Сабақтың
басы
2
мин
5мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың сабаққа
қызығушылығын арттырып, көңіл-күйлерін көтеру мақсатында
психологиялық жаттығу
жасатамыз.
«Молекула»
жаттығуы.
Мақсаты: Жылдамдыққа үйретіп, қарым-қатынасты
нығайту. Барысы: Бөлмеде оқушылар шашырап жүреді. Мұғалім алақанын
қанша соқса, сонша оқушы бірігеді. Мысалы: жүргізуші алақанын 5 рет
соқса оқушылар әр жерге бес-бесеуден шоғырланады т.с.с. ... ойын
осылай жалғаса
береді.
Сабақ барысында оқушы өзін
бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары
беріледі.
Оқушылардың зейінін
шоғырландыру
Үй тапсырмасын еске түсіру
мақсатында бірнеше сұрақтар
қойылады.
-
Пигмент дегеніміз
не?
-
«Пигмент» және «сәуле»
ұғымдарының айырмашылығы бар ма?
-
Хлорофил өсімдік жасушасында
қандай қызмет атқарады?
-
Граналар дегеніміз
не?
-
Хлоропласттың жасушада
қозғалуы қабілеті қалай жүреді?
-
Тилакоидтар дегеніміз
не?
-
Строманың қызметі
қандай?
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады.
Ұстаздармен
амандасады.
Көңіл-күйлерін көтеру
мақсатында оқушылар жаттығу орындайды. Жаттығудан соң әр оқушы өз
орнына жайғасады.
Оқушылар бағалау парақтарын
алады
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді, өз түсінгендерін ортаға салады.
|
«Жарайсың!» сөздері арқылы мұғалім
бағалап отырады
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
30мин
(15
мин)
(15
мин)
|
1 Топ.
«Mozaik
3D» платформасындағы
фотосинтездің жарық фазасындағы жүретін процесті 3 Д вариантта
көрсету арқылы түсіпдіріп,
сипаттау.
-
2 Топ.
«Суреттер
сөйлейді» әдісі.
Фотофосфорланудың жеті сатысын ажыратып,
түсіндіру.
-
-
Топ. Циклді және
циклсіз фотофосфорлануды Венн диаграммасына салып
көрсетіңдер?
Дәптермен
жұмыс.
ҚБ
тапсырмалары.
1
тапсырма.
Әр фотосинтетикалық
компонентті молекулаларды атауларымен
сәйкестендір
1. күн
энергиясы ____________
2.
Фотожүйе II ____________
3.
оттегі __________
4.
сутегі
ионы _____________
5. Су
___________
6.
хлоропластың электронды тасымалдау тізбегі
__________
7.
Фотожүйе I ____________
8.
НАДФ _________
9.
ATФ __________
10.
ATФ синтаза ___________
11. хлоропластың сыртқы
мембранасы ___________
12. Строма
___________
13. Тилакоид мембранасы
__________
14. тилакоид матриксі
______________
2
тапсырма. АТФ хлоропласта қалай
қалыптасатынын сипаттаңыз
.....................................................................................................................................................
3
тапсырма.
Жарыққа тәуелсіз кезеңде
қолданылатын, жарыққа тәуелді кезеңнің екі өнімін
атаңыз.
1.
...............................................................................................................................
2.
.........................................................................................................................
|
-
Оқушылар бейнематериалдан
тақырыпқа жалпы шолу жасап топпен жұмыс орындайды.
Суреттерге сипаттама беріп, талдап, дәлелдейді. Венн
диаграммасына салып айырмашылғын
көрсетеді.
-
Дәптермен зертханалық жұмыс
жасайды
-
Сабақта белсенді болуға
талпынады
-
Өз-өздерін бағалап
отырады.
Оқушылар дәптермен
жұмыс орындайды. Мұғалім ұсынған тапсырмаларды рет-ретімен орындап
шығады.
|
1
тапсырма.
Дескриптор:
-
Фотосинтез үдерісін
сипаттайды;
-
Фотофосфорлану үдерісін
суретпен түсіндіреді;
-
Циклді және циклсіз
фотофосфорланудың айырмашылығын сызба түрінде көрсетіп,
түсіндіреді.
Жалпы балл –
3
|
Сайт
Киіз үй
макеті
Бағалау
парақтары
Суреттер
Үлестірмелі
материалдар
Ноутбук
|
Сабақтың
соңы
6
мин
|
Бекіту.
|
Оқушылар зертханалық
жұмыстың қорытындысын шығарып, түсіндіріп, дәптерлеріне
жазады
|
Жалпы балл – әр
сұрақ 1 балл
|
|
Кері
байланыс
2
мин
|
«Банкомат» әдісі арқылы кері байланыс
жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты
қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін карталар
ұсынады
50%
100%
Үйге
тапсырма:
|
Оқушылар сабақты қаншалықты
түсінгендіктерін карталарды банкоматқа салу арқылы
білдіреді
|
«Домбыра» әдісіндегі алған бағаларын
қорытындылау
|
|