Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ: 5-сабақ |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дара тұлға- Бауыржан Момышұлы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Бауыржан Момышұлы туралы жазылған мәтіндердің мазмұнын түсінеді, тақырыбы мен стилін жалпы салыстыру. Көпшілігі: Бауыржан Момышұлы туралы екі түрлі стильде жазылған мәтіндердің тақырыбын, құрылымын, мақсатты аудиториясын салыстыру ; Кейбірі: идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, құрылымын, мақсатты аудиториясын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім (2-құндылық) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, әдебиет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Соғыс жылдарындағы Қазақстан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту Сабақтың ортасы: |
Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Б. Момышұлының ұлағатты сөздері: «Қуыс кеуде болғаннан артық қорқыныш та, қорлық та жоқ», «Ерлік тайсалмас табандылық пен қайтпас қайсарлықтан шығады» «Халықтық тәжірибе – бүгінге ғана емес, ертеңге де керек қазына» Әр топ мүшелері өз дәптеріне топқа берілген ұлағатты сөздерді жазып алып, мағынасын ашады. Оны топта оқиды. Осылай сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. Мақсаты:ой жинақтау, топта бірлесе жұмыс істеуге дағдыландыру. І. ОҚЫЛЫМ АЛДЫ 1-тапсырма. Ой шақыру. «Құпия сөз» шеврон- жең белгі 1-сөйлем. Солдат шевронды ұзақ таңдады. 2-сөйлем. Шеврон әр әскери солдатқа міндетті. 3-сөйлем. Солдат шевронын түсіріп алды. 4-сөйлем. Шевронды тағу үшін ине жіп іздеді. 5-сөйлем. Ол өзінің жең белгісін-шевронын тағып, ертңгі әскери қызметке дайын болды. Дескриптор:
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Оқушыларға екі мәтін таратылады. Екі мәтінді салыстырып, тақырыбын, құрылымын, мақсатты аудиториясын, олардың тілі мен стилінің формасын, ұқсастығын және айырмашылығын сараптаңыз.
ҚБ. «Нысана» ІІІ. ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. «Құндылықтар спектрі» әдісі
3. Фигуралары арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды.
|
Сынып оқушылары түгенделіп, назары сабаққа аударылады. Әр топ мүшелері өз дәптеріне топқа берілген ұлағатты сөздерді жазып алып, мағынасын ашады. Оны топта оқиды.
Б. Момышұлының ұлағатты сөздерінің мағынасын ашып, түсіндіреді; «құпия сөздің» мағынасын ашуда ойланады, өз болжамын ұсынады.
Оқушыларға екі мәтін таратылады. Екі мәтінді салыстырып, тақырыбын, құрылымын, мақсатты аудиториясын, олардың тілі мен стилінің формасын, ұқсастығын және айырмашылығын сараптаңыз.
188тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |