Материалдар / 6 сынып дүние жүзі тарихы 2 тоқсан қмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып дүние жүзі тарихы 2 тоқсан қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Кмж 2 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
155
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

87027984413

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

6 сынып

ІІ оқу тоқсаны

Аптасына 1 сағаттық дүние тарихы


Қазақстан Республикасы

Оқу- ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы

382 бұйрығына сәйкес

ҚМЖ ҮЛГІСІ

Сабақ жоспарының аталған тармақтары міндетті болып табылады. «Педагогмәртебесі туралы» Қазақстан Республикасының 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №293-VІ Заңының 7-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес педагог кәсіптік қызметін жүзеге асыру кезінде «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқуағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген) бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары сақталған кезде кәсіптік қызметті ұйымдастырудың тәсілдері мен нысандарын өз еркімен таңдайды.

Бөлім:


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып: саны:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


Сабақтың мақсаты


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар












Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

Крест жорықтары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Себеп пен салдар.

Сабақтың мақсаты

Тарихи дереккөздерді талдау негізінде, крест жорықтарының себептерін анықтайды және кескін картада бағыттарын көрсетеді.

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы:еңбек өнімділігін арттыру, қоғам, мемлекет еңбек арқылы дамитынын түсіндіреді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


БЫМ/БМұғалім христиан шіркеуінің бөліну картасын көрсетеді және оқушыларға сұраққа жауап беруді сұрайды: бұл карта қандай ақпарат береді? 1054 жылы христиан шіркеуінің католик пен провинцияға бөлінуі туралы оқушыларға түсінік беру.

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

1. Крест жорықтарының себептерін анықтау.

2. Крест жорықтарын ұйымдастыруда шіркеудің рөлін түсіндіру;

3. 1-4 крест жорықтарының бағыттарын кескін картаға белгілеу.

4. Сабақтың тақырыбына қорытынды жасау.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;


мадақтау

Дидактикалық материал

Жаңа білім




М / Б Мұғалім екі картаны талдауға тапсырма береді: неліктен орта ғасырда Иерусалим әлемнің орталығы деп саналады?

Оқушылардың жорамалдарын талқылау.

Ж Мұғалім крест жорықтарының басталуы туралы бейнені көруді ұсынады. Бейне клип көріпжатқанда, оқушылартапсырмалардыорындауыкерек:

  1. Крест жорықтарды ұйымдастыру себептерін анықтауңыз.

  2. Неліктен жорықтар «крест» депаталды?

  3. ҚандайәлеуметтіктоптарПапағақолдаукөрсеттіжәне неге?

М/БСыныптың талқылауы, мұғалім оқушылардың жауаптарына түзетулер енгізеді.

Оқушылар келесі тапсырма орындайды. (дидактикалық материал)

1. Кестені толтырыңыз:

Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтар

крест жорықтарына қатысу себептері



2. Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтаңыз.

Қорытындылау үшін мұғалім тақтадаға әлеуметтік топтар мен олардың мақсаттары бар кестені ұсынып, сәйкестендіруді сұрайды.

ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

Мұғалім оқушыларға атласты немесе оқулықтағы картаны қолдана отырып,кескін картада тапсырманы орындауды сұрайды (дидактикалық материал).

Кескін карта бойынша тапсырмалар:

1) крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілеңіз: Византия, Германия корольдігі, Франция корольдігі, Италия корольдігі, Англия корольдігі, түрік-салжұқтары т.б.

2) Клермон, Константинополь, Иерусалим, Венеция қалаларын белгілеңіз.

3) 1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілеңіз.

Жұмыстың соңында өзін-өзі тексеру жүргізіледі. Оқушылар аяқталған тапсырманың дұрыстығын тексереді.

«Сақина салмақ»

Сақина салмақ ойыны арқылы крест жорықтарының негізгі бағыттарын сипаттайтын қысқаша түсіндірме береді.

ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Дескрипторлар

Бейнедегі ең маңыздысын ажыратады;

Крест жорықтарының себептерін анықтайды;

«Крест жорықтары» атауының ерекшеліктерін түсіндіреді;

Дескрипторлар

Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтарды анықтайды;

Крест жорықтарына қатысу себептерін анықтайды;

Крест жорықтарына қатысқан әлеуметтік топтардың ортақ себептерін анықтайды


Дескрипторлар

Кескін картада крест жорықтары кезінде болған мемлекеттерді белгілейді.

1-4 крест жорықтарының бағыттарын белгілейді.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»












«Алақан-жұдырық»











«Жұлдызшалар»




Презентация

Бейне баян :Крест жорықтарының рыцарьлары

https://www.youtube.com/watch?v=RnGEEZXWKM4

(5 минуттан бастап)




Дидактикалық материал

«Крест жорықтарының себептері»









Дидактикалық материал «Крест жорықтарының картасы», кескін карта









Бекіту






Сабақты қорытындылау

«Урбан Рим папасының сөзі» атты тарихи деректі оқып, тапсырма орындайды.

Үйге тапсырма

Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды?


Дескрипторлар

Христиандар

дың мұсылмандарды жек көрушілігін анықтайды;

папаның бекіткен билік түрін анықтайды;

христиан діннің маңыздылығын ашады;

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

есте сақтадым.

. атап өттім.

. түсіндім.

ой елегінен өткіздім.


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

Крест жорықтары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.2.6 картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарын анықтау;

6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндердің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Себеп пен салдар.

Сабақтың мақсаты

Шығыс және Батыс елдеріне арналған крест жорықтарының салдарын зерттеу

Құндылықтарға баулу


Еңбек және шығармашылық, тарихи тәжірибе мен оның сабақтарын

ұғыну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


БЫМ/БМұғалім оқушыларға тарихи деректі ұсынып, келесі сұрақ қояды: дерек қандай ақпарат береді?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

  1. Крест жорықтарының салдарын анықтау.

  2. Кез келген тұжырымды таңдап, дәлелдеу: «Европа көбірек өзгерді», «Мұсылман әлемі көбірек өзгерді».

  3. Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті? сұрақ бойынша қорытынды жазу.

  4. Тақырып бойынша қорытынды жасау.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.


мадақтау

Дидактикалық материал

Жаңа білім




Мұғалім крест жорықтарының саладарлары карточкалаларын таратып, төменде берілген тапсырмаларды орындауды сұрайды:

  1. Крест жорықтарының салдарынан болған өзгерістерді маңыздылық дәрежесі бойынша карточкаларды орналастырыңыз.

  2. Крест жорықтарының салдарларын салалар бойынша жіктеңіз: саяси, экономикалық, әлеуметтік, мәдени.

  3. Крест жорықтарыныңоң және теріс салдарлары бойынша карточкаларды орналастырыңыз.

Мұғалім оқушыларды карточкалаларды талдау барысында бағыттап отырады. .

М/БСіздіңойыңызша, қандайсалдарлареңмаңызды? Жалпысыныптық талқылау.

Мұғалім сыныпта екі тұжырым жазылған тақтайшаларды көрсетеді: «Еуропа көбірек өзгерді», «Мұсылман әлемі көбірек өзгерді».

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

ЖМұғалім оқушыларға «Крест жорықтары мұсылман әлеміне қарағанда христиандық Еуропаны көбірек өзгертті?»тақырып бойынша ПТМС әдісі бойынша эссе жазуға тапсырма береді.

П – Позиция (Менің ойымша, …)

Т Тұжырым (себебі, …)

М Мысал (мысалы, …)

С – Салдары(қорытындылай келе, …).

Б/ЖКейбір оқушылар жазбаларын сынып алдында қорғайды, қалған оқушылар дескрипторларға сүйене отырып, өзара бағалауды жүргізеді.

ЕББоқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады;

Дескрипторлар

Крест жорықтарының маңызды және қосалқы салдарын анықтайды.

Крест жорықтарының саяси, экономикалық, әлеуметтік, мәдени салдарын анықтайды.

Крест жорықтарының оң және теріс салдарын анықтайды.

Оқушылар екі тұжырымның біреуін тағдайды, өз таңдауды дәлелдейді.

Дескрипторлар

Таңдаған тұжырым бойынша көзқарасын дәлелдейді.

