Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
7.3.4.1 -биосфераның құрамын, құрылымын,
шекаралары мен қасиеттерін анықтайды
|
Бағалау критерииі
|
Биосфераның шекараларын
анықтайды
Биосферадағы зат айналымын
түсіндіреді
Биосфераның құрамы мен қасиетін
сипаттайды
Биосфераға үлес қосқан ғалымдарды
біледі
Ағзалардың көптүрлілігін
сипаттайды
Биосфераның құрамдас бөліктерін сипаттап өз
болжамын визуалды дәлелдермен қорытындылайды
|
Басы
|
Қызығушылықты ояту үшін миға
шабуыл.
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын
тексеру.
Жетістік критерийлерін
болжайды;
Жетістік критерийлерімен және дескрипторлармен
танысады
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
|
|
Ортасы
|
Берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
«Миға шабуыл» әдіс.
Мұғалім жаңа сабақты бастау үшін оқушылардың
назарына суретті көрсету арқылы и және арнайы ресур арқылы
айқындайды.
1. Балалар суреттен не көріп
отырсыңдар?
2. Суретте көріп отырған тірі ағзалар жердің қай
қабығына жатады?
1 тапсырма.«Құпия сурет»
әдісі конверттен алынған сурет бойынша әр топ
сурет мәтінін ашатын бес сұрақ құрастырып бір-бірімен алмастыра
отырып жауап береді.
Сурет бойынша биосфераның шекарасын және басқа
жер қабықтарымен байланысын,биосферадағы зат айналымын
анықтаңыз
Биосфера шекаралары
Заттардың биологиялық айналымы
Биосфераның құрамы мен қасиетін
Критерий
|
Дескриптор
|
Биосфера шекарасын анықтайды Биосферадағы зат
айналымын, құрамы мен қасиетін
түсіндіреді
|
-
бисофераның шекарасын анықтай алды;
-биосферадағы зат айналымын
түсінді;
-құрамы мен
қасиетін
сипаттады
|
2 тапсырма «Географиялық
диктант»
«Сөйлемді толықтыр» әдісі. Оқушылар берілген
сөйлемнің арасынан көп нүктенің орнына дұрыс сөзді тауып
жазады.
«Биосфера» ұғымын ғылымға
............. жылы австриялық геолог ғалым
............... енгізді. Вернадский тірі
заттардың аса тығыз топтануын «.............................» деп
атады. Биосфераның құрамы
..................................................тұрады.
Айналымдардың биосфералық циклі ................. бөлімнен тұрады.
Биосфераның
қасиеті..........................................
Толық биологиялық айналымға
Жерде таралған барлық ...........................................
қатысады. Органикалық заттардың ыдырау үрдістері
........................... барлық аумағында жүреді. Биосфераның
ұсақ құрылым элементтеріне
..................................................................................
..........кіреді.
Критерий
|
Дескриптор
|
Биосфераға үлес қосқан ғалымдарды
біледі
Ағзалардың көптүрлілігін
анықтайды
|
Биосфераға үлес қосқан ғалымдарды
білді.
Ағзалардың көптүрлілігін
сипаттады
|
Қалыптастырушы бағалау.
Дескриптор арқылы
бағаланады
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
ҚБ өзін өзі бағалау
Қалыптастырушы бағалау.
Дескриптор арқылы
бағаланады
|
Слайдар
Ашық сұрап-жауаптар
|
Сабақтыңсоңы
|
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып
береді.
Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|