Материалдар / 6-сынып ҚМЖ 1-тоқсан Дүние тарихы

6-сынып ҚМЖ 1-тоқсан Дүние тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
6-сынып ҚМЖ 1-тоқсан Дүние тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қырқүйек 2024
135
1 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6 сынып

Әлем тарихы

1 тоқсан

«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Рим империясының құлауы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.1.1 «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

6.3.2.1 Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

Сабақтың мақсаты

Тарихи оқиғаларды хронологиялық шегін бойынша уақыт сызығында белгілейді;

Рим империясының ыдырау себептерін біледі;

ерте және дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттерді картадан көрсетіп, оларға тән ортақ ерекшеліктерді анықтайды Кейбірі: Рим империясы ыдырауының экономикалық, саяси, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді себептерін талдайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру

Өткен білімді еске түсіру

7 минут

Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

(Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал

«Тізбекті сөйлет»

«Уақыт сызығымен жұмыс»

«Түсініктеме уақыты»

«Орта ғасырлар нені оқытады?»

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

































5 минут

















10 минут



Мәтінмен жұмыс

1 «экономикалық себептер»;

  1. саяси себептер»;

  2. «әлеуметтік себептер»

  3. «ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді себептер»

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

(Ұ) «Кинометафора»

(М) - Қазір біз Сіздермен анықтауымыз қажет:

  • Неліктен Батыс Рим империясы құлады ?

  • Рим империясының ыдырауының негізгі және қосалқа себептері неде?

«Рим империясының ыдырау себептері»

Рим империясында қандай мәселелер мен шиеленістер орын алды?

ЕБҚ: Көру қабілеті төмен оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

1 тапсырма «Ойлан.Талқыла»

Рим империясының ыдырау факторлары жазыл- ған үлестірме қағаздарды зерттеп, ӛздерінің топтарын- дағы тапсырмалар бойынша жіктеп, таныстырылым дайындайды, қорғайды:

  • Рим империясы ыдырауының 3-5 себептерін анықтау;

  • Берілген себепті таңдау себептерін түсіндіру;

  • Осы себептер ӛзара қалай байланысқандығын кӛрсету Үлестірме қағаздарда берілген фактілерді негіз ретінде ала отырып, әр топ ӛздерінің тапсырмалары бойынша ортаға шығады.

ЕБҚ:Көру қабілеті төмен оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

2 тапсырма «Менің таңдауым»

  • Рим империясының әлсіреу себептерін таңда, негізде.

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

  1. Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.

  2. Батыс Рим империясының саяси, экономикалық, әлеуметтік ыдырау себептерін тӛмендегі кестеге жіктеп, орналастырыңыз.

Орта ғасырлар тарихының әр кезеңінін хронологиялық шегін жазыңыз.

1) Ерте орта ғасыр - ..............................................

2) Дамыған орта ғасыр - .......................................

3) Кейінгі орта ғасыр - ...........................................

ЕБҚ:Көру қабілеті төмен оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.



Дескриптор

  • ерте орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды;

  • дамыған орта ғасырдың кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды;

-кейінгі орта ғасырлар кезеңдерінің хронологиялық шегін атайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»









ҚБ «Мен, саған, сен маған»




ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Неліктен Батыс Рим империясы құлады?




«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Рим империясының құлауы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Рим империясы Шығыста неліктен сақталды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.2.3 Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу

Сабақтың мақсаты

Батыс Рим империясының экономикалық, саяси және мәдени дамуын Шығыс Рим империясымен салыстырады

Шығыс Рим империясының ұзақ ӛмір сүруінің себептерін талдайды, жіктейді

Византия империясының халықаралық жағдайы мен шаруашылығының дамуына қандай қолайлы жағдайлар мүмкiндiк бергенін өз сөзімен тұжырымдайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут










Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут




1. Сәлемдесу

2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

БЫМ/БОқушылардың назарына Батыс Рим империясы мен Шығыс Рим империясының картасы көрсетіледі. Неліктен Рим империясы Шығыста сақталған?

476 ж – 1000 жылға ұзақ сақталған.

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут






















5 минут



10 минут



Мәтінмен жұмыс

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

  • Византияның даму ерекшеліктерін қарастыру;

  • Византияның дипломатия ерекшеліктерін зерттеу;

  • Византияның ұзақмерзімділігіне әсер ететін негізгі факторларды анықтау;

  • Қорытынды шығару.