Дескрипторларкөзқарасын дәлелдейді;

кем дегенде 2 дәлел келтіреді;

қорытынды шығарады;

ПТМС құрылымын сақтайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»












«Алақан-жұдырық»

«Жұлдызшалар»



Ақпараттық мәтін






Дидактикалық материал «Крест жорықтарының салдарлары»




















Дидактикалық материал


Бекіту






Сабақты қорытындылау

Мұғалім крест жорықтарының оқиғаларын хронологиялық реттілікте орналастыруды сұрайды. Мұғалім дұрыс жауаптарды ұсынады, өзін-өзі тексеру.

Үйге тапсырма

Крест жорықтары

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка




Кері байланыс

Сабақтамаған... маңыздыболды

Сабақ... туралы ой жүгіртугекөмектесті

Мен ... үйрендім.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

Моңғолдар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Монғолдар әлемдік империяны қалай құрды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Ұқсастық пен айырмашылық

Сабақтың мақсаты

Моңғол шапқыншылығының үдерісін зерттеу

Құндылықтарға баулу


Тарихтың мәдениет пен тілдің бір тұтастығы дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


Оқушыларға қызығушылықты оятушы материалды көрсету.

Оқушылардың назарына тұлғалар көрсетілген (Шыңғыс хан. Құбылай, Батый)

Біз бүгінгі сабағымызда не туралы сөз қозғамақпыз, қалай ойлайсыңдар?

Мұғалім оқушылармен бірге тақырыпты анықтап, оқу мақсаттарын жақын арадағы оқушыларың дамуын айқындайды. Бағалау критерийлеріен таныстырады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

мадақтау

Шыңғыс хан. ҚұбылайБатый

Тұлғалар суреті

Жаңа білім




Мұғалім Қытайдағы Құбылай ханның реформалары туралы әңгімелейді.

1–ақпарат жазылған парақтар мен осыған дейінгі білімін пайдалана отырып, Қазақстан мен Орталық Азияда орын алған өзгерістерді анықтайды.

2–ақпарат жазылған парақтар мен осыған дейінгі білімін пайдалана отырып, Орыс мемлекетінде болған өзгерістерді анықтайды.

3-ақпарат жазылған парақтар мен осыған дейінгі білімін пайдалана отырып, Қытай мемлекетінде орын алған өзгерістерді анықтайды.

Оқушылардан моңғол шапқыншылығының хронологиясын құруды сұраңыз, хронологияда негізгі кезеңдер көрсетілген моңғол шапқыншылығы, Қазақстан мен Орта Азияға, Ресей мен Қытайға қатысты ықпалы көрініс табуы керек.

Әр анықталған мерзімге топтар негіздеме тауып оқиғаның салдары мен нәтижесін келтіріп, анықтауы керек.

Қазақстан және Орта Азия

Қытай

Орыс мемлекеті




ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

Оқушылар қағазға немесе электронды түрде график сызуы керек. Горизонтальді осіне монғол шапқыншылығы жылдарын жазып вертикальді осіне 1 ден 5 ке дейін бегі орнату керек. Графиктегі 1 «өте көп», 3 -«жеткілікті» и 5 – «мүлдем жоқ».

Прямая со стрелкой 3







Прямая со стрелкой 4

1211-1215 1219-1224 1236-1242

ЕББоқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады;

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Дескрипторлар:

Саяси өзгерістерді анықтай отырып 2 мысал келтіреді

Экономикалық өзгерістерді анықтап

2мысал келтіреді

Мәдени өзгерістерді анықтап

2мысал келтіреді

Нақты аргументтер ұсынады

Дескрипторлар:

Моңғолдардың Орта Азия мен Қазақстанға тигізген әсері мен ықпалын анықтайды

Моңғолдардың Қытайға тигізген әсері мен ықпалын анықтайды

Моңғолдардың Орыс мемлекетіне тигізген әсері мен ықпалын анықтайды


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»






«Алақан-жұдырық»








«Жұлдызшалар»





Құбылай ханның ел басқаруы (Доклад о периоде правления Хубилай-хана):http://asiasociety.org/countries/traditions/mongol-dynasty?page=0,0

Плано КарпиниМонғолдар тарихы. Плано Карпини. История монголов http://his95.narod.ru/doc00/karp/

Рубрук монғолдар туралы. Рубрук о монголах

Бекіту






Сабақты қорытындылау

ПТМС-формуланы қолдана отырып, монғолдар мен монғолдар жаулап алған елдер бір-бірін қаншалықты өзгерткендігін түсіндіріңдер.

