Оқулықтан оқуға мәтін беріледі
де, оқушылар өздігінен меңгереді
.
(Т)
«Балық
қаңқасы» әдісін пайдаланып, берілген
мәтіннен түсінгенін жазады. «Балық
қаңқасы» әдісі
білім, тұжырымдамалар,
идеяларды және олардың арасындағы өзара байланыс пен
қарым-қатынасты көрсету үшін
қолданылады.
Оқушылар жаңа тақырыпты оқып,
алған білімдерін диаграммаға салады.
нәтиже
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
арқылы.
Сұрақтар: 1. Рационал сандарға
амалдар қолдану үшін ең маңыздысы не?
2. Амалдарды орындау тәртібі
қандай?
3. Рационал сандарға амал
қолдануда қандай?
4. Қарама-қарсы сандардың
қосындысы неге тең?
5.Таңбалары бірдей сандарды
қосу, азайту, көбейту, бөлу ережесін
тұжырымда.
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі арқылы
ойды жинақтау, диалогқа түсе
отырып өзара әрекеттесу, қорытындылау әрекеттерін іске
асырады.
1-тапсырма. Санды өрнектердің мәнін тауып,
шыққан нәтижесі бойынша ой бөліс. Есептің нәтижесі Астананың
құрылған күні, Астананың жер көлемі, халқының санын көрсетеді. Бұл
есеп арқылы «Мәңгілік ел» құндылықтарын және пән аралық байланысты
жүзеге асырамын.
І топ 2057+(
-30: - 42)
ІІ топ
+
698,2
ІІІ топ
-
1
Дескриптор:
-
амалдардың орындалу тәртібін
анықтайды;
-
таңбалары бірдей сандарды
азайтуды орындайды;
-
таңбалары әр түрлі сандарды
көбейтуді орындайды;
-
екі теріс сандарды бөлуді
орындайды;
-
таңбалары әр түрлі сандарды
қосуды орындайды;
-
жауабын
жазады
ҚБ.
«Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
Сұрақтар:
-
амалдарды орындау ретің дұрыс
па?
-
таңбалар ережесін қолдана
алдың ба?
-
рационал сандарға амалдар
қолдану ережесін білесің бе?
Саралау.
«Жылдамдық» әдісімен қосымша
уақыт беремін.
«Көршіңмен
бөліс»
әдісі арқылы әрбір оқушы өз
білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі
(Ж)
2-тапсырма. Қосындысының мәнін тиімді
тәсілмен есептеңдер:
(2001 + 2002 + 2003 + ... +
2015 + 2016 + ) + (- 1 - 2 - 3 - ... – 15
- ).
Дескриптор:
ҚБ. «Стикер» әдісімен
бағалау.
«Тыңдап отырған
үштік» әдісі арқылы есептерді
түсініп, бақылаушы рөлі арқылы өзінің іс-әрекеттеріне талдау
жасайды.
3-тапсырма: Ойлаған санды 4 есе арттырып,
шыққан көбейтіндінің мәніне -21,3 саны қосылды. Шыққан сан 3 есе
кемітіліп, нәтижесінен 17,19 санын азайтты. Сонда -200,29 саны
шықты. Ойлаған санды табыңдар.
Дескриптор:
-
есептің шартын
түсінеді;
-
теңдеу немесе өрнек
құрастырады;
-
белгісіз азайғышты
табады;
-
белгісіз бөлінгішті
табады;
-
белгісіз қосылғышты
табады;
-
ойлаған санды
табады.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы бірін-бірі
бағалау
Саралау. Ресустар
әдісімен басқа сыныптастарына қарағанда
анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істейтін оқушыларға қосымша
таратпа немесе электронды материалдар
беремін.
|