Материалдар / 6 сынып техналогия
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6 сынып техналогия

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі to by етістік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
650
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқылым

Тапсырма

Мәтінді оқып, төменде берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

[10]



Адамзат бүгінгі таңда әлеуметтік шиеленісті өршітетін қоғамдық індеттердің бұғауынан құрық үзіп, құтыла алмай отыр, бірақ көңілге үміт ұялатар мүмкіндіктер де жоқ емес. ХІХ–ХХ ғасырларда адам баласы ғылым мен техникалық прогресте бұрын-соңды болмаған ғаламат жетістіктерге қол жеткізді. Нағыз ғылым дегеніміз – ғалам мен ондағы құбылыстардың астарына үңіліп, шынайы мәнін ұғыну және оның арқасындағы Ұлы Құдіреттің мұратын сезіну. Табиғатты өзіне бағындырарлықтай мүмкіндікте жаратылған адам баласы ғаламды танып-білуге, білгендерін көкейінде түюге тиісті. Көңілге түйіп, көкейге тоқығандары арқылы табиғатты құрық атып бас білдірген тайыншадай дегеніне көндіріп, ықпал жасаудың жолдарын қарастырады. Бұл табиғаттың адамға аманат етілуі, ал адамның Жаратушының әмірлеріне мойынсұнып, құл екенін сезінуі дегенге саяды.

Қазіргі жағдайға ой жүгіртсек, физика, химия, астрономия, медицина, т.б . ғылым салалары уақыт озған сайын адам баласының игілігі үшін түрлі жетістіктерін алға тартуда. Осыған қарап ғылым мен технология адам баласының игілігі үшін екендігін пайымдаймыз. Бұдан үрейленудің де жөні жоқ. Басқа келер қатерді ғылым-білімнен немесе ғылым-біліммен қаруланған дүниеден іздеу бос әурешілік, нағыз қатер надандықта, санасыздықта және жауапкершіліктен жалтарған табансыздықта.

Кейде ғылым-білімге сүйеніп, он ойланып, тоғыз толғанған іс-әрекеттеріміздің өзі оңды нәтиже бермей жататындығы белгілі. Бұған түсіністікпен қараған жөн. Ал бірақ білімсіздіктің, жоспарсыздықтың әрдайым тұйыққа тірейтіндігін ұмытпау қажет.


  1. Автор «ғылым» ұғымына анықтама берген абзацты көрсетіңіз.


    1. 1

    2. 2

    3. 3

    4. барлық абзацта

[1]

  1. Мәтінге қатысты тақырыпты табыңыз.


А) Болашақ технология

В) Ғылым мен технология туралы

С) Жаңа технология жетістіктері

  1. Адамзат дамуының артықшылығы


[1]

  1. Берілген сөздердің синонимін мәтіннен тауып жазыңыз.


дерт, ауру _______________________

қозғалыс _________________________

түсіндіру________________________

қорқу______________________

[2]

  1. Мәтіндегі негізгі және қосымша 3 ақпараттарды ажыратыңыз.



Негізгі ақпарат

Қосымша ақпарат

1.

1.

2.

2.

3.

3.


[3]



  1. Мәтінге қатысты ой-тұжырымыңызды жазыңыз.

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________ [3]





Жазылым


Төменде берілген екі тақырыптың бірін таңдап, жазба жұмысын орындаңыз. Жазылым жұмысында тақырыптан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көркемдегіш құралдарды орынды қолданып, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз.

[10]


  1. Ғылым мен технология дами келе адамзаттың орнын басады деген пікірге келісу-келіспеу себептерін көрсетіп жазыңыз.

  2. Қазіргі кезде қазақтың салт-дәстүрлерін өзгертіп жатады, бұл дұрыс па? Көтерілген мәселе бойынша өз пікіріңізді нақты мысалдар келтіріп жазыңыз.





Балл қою кестесі

Тыңдалым және айтылым


Балл

Грамматика мен лексиканы


Сұрақты түсіну мен толық жауап беру



дұрыс қолдануы



қабілеті

1

9-10

Грамматикалық және лексикалық


Тақырыпты өте жақсы түсінеді.



құрылымдардың

қолдану

аясын


Күтпеген сұрақтарға жауабы тез әрі орынды.



өте жақсы түсінеді.



Талқылау кезінде өз ойын толық жеткізе



Сөз саптауы дұрыс, анда-санда


алады.



мардымсыз қателерді жібереді.



2

7-8

Грамматикалық және лексикалық


Тақырыпты жақсы түсінеді.



құрылымдардың

қолдану

аясын


Күтпеген сұрақтарға жауабын ойланып, әрі



жақсы түсінеді.




орынды жеткізеді.



Сөз саптауы дұрыс, анда-санда


Талқылау кезінде өз ойын түсінікті жеткізе



қателер жібереді.




алады, бірақ кейде сырттан қолдауды қажет







етеді.


5-6

Грамматикалық және лексикалық


Тақырыптың негізгі тараптарын түсінеді,



құрылымдарды

қолдану

аясын


бірақ күрделі сұрақтарды талдауда едәуір



орташа түсінеді.




қиналады.



Сөз саптауы дұрыс, қателері


Күтпеген сұрақтарға жауап беруде қиналады.



байқалғанмен, түсінуге кедергі


Талқылау кезінде қолдауды қажет етеді,



тудырмайды.




жауаптарын алдын ала дайындап келгендей







көрінеді.


3-4

Грамматикалық және лексикалық


Тақырыпты түсінуде қиналады.



құрылымдардың

қолдану

аясын


Күтпеген сұрақтарға жауап беруде қиналады,



аздап түсінеді.




тақырыпты ашуды дамыта алмайды.



Сөз саптауы нақты емес,



Талқылау кезінде жақсы қолдаусыз өзін



түсініспеушілікті тудырады.


көрсете алмайды.


1-2

Грамматикалық және лексикалық


Тақырыпты түсінуде қатты қиналады.



құрылымдардың

қолдану

аясын


Күтпеген сұрақтарға жауап беруде қиналады,



өте аз түсінеді.




тіпті жауап бере алмайды.



Түсініспеушілікті тудыратын,


Талқылауға өте аз қатысады.



қайталанып келетін қателер жиі


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!