Позиция (Менің ойымна, бұл…)

Түсіндіру (…себебі…)

Мысал (Мен мына мысалмен дәлелдей аламын…)

Салдары (Айтылғандарды қорыта келе, мынадай шешім жасауға болады…)

Үйге тапсырма

Крест жорықтары христиандық Еуропа мен мұсылман әлемін қалай өзгертті?

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

https://rutube.ru/video/63c8f306f8f8763dba99366c4680f2cb/

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

Моңғолдар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи дерекөздерді түсіндіру

Дәлел

Сабақтың мақсаты

Моңғол жаулауының нәтижесінде жаулап алған халықтардағы өзгерістерді анықтау

Құндылықтарға баулу


Еңбек және шығармашылық, тарихи тәжірибе мен оның сабақтарын

ұғыну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой шақыру

Мұғалім «XIII ғасырдың аяғындамоңғол империясы» картасын көрсетіп, оқушыларғасұрақтар қойылады:

-Шыңғыс ханның әскері Қытай мен Орталық Азияны жаулап алу кезінде қалай нығайтылды?

-Жеңіске жеткен халықтарға қатысты Шыңғыс ханның саясаты қандай болды?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

  1. Моңғолдардың жылдам жеңістерінің себептерін анықтау;

  2. Моңғолдардың басып алған халықтарға тигізген өзгерістерін анықтау;

  3. Моңғолияда болған өзгерістерді анықтаңыз;

  4. Еуразияның саяси картасындағы өзгерістерді сипаттаңыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау


мадақтау

Тақырыптық үлестірмелі қағаздар






суреттер

Жаңа білім




Моңғолдардың тез жеңіске жету бойынша қысқаша хронологиясын ұсынады («Моңғолдардың тез жеңіске жету себептері»).

-Моңғолдардың тез жеңіске жету себептері қандай? Мұғалім оқушыларға «Моңғолдардың тез жеңіске жету себептері» карточкаларын таратады. Оқушылар карточкаларды маңыздылық бойынша орналастырады.

қорытынды шығарылады, мұғалім оқушылардың жауаптарын жүйелейді.

Мұғалім оқушыларға «Моңғолдардың жаулап алған халықтарға әсері»мәтінніңоқып, кестені толтырыңыз:

Саяси саладағы өзгерістер

Әлеуметтік саладағы өзгерістер



ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

Жалпысыныптық талқылау, Шыңғыс хан билігінің нығаюына әсер еткен факторлары қандай?.

Жалпысыныптық талқылау

«Эйлер шеңбері» әдісі

Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, саралау.

Идеялар жинақталып, сараланады

А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша идеялар сараланады.


Не? Қайда? Қашан? Неге? Нәтиже

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескрипторлар

Карточкаларды маңыздылық бойынша орналастырады.

Әр карточкаға 2-3 аргумент келтіреді.

Жауабын дәлелдейді.

ДескрипторларЖеңілгенхалықтардыңсаяси саладағы кем дегенде 3 өзгерістіанықтаңыз;

Жеңілгенхалықтардыңқоғамдықөміріндегікемінде 3 өзгерістердіанықтайды;

Шыңғыс хан саясатына осы салалардаеңкөпәсереткенфакторлартуралыдәлелдіқорытындыжасаңыз

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»





Дидактикалық материал «Моңғолдардың тез жеңіске жету себептері»












Презентация, дидактикалық материал «Моңғолдар басып алған халықтардың өміріндегі өзгерістер»



«Эйлер шеңбері»

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Төменде берілген терминдерді қатыстырып, сөйлемдерді құрастыруға тапсырма беріледі:

Моңғолдар, құрылтай, түмен, Алтын Орда, экономика, әсері, әлеуметтік-экономикалық саяси салалар, Еуразия картасы, алым-салық, өзгерістер.

Үйге тапсырма

Монғол шапқыншылығы

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

https://rutube.ru/video/63c8f306f8f8763dba99366c4680f2cb/

Кері байланыс

  • Қиын болды…

  • Бүгін мен білдім…

  • Қызықты болды…


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Қара індет» не себепті жылдам таралды ?

«Қара індет» шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды ма?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.2.4.1 адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру

6.3.2.2 У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау;

6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи дерекөздерді түсіндіру

Дәлел

Сабақтың мақсаты

«Қара індет» Еуропа мен әлемнің жағдайына қалай әсер еткенін анықтау

Құндылықтарға баулу


Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, жыл сайын,адами құндылықтарды дәріптеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Миға шабуыл

Мұғалім оқушыларға XIV ғасырдағы Еуропада оба індетіне қатысты статистикасын көрсетеді. Неге мұндай жағдай Еуропада пайда болды?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

1. Орта ғасырдағы адамдардың ауру туралы пікірлерін сипаттау;

2. Еуропадағы оба ауруларының себептері бар карточкаларды жасау;

3. «Обаны қалайша алдын алуға болады?» атты кітапшасын дайындау;

4. Сабақты қорытындылау.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.


мадақтау

Тақырыптық суреттер

Жаңа білім




Мұғалім ортағасырдағы тұрғындардың «Қара індет» себептері мен емдеу жолдары туралы көзқарастарын сәйкестендіреді.


«Қара індет» себептері

Емдеу жолдары

  1. Құдайдың күналар үшін жазалауы

А. Науқастарды отұа жағу

  1. Марс пен Венераның соқтығысуыныі салдарынан ауаның ластануы

В. Босқындар мен көпестерді карантинге жабу

  1. Науқастармен байланыс

С. Қасиеттіорындарғақажылық жасау

4.Батпақтардан, адамдар мен жануарлардыңмәйіттеріненбулануы

Д. Үйлерді, көшелерді розмаринмен аластау

Е. Өзін-өзі жазалау

5. Еврейлерхристиандарды уландыруүшінқұдықтардыуландырды

F.Өліктердің киімдерін отқа жағу

G.Діни дұғаларды оқу

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

Сұрақты талқылау:

Сіздің ойыңызша, осы әдістердің қайсысы тиімді бола алады? Неліктен?

Мұғалім ауру туралы қысқаша ақпарат береді, аурудың таралу картасын көрсетіп, аурудың қоздырғыштарын, ауру белгілерін, ортағасырлық профилактикалық шараларды, оба дәрігері жайлы ақпарат береді.

«Еуропадағы оба себептері» деген мәтінді оқып танысады. Мұғалім «Аударыспақ» ойынын ұйымдастырып,келесі тапсырма орындауды сұрайды:

1. Еуропадағы «Қара індет» себептердің тізімін жасау;

2. Аурудың себептерінәлеуметтік, экономикалық, саясисебептерінеқарайжіктеу;

3. аурудың себептерін маңыздылық дәрежесіне қарау орналастыру.

М/Б Оқушылардың назарына «Оба дәрігері» бейнебаяны ұсынылады. Оқушылар төменде берілген тапсырманы орындайды:

1. Ортағасырлық дәрігерлердің негізгі қателіктерін анықтау;

2. Дәрігер қабылдаған әдістер тізімін жазу;

3. «Обадан қалайша алдын-алуға болады?» атты кітапшасын дайындау.

ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды





Дескрипторлар:

Ортағасырлықтұрғындардың«Қараіндет»себептеріменемдеужолдарын сәйкестендіреді;

Емдеутиімділігітуралықорытындыжасайды.

Дескрипторлар:

Еуропадағы «Қара індет» себептердің тізімін жасайды;

әлеуметтік, экономикалық, саясисебептерді анықтайды.

аурудың себептерін маңыздылық дәрежесіне қарауй орналастырады

Дескрипторлар

Ортағасырлық дәрігерлердің кем дегенде5 қателіктерін анықтайды.

Дәрігер қабылдаған әдістер тізімін жазады;

Кітапшада ауру бойынша негізгі ақпаратты сипаттайды




ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»




Ақпараттық мәтін




Кесте













Бейнебаян: «Оба дәрігері»

https://www.youtube.com/watch?v=QxeOexkQmYc

А4 форматтағы қағаздар, маркерлер










Ақпаратық карточкалар

Бекіту






Сабақты қорытындылау

мұғалім оқушыларға Джованни Боккаччоның «Декамероннан» үзінді оқуға және келесі сұрақтарға жауап беруді тапсырма береді. «Ортағасырлық адамдардың оба ауруы туралы білімінің аздығынан «Қара індеттің» таралу аймағы мен деңгейі жоғары болды» деген тұжырыммен келісесіз бе?

Көзқарасыңызды дәлелдеңіз.

Жауапты шағын эссе ретінде қорғаңыз:

ПТМС-формуласы:

П – позиция;

Т түсіндіру;

М мысал;

С – салдары, қорытынды.

Үйге тапсырма:Қосымша мәліметтер жинақтау

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка


Презентация

Дидактикалық материал Джованни Боккаччо, «Декамерон»




Кері байланыс

Табыс сатысы» әдісі:  сатының суреті, сатының

1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН

2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН,

3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Маңыздылық.

Сабақтың мақсаты

XI Людовиктің қызметін талдаудың мысалы ретінде орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуының маңыздылығын дәлелдеу.

Құндылықтарға баулу

Оқушыларды бір-бірінедегенқұрметкөрсетуіне, ынтымақтастыққа баулу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой салу

Мұғалім оқушыларға феодалдық-бытыраңқылық Францияның картасын көрсетіп, қысқаша ақпарат береді: «Франция 14 тәуелсіз мемлекеттерге бөлінді, оларды графтар мен герцогтар биледі». Сұрақтың талқылануы: Бұл жағдай Францияның неге әкелуі мүмкін?

Талқылау нәтижесінде оқушылар Францияны біріктірілуі туралы қорытынды шығара алады.

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

-Орталықтанған мемлекеттердің құрылу себептерін анықтайды.

-Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің ерекшеліктерін анықтайды.

-Францияның орталықтандырылуының тарихи маңызын анықтайды.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕББоқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады;


мадақтау

Карта





Сұрақтар жазылған үлестірмелі қағаздар










Жаңа білім




«Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі» атты бейнебаянды көруге ұсынады. Тапсырма: концепт картаны толтыру, бір орталыққа бағынған мемлекеттің құрылу себептерін анықтау.

Талқылауға сұрақ: Францияда орталықтандырылған мемлекет құру қажет болды ма?

Мұғалім оқушыларға орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері бар ақпаратты таратады. Оқушылар белгілерді екі топқа жіктеу қажет: бытыраңқы және орталықтанған мемлекеттер, оларды екі түрлі –түсті маркермен белгілекі қажет.

Жалпысыныптық талқылау. Оқушылар жауаптарын дәлелдейді. Мұғалім оқушылар жауаптарына кері байланыс береді.

«Попс формуласы»: XI Людовиктің қызметін

1-қадам: «Менің ойымша...»

2-қадам: «Себебі мен оны былай түсіндіремін...»

3-қадам: «Оны мен мынадай фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...»

4-қадам: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...»

Сұрақты талқылау: Орталықтандырылған мемлекет пен бытыраңқы мемлекет арасындағы қандай айырмашылық бар? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекеттің қалыптасуы тиімді деп санаған? Неліктен? Қоғамның қандай топтары орталықтандырылған мемлекетке қарсы болды және неге?

Мұғалім оқушыларды жазба қорытынды жазуды сұрайды. Францияда орталықтандыру үдерісінің тарихи маңызы неде?

ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

Мәтінмен жұмыс


Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескрипторлар

Бейнебаянды басты ақпаратты алады.

бір орталыққа бағынған мемлекеттің кем дегенде 6 себептерін анықтайды.

Дескрипторлар:

бытыраңқы мемлекеттің белгілерін анықтайды;

орталықтанған мемлекеттің белгілерін анықтайды;

Дескрипторлар:

мемлекеттіңоданәрідамуыүшінорталықтандырылғанмемлекеттіңмаңыздылығынтүсіндіреді;

көзқарастыдәлелдейтін кемінде 3 дәлелкелтіреді;

дәлелдіқорытындыжасайды


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»


Бейнебаян

«Жүзжылдық соғыстың аяқталуы. Францияның бірігуі»

https://www.youtube.com/watch?v=d1MBuMqmno8

Дидактикалық материал

Концепт карта


Дидактикалық материал: «Орталықтанған және бытыраңқы мемлекеттердің белгілері», маркерлер



Презентация

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Жоқушылар келесі сұраққа жауап береді: Бытыраңқы мемлекеттер мен орталықтанған мемлекеттер арасында қандай байланыс бар?

Үйге тапсырма Еуропада орталықтандырылған мемлекеттер қалай құрылды?

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

«Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді

Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін.

Чемодан- алған білімім болашақта қажет.

Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін.


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект



Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:

XIV ғасыр- XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.4 феодалдық соғыстар мен орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуы арасында байланыс орнату

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Маңыздылық.

Сабақтың мақсаты

Франция тарихындағы Жанна д Арктіңрөлінанықтау

Құндылықтарға баулу

Тарихтың мәдениет пен тілдің бір тұтастығы дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Қызығушылықты ояту

Мұғалім оқушылар назарына Жанна Д*Арктің алтынжалатқан ескерткішін ұсынады.Сұрақ: Бұл қыз тарихта қандай рөл атқарды?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

-Франция тарихында Жанна д Арктің рөлін анықтау;

-Жанна д*Арктің маңызын зерттеу.

Сабақтың қорытындысын шығару.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау


мадақтау

Тақырып

тық суреттер

Жаңа білім




Жүз жылдық соғыс картасын көрсетіп, оқушылардан карталар арасындағы айырмашылықты түсіндіруді сұрайды.

Мұғалім оқушыларға «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі» атты мәтінді таратады. Оқушылар мәтін бойынша Жанна д*Арктің Франция тарихында алатын орнын анықтайды.

БЖалпысыптық талқылау.

МҚорытынды шығару.

Мұғалім оқушыларға түрлі деңгейдегі тапсырмаларды ьаратып, сұрақтарға жауап беруге тапсырма береді:

1.VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімі не үшін қажет болды?Жауапты мәтіннен табыңыз;

2. Неліктен король Жаннад‘Арктімойындап, әскерберді?Жауапты мәтіннен табыңыз;

3. Жанна бургундықтардың тұтқынында болған кезде, неліктен король оны қорғап алмады? Жауапты мәтіннен табыңыз;

4.Неліктенкороль VII Карл ширек ғасыр өткеннен кейін Жаннад,Арктің ісін қайта қарауды талап етті? Жауапты мәтіннен табыңыз;

5 .Жанна д, Арктің жеке бас қасиеттерін анықтаңыз.Жауапты мәтіннен табыңыз;.

БЖалпысыныптық талқылау. Мұғалім кері байланыс береді.

МОқушылар«Жанна д’Арк» синквейнді құрастырады.

ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

Тақырып – бір сөз-зат есім (Жанна д’Арк).

Екі анықтауыш.

Үш етістік.

Бір сөйлем.

Тақырып бойынша ассоциация: синоним немесе сөз тіркесі.

Кейбір оқушылар өз жауаптарын оқиды.ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды


Дескрипторлар:

Мәтіннен басты ақпаратты ажыратады;

3 сөйлем көлемінде жауап дайындайды;

Қорытынды шығарады.

Дескрипторлар:

1сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

VII Карлдің Реймсте тәж кию рәсімінің қажеттілігін түсіндіреді;

2сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

Король Жаннад‘Арктімойындап, әскерберудің себебін түсіндіреді;

3сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

Корольдің Жанна д*Аркті қорғамау себебін түсіндіреді;

4сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

Жаннад,Арктің ісі бойынша жаза қайта қаралу себебін аықтап, түсіндіреді;

5 сұрақтың жауабын мәтіннен табады;

Жаннад,Арктің жеке бас қасиеттерін анықтайды.





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»




Презентация, Дидактикалық материал: «Жанна д’Арктің Франция тарихындағы рөлі»






Презентация, Дидактикалық материал: іртүрлі деңгейдегі тапсырмалар

















Презентация




Бекіту






Сабақты қорытындылау

Неліктен Жанна д̓ Аркфранцуз халқының жадында сақталған?

Үйге тапсырма

Неліктен Жанна д̓ Арк француз халқының есінде сақталады?

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка





Кері байланыс

Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?

Не түсініксіз?

Нені білгіңіз келеді?

Мақсатымызға жеттік пе?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!