Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан ұлдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан халықтарының зергерлік өнерімен танысу |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.2.1-Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениетіндегі дизайн, қолөнер мен өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіну мен білімін көрсету |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу. «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой
қозғау. Ойын: «Атомдар-молекулалар». Оқушылардың әрбіреуі атомдар сияқты сыныпта абыл-сабыл жүреді. «Молекулалар – 2!» дегенде оқушылар екі адамнан біріге кетеді. «Атомдар» дегенде оқушылар қайтадан сынып бойымен абыл-сабыл жүре береді. «Молекулалар -3!» дегенде оқушылар қайтадан үшеуден топқа бірігеді. «Атомдар!» дегенде қайтадан бейберекет жүре бастайды. «Молекулалар-4!» дегенде қайтадан төрт адамнан топ құрайды. Ойынды ойнау арқылы сабақты өткізу үшін қажетті топты құрастырып алуға болады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
РР.Оқушыларға әлемдік және қазақ халқының зергерлік бұйымдарымен таныстыру. Сұрақтарға жауап бер:
(Т)Оқушылар қазақ халқының зергерлік өнер туындыларымен танысады, мысалы; білезік, жүзік, сақина, сырға, өңір жиек және алқа, бойтұмар, шашбау, шолпы т. б. Оқушыларға сұрақ қойыңыз. Мысалы: • Қазақ халқының зергерлік бұйымдарының қандай түрлерін білесіздер? • Зергерлік бұйымдар қайда және қандай жерде қолданылуы мүмкін? • Зергерлік бұйымдар неден және қалай жасайды? • Бұл өнер түрінің қандай ерекшеліктері бар? Бейнематериал тамашала. Топтық жұмыс. Зерттеу жұмысы. Оқушылар шағын топтарда АКТ технологияларын қолдана отырып, зергерлік өнерін зерттеп, зергерлік бұйымдарының шығу тарихын, ерекшеліктері мен орындау технологияларын анықтайды. Оқушылар алынған мәліметтерге сүйене отырып, шағын топтарда талқылап, постер орындайды. Жұмыс нәтижесін аудиторияға ұсынады. Ұсынылған жұмыстарына баға беріледі. №1 топ – қазақ халқының ежелгі зергерлік бұйымдары зерттейді. №2 топ – қазақ халқының қыз-келіншектер арналған зергерлік бұйымдарын зерттейді. №3 топ – заманауи зергерлік бұйымдарды зерттейді. №4 топ – қазақ халқының ерлерге арналған зергерлік бұйымдарын зерттейді. Таныстырылым:
Сұрақтар қою. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор әлемдік және қазақтың ұлттық қолөнері мен өнер туындыларының ерекшеліктерін біледі. зергерлік өнер туралы біледі; |
Зергерлік өнер №1 Үлестірмелі материал (әлемдік зергерлік өнері) Зергерлік өнер сыры https://www.youtube.com/watch?v=T9FXY7_J3_c Зергерлік өнер https://www.youtube.com /watch?v=L7XETvuL0Nc Тапсырманы орындауға арналған үлестірмелі материалдарды қолдану ұсынылады. |
||
Аяқталуы
|
Оқушылардың шағын топтағы орындалған жұмыстарының нәтижелерін түрлі тәсілдер арқылы бағалау.
Жазбаша немесе ауызша түрде кері байланыс беруді ұсыну. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Зергерлік бұйым нобайын орындау. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ұйымдастыру
бөлімі: Оқушыларды орналастыру,
амандасу. «Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Бейнематериал тамашалау. Зергер жұмысы туралы видео көрсету. Сұрақтарға жауап беру:
Зергерлер идеяны қайдан алады? |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Қажетті материалдар: Альбом, қарындаш, түрлі бояулар. |
||
Ортасы |
Бұйымды жасаудың кезеңдерін талқылау.
Ой қозғау сұрағы:
Практикалық тапсырма. Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін нобай орындауға кіріседі. Нобай альбомда орындалады. Қойылған сұрақтардың жауаптарын сараптап, оқушылар зергерлік бұйымдарға қолайлы материалдар таңдайды және бірнеше нобай үлгілерін жасайды. Нобай жасау барысында, таңдалған материалдарын ескеру қажет. Мысалы; фольга, сым түрлері, картон,түрлі түсті тастар, бисер, жіп түрлері т.б. Жұмыс барысында ұлттық нақыштар көрініс табуы қажет.Әр оқушы жасаған нобайларын іске асыру жоспарын құрастырады. Жасаған нобайлары мен жоспарын жұпта талқылайды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Бұйымның нобайы мен сызбаларын сызады. Заманауи қолда бар материалдардың ерекшеліктерімен таныс. Көркемдік материалдармен экперимент жүргізеді. |
Голландтық өнертапқыш ластанған ауадан зергерлік бұйымдар жасап шығармақ https://www.youtube.com/watch?v=PSouWmG20XA |
||
Аяқталуы |
Оқушылар жеке және топта орындаған жұмыстарының нәтижелерін, түрлі әдістер арқылы (жазбаша немесе ауызша түрде, көрнекі бейне құралдары арқылы) көрсетеді. Жұмыстар критерийлербойынша бағаланады. Рефлексия «Үш минуттық пауза»
|
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Оқушылармен
сәлемдесу. «Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой
қозғау. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Сабақтың тақырыбы, сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау. Оқушыларды таныстыру. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
Ортасы |
Топтық тапсырма. Зергерлік бұйымдарды жасауға қажетті материалдар мен техникаларды қарастыру. Сұрақтарға жауап бер:
Әшекейлерді жасауға арналған материалдар мен құрал-жабдықтарды қарастыр. Презентацияда берілген материалмен таныс. Бейнематериал тамашала. Сым және моншақтардан әшекей жасаудың тәсілі. Эксперимент Қолда материалдарды қолданып, әшекей жасап көр. Сұрақтарға жауап бер:
Тапсырманы орындауға арналған критерийлер: Тапсырманы орындауға арналған критерийлерді оқушылармен бірге құрастырып көріңіз. Әшекейдің идеялық мағынасы бар |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.
|
Дискриптор Зергерлік бұйымдарды жасауға қажетті материалдар мен құрал-жабдықтармен танысады. Көркемдік материалдарды қолданып, әшекей жасап көреді. |
https://mamarabotaet.ru/stati/xend-mejd-kak-biznes/zakupka-materialov-dlia-sozdania-ukrashenij/ РР 4-10 https://www.youtube.com/watch?v=RC-WgKCHxts (зергерлік бұйымдарды жасауға қажетті құрал-жабдықтар) |
||
Аяқталуы |
Бағалау Оқушылардың тәжірибелік тапсырмасын тапсырманы орындауға арналған бағалау критерийлеріне сай бағалау жүргізу ұсынылады. Бұл бағалау бірін-бірі немесе өзін-өзі бағалау ретінде де өтуі мүмкін. Рефлексия: Сабақтың соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:
Ескерту: келесі сабақта оқушылар орындалатын жобаларының нобайларын жасайды. Және сол нобай бойынша практикалық тапсырмаларын орындауға кіріседі. Сол себепті оқушыларға қандай әшекей? Және қандай материалдардан жасайтындықтары жөнінде ойланып келуін сұраңыз. Және қажетті материалдарды үйден алып келуін ескертіңіз. Олар: моншақтар, сымдар және т.б. болуы мүмкін. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйым дайындау. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.3.2-Ажырайтын және ажырамайтын біріктіру әдістерін қолданып, бірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасау 6.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Сұрақтарға жауап бер:
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Қажетті материалдар: Альбом, қарындаш, түрлі бояулар, фольга, түрлі көз моншақтар және т.б. |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
|
(С)Қазақ зергерлік өнері Қазақ зергерлік өнерінің ерекшеліктерін тереңірек қарастырыңыздар. (Т) Топтық жұмыс. Оқушылар топтарда заманауи ұлттық зергерлік бұйымның дизайнының эскизін жасауды ұсыныңыз. Оқушылармен бірге тапсырманың дискрипторларын ойластырыңыз. Мысалы: 1 топ – Білезік. 2 топ – Өңіржиек. 3 топ – Шолпы немесе шашбау. 4 топ – Қапсырма. Топтық жұмыстың таныстырылымы. Сұрақтарға жауап бер:
Оқушылармен бірге бұйымды жасау барысын талқылап өтіңіз. Оқушылар топта немесе жұпта(жеке) әшекей бұйымдарын жасауды жалғастырады. Оқушылардың көңілін бұйымды жасау барысында ұлттық нақышты көрсететін элементтің көрініс табуы қажет екендігіне назар салыңыз. Практикалық жұмыс барысында оқушылар қауіпсіздік техникасын сақтау қажет. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Қазақ ұлттық мәдениетінің элементтерін қолдана отырып, әшекей бұйымын жасайды; Өздік жұмыс істеу барысында қауіпсіздік техникасын сақтайды. |
Источник: http://comode.kz/post/sovety-po-stilju/ukrashenija-v-kazahskom-natsionalnom-stile/ Творения казахского ювелира известны во всем мире https://www.youtube.com/watch?v=iIEFDDJyQPg
Серьги из полимерной глины. https://www.youtube.com/watch?v=f6UswEb4ZyI |
||
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар жеке және топта орындаған жұмыстарының нәтижелерін, түрлі әдістер арқылы (жазбаша немесе ауызша түрде, көрнекі бейне құралдары арқылы) көрсетеді. Жұмыстар критерийлербойынша бағаланады. «Бір сөзбен түсіндір» «Бүгінгі өткен тақырыпты нақты әрі түсінікті суреттейтін бір сөз таңда» |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 9-10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды көркемдеп безендіру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 2 минут |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Назарын аудару үшін оқушыларға түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Топқа бөлінген оқушылар түрлі техникада өрілген суреттерді байқайды. Осы арқылы сабақтың тақырыбын ашады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
https://kk.wikipedia.org/wiki/ Зергерлік бұйымдар |
||
«Джигсо» әдісіТопқа біріктіру2 минутСабақ тақырыбын анықтау 1 минут |
Талқылау үшін берілген сұрақтар:
Бұйымды аяқтаудың соңғы кезеңдері.
Практикалық тапсырма. Бұйымдарды көркемдеп безендіру. Оқушылар жұпта, топта бұйымды безендірудің тәсілдері жөнінде ақылдаса алады. Дайын бұйымдарын таныстырудың әдістерін ойластыра алады. Безендірудің нұсқаларын қарастырып көріңіздер. Әшекейлерге арналған арнайы тіреуіш, қорапшалар және т.б.
Жұмыс аяқталғаннан кейін аудитория назарына ұсынылады. Қорытынды сұрақтары: 1.Әшекей бұйымдарды ата? 2. Зергерлік бұйымдарды қандай тастармен әшекейлейді? 3.Зергерлік бұйым жасаған кезде қандай әдіс тәсілдерді қолдандың? 4. Жұмыс барысында қиындықтар кездесті ме және қандай жетілдіру амалдарын пайдаландың? Жұмыстар бүкіл сынып алдыңда талқыланып бағаланады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Ұлттық элементтерді бұйымға қолданады. Материалдар мен құралдарды қолдануда қауіпсіздік техникасын сақтайды. |
Керек болатын заттар; фольга, сым, картон, әшекейге арналған түрлі түсті тастар, бисерлар, қайшы, кеңсе пышағы, бояу түрлері, желім т.б. заттар Қазақтың ұлттық әшекейлері https://www.youtube.com/watch?v=20wZuCDpxQM Зергерлік өнерді жаңғыртушы шебер https://www.youtube.com/watch?v=IPCq1mtmHUU Полимерді ермек саздан сырға жасау. |
||
Сабақтың соңы Кері байланыс 5 минут |
Оқушыларды топтарға біріктірер кезде таратылған қағаз тілігі сабаққа кері байланыс кезінде қызмет етеді. Оқушылар қағаз тілігінің екі бетін толтырады. Зергерлік бұйымдардың көрмесін ұйымдастыру. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» Кері байланыс. Кішігірім эссе жазу |
|
|
Практикалық ресурстар: Түрлі-түсті жіптер, қайшы, шалма біз |
||
Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғи материалдардың түрлері мен сипаттамалары. (Өздігінен ізденіс зерттеулері). |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету 6.1.6.1-Конструкциялық, табиғи, және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық пен механикалық қасиеттерін және олардың қолдану аясын анықтау және сипаттау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлері айтылады. |
Оқушылар амандасып,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін–бірі бағалау. |
|
||
11-20 мин
Ортасы 21-35 мин
|
Оқушылар нобайларына сәйкес шығармашылық жұмыстарын орындауды жалғастырады. Рефлексивті күнделікті жүргізеді. Сұрақтарға жауап бер: *Интерьерді тоқылған бұйымдарды әсемдеудің қандай үлгілерімен таныссыңдар? * Тоқылған бұйымдармен интерьерді қалай әсемдер едіңдер? *Үйіне не тоқыр едің? Бейнематериалды тамашала "Вязаные вещи для домашнего декора". Шеберлік сағаты: Меринос жүнінен үлкен ілмекті плед тоқу. Эксперимент жүргіз. Қолмен кішігірім бұйым тоқып көр. Ол үшін шалма біздің қажеті жоқ. Рефлексивті күнделікті толтыр. Жұмысыңды аяқта. Келесі сабақта дайын бұйымыңды әсемдеп, сыныптастарыңа таныстырасың. Дайын бол! Қажет болуы мүмкін қосымша материалдар. Безендіру үшін түймелер, ленточкалар, бисерлер, ине мен жіп және т.б. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды |
Дискриптор Композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдіктің не екенін айтады. Материалдардың қолдану аясы мен қасиеттерін анықтайды және сипаттайды. Әртүрлі процесс және материалдармен эксперент жасайды |
Қажетті материалдар: Альбом, қарындаш, талдың қабығы,бұтақтар, тал түбірі, құм, жапырақ,гүл күлтелері, кепкен жемістер, сабан, құс қауырсындары, мүйіз, сүйек, тері және тағы басқа заттар Ақмола облысының суретшісінің ағаштан айырыкша жұмыстарын дайындауы https://www.youtube.com/watch?v=eSpQ9Ir7sX8 Табиғи инсталляциялар Энди Голдсуорти http://animalworld.com.ua/news/Prirodnyje-installjacii-Endi-Goldsuorti-Andy-Goldsworthy- |
||
Аяқталуы |
Бағалау Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз. Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды Рефлексия: * не үйрендім? *не түсініксіз қалды?
