Сабақ: Қазақстан тарихы. | Мектеп: №61жалпы орта мектеп |
Күні:04.05.2018ж | Мұғалімнің есімі: Серикбаева Гулдана Шырынбаевна |
Сынып:7 | Қатысқандар саны:18 оқушы.Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | “Өмірі - өнеге тұлға ” |
Сабақ мақсаттары:
| Барлық оқушылар: Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының өмір жолын біледі және түсіндіре алады. |
| Оқушылардың басым бөлігі:Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының қызметтік жолына өз ой-пікірлерін білдіреді. |
| Кейбір оқушылар: Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының қол жеткізген жетістіктерін анықтайды.
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері
| білу,түсіну. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының өмірінен үзінді бейне- роликтерді тамашалайды.( тыңдалым ) |
| Талқылауға арналған тармақтар:.Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының қоғамдағы қосқан үлесі қандай?-деген сұрақтың мазмұнын ашып, ой-пікірлерін топтар бір –біріне айтады. (айтылым) |
Құндылықтарға баулу | Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы. |
Пә Пәнаралық Ба байланыстар | қазақ әдебиеті, география,бейнелеу, музыка. |
Жоспар |
|
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | 40мин | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығуламен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Сабақтың басы.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 10 минут.
10 минут
1минут | Шеңберге тұру арқылы, Қазақстан.Республикасының. әнұранымен және “Өмірі- өнеге тұлға” Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының рухын еске алып 1минуттық үнсіздік жариялау. “Көк туым алға ” ұранымен бастау арқылы топқа бөліну. 1топ. Балалық шақ.2топ. Отбасы.3топ. Қызметтік жол.4 топ. Жетістіктер
Әрбір топ өздерінің бөлінген атауларынабайланысты өлең жолдарын айтады.
Ф:/ (жарайсың, керемет, өте жақсы) бағалау.
| Ноутбук, суреттер, карталар, бүктемелер, маркерлер мен стикерлер,постер лер. |
Сабақтың ортасы 15 минут
1 минут
| “Өмірі - өнеге тұлға ”тақырыбында “Ойлан, жұптас, бірік ” әдісі арқылы топтасып жұмыс жасату.Топтық жұмыс1топ. Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының балалық шағын баяндайды.2 топ. Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының отбасылық жанұясын баяндайды.3 топ. Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының қызметтік жолын баяндайды.3 топ. Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының жетістіктерін баяндайды.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау. |
Сабақтың соңы 3 минут |
Кері байланыс: оқушылар қолдарына берілген кеспе қағаздар арқылы сабақты қортындылайды. |
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Оқушыларға Ахметов Әшімжан Сүлейменұлының өмірі мен қызметі жайында эссе жазу. | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау. |
| Ф:/ (жарайсың, керемет, өте жақсы) бағалау.Басбармақ әдісі арқылы бағалау.
|
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен. | Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |