Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
|
Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
«тик», «ток», «так»
ойыны
«Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін
Білім алушыларға есептер бар үлестірме қағаз беріледі. Сол
есептерді орындау арқылы топтарға бөлінеді. Есептердің жауабында
сандары шығады. І топ: «0»,ІІ топ:
«1»
Өткен сабақты еске
түсіру
«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін
жазыңыз
print((100-99)+100)
print
(20*8)
print
((200+300)/5)
print
(3*4+20)
print
(23//3)
print
(23%3)
print(40%2*100)
print(40%3*100)
Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайд
материалдарын қолдану арқылы көрсету. Оқушылармен бірге
талқылайды.
ТЖ.
1- топ: Дерек дегеніміз не? Мысал
келтір
2-топ:
Деректердің қандай типтері бар?
ЖЖ.
Берілген айнымалылар қай типке
жатады?
ӨЖ.
-
Тапсырма.
Ұзындық L миллиметрде берілген. Берілген
ұзындықты километр, метр, сантиметр және миллиметрде өрнектейтін
программа жаз.
1012552
|
1 km 12 m 5
cm52 mm
|
-
Тапсырма.
Екі таңбалы санның цифрларының қосындысы
мен көбейтіндісін табатын программа құрастыр
|
Шеңбер болып түрып мұғалім «тик» деп
бастайды, шеңбер бойымен оқушылар шатаспай жалғыстырып кету
керек
Берілген операторларды дәптерге орындап нәтижесін
жазады
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
жазады.
a=156.78; b=’ata’;
c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0;
res=’k’;
r=100; tc=’True’;
maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0;
tes=’1500’;
1-тапсырма
коды:
l=int(input())
k=l//1000000
l=l%1000000
m=l//1000
l=l%1000
c=l//10
l=l%10
print(k,'km',
m,'m',c,'cm',l,'mm')
2-тапсырма коды:
a=int(input())
b=a//10
k=a%10
print(b+k)
print(b*k)
|
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі
мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі
арқылы бағалайды.
-Дескриптор Білім
алушы
-амалдарды
дұрыс қолданады;
*
Деректер анықтамасын айтады;
*
деректер типтерін атайды
Дискриптор:
*
бүтін типті анықтайды;
*
нақты типті анықтайды
*Жолдық типті
анықтайды;
Дескриптор: Жалпы - 2
балл.
- Берілген ұзындықты километрде
өрнектейтін;
- Берілген ұзындықты метрде
өрнектейтін;
- Берілген ұзындықты сантиметрде
өрнектейтін;
- Берілген ұзындықты миллиметрде
өрнектейтін программа жазады.
Дескриптор: Жалпы -2
балл.
|
|