Материалдар / 6 сынып. Информатика. Деректер типтері, ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6 сынып. Информатика. Деректер типтері, ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып информатикадан Деректер типтері тақырыбына жазылған ҚМЖ. Тапсырмалар кодымен, дискрипторларымен. тарапма материалдары бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2024
204
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Python тілінде программалау

Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Деректер типтері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.3.1. Деректер түрлерін жіктеу.

Сабақтың мақсаты

Деректер типтерін біледі, программада жазуда деректер типтерін ажыратады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы


Сәлемдесу, психологиялық жағымды ахуал туғызу.

«тик», «ток», «так» ойыны

«Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін Білім алушыларға есептер бар үлестірме қағаз беріледі. Сол есептерді орындау арқылы топтарға бөлінеді. Есептердің жауабында сандары шығады. І топ: «0»,ІІ топ: «1»

Өткен сабақты еске түсіру

«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

print((100-99)+100)

print (20*8)

print ((200+300)/5)

print (3*4+20)

print (23//3)

print (23%3)

print(40%2*100)

print(40%3*100)

Жаңа сабақ. Мұғалімнің түсіндірмесі. Слайд материалдарын қолдану арқылы көрсету. Оқушылармен бірге талқылайды.

ТЖ. 1- топ: Дерек дегеніміз не? Мысал келтір

2-топ: Деректердің қандай типтері бар?

ЖЖ. Берілген айнымалылар қай типке жатады?




ӨЖ.

  1. Тапсырма.

Ұзындық L миллиметрде берілген. Берілген ұзындықты километр, метр, сантиметр және миллиметрде өрнектейтін программа жаз.

1012552

1 km 12 m 5 cm52 mm




  1. Тапсырма.

Екі таңбалы санның цифрларының қосындысы мен көбейтіндісін табатын программа құрастыр

89

17

72

8+9=17

8*9=72


Шеңбер болып түрып мұғалім «тик» деп бастайды, шеңбер бойымен оқушылар шатаспай жалғыстырып кету керек






Берілген операторларды дәптерге орындап нәтижесін жазады







Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жазады.







a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;


1-тапсырма коды:

l=int(input())

k=l//1000000

l=l%1000000

m=l//1000

l=l%1000

c=l//10

l=l%10

print(k,'km', m,'m',c,'cm',l,'mm')


2-тапсырма коды:

a=int(input())

b=a//10

k=a%10

print(b+k)

print(b*k)




Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


-Дескриптор Білім алушы

-амалдарды дұрыс қолданады;








* Деректер анықтамасын айтады;

* деректер типтерін атайды

Дискриптор:

* бүтін типті анықтайды;

* нақты типті анықтайды

*Жолдық типті анықтайды;


Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

- Берілген ұзындықты километрде өрнектейтін;

- Берілген ұзындықты метрде өрнектейтін;

- Берілген ұзындықты сантиметрде өрнектейтін;

- Берілген ұзындықты миллиметрде өрнектейтін программа жазады.

Дескриптор: Жалпы -2 балл.

  • Екі таңбалы санның цифрларының қосындысын табады.

  • Екі санның цифрларының көбейтіндісін табады.



Қорытынды

«Конверттегі сұрақ» әдісі:

  1. Деректердің типі туралы қандай мәліметтер білдің?

  2. Программалау барысында сандық деректерді емес, айнымалыларды қолддану алгоритмнің қайсы қасиетімен байланысты де ойлайсың?

  3. 12 және 25 бүтін сандарынан 1258 санын құрастырудың ауызша алгоритмін қалай сипаттаған болар едің?

  4. float(input()) қолдауда мақсат не?


Бір біріне кері байланыс береді


Сабақтың соңы



Кері байланыс Бір ұнаған фразаны таңдап, оны жалғастырыңыз · Менде ең көп сәтті болды… · Әсіресе сәтті болды… · Мен үшін жаңалықболды… · Бүгінсабақта мен үйрендім… · Маған қызықты болды.. · Маған қиын болды… · Мен түсіндім…

































Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



Берілген айнымалылардың типін анықтаңдар

a=156.78; b=’ata’; c=True; ppp=’stl’; max=-25; min=False; h=0; res=’k’;

r=100; tc=’True’; maxs=’-25’; mins=’False12’; p=101.0; tes=’1500’;



«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

print((100-99)+100)

print (20*8)

print ((200+300)/5)

print (3*4+20)

print (23//3)

print (23%3)

print(40%2*100)

print(40%3*100)


«Кім жылдам?» есептеңіз. Нәтижесін жазыңыз

print((100-99)+100)

print (20*8)

print ((200+300)/5)

print (3*4+20)

print (23//3)

print (23%3)

print(40%2*100)

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!