Материалдар / 7 cынып алгебрадан есептер жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7 cынып алгебрадан есептер жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып оқушылары мен мұғалімдеріне арналған. есептер жинағы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
9442
29 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

























7-сынып

Алгебра

Ашық тест



















7 - сынып. Алгебра

І – тоқсан

Амалдарды орындаңдар:

1.

2.

3.

Теңдеуді шешіңдер:

4.

5.

6.

Теңсіздікті шешіңдер:

7.

8.

9.

10.

Көрсетілген теңдеулермен берілген түзулердің қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:

11. және

12. және

Теңдеулер жүйесін шешіңдер:

13.

14.

Теңсіздіктің ең кіші бүтін шешімін табыңдар:

15.

16.

Теңсіздіктің ең үлкен бүтін шешімін табыңдар

17.

18.

19. екі санның қосындысы 45-ке тең, ал олардың қатынастары 7:8 қатынасындай. Осы сандарды табыңдар.

20. Құны 525 теңге болатын заттар үшін 5 теңгелік және 10 теңгелік монеталармен төленді. Төленген 5 теңгелік және 10 теңгелік монеталар саны өзара тең екені белгілі болса, онда барлығы неше монета берілді.

Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:

21.

22.

Есептеңдер:

23.

24.

25.

26.

Көбейтіндіні дәреже түрінде жазыңдар:

27.

28.

29.

30.

Есептеңдер:

31.

32.

33.

34.

35.

36.

Дәреже түріне келтіріңдер:

37.

38.

39.

40.

Бөлшектің мәнін табыңдар:

41.

42.

Есептеңдер:

43.

44.

Өрнекті ықшамдаңдар:

45.

46.

Дәрежеге шығаруды орындаңдар:

47.

48.

Өрнекті ықшамдаңдар:

49.

50.

Теріс көрсеткішті дәрежені бөлшекпен алмастырыңдар:

51.

52.

53.

54.

55.

56.

57.

58.

Бөлшекті көбейтінді түрінде жазыңдар:

59.

60.

61.

62.

Есептеңдер:

63.

64.

65.

66.

Дәрежені көбейтінді түріне келтіріңдер:

67.

68.

Санды стандарт түрде жазып, оның ретін көрсетіңдер:

69. 5 000 000

70.

Өрнектің мәнін табыңдар:

71.

72.

Негізі 3 болатын дәреже түріне келтіріңдер:

73.

74.

Теңдікті дәлелдеңдер:

75.

76.

Өрнекті ықшамдаңдар:

77.

78.

79.

80.

Дәрежеге шығарыңдар:

81.

82.

83.

84.

Санды стандарт түрге келтіріңдер:

85.

86.

Ұқсас мүшелерін біріктіріңдер:

87.

88.

Өрнектердің қосындысын табыңдар:

89. және

90. және

Стандарт түрге келтіріңдер:

91.

92.

Теңдеуді шешіңдер:

93.

94.

Теңдеуді x айнымалысына қатысты шешіңдер:

95.

96.

97.

Өрнекті ықшамдаңдар:

98.

99.

100. Үшбұрыштың бір қабырғасы a+b-ға тең, екіншісі біріншісінен a-6 – 5ға ұзын, ал үшіншісі 2b+6-ға тең. Үшбұрыштың периметрін табыңдар.











ІІ Тоқсан

Көбейтуді орында : 1) 2*(7-а) 2)5*(p-10)

Көбейтуді орындаңдар: 3) -6а(5b-2a) 4) 8m(m+n)

Көбейткіштерге жікте: 5) 30+15ab 6) 8+8kl Ортак көбекткішті жақша сыртына шығарыңдар: 7) 8) Өрнекті ықшамдап , оның мәнін табыңдар: 9) 20x - 4( 2x - 1 ) + 5(1 – 2x ) 10) 5y - 2(8y – 1 ) + 4 (3y+1 ) Көпмүше түріне келтіріңдер: 11) 4a ( 7x – 1 ) – 7(4ax+1) 12) 5a ( 6a + 3b ) – 6a(5b-2a) Теңдеуді шешіңдер: 13) 5( x - 1 ) – 4(x – 3 ) = 10 14) 0,6 ( x - 0,6 ) + 0,8 (x – 0,4) = 1 15) 8(x-7)-3(2x+9)=15 16) 0.15(y-4)=9.9-0.3(y-1) 17) 4(2-3+3a-1) 18) -3y(-2x+5-5y+3 Көпмүше түрінде келтіріңдер: 19) 2-x(2x-5y)-y(2x-y) 20) 6-5m(2n-m)-4m(3m+2.5n) Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығар: 21) 3-9y+6x 22) 6a-9+12 23) 12y-18x-30a 24) 8-12+16 25) -5x=0 26) 2-3x=0 27) 6-0.5x=0 28) +x=0

Өрнектің мәнін табыңыз: 29) ay-, мұндағы х=4.27 30) –xy-, мұндағы x=101.28 Көбейтуді орындаңдар: 31) (a+b)(x-y) 32) (m-n)(p+q) 33) (2x+1)(x+4) 34) (3x+2y)(x-y)



Көпмүше түрінде келтір:

35) (-a+y)(-y-2)

36) (a-4)(2a+1)

37)(6+5)(2-4)

38) (4-1)(+5)



Көбейткіштерге жіктеңіздер:

39) 2a(x+y)+x+y

40) 5a(x+y)-x-y

41) +xy+ax+ay

42) am-an+m-n

43) 10ay-5by+2ax-bx

44) -ab-3a+3b



Тепе-теңдікті дәлелдеңдер:

45) x(y-a)+a(x+y)=y(x+a)

46) m(m-n)+2mn=m(m+n)

47) Егер қабырғасын 2 есе ұзартса онда квадраттың ауданы қалай өзгереді ? 48) Квадраттың ауданы 16 есе өсуі үшін, оның қабырғасын қалай өзгерту керек ?

49) Кубтың көлемі 60 есе өсуі үшін оның қырын қанша өзгерту керек ?

50) y=2 функциясының мәні 50 ге тең оған сәйкес аргументтің мәндерін табыңдар ?

51) y=-2 функциясының мәні 54-ке тең оған сәйкес аргументтің мәнін табыңдар ? Көпмүше түріне келтіріңдер:

52)

53)

54)

55)

56)

57)

58)

59)

60)

Есептеңдер :

61) =

62)

63)

64)

65)

66)

Екімүшенің квадраты түрінде жазыңдар:

67) +2xy+

68) +2a+1

69) -24ab+16

70) 4+12c+9

71) 1+-2a

72) 4xy++4

73) 10mn+100+0.25

74) 8ab++16

Көпмүшеге түрлендіріңдер:

75)

76)

Көбейтуді орында:

77) (a+b)(a-b)

78) (q-p)(q+p)

79) (a-c)(a+c)

80) (y-5)(y+5)

81) (m-3)(m+3)

82) (4+5a)(5a-4)

83) (c-7)(c+7)

84) (10p-6q)(10p+6q)

Көбейткіштерге жіктеңдер:

85) -

86) ) -

87) 25-

88) 49-

89) 9-25

90) 4-49

Есептеңдер:

91) (30+1)(30-1)

92) 61*59

93) -

94) -

Теңдеуді шешіңдер:

95) -9=0

96) -81=0

97) -=0

98) -1=0

Амалдарды орындаңдар:

99) (2ab-c)(2ab+c)

100) (5a-3b)(5a+3b)

ІІІ тоқсан.

§3. Көбейтуді орындаңдар: (1-8)

Көпмүше түріне келтіріңдер: (9-16)

Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарыңдар: (17-24)

Өрнекті ықшамдап, оның мәнін табыңдар: (25-30)

  1. , мұндағы

  2. , мұндағы

  3. , мұндағы

  4. , мұндағы

  5. , мұндағы

  6. , мұндағы

Теңдеуді шешіңдер: (31-38)

Көбейткішке жіктеңдер: (39-46)

  1. қосынды 19-ға бөлінетінін көрсет

  2. айырма 48-ге бөлінетінін көрсет





§4. Көпмүшелерді көбейту

Көбейтуді орындаңдар: (49-56)

Өрнекті ықшамдаңдар: (57-64)

Көпмүше түрінде жазыңдар: (65-72)

Көбейткіштерге жіктеңдр: (73-80)

  1. x

Өрнектің мәнін табыңдар: (89-90)

  1. , мұндағы

  2. , мұндағы

Теңбе – теңдікті дәлелдеңдер: (91-94)

Теңдеудің түбірлерін табыңдар: (95-96)



III тарау. § 1. Екі өрнектің қосындысының квадраты және айырмасының квадраты

Көпмүше түріне келтіріңдер: (97-108)

Есептеңдер: (109-112)

Екі мүшенің квадраты түрінде жазу: (113-122)

Өрнектің мәнін табыңдар: (123-124)

  1. , мұндағы

  2. , мұндағы

Өрнекті ықшамдаңдар: (125-128)

Үшмүшені екі мүшенің квадраты түріне келтіріңдер: (129-136)

Көпмүше түріне келтіріңдер: (137-148)



§ 1. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы

Көбейткіштерге жіктеңдер: (161-175)

Есептеңдер: (176-181)

Теңдеуді шешіңдер: (182-187)

Бөлшектің мәнін есептеңдер: (188-190)

Логикалық есептер: (191-200)

  1. өрнегін 31-ге бөлгенде қанша шығады?

  2. Квадратынан 12-ге кем сенды табыңдар.

  3. Есептеңдер:

  4. Берілген сандардың ең үлкенін табыңдар:

  5. Қосындыны табыңдар:

  6. Есептеңдер:

  7. Аулада қояндар мен тауықтар жайылып жүр. Қояндар санынан тауықтар санының 8-і артық. Барлығының аяқтарының саны 46. Аулада неше қоян, неше тауық жайылып жүр?

  8. Оқушы 40 есепті шығару керек еді. Әр шешілмеген есепке 3 ұпайдан ұтылып отырды, ал әр шешкен есепке 5 ұпайдан ұтып отырды. Нәтижесінде ол жеңбеді де, жеңілмеді де. Оқушы қанша есеп шығарды?

  9. Пифагор мектебінде: «Шәкірттердің жартысы математиканы, төрттен бірі музыканы, жетіден бірі тыңдаушы және 3 қыз бар екенін айтты. Пифагордың қанша оқушысы бар?




ІV тоқсан

Есептеңдер:



<
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!