Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    6 сынып ІІІ оқу тоқсанына Дүние жүзі тарихынан қысқа мерзімді жоспар.

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы

    Бөлім:

    Абсолютизм: Батыс пен Шығыс

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;

    6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

    6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    XIV Людовик пен Ұлы Петрдің мемлекетті басқару ерекшеліктерін талдау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу Мұғалім оқушылар назарына XIV Людовик және Ұлы Петр портретін ұсынып, сұрақ қояды: Бұл адамдарды ортақ не байланыстырады? Бүгінгі сабақтың тақырыбын суреттерге қарап анықтауға бола ма?Оқушылар екі мемлекет билеушісініңпортреттеріне қарап шексіз ел билеу үдерісінің әр билеушіге тән ортақтығын анықтап, сабақ тақырыбына болжам жасайды. Оқушыларға сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері және тарихи концепт таныстырылады.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Тақырып

    тық суреттер

    Жаңа білім




    Мәтінмен жұмыс

    Мұғалім оқушыларға феодалдық мемлекеттердің даму кезеңдерін, сословиелік басқару жүйелерін және монархияның түрлерін түсіндіреді.

    1 тапсырма:Мәтінді оқыңыз. Еуропалық қоғамның әртүрлі таптарының өкілдері үшін абсолюттік монархияның оң және теріс аспектілерін ойлап, талқылаңыз. Жауапты кестеге «+» немесе «-» белгілеу арқылы жазыңыз.

    ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

    2 тапсырма. Әр түрлі орталықтандырылған феодалдық мемлекеттердің белгілерін анықтайтын кеспе қағаздарды екі санатқа бөліп орналастыру.

    ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру

    3 тапсырма XIV Людовик пен І Петрдің басқару реформаларының ерекшеліктерін анықтау үшін «Mine map» ментальды картасын құру.Бір топ XIV Людовикке, екінші топ І Петрге карта құрады. Негізгі тақырып ортаға жазылады. Сөйлемдердің орнына негізгі ойды айқындайтын кілтті сөздер ғана жазылады. Сөздер ортадан шеттерге қарай таралатын бұтақтарға жазылады. Негізгі бұтақтарға бағыттар жазылады және иллюстрацияларды да қосуға болады.

    ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

    Қарастырылатын бағыттар:

    Саясаттағы өзгерістер

    Экономикалық өзгерістер

    Әлеуметтік өзгерістер

    Жұмысты жариялау

    Нұсқаулық: Әр салаға ақпараттар кілтті сөздер арқылы жазылады. Әр топ «Mine map» сызбасын постерге орындаған соң, әр топтан бір көшбасшы топта қалып, белгіленген уақыт бойынша сызбаны түсіндіреді.

    Әр топ мүшелері топтардан жинаған ақпараттарын дәптерлеріне кесте түрінде орындайды.

    Билеушілер

    Саясат

    Экономика

    Әлеуметтік

    XIV Людовик







    І Петр








    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

    Оқушылар топқа бөлініп, 1,2 топта XIV Людовик пен 3,4 топтар І Петр тақырыбы бойынша жұмыс жасайды.

    Бағалау критерийлері:

    3 сала бойынша ақпараттарды толық жазуы;

    Дескрипторлар:

    Абсолюттік монархияның оң және теріс аспектілерін кестеде белгілейді;

    Феодалдық мемлекеттердің белгілерін анықтайтын кеспе қағаздарды екі санатқа бөліп орналастырады;

    XIV Людовиктің жүргізген саяси, экономикалық, әлеуметтік реформаларын «Mine map» сызбасында талдайды;

    І Петрдің жүргізген саяси, экономикалық, әлеуметтік реформаларын «Mine map» сызбасында талдайды;

    Әр топ мүшелері топтардан жинаған ақпараттарын кестеге толтырады;

    ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»





    «Алақан-жұдырық»

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Стикер санын көп жинаған топ ең үздік топ болып саналады







    Өзін-өзі бағалау


    Ақпараттық мәтін




    XIV Людовик пен Петр

    суреттері

    https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F










    «Mine map» сызбасы








    ҚБ парағы


    Бекіту


    Сабақты қорытындылау

    Оқушылар «XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?»,- сұрағы төңірегінде кем дегенде 3 сөйлемнен тұратын тұжырым жасату.

    Үйге тапсырма

    XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?


    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка






    Кері байланыс

    Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

    Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

    Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект






    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы

    Бөлім:

    Абсолютизм: Батыс пен Шығыс

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;

    6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

    6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    XIV Людовик пен Ұлы Петр тұсындағы мемлекеттікбасқару жүйесінің ерекшеліктерін талдау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    06 Ақпан 2023
    638
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6-сынып Д. Тарихы барлық тақырып ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6-сынып Д. Тарихы барлық тақырып ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6-сынып Д. Тарих ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    6 сынып ІІІ оқу тоқсанына Дүние жүзі тарихынан қысқа мерзімді жоспар.