ЕББКөру қабілеті төмен оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады

Мұғалім оқушыларға «Византияның ішкі және сыртқы саясаты» мәтінін оқуға тапсырма береді Византияның бай және гүлденген екендігін дәлелдейді.

Византия империясы Батыс Рим империясына қарағанда 1000 жыл ұзақ өмір сүргені жайлы талқылау жүргізіледі. Оқушылардыңойларын тыңдай отыра, мұғалім Византия империясының картасына назар аударып, Юстиниан кодексінің ерекшеліктерімен таныстырады.

Талқылаудың нәтижесі ретінде сабақтың негізгі сұрағына жауап береміз: Рим империясы Шығыста неліктен сақталды?

МұғалімВизантияның ұзақмерзімділігі жайлы факторлар тізімін ұсынып), оқушылар карточкаларды маңыздылық бойынша орналастырады, таңдауды дәлелдейді (маңыздылығы жоғары, маңыздылығы орташа, маңыздылығы төмен).

Мұғалім берілген тапсырма бойынша кері байланыс береді, оқушылардың назарын Византияның ұзақмерзімділігінің негізгі факторларына аударады.

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

ЕБҚ: сөйлеуінде кемістігі бар оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Дескрипторлар:Византияның гүлдену ерекшеліктерін түсіндіреді;Византияның саяси саладағы ерекшеліктерін анықтайды;Византияның байлығы мен өркендеуі туралы қорытынды жасайды.

себептері туралы қорытынды жасайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»












ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«Термометр»

1

Сабақ ӛте ұнады,

қызықты ӛтті

2

Сабақ ұнады, ӛп нәрсе

алдым

3

Сабақ ұнады, бірақ

Сұрақтарым бар

4

Сабақта ӛзімді жайсыз

сезіндім


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Рим империясы Шығыста неліктен сақталды?


Құрметті әріптесім рахмет қолданғаныңызға бағаллап алғаныңызға Ризамын сұрауы бар дүние ғой түбі

87027984413



«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Рим империясының құлауы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Неліктен Византия 568 жылы түрік қағаны Истемиге елші жіберді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Византияның сыртқы саясатын сипаттайды;

Көпшілігі: Византияның сыртқы саясатын кӛрші мемлекеттермен қарым-қатынасының негізінде талдайды;

Кейбірі: елшіліктердің басымдықтарын, нәтижелерін ӛз сӛзімен тұжырымдайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру

Өткен білімді еске түсіру

7 минут

Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

Ой салу

Мұғалім оқушыларға 568жылы Константинопольге елші Маниахтың келу және Киликиядан Земархтың Истеми қағанғаелшілігі тарихы туралы қысқаша әңгімелейді

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут




















5 минут








10 минут



Мәтінмен жұмыс

1 тапсырма

«Шығыс Рим империясының сыртқы саясаты» тұжырымдамалық карта дайындау

ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

2 тапсырма

«Еркін микрофон» әдісі - қосымша мәтін- мен жұмыс

  1. Не себепті Киев Русі Византиядан христиан- дықты қабылдады?

  2. Бірлескен әскери жорықтарға қандай факторлар себепші болды?

  3. Не себепті Русь князьдігі Византиямен сауда жасауға қызығушылығын танытты?

  4. Византияның Киев Русімен дипломатиялық қарым-қатынасы мен Түркі қағанатымен қарым- қатынасын салыстырыңыздар.

шешімді хабарлау, бағалау

ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

  1. Мәтінге сүйеніп, Византия мен Түрік қағанаты арасындағы қарым-қатынасты анықтап, кестені толтырыңыз.

  2. Тарихи дерекпен өз біліміңізге сүйеніп,төмендегі сұраққа жауап беріңіз.

Салыстыру сұрақтары

Византия

Түрік қағанаты

Билеушілердің есімдері



Мақсаты



нәтиже



Қорытынды


ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды



ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды



Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Дескриптор:

Византия мен Түрік қағанатының билеушілерін атайды;

;

мемлекеттердің елшілерін атайды;

елшіліктің нәтижелерін анықтайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»









ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«Желкенді кеме»

  1. Егер саған сабақ ұнаса және тап- сырманың барлығы сәтті орындаған болсан, желкенді жасыл түске боя:

  2. Егер сен сабақта белгілі бір қиын-

дықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя;

  1. Егер сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің кӛмегі қажет болса, жел- кенді қызыл түске боя


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Неліктен Византия 568 жылы түрік қағаны Истемиге елші жіберді?





«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Рим империясының құлауы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау

Сабақтың мақсаты

- Византияның дипломатиялық ерекшеліктерін, Киев Русімен қарым-қатынасын анықтау.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут



Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

Қызығушылықты ояту

Мұғалім оқушылар назарына княгиня Ольганың бейнесі бар икона мен «Өткен уақыт жылнамасының 1 бөлімінен» үзіндіні ұсынады.

мұғалім оқушылар сұрақ қояды: «княгиня Ольга қолында не ұстап тұр?»

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»

Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

































5 минут












10 минут



Мәтінмен жұмыс

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

Княгиня Ольганың шоқындыру себептері мен салдарын қарастыру; Византияның Киев Русімен қарым-қатынасын анықтау;

Византия дипломатиясын Түрік қағанаты мен Киев Русімен салыстыру; Қорытынды жасайды.

Осылайша, сабақтағы зерттеу жұмысы оқу мақсатына жетуге және «интерпретация» тарихи концептін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

1 тапсырма

  1. Княгиня Ольганың Византияға барудағы мақсаты қандай болды?

  2. Княгиня Ольганың христиан дінінің қабылдауының себебі неде?

ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

2 тапсырма

Оқушылар төменде берілген тұжырымдамалардың ақиқат/жалған екендігін жазбаша жеке жұмыс орындайды.

1. Рим империясы екіге бөлінді: Оңтүстік және Солтүстік (Шығыс және Батыс)

2. Оңтүстік Рим империясының екінші атауы – Византия империясы. (Шығыс)

3. бұл аймақта христиан дінінің католиктік бағыты кең тарап, халықтың тұрмыс –тіршілігіне ықпалын тигізді. (православиелік)

4. географилық орны тиімді болғандықтан, өзге елдермен әскери істі дамытуға мүмкіндік берді. (сауда)

5. көрші мемлекеттермен тығыз қарым-қатынастардың дамуы, византиялық әскерлердің санын көбейтті. (көпестер)

6. Пионерлер – христиан дінін таратушылары. (миссионерлер)

7. Юстиниане I тұсында империя әлсіреді. (күшейді)

8. Юстиниан императоры ауқатты отбасынан шыққан.(кедей)

9. Юстинианның ішкі саясаттағы ұстанған лозунгы: «Бір мемлекет, бір заң, бір дін». (дұрыс)

ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

3-тапсырма

Княгиня Ольга басқарған кезде қандай өзгерістер болды? Оларды қоғамның салаларына сәйкес орналастырыңыз:

саяси

Экономикалық

әлеуметтік

Мәдени

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды








Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.



ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.







Оқушылар тұжырымдамалардың ақиқат/жалған екендігін анықтайды

Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Дескрипторлар:

Византия мен Түрік қағанатының арасында қарым-қатынастағы айырмашылықтарды анықтайды;

Византия мен Киев Русі арасында қарым-қатынастағы айырырмашылықтарды анықтайды;

Түрік қағанаты, Византия мен Киев Русінің ортақ саяси мүдделерін анықтайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»















ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер




Ақпараттық мәтін


Қосымша таратпа материалдар






Тақырыптық суреттер

Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс

«Бұл сабақты оқып, мен…»

Білмеймін .......

Білемін .....

Түсінемін .....

Түсінемін және қолдана аламын ..

Басқа біреуді үйрете аламын .....


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект

Үй тапсырмасы

Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті?





«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Феодализм

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.4.2.1 экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау;

6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

Сабақтың мақсаты

экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттайды; феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттайды

қолӛнер мен сауданың рӛлін анықтай отырып, ортағасыр- лық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттайды

феодалдық міндеткерліктің формаларын ӛз пайымымен түсіндіреді


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут






Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут




Бастапқы ынталандырушы материал

Мұғалім оқушыларды көз алдына экономикалық ұғымдарын, соның ішінде қалдықтарды елестетуді сұрайды.

«Еркін микрофон» - Экономика дегенді қалай түсінесің?

(М) 1. Экономика деген не?

  1. Салық не үшін қажет?

  2. Біз қарастырғалы отырған қоғамға тән салықтар

Ауыл шаруашылығы қалдықтарын, еңбекті және билік пен жерді бақылауды қамтамасыз ету ретінде, феодализмнің қалай қызмет атқарғанын түсіну үшін, басты экономикалық ұғымдарды (мысалы, қалдықтар) түсіндіру. .

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

























5 минут







10 минут



Мәтінмен жұмыс

1-тапсырма «Графикалық органайзер»

1-Феодализм ұғымы

2- Феодалдық шаруашылық

(Мұнара – ұсыным мазмұны толық, қызықты; сарай – ұсыным мазмұны тартымды, дегенмен толықтырулар қажет; қорған – ұсыным толықтыруды қажет етеді)

ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

2-тапсырма «Тарихи лото»

Кестеде берілген ұғымдарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріңіз: Устав; шебер, цех, натуралды шаруа- шылық, ақша-тауарлы шаруашылық

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Төмендегі берілген ұғымдардың анықтамасын сәйкестендіріңіз

Феод

Орта ғасырдағы Батыр Еуропа елдеріндегі кіші феодалдардың ірі феодалдарға тәуелділігі

Феодал

Орта ғасырлық Германиядағы әскери немесе әкімшілік қызмет атқарғаны үшін адамға берілетін жер иелігі

Вассал

Орыстың "еңбекпен ӛтеу салығы" деген сӛзі, шаруаның феодал иелігінде тегін істелетін еңбегі

Поместье

Феодалдық басыбайлы шаруаның азық-түлікпен немесе ақшалай тӛлейтін жер салығы

Барщина

Феодалдардың өз жерлерінде ерікті шаруалардың еңбегі е негізделген шаруашылық құруы

Оброк

Ірі жер иелікті иесі, шаруаның қожайыны

ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі.

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды



Бағалау критерийлері:

- мәтіннен қажетті ақпаратты алу;

- графикалық түрде жаңа ұғымдарды көрсету;

- феодалдық экономиканы сипаттауда жаңа ұғымдарды қолдану


Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.


ҚБ«Феодалдық Замок»

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»















ҚБ «Өзін-өзі бағалау»



Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

Нені білдім? Нені үйрендім?

- Нені толық түсінбедім?

- Немен жұмысты жалғастыру қажет?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде?





«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Феодализм

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.1.1 феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау

6.1.2.1 үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

Сабақтың мақсаты

тарихи деректермен жұмыс жасай отыра, феодалдық қоғамның ерекшеліктерін білу;


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут










Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут




БЫМмұғалім оқушыларға бос торы бар феодалдық сатыны ұсынады. Оқушылардың мақсаты: феодалдық сатынының өкілдерін дұрыс ретпен орналастыруды сұрайды

Тапсырма орындалғаннан кейін, мұғалім оқушылармен талқылау жүргізіп, феодалдық сатыны дұрыс толтырғанын анықтап, неліктен осылайша орналастырғанын сұрау.

Дұрыс толтырылған форасын ұсынып, түсіндіру.

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

феодалдық саты ерекшеліктерін біліп, түсіну;

феодалдық қоғамда сословиеге бөліну ерекшеліктерін қарастыру;

әр сословиенің ерекшеліктерін анықтауда, тарихи деректі талдау;

Қорытынды жазу.

ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут






















5 минут





10 минут



1-тапсырма мәтінмен танысуды және кестені толтыруды сұрайды:


сословие

өкілдері

қызметі

1 сословие



2 сословие



3 сословие



ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

М/Смұғалімнің сұрақтары:

-Бірінші мен екінші сословиені не біріктіреді?

-үшінші сословиенің айырмашылығы неде?


2-тапсырма Дерек бойынша әр сословиенің қызметін, құқығын, міндетін анықтаңыз. Жауаптарды схема түріне салыңыз:

Shape1 Shape3 Shape2 Сословие


Shape6 Shape5 Shape4

Shape7 Shape8 Shape9


Қызметі

Shape11 Shape10 Shape12

Shape13


Құқықтар мен міндеттері

Shape16 Shape15 Shape14


Сословие өкілдерінің құқықтары мен міндеттерін анықтайды;

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Бағалау кртиерийлері:

Мәтіннен басты ақпаратты ажыратады;

Бірінші, екінші, үшінші сословие өкілдерін анықтап, дәптерге түсіреді;

Әр сословиенің қызметін анықтайды.

Бағалау критерийлері:


Тарихи дерекпен танысады;

Феодалдық қоғамның үш сословиесін ажыратады;

Әр сословие өкілінің қызметін анықтайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»












ҚБ «Өзін-өзі бағалау»



Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі.

Мен бүгін білдім...

Мен бүгін сезіндім...

Мен келесі сабақта білгім келеді ...

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан?

«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Феодализм

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.2.2 өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау

Сабақтың мақсаты

Ортағасырлық қалалардың пайда болу алғы-шарттарын анықтайды

Римдік мәдениетпен салыстыра отырып, ортаға-сырлық мәдениеттің даму ерекшеліктерін табады

Орта ғасырлық және қазіргі Еуропалық қалалардың өмірін салыстырып, өздігінше тұжрымдайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут





Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут




БЫМ/СМұғалім оқушылардан роман және готикалық стильде салынған ғимараттары бейнеленген пазлдарды жинауды сұрап, олардың арасындағы айырмашылықты анықтауға тапсырма береді. (бірнеше бөліктерге қиылған суреттер)

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

  • Роман және готикалық стильдердің айырмашылықтарын анықтау.

  • Ортағасырлық ғимараттарын бейнелеу.

  • Роман және готикалық стильдерді салыстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут




















5 минут






10 минут



Мәтінмен жұмыс

1 тапсырма «Бірге оқимыз»

1. мәтінмен жұмыс

2.жұпта талқыла

3.топтық шешім дайындау – оқылған мәтіннен 3 сұрақ дайындау,

1. Ортағас рлық қала 2.Ортағасырлық білім

3. Ортағасырлық әдебиет

4. Сәулет, мүсін, бейнелеу ӛнері

«Шығыр» әдісімен айналдыра жауап беру

ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

2 тапсырма Мини-эссе

«Архитектура бізге қандай сыр шертеді?»

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

  1. Кестеде берілген ұғымдарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріңіз.

Устав АШеберхананың ең басты қызметкері.

Шебер ВШаруашы ықтың томаға тұйық сипаты.

Цех СЦехтың барлық мүшелері атқаруға міндетті ережелер.

Натуралды Д Жеке меншік және шаруашылық қатынастары арқылы шаруашылық өндірушілердің бір-бірінен оқшаулануы.

Ақша-тауарлы Е Шаруашылы тың томаға-тұйық түрі. Шаруалар да шаруашылық он ң қожайындары да ешнәрсені сатып алмады.

  1. Суреттерде берілген ғимараттар үлгісін анықтап, кестеге толтырыңыз.

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.


Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады

Дескриптор

устав ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;

шебер ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;

-тауарлы шаруашылық ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді

екі архитектуралық ғимараттың ерекшеліктерін талдайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»









ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«Шолиер табақшасы» Жасыл табақша – «Маған сабақ ӛте ұнады» Сары табақша – «Маған сабақ ұнады, бірақ 1-2 сұрағым бар»;

Қызыл табақша – «Мен сабақта қиналдым»

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?





«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Ислам тарихы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Исламның тарихында 610 - 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.2.5 ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Ежелгі Араб мемлекетінің құрылуынасебеп болған жағдайларды сипаттайды;

Арабтардың шаруашылығының ерекшеліктерін көрсетеді;

Арабтардың жаулап алу соғыстрының маматын лтын ғасыр» дәуірінің негізгі жетістіктерінің маңызын өздігінше тұжырымдайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут










Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут




БЫМ/БVII-VIII ғғ. Араб халифатының картасын көрсету.

Б Оқушылар назарына ислам дінінің пайда болуы мен Мұхаммедтің пайғамбарлық қызметі туралы бейне баян ұсынылады.

Бейне баянды көру барысында оқушылар Мұхаммедтің пайғамбарлық қызметі жайында басты оқиғалар мен жылдарды дәптерге жазады.

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

Әлем діндерін қарастырып, ислам дінінің ерекшеліктерін анықтау;

Ислам тарихындағы маңызды оқиғаларды анықтау;

661 - 1258 жж. арасында болған үш басты өзгерістерді анықтау

ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут









5 минут





10 минут



Мәтінмен жұмыс

1-тапсырма

Омейяд пен Аббасид әулеттерін зерттеу негізінде, 661 - 1258 жылдар арасында орын алған басты үш өзгерістерді анықтау.Келесі салалар бойынша:

1.саяси

2.мәдени

3.экономикалық

4.әлеуметтік


Ақпараттық мәтін

Қосымша таратпа материалдар

Тақырыптық суреттер

ҚБ парағы

ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі.

