Материалдар / 6 сынып 2 тоқсан үйден оқыту бейнелеу өнері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып 2 тоқсан үйден оқыту бейнелеу өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып 2 тоқсан үйден оқыту бейнелеу өнері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2024
58
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 8-9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық жұмыстарды құру және жасау

Сабақтың тақырыбы:

Жолақта өрнек құрау (қарындаш, гуашь)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.1.2 суретте мұғалім атаған қарапайым оқиғаға тән белгілерді бере білу;

6.2.1.1. қимаүлгінің көмегімен геометрия лық пішіндерд ен құралған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң суретін жолақта, шаршыда, дөңгелекте салу;

Сабақтың мақсаты:

  • мұғаліммен бірге өрнек элементтерімен безендіру;

  • қимаүлгінің көмегімен геометрия лық пішіндерд ен құралған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң суретін жолақта, шаршыда, дөңгелекте салу

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.
Оқушымен шағын пікірталас жүргізу.

Бағалау критерийлері:

  • Өрнек құруды білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Жаңа сабақ.

Живопись дегеніміз – әр түрлі бояу түрлерімен жазықтық бетінде орындалатын көркем шығарма деп өткен сабақта айтып өткенбіз. Енді бүгін сол бояу түрлерімен тереңірек танысамыз. Алдымен бояу түрлерін атап өтейік. Олар: акварель, гуашь, темпера, майлы бояу, пастель.

Акварель латынның «agua» - «су» деген сөзінен шыққан. Акварель бояуы қағазға өте жұқа, мөлдір етіліп жағылады. Акварель бояуымен жұмыс жасау барасында бояулардың жұқа да мөлдір қабаттарын бірінің үстіне бірін жағу арқылы орындауға болады. Акварель бояуының ең басты қасиеті – мөлдірлік. Сондықтан жұмыс істеу барысында ұқыптылыққа, тазалыққа дағдыланған жөн.

Гуашь –суға езілетін қою бояу, кепкен кезде түсін өзгертеді. Сондықтан гуашь бояуымен батыл жұмыс істеуге болады. Бейнелеу барысында кеткен кемшіліктерді де оңай түзетуге болады. Гуашь сәндік суреттер салуға өте қолайлы. Гуашьпен жұмыс істейтін қағаз жылтыр әрі қалындау болуы керек.

Темпера – сөзі бояудың атын да, сол бояумен салынған шығарманы да бірдей білдіреді. Темпера бояуы жұмыртқаның сары уызына немесе басқа желімдегіш материалға ұнтақталып дайындалады, бояу суда езіледі, бырақ кепкеннен кейін жуылмайды.

Ондай суреттердің бетін дымқыл шұберекпен сүртугеде болады.

Енді түстер түрлеріне көшеміз. Бейнелеу өнерінде 3 негізгі түс бар. Олар: сары, қызыл, көк.

Shape2 Shape3 Shape1


3 түссіз түс, олар: ақ, сүр, қара.

Shape4 Shape5 Shape6

Үш негізгі түстерді қосу арқасында басқада сан алуан түстерді табуға болады.

Мысалы: сары+қызыл=сарғышқызыл түс (оранжевый),

сары+көк=жасыл (зеленый),

қызыл+көк=қою көк (фиолетовый

жасыл+қызыл=қоңыр (коричневый) түс шығаруға болады.

Бұл тек бірнеше түс қана, оларды араластыра берсе одан да көп түс таба аламыз.

Тағы түстер жылы және суық түске бөлінеді. Жылы реңкті түстер: ашық сары, сары, сарғылт, ашық қызыл, алқызыл, қызыл т.б. суық реңкті түстер: ашық көк, көк, қою көк, жасыл көк, ашық жасыл, жасыл, қоңыр т.б. басқа сөзбен айтқанда жылы түстермен күн, алау, ыстық топырақ жылу сездіретін заттарды бейнелейміз, суық түстермен мұз, су, қар, жаңбыр, желді бейнелейміз.

Жылы түстер Суық түстер

Сарамандық жұмыс: бояу қосылыстарын табу, жылы суық түстерді ажыратып

Сабақ қортындысы: жаңа сабақты қайталап өту.

Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18


Оқушы мүсін туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

мұғаліммен бірге өрнекэлементтерімен безендіру;


Ою-өрнек шаблондары


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.




Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 10-11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Шаршыда өрнек құрау (қарындаш, гуашь). Өздігінен жолақта өрнек құрау (қарындаш, гуашь)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.2.2 заттардың кеңістіктег і қатынасын есепке ала отырып, шамалық арақатынасын беру;

6.2.1.1. қимаүлгіні ң көмегімен геометрия лық пішіндерд ен құралған және өсімдік тәрізді өрнектерді ң суретін жолақта, шаршыда, дөңгелекте салу;

Сабақтың мақсаты:

  • Заттардың кеңістіктег і қатынасын есепке ала отырып, шамалық арақатынасын беру;

  • Жұмысорнын қызметтің берілген түріне дайындау және ауызша нұсқаулыққа сәйкес ретке келтіру

  • Сабақта мұғаліммен, сыныптастарымен ынтымақтасу

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • өзін-өзі ұйымдастыру, міндеттерге басымдық беру, жұмыс уақытын жоспарлау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу. «Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айту арқылы

есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Шаршы ою туралы не білеміз?

«Шаршы»  ою — өрнегіне аударып,  оны қалайша  тез, әрі оңай  жасау  тәсілін  үйретуге   кірісемін29х20 см қағазды  ортасынан тік және  көлденең  бүктеймін. Қағаз екі рет  бүктелгенде  төрт қабатталған  шаршы  формасына  ұқсаған қағаздың  екі  қабатын диагональ бойымен  өзіне   қарай үшінші рет  бүктейді.  Сонда  тең  бүйірлі  үшбұрыш  шығады. Осы  тең бүйірлі   үшбұрыш  сияқты  бүктелген  қағаз  бетіне    шаршы ою-өрнектің жарты    көрінісін  қарындашпен  салады.  Ою-өрнек  элементтері  олпы – солпы болмай  жинақы,  әдемі  көрінуге  тиіс. Егер  дұрыс  сызылмаса  өшіргішпен  өшіріп,  түзеп  отыру  қажет. «Шаршы  оюды  қайшымен ұқыпты  қию  керек. Қиылған ою-өрнекті жайып,  оның бүгілген  жерлерін   тегістейді. Тегістелген  ою-өрне  әдемі  көріну  үшін 29х200 см  басқа (ақ,сары қағазға  желімделеді.   Ою дұрыс  шыққанда ғана  оқушы  матаға  ою-өрнекті  түсіреді және  түр  үйлесімділігіне  көңіл  бөледі.


Жасалу  жолымен таныстыру

 

Дескрипторлар:

- Сұраққа жауап береді

- Берілген стильге сай сурет салады.


3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы кабинет туралы сұрақтарға жауап береді.




Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

Мұғалімнің талаптары мен тапсырмаларын орындау

Жұмыс орнын қызметтің берілген түріне дайындау және ауызша нұсқаулыққа сәйкес ретке келтіру


Источник: https://www.tarbie.kz/79



Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.








Бейнелуеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 12-13

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Карнавалдық көзілдіріктер

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.1.4 карнавалдық бетперде жасау

6.2.2.1 симметриялық пішінді заттарды анықтау және олардың суретін салу;

Сабақтың мақсаты:

  • карнавалдық бетперде жасау

  • симметриялық пішінді заттарды анықтау және олардың суретін салу;

Құндылықтарды дарыту

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • жаңа идеяларды ұсыну;

  • заманауи цифрлық құралдар мен технологияларды меңгеру;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

5 минут



Оқушымен аманадасу.

«Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау.

Бағалау критерийлері:

  • Натюрморт салды үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушы қайталау сұрақтарына жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы


5 минут







5 минут



5 минут





10 минут




10 минут

Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Бейнематериал көру немесе тыңдау

Айтылым:

1. Видеороликтен нені түсіндің?

2. Сурет бойынша әңгіме құрастыр

3. Мәтінді іштей оқы

Жаңа жылдар, Хэллоуин немесе Маскарадты шарлар - бұл кез-келген адам өз бетін маска астына жасырып, жұмбақ адам бола алатын күндер. Перғауын, ханшайым, сиқыршы немесе керемет түкті құс әйел - сіз кез-келген бейнені көруге құқығыңыз бар, тек костюмді таңдауыңыз керек. Негізгі міндет трансформацияға көмектесетін масканы таңдау болып табылады. Мұндай кішігірім аксессуарды табу әрдайым қиын, әсіресе сіздің қалауыңыз туралы нақты сурет сіздің басыңызда қалыптасқан кезде. Өзіңізді қиялмен және қолөнер бұйымдары мен кеңсе тауарларының қорабымен қаруландырып, өз қолыңызбен түпнұсқа маска жасаңыз.

Масканы өз қолыңызбен қалай жасауға болады?

Өз қолыңызбен жасаған маска басқалардың назарын аударатыны сөзсіз және оларды жасауға үлкен рахат сыйлайды. Масканы жасаудың күрделілігі оның түріне байланысты - картонды басқаларға қарағанда жасау оңай, ал гипс маскасы ең қиын болып саналады.

2. Тапсырма; (Т) Оқушы көрген бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.

Бұған қажетті жабдықтар:

  • - қағаз, картон, фольга;

  • - өздігінен жабысатын металданған қағаз, жабысқақ екі жақты лента, шляпалар серпімді;

  • - құрғақ блестки, конфетти, моншақ, моншақ, қабық, қауырсын;

  • - сәндік лента және өрім, блестки;

  • - резеңке желім, желім тапаншасы;

  • - қылқалам, кеңсе тауарларының мөлдір желімі, жылтыр лак.

Нұсқаулық

1-қадам

Рубин түсті барқыт қалың картон парағына көзілдіріктің пішінін салыңыз. Қажет емес жағында орналасуды қадағалаңыз, сонда ешқандай қосымша соққылар көрінбейді. Жиектерді Зорроның маскасын имитациялайтындай етіп созыңыз. Жоғары немесе төмен қисайған үшкір пішінді қолданыңыз. Саңылаулар жасалуы үшін көзге арналған негізді кеңейтіңіз. Бөлшек сіздің қастарыңызды, көздеріңізді жасырып, бет сүйектеріңізден өтіп кетуі керек.

2-қадам

Периметрі бойынша қосымша 1 сантиметр қалдырып, орналасуын қиыңыз. Масканы бетіңізге дейін жеткізіп, қарындашпен көз саңылауларының орнын мұқият белгілеңіз. Артық картонды кесуге болады. Пышақты пайдаланып, көзге ұқсас екі тесік жасаңыз. Картонды сындырмауға тырысыңыз.

3-қадам

Масканың бір шетінде шляпаның сағызын тапаншаның көмегімен желіммен бекітіңіз. Желімді қатайтып, қолөнерді өзіңізге киіп көріңіз, икемділікті масканың екінші шетіне дейін созыңыз, ол сіздің басыңызға мықтап орналасады. Қосымша сантиметрлерді кесіп, серпімді ұшын маскаға қайта бекітіңіз. Аксессуардың жұмыс аймағын «кір» көрінбейтін етіп безендіру керек. Өздігінен жабысатын қағазды алыңыз, бетті пленкадан босатыңыз және оны масканың дұрыс емес жағына бекітіңіз. Көлемді элементтерді пленкамен мықтап орауға тырысып, қайшыны қолданып, саусақтарыңызбен серпімді бекітілген жерді мұқият басып тұрып, артық жұмыс материалын мұқият кесіңіз.

4-қадам

Картонның түсіне сәйкес келетін ұзын сәндік қауырсындарды, сондай-ақ контрастын қара түстерді таңдаңыз. Олар ұзын немесе қысқа болуы мүмкін. Масканың бір шетіне резеңке желім жағып, қауырсындарды желдетіп шығарыңыз, қауырсындардың негіздерін бір-біріне мықтап қысыңыз. Желімнің сұйық екендігіне көз жеткізіңіз, әйтпесе қондырма берік болмайды. Декорды толығымен төсеу үшін жұмыс жасағанда, ыстық желімді тамшылармен қосыңыз.

5-қадам

Желімді жасыру үшін қауырсындардың түбіне брошь немесе үлкен ринстондарды бекітіңіз. Егер сіз бекіту көлемді болса, шеңберге айналдырылған жіңішке қара шілтерден руфельдер қосуға болады. Енді алынған масканы жылтыр лакпен себіңіз және оны толық құрғатыңыз. Қолөнер дайын.

Дескрипторлар:

- Ұқыпты орындайды.

- Берілген стильге сай жасайды.

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Оқушы ермексаз туралы сұрақтарға жауап береді.










Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады. Түрлі-түсті бояйды.









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

симметриялық пішінді заттарды анықтау және олардың суретін салады.