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы

    Бөлім:

    Абсолютизм: Батыс пен Шығыс

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;

    6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

    6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    XIV Людовик пен Ұлы Петрдің мемлекетті басқару ерекшеліктерін талдау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой салу Мұғалім оқушылар назарына XIV Людовик және Ұлы Петр портретін ұсынып, сұрақ қояды: Бұл адамдарды ортақ не байланыстырады? Бүгінгі сабақтың тақырыбын суреттерге қарап анықтауға бола ма?Оқушылар екі мемлекет билеушісініңпортреттеріне қарап шексіз ел билеу үдерісінің әр билеушіге тән ортақтығын анықтап, сабақ тақырыбына болжам жасайды. Оқушыларға сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері және тарихи концепт таныстырылады.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Тақырып

    тық суреттер

    Жаңа білім




    Мәтінмен жұмыс

    Мұғалім оқушыларға феодалдық мемлекеттердің даму кезеңдерін, сословиелік басқару жүйелерін және монархияның түрлерін түсіндіреді.

    1 тапсырма:Мәтінді оқыңыз. Еуропалық қоғамның әртүрлі таптарының өкілдері үшін абсолюттік монархияның оң және теріс аспектілерін ойлап, талқылаңыз. Жауапты кестеге «+» немесе «-» белгілеу арқылы жазыңыз.

    ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

    2 тапсырма. Әр түрлі орталықтандырылған феодалдық мемлекеттердің белгілерін анықтайтын кеспе қағаздарды екі санатқа бөліп орналастыру.

    ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру

    3 тапсырма XIV Людовик пен І Петрдің басқару реформаларының ерекшеліктерін анықтау үшін «Mine map» ментальды картасын құру.Бір топ XIV Людовикке, екінші топ І Петрге карта құрады. Негізгі тақырып ортаға жазылады. Сөйлемдердің орнына негізгі ойды айқындайтын кілтті сөздер ғана жазылады. Сөздер ортадан шеттерге қарай таралатын бұтақтарға жазылады. Негізгі бұтақтарға бағыттар жазылады және иллюстрацияларды да қосуға болады.

    ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

    Қарастырылатын бағыттар:

    Саясаттағы өзгерістер

    Экономикалық өзгерістер

    Әлеуметтік өзгерістер

    Жұмысты жариялау

    Нұсқаулық: Әр салаға ақпараттар кілтті сөздер арқылы жазылады. Әр топ «Mine map» сызбасын постерге орындаған соң, әр топтан бір көшбасшы топта қалып, белгіленген уақыт бойынша сызбаны түсіндіреді.

    Әр топ мүшелері топтардан жинаған ақпараттарын дәптерлеріне кесте түрінде орындайды.

    Билеушілер

    Саясат

    Экономика

    Әлеуметтік

    XIV Людовик







    І Петр








    Мәтінмен жұмыс




    Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

    Оқушылар топқа бөлініп, 1,2 топта XIV Людовик пен 3,4 топтар І Петр тақырыбы бойынша жұмыс жасайды.

    Бағалау критерийлері:

    3 сала бойынша ақпараттарды толық жазуы;

    Дескрипторлар:

    Абсолюттік монархияның оң және теріс аспектілерін кестеде белгілейді;

    Феодалдық мемлекеттердің белгілерін анықтайтын кеспе қағаздарды екі санатқа бөліп орналастырады;

    XIV Людовиктің жүргізген саяси, экономикалық, әлеуметтік реформаларын «Mine map» сызбасында талдайды;

    І Петрдің жүргізген саяси, экономикалық, әлеуметтік реформаларын «Mine map» сызбасында талдайды;

    Әр топ мүшелері топтардан жинаған ақпараттарын кестеге толтырады;

    ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»





    «Алақан-жұдырық»

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Стикер санын көп жинаған топ ең үздік топ болып саналады







    Өзін-өзі бағалау


    Ақпараттық мәтін




    XIV Людовик пен Петр

    суреттері

    https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F










    «Mine map» сызбасы








    ҚБ парағы


    Бекіту


    Сабақты қорытындылау

    Оқушылар «XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?»,- сұрағы төңірегінде кем дегенде 3 сөйлемнен тұратын тұжырым жасату.

    Үйге тапсырма

    XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?


    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпараттық карточка






    Кері байланыс

    Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

    Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

    Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?


    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект






    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы дүние жүзі тарихы

    Бөлім:

    Абсолютизм: Батыс пен Шығыс

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    XIV Людовик және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.3 феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;

    6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

    6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    XIV Людовик пен Ұлы Петр тұсындағы мемлекеттікбасқару жүйесінің ерекшеліктерін талдау.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Тест 7 сынып
    06.02.2023
    638
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации