда жақсы. Кептірілген гүлі бар кәдімгі ақ карта ойластырылған және талғампаз болып көрінеді, ол қазірдің өзінде біреуге хабарды жеткізеді.
2. Жасалу
жолдары: |
Оқушы апликация туралы сұрақтарға жауап береді.
Оқушы жауаптары тыңдалады. Оқушы әңгімелей бастайды.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор бояумен жұмыстың қарапайым тәсілдерін пайдалану, фонды бояйды; |
Ашық хат "туған күніңмен, қарағанды!" өз қолдарымен: өзіміз жасаймыз |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
Бейнелеу өнері |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту |
|||||
Бөлімше |
Тікелей заттың өзіне қарап сурет салу (қимаүлгілердің көмегімен) Қоршаған әлемді бейнелеу |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Үйеңкі жапырағы (қарындаш, акварель) |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.2.5 бояуға су немесе ақ бояу қосу арқылы түс қанықтығын азайту; |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Сәлемдесу. Бағалау критерийлері:
Есте сақтау қабілетін арттырады. Өткен сабақты қайталау. «Миға шабуыл» Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.
|
Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру Әңгiмелеу (мұғалімнің сыйы). 3мин
Бізге қажет: акварель, бояу щеткалары, бүріккіш бөтелке, таспа, планшет, қарындаш, өшіргіш, акварель қағазы, ақ гуашь және... тұз. 1-қадам Қағазды планшетке таспаның көмегімен бекітеміз. 2-қадам Біз жапырақтарымызды белгілейміз (жиналғандарын айналдыра аласыз, тек өлшемдері әртүрлі болсын). 3-қадам Бүріккіш бөтелкеден қағаз парағын мол сулаңыз. Суды 3-5 минут жібітіңіз. Вафли сүлгімен суды жапырақтарымыздың шекарасында сүртеміз. 4-қадам Сиқырды бастаймыз :) Біздің фонды акварельмен толтырыңыз. Және бірден тұз себіңіз. Бояуды сумен сұйылтпаңыз, арықтан ашығын алыңыз. Қағаз парағындағы сумен жанасқанда ол түсі мен өңін жоғалтады. Фонға арналған түстерді кездейсоқ дақтармен жағыңыз. Таңдалған палитра: күлгін, көгілдір ФК, кобальт көк, көгілдір, сирень, кармин (көк түстен суық қызылға дейін созылған). Тұз туралы ұмытпайық. Жапырақтардың шеттеріне щеткамен максимум 2-3 миллиметр қашықтықта жақындаймыз.
С із тұз туралы ұмыттыңыз ба? Әлі де кеш емес! 5-қадам Толық кептіруден кейін тұзды құрғақ щеткамен тазалаңыз. 6-қадам. Біз жапырақтарды толтыра бастаймыз. Қағаз парағын бүріккіш бөтелкеден үлкен қашықтықта алдын ала сулаңыз. Таңдалған түстер палитрасы: кадмий сары, кадмий қызғылт сары, қызыл, сары-жасыл. 7-қадам Жапырақтардың бетін майлықпен сүртеміз. 8-қадам Жапырақтардың шеттерін және тамырлардың айналасын қараңғылаңыз. Біз бұтақтарды жүргіземіз.
9-қадам. Жапырақтарды саламыз. 10-қадам (соңғы) Біз жұмысты ақ гуашьмен себеміз (жұмыстың үстіндегі щетканы қағамыз). Міне, біздің нәтиже. Шығармашылық табыс. Дескрипторлар:
|
Оқушы жауаптары тыңдалады.
Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.
Ұқыпты салады Түрлі-түсті бояйды
Оқушы ойын жинақтайды. |
Дискриптор өнер туындысын ан алған эмоциялық сезімін сөзбен білдіру |
ttps://translated.turbopages.org/proxy_u/ru-kk.ru.569815d7-672c5402-40ec3e99-74722d776562/https/multiurok.ru/files/osennii-master-klass-akvarel-po-mokromu-listu-klen.html |
||
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|