Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
6-сыныптың математика пәнінен "Рационал сандарға амалдар қолдану" тақырыбына ҚМЖ
Материал туралы қысқаша түсінік
6-сыныпта сабақ беретін математика пәнінің мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспарды құрдым. Бұл ҚМЖ "Рационал сандарға амалдар қолдану" тақырыбын қайталауға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Сәуір 2018
1331
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспарлау үлгісі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: | Мектеп: Қарағанды облысы Қаражал қаласы Жәйрем №30 ЖББОМ | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Дауитхан Манат | ||
Сынып: 6 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Рационал сандарға амалдар қолдану | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.1.2.22. Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табу | ||
Сабақтың мақсаты | 1.Амалдардың қасиеттерін тиімді қолдана білу;2.Рационал сандардан тұратын санды өрнектің мәндерін таба білу;3.Есептеулерге рационал сандарға амалдар қолдануды пайдалану. | ||
Бағалау критерийі | 1.Рационал сандарға амалдар қолдану ретін біледі.2. Рационал сандардан тұратын санды өрнектердің мәндерін табады. | ||
Тілдік мақсаттар | Оқытудың пәндік және тілдік мақсаттары:-оқушылар рационал сандардың қасиеттерін және амалдарды орындау ретін сипаттайды;-оқушылар рационал сандарға амалдар қолдану ережесін тұжырымдай алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:-Рационал сандар, бүтін сандар, арифметикалық амалдардың қасиеттері(ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік), өрнектің мәні, амалдар қолдану, оң және теріс сандар, қарама-қарсы сандар, өрнектің мәнін табу;Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:-Таңбалары әр түрлі және бірдей рационал сандарды қосу(азайту) үшін…..- Таңбалары әр түрлі және бірдей рационал сандарды көбейту(бөлу) үшін….. | ||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» құндылықтарын меңгеру және қабілеті жоғары, бәсекеге қабілетті, жауапкершілігі мол, патриотты тұлға қалыптастыру. | ||
Пәнаралық байланыс | Қазақстан географиясы(демография жіне жер көлемі). | ||
Алдыңғы білім | -Рационал сандарды қосу, азайту, көбейту және бөлу ережелерін;-арифметикалық амалдарды орындау ретін біледі;-оң, теріс сандар және қарама-қарсы сандар;-таңбалары бірдей және қарама –қарсы бүтін сандарға амалдар қолдануды. |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5-7 минут | 1.Ұйымдастыру кезеңі.2. Психологиялық ахуал туғызу үшін ... «Ыстық лебіз» бойынша бір –біріне қошемет сөздер айтылады.3. Үй тапсырмасын «Бұрыштар» әдісі арқылы тексеру. (Үй тапсырмасы бойынша бір дұрыс, үш жалған жауап интербелсенді тақтаға жазылып, дұрыс деген жауап көрсетілген бұрышты нұсқайды. Әр бұрыш әріптермен белгіленеді)4. Оқушыларды топқа бөлу.5. Сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. «Бес саусақ» әдісі арқылы өткенді қайталап, білімдерін ақпаратты жинақтауға қолдану және сабақтың мақсатын анықтаймын.Оқушыларға «қалай» немесе «неге» сұрау есімдігін пайдаланып, мұғалім мақсат толық ашылғанша сұрақты жалғастырады | Интер белсенді тақта , әріп жазылған таяқша |
Сабақтың ортасы 20-22 минут | Оқулықтан оқуға мәтін беріледі де, оқушылар өздігінен меңгереді. (Т) «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып, берілген мәтіннен түсінгенін жазады. «Балық қаңқасы» әдісі білім, тұжырымдамалар, идеяларды және олардың арасындағы өзара байланыс пен қарым-қатынасты көрсету үшін қолданылады.Оқушылар жаңа тақырыпты оқып, алған білімдерін диаграммаға салады. ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы.Сұрақтар: 1. Рационал сандарға амалдар қолдану үшін ең маңыздысы не? 2. Амалдарды орындау тәртібі қандай? 3-тапсырма: Ойлаған санды 4 есе арттырып, шыққан көбейтіндінің мәніне -21,3 саны қосылды. Шыққан сан 3 есе кемітіліп, нәтижесінен 17,19 санын азайтты. Сонда -200,29 саны шықты. Ойлаған санды табыңдар.Дескриптор: | Оқулық, слайд, диаграмма. Диаграмма |
Сабақтың соңы11-12 минут | Кері байланыс«Шығу парағы» -сабақ аяғында оқушылар сұраққа(2-3сұрақ) жауап береді,ол сұрақтар сабақты қорытындылап, оқушының алған білімін, сабақтың қалай өткендігін бағалайды. Рефлексия. «Бес саусақ» тәсілі. Оқушылар алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады. | |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Саралап оқыту оқушыларды жоғары деңгейде ойлау қабілеттері дамиды, ақпаратты өздігімен түсініп, таңдап, таразылап үйренеді және өзара шешім қабылдап, қиын мәселелерді шешіп үйренеді. «Көршіңмен бөліс» әдісіндегі тапсырмаға саралаудың «Нәтиже» тәсілін , «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісіндегі тапсырмаға «жылдамдық» әдісімен қосымша уақыт беру арқылы мүмкіндіктерін кеңейтемін. «Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы тапсырмаларды орындау барысында саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілінде жан-жақты әрі нақты көмек беріледі. Бұл тәсіл оқушының жеке ойын қорытып, диалогке түсе отырып , жұп және топта оқушылардың арасында қарым-қатынас жасайды,өзара әрекеттесу қалыптасады. | Бағалау кезінде қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» арқылы оқушыларды ынталандырамын стикер арқылы көңіл күйін бақылау, оқушылар өзінің білім ахуалын біледі. жетілдіруге ынталандырылады. Мен сабағымда «Бағдаршам», «Екі жұлдыз, бір тілек» мүмкіндіктерін пайдаланамын. Бағалаудың негізгі функциясы – ынталандыру. «Бес саусақ» әдісі оқушылардың белсенділігі мен қызығушылығын арттырады. | Сабақ барысында үнемі қауіпсіздік ережесін сақтауды ескертіп отырамын |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)