2-тапсырма«5 минуттық эссе»

-Исламның пайда болуы;

-Мұхаммед пайғамбардың ӛмірбаяны туралы. ҚБ «Мен саған, сен маған»

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 1. Картамен жұмыс. Тақырыптық картаны қолданып, араб халифатының территориясын және астанасын кескін картада белгілеңіз.

  1. Тірек сызба мен мәтінге сүйене отырып, арабтардың жаулап алуы нәтижесінде қалыптасқан халықаралық жағдайға нақты 3 дәйектеме келтіріп, оны деректермен дәлелдеңіз

ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді



Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады

Дескрипторы:

  • Араб халифатының территориясын кескін картада белгілейді;

Араб халифатының астанасын кескін картада белгілейді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»









ҚБ «Өзін-өзі бағалау»



Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«Тауға шығу»

1-аймақ: 2-аймақ: 3-аймақ

:

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект

Үй тапсырмасы

Исламның тарихында 610 - 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды?



«№.... орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Ислам тарихы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.2.2.1 тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;

6.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.3.1 Шығыс ойшылдары жетістіктерінің маңызын бағалау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Ислам мәдениетінің өрлеу кезеңіндегі күнделікті ӛөірдегі өзгерістер мен жетістіктерді атайды;

Архитектура, философия, ғылым саласындағы жетістіктерді сипаттайды;

Көпшілігі: Арабтардың жаулап алуы нәтижесінде қалыптасқан халықаралық жағдайдағы ең негізгі және маңызды жетістіктерді анықтайды;

Кейбірі: «Алтын ғасыр» дәуірінің негізгі жетістіктерінің маңызын ӛздігінше тұжырымдайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут










Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут




Ой шақыру

Мұғалім араб мәдениетінің жетістіктерін көрсетеді.

Сұрақтар: Сіз осы суреттерден қандай әсер алдыңыз?

Неліктен VIII-XII ғғ. ислам мәдениетінің «алтын дәуірі» деп атайды?

Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

1. Ислам өркениет жетістіктерін ғылым, мәдениет және күнделікті өмірдегі әсерін қарастыру;

2. Бұл кезең «алтын дәуірі» екендігін дәлелдеу.

3.«Алтын ғасыр» кезеңінде ислам мәдениеті өнертабыстарының жетістіктерін зерттеу.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут










5 минут













10 минут



Мәтінмен жұмыс

1-тапсырма «Зерттеу» әдісі

1 «Ислам ӛркениетінің аманаты» атты бейнероликті көру;

2 ислам мәдениетінің алтын ғасырына зерттеу жүргізу және дәптерге тӛмендегі берілген сұрақтарға жауап беру:

  • ғылым, философия мен архитектура салаларында қандай жетістіктерге қол жеткізілді?

  • ислам мәдениетіндегі гүлдену дәуірінде күнделікті ӛмірде қандай өзгерістер болды?

  • соның ішіндегі ең маңызды жетістіктер қайсы болды?

ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды

2-тапсырма «Толықтыру кестесі»

Шығыс ойшылдарының жетістіктері мен маңызды- лығын төменде берілген кестеде талдаңыз

Шығыс

ойшылдары

Жетістіктері

Маңызды-

лығы

1

Омар Хайям



2

Әл-Бируни



3

Әбу-Әли Ибн Сина



4

Әл Хорезми



5

Әл Фараби



ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады;

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

Берілген мәліметтер арқылы орта ғасырлық өнердегі діннің үлесін анықтап, дін рөлінің өзгеру себептеріне түсіндірме жасаңыз.

Орта ғасырлық өнердегі тақырып пен стиль түгелдей дерлік дінмен анықталған болса, ал содан кейінгі уақытта діни бағдар әлсізденді. Бейнелеу және мүсіндеуде діни өнердің үлес салмағы

Х

ХІ

ХІІ

ХІІІ

81%

94,7%

97%

85%





ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады;

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды





Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.




ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





ҚБ«ҚАҚ» («Қосу.Азайту.

Қызықты»)



ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

«Тазалық» әдісі бойынша оқушылар өздері жаңа тақырыптан алғандарын ой елегінен өткізеді

Еттартқыш- алған білімімді жинақтап, қорытамын, електен өткіземін.

Чемодан- алған білімім болашақта қажет.

Қоқыс жәшігі-алған білімімді қажет етпеймін.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды?
























Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!