Жұмысты аяқтау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 12 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғи материалдардан дайындалатын бұйым нобайын орындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Назарын аудару үшін оқушыларға түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Топқа бөлінген оқушылар түрлі техникада тоқылған суреттерді байқайды. Осы арқылы сабақтың тақырыбын ашады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. Ой қозғайды, ойларын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер
|
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин |
Бұйым тоқылып аяқталған соң, безендіруге кіріседі. Безендіру үшін бірнеше идеялар қарастыр.
Бұйымды әсемде. Бейнематериалды тамашала. Бұйымды әсемдеу туралы бейнематериалды тамашала.
Бұйымды әсемдеудің тәсілін анықтап, жұмысыңды көрмеге дайында. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Табиғи материал туралы білім мен түсінігін көрсетеді; Табиғи материалдардан жасалатын шығармашылық жұмысының кезеңдік жоспарын жасайды; Бұйымды жасау үшін қолданатын материалдары мен құрал-жабдықтарын жоспарлайды; Бұйымның нобайын жасайды. |
Альбом, түрлі түсті қарындаштар Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар: |
||
Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 13 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымды көркемдеп безендіру |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Оқушылармен сәлемдесу.
Құндылықтарды еске түсіру.
«Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой
қозғау. Сабақтың тақырыбы, сабақ мақсаттары мен бағалау критерийлерін анықтау. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Оқушыларды таныстыру. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. «Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин |
(С) Сұрақтарға жауап бер:
Бейнематериал тамашалау.
(С) Жұмысты безендіру бұл шығармашылық жұмысты жасаудың басты кезеңі болып табылады. Безендірусіз жұмыс сәтті/әсем көрінбеуі мүмкін. Ойлан.
Безендірілетін материалдың түсі, пішіні, фактурасы, бұйымның идеясына жақын болуы тиіс. Сұрақтарға жауап бер.
Оқушылармен бірге материалдар және құрал-жабдықтармен жұмыс барысын талқылап өтіңіз. Жұмыс барысының кезеңдерін талқыла:
Қауіпсіздік техникасы туралы ұмытпаңыз. Практикалық тасырма Оқушылар табиғи материалдардан жасалған бұйымдарын әсемдеп, безендіруді жалғастырады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін табиғи материалдан жасалған бұйымды безендіру барысында қолданады. Бұйымды безендіреді. |
Табиғи материалдардан жасалған бұйымдар: Презентацияда. Үлестірмелі материалдарда тастан бұйым жасаудың үлгісі көрсетілген. http://www.allwomens.ru/44476-ramki-svoimi-rukami.html |
||
Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 6 сабақ 14 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
6.3.1.1. Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Көрме ұйымдастыру. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
(С)Шығармашылық жұмысты таныстыру Оқушылар шығармашылық жұмыстарының таныстырылымын кез келген үлгіде өткізе алады.
Таныстырылым. Әрбір оқушыға/жұпқа/топқа шығармашылық жұмысты таныстыру үшін 3-4 минуттан беріледі. Көрме ұйымдастыру.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады; Өз жұмыстарына аннотация жаза алады; Көрме ұйымдастыра алады. |
Ресурстар: Түрлі түсті қарындаш, альбом, А3 қағазы, фломастерлер, гуашь,қылқаламдар және т.б. Презентация «Көрме» |
||
5 мин Аяқталуы |
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|