Материалдар / 6-сынып, БЖБ 3-тоқсан «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6-сынып, БЖБ 3-тоқсан «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып, БЖБ 3-тоқсан «Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
1730
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

І нұсқа

1. Тіктөртбұрыш қабырғалары 11,2 ≤ a ≤ 12,4 , 2,1≤ b ≤ 4,5 аралығында болса, онда осы төртбұрыштың ауданы мен периметрін бағалаңыз. [4]

2. Берілген сан аралықтарының сан түзуінде кескіндеп, қиылысуы мен бірігуін жазыңыз: (−∞; −4] және (−5; +∞) [3]

3. Төмендегі сан аралықтарды теңсіздік түрінде жазыңыз:

a) [–3; 6); b) [3,5; +∞) [2]

4. Теңсіздіктер жүйесінің бүтін шешімдерінің санын табыңыз:

[5]

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Теңсіздіктерге амалдар қолданады

1

төртбұрыш периметрі мен ауданының формулаларын қолданады;

1

теңсіздіктерді көбейтеді және төртбұрыш ауданын бағалайды;

1

теңсіздіктерді қосады;

1

теңсіздіктерді санға көбейтеді және төртбұрыш периметрін бағалайды;

1

Сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табады

2

аралықтарды сан түзуінде салады;

1

сан аралықтарының қиылысуын табады;

1

сан аралықтарының бірігуін табады;

1

Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазады

3

қос теңсіздікті жазады;

1

теңсіздікті жазады;

1

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешеді

4

теңсіздіктерді kxb, kx≥b, kx≤b түріне келтіреді;

1

бірінші теңсіздікті шешеді;

1

екінші теңсіздікті шешеді;

1

сан аралықтарының қиылысуын табады;

1

бүтін шешімдерінің санын табады.

1

Жалпы балл:

14

«Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ІІ нұсқа

1. Тіктөртбұрыш қабырғалары 2,2 ≤ a ≤ 6,4 , 2,3≤ b ≤ 5,5 аралығында болса, онда осы төртбұрыштың ауданы мен периметрін бағалаңыз. [4]

2. Берілген сан аралықтарының сан түзуінде кескіндеп, қиылысуы мен бірігуін жазыңыз: (−∞; −3] және (−6; +∞) [3]

3. Төмендегі сан аралықтарды теңсіздік түрінде жазыңыз:

a) [–4; 5); b) 2,5; +∞) [2]

4. Теңсіздіктер жүйесінің бүтін шешімдерінің санын табыңыз:

[5]

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Теңсіздіктерге амалдар қолданады

1

төртбұрыш периметрі мен ауданының формулаларын қолданады;

1

теңсіздіктерді көбейтеді және төртбұрыш ауданын бағалайды;

1

теңсіздіктерді қосады;

1

теңсіздіктерді санға көбейтеді және төртбұрыш периметрін бағалайды;

1

Сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табады

2

аралықтарды сан түзуінде салады;

1

сан аралықтарының қиылысуын табады;

1

сан аралықтарының бірігуін табады;

1

Берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазады

3

қос теңсіздікті жазады;

1

теңсіздікті жазады;

1

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешеді

4

теңсіздіктерді kxb, kx≥b, kx≤b түріне келтіреді;

1

бірінші теңсіздікті шешеді;

1

екінші теңсіздікті шешеді;

1

сан аралықтарының қиылысуын табады;

1

бүтін шешімдерінің санын табады.

1

Жалпы балл:

14
















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!