Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сынып БЖБ тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Жаратылыстану» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1.Тірі ағзалардың ортақ қасиеттері мен белгілерін анықтаңыз
А) тыныс алады В) құрылысы молекулалы С) бөліп шығарады Д) жасушадан тұрады Е) өзін өзі реттейді F) қоректенеді G) тітіркенеді
[2]
2.Фотосинтез үдерісін анықтаңыз
А) булану мен азотты сіңіру үшін
В) көмірқышқыл газы мен судан оттегін түзу үшін
С) атмосферадан оттегін сіңіру үшін Д) атмосферадан азотты сіңіру үшін
Е) су мен оттегіні сіңіру үшін
[1]
3.Энергия түрлерін ажыратып, сәйкестендіріңіз
Электрлі
а)
в)
с)
[3]
4.тапсырма Шындық- жалған тапсырмасын орындаңыз
Көрсетілген энергия адам денесінің энергиясына айналады ма |
ия |
жоқ |
|
|
|
||
Көрсетілген энергия жылу энергиясына айналады ма |
|
|
|
Көрсетілген энергия электр энергиясына айналады ма |
|
|
[kazinform.ru] [3]
5.тапсырма. Берілген суреттегі тірі ағзалардың құрылымдық деңгейін анықтаңыз
А) В) С)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
6. тапсырма. Температура мен жылу энергиясының айырмашылығы мен ұқсастығын венн диаграммасына түсіріңіз
Жылу энергиясының
айырмашылығы
Температураның
айырмашылығы
ұқсастығы
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
7. тапсырма Берілген суретке карап сұраққа жауап жазыңыз
[https://www.google.kz]
Күнделікті тұрмыста қолданылатын пластик бөтелкеге су құйып,тоңазытқышқа 12сағатқа салып қойдық делік,12 сағат өткен соң осы су құйылған бөтелкедегі өзгерістің нәтижесі қандай болатынын сипаттаңыз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[2]
8.тапсырма Сурет арқылы табиғатта қандай процесс жүріп жатқанын зерттеңіз?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[1]
9.тапсырма. Берілген сұраққа жауап беріңіз Бір қалыпты жылдамдықпен келе жатқан автобустың жоғары сөресінде тыныштықта тұрған шар төменге қарай құлап түсті. Шардың неліктен құлаған себебін түсіндіріңіз ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[2]
Балл қою кестесі
№ |
Жауабы |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
А,С |
1 |
Әр бір екі дұрыс жауапқа1балл |
|
Е, G |
1 |
|
2 |
В |
1 |
|
3 |
А-в, |
1 |
|
В-а |
1 |
|
|
С-в |
1 |
|
|
4 |
1-жоқ, , |
1 |
|
2-жоқ |
1 |
|
|
3-иә |
1 |
|
|
5 |
Популяциялық, , |
1 |
|
биосфералық |
1 |
|
|
молекулалық |
1 |
|
|
6 |
Ұқсастығы: екеуінен де жылу шығады |
1 |
|
Айырмашылығы: жылу энергиясы, жылу өндіреді |
1 |
|
|
екеуінің де өлшем бірліктері әртүрлі |
1 |
|
|
7 |
Бөтелкенің көлемі ұлғаяды |
2 |
Оқушының ойы ескеріледі |
8 |
Фотосинтез үдерісі |
1 |
|
9 |
Автобустың қозғалыс жылдамдығы өзгергендіктен, доптың да жылдамдығы өзгереді. Бұл инерция құбылысы |
2 |
Оқушының ойы ескеріледі |
|
Барлығы |
20 |
|
6 сынып __________________________________________________
6.3А «Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау II-нұсқа
Тақырып Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер
Оқу мақсаты 6.4.2.3 Ағзалардың қоректену типтерін ажырату
6.4.2.4 Толыққанды тамақтану рационын құру
6.4.2.5 Ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модельдеу
6.4.2.8 Ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау
Бағалау критерийі
Білім алушы • Ағзалардың қоректену типтерін анықтайды
Азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттарды көрсетеді
Тыныс алғанда және шығарғандағы ауа құрамының айырмашылығын белгілейді
Жасуша компоненттерін анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі :Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
(а) Тірі ағзаларға тән қоректену типтерін атаңыз. ________________________ _______________________________ _______________________________ __
(b) Қоректену типтерін сипаттаңыз. _________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
2.Тапсырма .
(а) Оқушы мектеп асханасынан таңғы ас ішті. Таңғы ас мәзірінде астық дақылдарынан тұратын ботқа, сүт және жаңғақ болды. Биология сабағында мұғалім оқушыға осы тамақтардың құрамында қандай органикалық заттар бар екенін анықтауды тапсырды. Оқушы әр азықпен тәжірибе жүргізді. Тәжірибенің жағдайын сипаттаңыз және оқушы әр тәжірибеде не байқады? Жауабыңызды кестеге жазыңыз.
Азық түлікте органикалық заттарды анықтау тәжірибесі
-
Азық түлік
Тәжірибе жағдайы/ реактивтер
Байқалған құбылыс
. Ботқа
Сүт
Жаңғақ
3.Сөйлемді толықтырып аяқтаңыз
Тыныс алу кезінде өкпеге келіп түсетін атмосфералық ауа ………………..,
ал тыныс алу жолдары арқылы сыртқа шығатын ауа ....................................
деп аталады
4. Тапсырма
Cызбада жануарлар мен өсімдік жасаушаларының жасуша жарғақшалары көрсетілген
а . Кескінге екі жасушаға да тән құрылымды салыңыз
ж ануар өсімдік
жасушасы жасушасы
жасушасы
В.Өсімдік жасушасына тән құрылымының атқаратын қызметін анықтаңыз (2 кем емес)
______________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Ағзалардың қоректену типтерін анықтайды |
1 |
ағзаларға тән қоректену типін анықтайды; |
1 |
қоректену типтеріне анықтама береді; |
1 |
||
Азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттарды көрсетеді |
2 |
Көмірсу,нәруыз, майларды анықтаудың шартын атайды; |
1 |
көмірсу, нәруыз, майларды анықтаудағы байқау құбылысын сипаттайды; |
1 |
||
алынған нәтиже бойынша қорытынды жасайды. |
1 |
||
Тыныс алғанда және шығарғандағы ауа құрамының айырмашылығын белгілейді |
3 |
Тыныс алу кезінде өкпеге келіп түсетін атмосфералық ауаны белгілейді |
1 |
Тыныс алу жолдары арқылы сыртқа шығатын ауаны белгілейді |
1 |
||
Жасуша компоненттерін анықтайды |
4 |
сызбадан өсімдік және жануар жасушасына тән құрылымдарды белгілейді (салады); |
1 |
- өсімдік жасушасына тән қызметтерді анықтайды. |
1 |
||
|
|
|
9 |