Карнавалдық масканы қалай жасауға болады | Хобби 2024https://kk.hobbygaiety.com/10775961-how-to-make-a-carnival-mask


Аяқталуы


5 минут


Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 14-15

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Сабақтың тақырыбы:

Мерекелер мен айтулы даталарға арналған ашық хаттар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.2.3 бояумен жұмыстың қарапайым тәсілдерін пайдалану, фонды бояу;

Сабақтың мақсаты:

  • мұғалімнің көмегімен мерекелер мен айтулы даталарға арналған ашық хаттар туралы түсінік алу;

  • бояумен жұмыстың қарапайым тәсілдерін пайдалану, фонды бояу;

Құндылықтарды дарыту

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

  • тапсырмаларды тиімді орындау үшін қажетті академиялық және техникалық, заманауи технологиялар мен әдістер туралы білімінің болуы;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

«Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғау. Оқушымен шағын әңгіме қозғау.

Бағалау критерийлері:

  • Жалпы қарапайым мәліметтер білуге үйренеді;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

«Бірлік және ынтымақ» тақырыбында оқушы ой қозғап, сұрақтарға жауап береді.


Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Жаңа сабақты түсіндіру
Мерекеге арналған ең қарапайым идеялардың бірі болып табылатын өз қолыңызбен жасалған мағыналы, сәндік ашықхат жасаңыз. Қарапайым бөлшектер мен шығармашылықтың көмегімен сіз кез келген жағдайда бірегей және ұмытылмас ашықхат жасай аласыз. Негізгі карталарды жасауды үйренуді бастау үшін бірінші қадамға өтіңіз, дайын әшекейлерді қосыңыз және картаның ішіне сезімтал, күлкілі немесе шын жүректен хабарлама жазыңыз.

Кептірілген гүлдерді қосып көріңіз, раковиналар, немесе басқа әшекейлер. Ашық хаттардың сыртқы жағында ең көп безендірілетін болады. Жыл мезгіліне, ерекше оқиғаға немесе оны жасайтын адамға байланысты тақырыпты таңдаңыз.

  • Ашықхатқа оңай жабыстыруға болатын кептірілген гүлдер, көктемде керемет және көздің жауын алатын көлемді безендіру ашықхатты табиғи ашық түстермен безендіреді. Бұл табиғатты жақсы көретін адамдар үшін тамаша идея.

  • Сондай-ақ, жазғы ашықхатқа арналған раковиналарды жанасуға ерекше етіп қосуға болады. Бұл әсіресе сыйлық немесе басқа да қызықты жерлерден ашық хаттар ретінде орынды.

Кәдімгі ашық хаттар үшін бірнеше суреттерден тұратын коллаж жанасуға жарайды. Сақталған ескі оқулықтар, балалар кітаптары, журналдар мен газеттер ашық хаттарыңыз үшін тамаша материал болып табылады. Егер сізде олар жеткіліксіз болса, жергілікті дүкеннен арзан бағамен немесе тіпті ашық хаттарыңыз үшін таңдауға болатын тегін журнал қиындыларын табыңыз.

  • Табиғат журналдары ашық хаттар материалы үшін тамаша ресурс болып табылады, сонымен қатар жарнамасы көп журналдар да қолайлы. Журналдағы жарнаманың қарама-қарсы түс схемасы ашық хаттардағы альбомдар үшін тамаша көрінеді.

  • Ерекше қиындылар үшін сіз сақталған ашық хаттарыңызды есепке алып, олардан пішіндерді қиып алып, оларды жаңа ашық хаттарда қайта пайдалана аласыз. Сұрыпталған ескі Рождестволық карталардан сіз жыл сайын ашықхаттың алдыңғы жағынан питомниктің эпизодын немесе шыршаны қиып, алдыңғы жағын өз картаңыздың ортасына жабыстыра аласыз. Айырмашылықты ешкім білмейді, ал сіз ақшаңызды үнемдейсіз.

Егер мүмкіндігіңіз болса, ашықхаттың алдыңғы жағына немесе ішіне сурет салыңыз. Ашық хатқа сурет салу үшін сізге керемет суретші болу шарт емес. Алушыға байланысты сіздің сезімдеріңіздің күлкілі сызбасының немесе сызбасының қарапайым сызықтары мерекеге немесе басқа да ерекше оқиғаға қызғылт сыйлық болады. Егер солай болса, сіз жақсы сурет салсаңыз, бұл одан да жақсы болады. Достарыңыз бен отбасыңызға олар бағалайтын жағымды сәтті сыйлау үшін картаны кез келген кескінмен безендіріңіз.

Қарапайымдылық пен талғампаздықты мақсат етіңіз. Бірнеше талғаммен таңдалған әшекейлерді қосу тым күрделі композиция жасаудан немесе әшекейлердің санын асыра орындаудан әлдеқайда жақсы. Кептірілген гүлі бар кәдімгі ақ карта ойластырылған және талғампаз болып көрінеді, ол қазірдің өзінде біреуге хабарды жеткізеді.

  • Коллажыңыздың көркем композициясынан аулақ болыңыз. Журналдан немесе кітаптан алынған екі суреттің жақсы үйлесімі әсерлі, сүйкімді немесе күлкілі бейнені жасайды. Туған күн картасына сүйікті бейсбол ойыншысының елу фотосуретінің қиындыларымен оны шатастырмаңыз. Мүмкін сіз назар аудару үшін уақытылы бір күлкілі тақырыпқа назар аударыңыз. Тапқырлықты қарапайым ұстаңыз.

2. Жасалу жолдары:
a) Орындалатын суретті түрлі түсті қағаз бетіне қарындашпен салып, қайшымен ойып алу;
ә) Ойылған қиынды кескіндерді қағаз бетіне желімдемес бұрын,
үйлестіріп қойып, орындарын қарындашпен белгілеп алу;
б) Әрбір қиындыны нөмірлеп, рет бойынша белгіленген орынға желімдеу.
4. Бекіту сұрақтары:
а) Ашықхатты не үшін жасайды?
ә) Қазақша қандай ұғымды білдіреді? Қалай орындалады?
б) Түрлерін ата
в) Алғаш қай елде пайда болды?
5. Қорытынды бөлім
а) Жаңа сабақты қорытындылау
ә) Оқушыны бағалау

Оқушы апликация туралы сұрақтарға жауап береді.



Оқушы жауаптары тыңдалады.







Оқушы әңгімелей бастайды.


Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды









Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

бояумен жұмыстың қарапайым тәсілдерін пайдалану, фонды бояйды;

Ашық хат "туған күніңмен, қарағанды!" өз қолдарымен: өзіміз жасаймыз

https://tostpost.com/kk/domashniy-uyut/30769-ashy-hat-tu-an-k-n-men-ara-andy-z-oldarymen-z-m-z-zhasaymyz.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Бейнелеу өнері

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 6 сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды зерттеу және дамыту

Бөлімше

Тікелей заттың өзіне қарап сурет салу (қимаүлгілердің көмегімен)

Қоршаған әлемді бейнелеу

Сабақтың тақырыбы:

Үйеңкі жапырағы (қарындаш, акварель)

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

6.2.2.5 бояуға су немесе ақ бояу қосу арқылы түс қанықтығын азайту;

Сабақтың мақсаты:

  • бояуға су немесе ақ бояу қосу арқылы түс қанықтығын азайту;

  • өнер туындысынан алған эмоциялық сезімін сөзбен білдіру


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сәлемдесу.

Бағалау критерийлері:

  • Қазақтың дәстүрлі кәсіптерімен танысады;

Есте сақтау қабілетін арттырады.

Өткен сабақты қайталау.

«Миға шабуыл»

Сұрақтарға оқушы өз ойымен бөліседі.

  • Сурет бойынша әңгімелеу.

Оқушымен амандасып, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Өзін - өзі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру

Әңгiмелеу (мұғалімнің сыйы). 3мин

  1. Үйеңкі (Acer) — өзі аттас тұқымдасқа жататын жапырақ тастайтын ағаш не бұта. Солтүстік жарты шардың қоңыржай, субтропиктік және тропиктік жылы аймақтарына тараған 150-ден аса түрі белгілі. Қазақстанда таулы жерлерде, өзен бойларында, сай-салаларда, орманды жерлер мен бұталар арасында жабайы өсетін 2 түрі: қара үйеңкі (А. tatarіcum) және Семенов үйеңкісі (А. semenovіі) бар. Бұдан басқа 5 түрі (дала үйеңкісіжалғаншар үйеңкісіөзендік үйеңкішағанжапырақ үйеңкішынартүс үйеңкі) қолдан өсіріледі. Биіктігі 5 — 40 м, қабығы жылтыр, сұр не сұрғылт тартқан. Жапырағы қарама-қарсы орналасқан, оның жиегі бүтін, кейде ойық, жыл сайын түседі. Сарғыш, жасыл түсті гүлдері ұсақ, 4 — 5 мүшелі, қос не дара жынысты, қалқанша не шашақ тәрізді гүлшоғырына топталған. Жәндіктермен немесе желмен тозаңданады. Сәуір — маусым айларында гүлдеп, тамыз — қазанда жеміс береді. Жемісі — қосқанатты, екі тұқымшасы болады. Тұқымынан, сұлама бұтағынан, шыбығынан, ал қолдан өсіргенде бөліну арқылы не қалемшесінен көбейеді. 150 — 200 жылдай жасайды. Үйеңкі ағашы бағалы үй жиһаздарын, музыка аспаптарын жасауға пайдаланылады. Күзде жапырақтары алуан түсті болғандықтан саябақтарда, көше бойларында әсемдік үшін өсіріледі. Солтүстік Америкада өсетін қантты үйеңкінің (А. saccharum) жапырақ шырынында 2 — 5 % қант болады, шірнелі өсімдік, үйеңкі жапырағы Канаданың ұлттық символы болып саналады.

  2. Сарамандық жұмыс

  3. Үйеңкі жапырағын салу

Бізге қажет:

акварель, бояу щеткалары, бүріккіш бөтелке, таспа, планшет, қарындаш, өшіргіш, акварель қағазы, ақ гуашь және... тұз.

1-қадам

Қағазды планшетке таспаның көмегімен бекітеміз.

2-қадам

Біз жапырақтарымызды белгілейміз (жиналғандарын айналдыра аласыз, тек өлшемдері әртүрлі болсын).

3-қадам

Бүріккіш бөтелкеден қағаз парағын мол сулаңыз. Суды 3-5 минут жібітіңіз. Вафли сүлгімен суды жапырақтарымыздың шекарасында сүртеміз.

4-қадам

Сиқырды бастаймыз :) Біздің фонды акварельмен толтырыңыз.

Және бірден тұз себіңіз.

Бояуды сумен сұйылтпаңыз, арықтан ашығын алыңыз.







Қағаз парағындағы сумен жанасқанда ол түсі мен өңін жоғалтады.

Фонға арналған түстерді кездейсоқ дақтармен жағыңыз. Таңдалған палитра: күлгін, көгілдір ФК, кобальт көк, көгілдір, сирень, кармин (көк түстен суық қызылға дейін созылған).

Тұз туралы ұмытпайық.

Жапырақтардың шеттеріне щеткамен максимум 2-3 миллиметр қашықтықта жақындаймыз.

С із тұз туралы ұмыттыңыз ба? Әлі де кеш емес!

 5-қадам

Толық кептіруден кейін тұзды құрғақ щеткамен тазалаңыз.

6-қадам. Біз жапырақтарды толтыра бастаймыз. Қағаз парағын бүріккіш бөтелкеден үлкен қашықтықта алдын ала сулаңыз.

Таңдалған түстер палитрасы: кадмий сары, кадмий қызғылт сары, қызыл, сары-жасыл.

7-қадам

Жапырақтардың бетін майлықпен сүртеміз.

8-қадам

Жапырақтардың шеттерін және тамырлардың айналасын қараңғылаңыз. Біз бұтақтарды жүргіземіз.

 9-қадам. Жапырақтарды саламыз.

10-қадам (соңғы)

Біз жұмысты ақ гуашьмен себеміз (жұмыстың үстіндегі щетканы қағамыз).

Міне, біздің нәтиже. Шығармашылық табыс.

Дескрипторлар:

  • Сәндік аппликация сабағында балаларда ырғақ пен симметрияны сезініп дамытады.

  • Жоғарыда, төменде, бұрышында, ортасында, жанында, қатарында, бір – бірінің кейін сияқты кеңістік ұғымдарын меңгереді.







Оқушы жауаптары тыңдалады.



Жауабын нақтылап, ой түйіп дәптерге сурет арқылы түсіреді.



















Ұқыпты салады

Түрлі-түсті бояйды

















































































Оқушы ойын жинақтайды.

Дискриптор

өнер туындысын ан алған эмоциялық сезімін сөзбен білдіру



ttps://translated.turbopages.org/proxy_u/ru-kk.ru.569815d7-672c5402-40ec3e99-74722d776562/https/multiurok.ru/files/osennii-master-klass-akvarel-po-mokromu-listu-klen.html


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!